ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

پک سالم و با کیفیت

پک سالم و با کیفیت

پک سالم و با کیفیت ، خوردن یک صبحانه سالم چیزی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند و شما تنها نیستید .

من اول صبح اصلا ناشتا نیستم و خیلی غذاهای صبحانه را دوست دارم ، به خصوص گزینه های شیرین تر مانند غلات .

من در مورد شما نمی دانم ، اما من همیشه دانا بودم بخاطره خوردن صبحانه ...

من برای تهیه صبحانه نیز از نظر جسمی بی تحرک نیستم ، بنابراین نیازی به گفتن نیست که برای صبحانه آماده کردن

در یخچال برای من سخت باشد ، بنابراین بهانه ای برای خوردن صبحانه دارم .

اگر مثل من هستید و خوردن صبحانه هر روز برای من آسان است .

این ایده های پک های سالم صبحانه به شما کمک می کند :

در وقت صرفه جویی در صبح
هر هفته کار سازمان یافته تر باشید
استرس را کاهش دهید

بیشتر این دستور العمل های صبحانه سالم را می توان در کمتر از یک ساعت از قبل تهیه کرد .

ایده های سالم صبحانه
بسیاری از گزینه های صبحانه زیر می توانند منجمد شوند ، بنابراین اگر در حال آماده سازی هستید
می توانید بعضی از دستور العمل های بعدی را یخ زده و دوباره در مایکروویو گرم کنید .
فقط مطمئن شوید که از کاسه های آماده سازی وعده غذایی در مایکروویو استفاده می کنید!
شما می توانید بسیاری از این ایده های صبحانه را با استفاده از
یک بشقاب
یک ظرف قابلمه
یا یک اجاق گاز آهسته خود تهیه کنید .

ایده های آسان صبحانه بدون دستور العمل

در اینجا برخی از ایده های آخرین لحظه صبحانه را آورده شده است:

نان تست آووکادو با تخم مرغ
نوار پروتئین و موز
بلغور جو دوسر و انواع توت ها
اسموتی میوه و ماست
ماست و گرانولو یونانی
نان تست کره گردو با میوه
وافل های گندم سبوس دار را با میوه و کره بادام زمینی منجمد کنید

اگر از طرفداران صبحانه های آماده هستید ، این دستور العمل های عالی صبحانه سالم را در زیر مشاهده کنید و به من بگویید که کدام یک را اول امتحان می کنید!

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای تهیه پک ترحیم با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس
 
  • ۹۹/۰۲/۰۳
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی