ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

زیپ کیپ بسته بندی

زیپ کیپ بسته بندی ، ادویه جات یکی از پر مصرف ترین محصولات غذایی در دنیا است. تقریبا هیچ محصول غذایی بدون ادویه آماده نمی شود. طراحی بسته بندی ادویه باید از خلاقیت و بهترین عملکرد برخوردار باشد. طراحی باید کیفیت محصول را به مشتریان منعکس کند.

ادویه جات مواد غذایی هستند که از میوه گیاهان، دانه، پوست، ریشه، برگ و یا سایر قسمت های گیاه به دست می آیند. کاربرد اصلی آن برای طعم دادن، رنگ دهی و یا حفظ و نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از ادویه ها حتی دارای خواص ضد میکروبی هستند و علاوه بر مصارف آشپزی برای موارد بهداشتی و سلامت نیز استفاده می شود.

کشورهای آسیایی به خصوص هند، ایران و چین از دیرباز تولید کننده و مصرف کننده ادویه بوده اند. با توجه به اهمیت این ماده، طراحی بسته بندی ادویه و چاشنی ها نقش مهمی در ارایه این محصول به مصرف کنندگان دارد. طراحی بسته بندی خلاقانه ادویه و چاشنی علاوه بر جذابیت بصری نقش مهمی در محافظت فیزیکی از محصول دارد و به حفظ طعم و بوی ادویه کمک می کند.

زیپ کیپ های مخصوص بسته بندی چند گرمی ادویه جات

بدلیل پیشرفت فناوری و صرفه جویی در زمان و هزینه ، طی سالیان اخیر خرید و فروش اینترنتی ادویه در ایران رواج یافته است و بجز ادویه ، سایتهای فروشگاهی اینترنتی این روزها در حال فروش انواع و اقسام محصولات بازار هستند.زیپ کیپ های ساده در جنس های متالایز پیشنهاد ما برای بسته بندی انواع ادویه جات بصورت چند گرمی می باشد.

این نوع زیپ کیپ ها از نوع مات و براق می باشد و بر حسب نیاز در ابعاد مختلف قابل سفارش می باشد.

چطور زیپ کیپ مورد نیاز خود را سفارش بدهیم؟

شما می توانید از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و پس از مشورت با آنها اجناس مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید.

ما در کمترین زمان ممکن زیپ کیپ های شما را ارسال می کنیم .ثبت سفارش اجناس حداقل از سه کیلو می باشد . برای چاپ طرح های تک رنگ برای هر هزار عدد قابل سفارش بوده و برای چاپ های چند رنگ بالای یک تن قابل سفارش می باشد.

فروش اینترنتی ادویه جات

بدلیل پیشرفت فناوری و صرفه جویی در زمان و هزینه ، طی سالیان اخیر خرید و فروش اینترنتی ادویه در ایران رواج یافته است و بجز ادویه ، سایتهای فروشگاهی اینترنتی این روزها در حال فروش انواع و اقسام محصولات بازار هستند.

ما نیز با داشتن ادویه جات مرغوب و با کیفیت این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کردیم تا بتوانند به صورت اینترنتی خرید ادویه داشته باشند و حتی نمونه سفارشی خود را در سراسر کشور دریافت کنند.

انواع ادویه جات

در بازار ادویه جات مختلفی موجود است ، از دارچین گرفته تا زردچوبه .زردچوبه بطور اختصاصی بدلیل شرایط آب و هوایی خاص فقط از کشور هند واردات میشود که منطقه نظام آباد هند یکی از بهترین گزینه ها بدلیل کیفیت بالا و قیمت ارزانتر نسبت به دیگر مناطق هست.دارچین و زنجبیل ( نوع چینی آن ) اختصاصا از کشور چین و فلفل سیاه دان از کشور ویتنام واردات می شود ، البته زنجبیل نیجریه ای از کشور آفریقا نیز واردات می شود که از کیفیت پایین تری نسبت به زنجبیل چینی برخوردار است.

هل سبز نیز از هند و  گواتمالا وارد کشور ایران می شود که هندی آن برند اکبر که با رنگهای مختلفی شناخته شده است از تمامی هل سبز ها معروف تر است و نسبت به هل گواتمالا از لحاظ ظاهری بهتر استهل گواتمالا با برند فیل نشان هل هایی هستند که نسبت به هندی کم رنگ تر بوده و در سایزهای مختلف موجود می باشد هرچند که در آسیاب و کیفیت فرق آنچنانی بین این دو هل نیست

این ادویه جات هر کدام شرایط خود را داشته و بدلیل تقاضای زیاد بازار معمولا بطور فله و یا عمده سفارش داده می شود.وقتی ادویه جات بطور فله و یا عمده سفارش داده می شود ، قیمت آن نیز کاهش یافته و اصطلاحا به صرفه خواهد شد.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۰۰/۰۴/۱۵
  • fatemeh shafiei

نظرات (۱)

  • بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن
  •  با سلام دوست عزیز

    امروز یک اسکریپت مدیریت پوش برای وبلاگ - وبسایت ها آماده کرده ایم در صورت مایل بودن برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید

    https://magicfile.ir/product/push-notification

    مشتاقانه منتظرت هستم


     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی