ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زعفران اعلا

زعفران اعلا

زعفران اعلا به عنوان گران ترین ادویه در جهان ، رنگ طلایی زیبایی و طعم معطر را به غذاها می بخشد. می توانید آن را به صورت نخ های طلای قرمز یا به صورت زمینی فروخته شده پیدا کنید و در تمام طول سال در دسترس باشد. قرن هاست که در غذاهای فارسی ، عربی ، اروپایی و هندی مورد استفاده قرار می گیرد.

زعفران چیست؟

زعفران ادویه ای است که از نیش گیاه گل پاییز Crocus sativus ، عضو خانواده عنبیه ساخته شده است. بومی آسیای صغیر است ، جایی که هزاران سال در این گیاه کشت می شود تا در داروها ، عطرها ، رنگها و همچنین به عنوان یک طعم دهنده عالی برای غذاها و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار گیرد. نخ های زعفران خوب هستند و از یک طرف دارای یک غوطه زرد رنگ و از طرف دیگر فلوت هستند. زعفران زمینی به رنگ قرمز تا نارنجی قرمز است. زعفران برای رژیم های وگان ، فاقد گلوتن و سرخپوشان مناسب است.

زعفران در مقابل زعفران مکزیکی

زعفران آمریکایی یا زعفران مکزیکی گلرنگ است ، عضو خانواده دیزی و همان گیاهانی است که برای تولید روغن گلرنگ استفاده می شود. گلهای خشک شده از این گیاه رنگ زرد مشخصه را به غذاها منتقل می کنند ، اما هیچ طعمی ندارند.

زردچوبه (Curcuma longa) ، همچنین به عنوان زعفران هندی نیز شناخته می شود ، عضو خانواده زنجبیل است. این غذا رنگ زرد طلایی را رنگ می کند اما از زعفران طعم متفاوتی دارد. زردچوبه برای کشیدن پودر زعفران توسط خرده فروشان بی پروا استفاده می شود.

هشدار در مورد زعفران علفزار (Colchicum autumnale): این گیاه غیرمرتبط سمی است و نباید با زعفران اشتباه گرفته شود.

مزه اش مثل چیه؟

زعفران طعم کمی خاکی را نشان می دهد که به عنوان تیز یا حتی میوه ای توصیف شده است. به اندازه کافی ظریف است که در ظرف هایی که ادویه جسورانه تر دارند پوشانده شود.

آشپزی با زعفران

نخ های زعفران را باید قبل از استفاده در دستور العمل ها خرد کرد. برای زعفران زیر زمینی بهتر است از نخ های زعفران و به آرامی شروع کرده و خود آنها را خرد کنید. فقط بسیار مراقب باشید که آنها را نسوزانید یا قابل استفاده نیستند. اغلب ، دستور العمل ها فقط یک زعفران را فرا می خوانند ، بنابراین کمی طول می کشد.

یک روش معمول ، موضوعات زعفران خیلی تند در مایع پخت و پز قبل از استفاده از آنها است. هرچه نخ های زعفران را بیشتر تند کنید ، طعم و رنگ مایع پخت و پز قوی تر می شود. برخی از آشپزهای راحت ، موضوعات زعفران تند را تند و از مایع موجود در دستور العمل استفاده می کنند و سپس بار دیگر نخ ها را خشک و استفاده مجدد می کنند.

جانشینی ها

متأسفانه ، هیچ جایگزینی واقعاً قابل قبول برای زعفران وجود ندارد. طعم متمایز آن برای ظروف کلاسیک مانند پائلا و بوعلی بویزا ضروری است. سعی کنید از یک چیز واقعی استفاده کنید تا نتیجه مورد نظر را بدست آورید. اما ممکن است از زردچوبه یا پاپریکا برای رنگی که زعفران تهیه می کند استفاده شود. از زردچوبه به عنوان یک ماده جایگزین زعفران استفاده کنید زیرا طعم Acrid آن به راحتی می تواند غذا را تحت الشعاع قرار دهد.

از کجا می توان زعفران را خریداری کرد

زعفران در یک فروشگاه مواد غذایی مناسب عرضه می شود ، اما اغلب در قفسه باز جایی که ممکن است سارقان را وسوسه کند نیست. ممکن است در یک کابینت مخصوص قفل شده در قسمت ادویه ها باشد ، یا در میز سرویس باید سؤال کنید.

بهتر است نخ زعفران را خریداری کنید تا زعفران زمینی. یک دلیل این است که تشخیص تقلبی آسان تر است و می دانید که زعفران واقعی را که می پردازید دریافت می کنید. زعفران پودری به اندازه قوی نیست ، تمایل به از بین رفتن طعم دارد و همچنین با پرکننده ها و تقلید ها به راحتی زینک می شود.

از آنجا که به زعفران کمی احتیاج دارید ، زعفران زمینی را می بینید که در بسته های حدود 1/16 قاشق چایخوری فروخته می شود ، و نخ هایی با حدود 1/4 گرم یا 1/2 قاشق چای خوری. با این حال ، این مقادیر به ظاهر ناچیز اغلب بیش از یک ظرف را طعم می دهند.

همچنین می توانید زعفران را بصورت آنلاین سفارش دهید ، اما باید نسبت به هرگونه معامله دقت کنید. اگر قیمت خیلی پایین تر از سایر دستگاه های ادویه جات ترشی جات باشد ، ممکن است زعفران معتبر نباشد.

ذخیره سازی

اگر آنها را در یک ظرف هوایی نگه داری کنید و ظرف را در مکانی خنک و تاریک نگه دارید ، نخ های زعفران حداکثر طعم خود را تا شش ماه حفظ می کنند. مانند سایر گیاهان و ادویه ها ، نسبت به نور حساس است ، بنابراین بسته را در فویل بپیچید تا حتی بیشتر از آن محافظت کنید. خراب نمی شود ، اما با افزایش سن ، بیشتر و بیشتر طعم خود را از دست می دهد. اگر در حال خرید زعفران زمینی هستید ، باید آن را به روشی مشابه ذخیره کنید ، اما باید آن را در اسرع وقت استفاده کنید زیرا در حال حاضر مقداری از قدرت خود را از دست داده است

فواید درمانی زعفران

داروهای درمانی که قدمت آنها بیش از 4000 سال است ، از زعفران به عنوان یکی از مواد اصلی استفاده می کنند. از این ادویه برای درمان بیش از 90 بیماری از جمله تب ، گرفتگی ، کبد بزرگ شده و اضطراب استفاده شد. همچنین از خارجی برای کبودی ، روماتیسم و نورالژی استفاده شده است.

تحقیقات پزشکی مدرن در حال یافتن مزایای احتمالی عصاره زعفران است. مطالعات اولیه نشان می دهد که داروهای خاص ممکن است برای علائم بیماری آلزایمر ، افسردگی ، ناراحتی قاعدگی و سندرم قبل از قاعدگی مفید باشد.

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید خریدار خود را جذب کنید .

برای فروش زعفران اعلا با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

غذاهای مخصوص اسپانیایی

غذاهای مخصوص اسپانیایی ، چه راهی بهتر برای اکتشاف اسپانیا نسبت به سلیقه های شما است؟ در اینجا از 10 غذای برتر اسپانیایی که امتحان می کنید ، همراه با دستور العمل ها ، از طعم های برنزه کننده تا فابادای افسانه ای استفاده شده است.اگر تا به حال در اسپانیا بوده اید ، می دانید که غذای فرهنگ غنی و متنوع شهرستان چقدر مهم است. در طی قرن ها ، غذاهای اسپانیایی بر اساس مواد تازه و رنگارنگ از گوشه و کنار این کشور به طیف گسترده ای از غذاهای خوشمزه تبدیل شده اند.

بسیاری از افراد از طریق یک نوار tapas با شگفتی های غذای اسپانیایی آشنا می شوند و اغلب از انتخاب و طعم های پیشنهادی شگفت زده می شوند. اما پخت و پز اسپانیایی بسیار بیشتر از طباپس های خوشمزه است. از خورشهای دلچسب گرفته تا نیش های نور ، چیزی برای جلب رضایت هر کام در این کشور پر جنب و جوش وجود دارد. برای کمک به کمی هیجان اسپانیایی در آشپزخانه ، 10 غذای برتر اسپانیایی به همراه دستور العمل هایی برای امتحان کردن در خانه آورده شده است.

کروکتها

ما لیست خود را با نوار نهایی tapas کلاسیک - croquetas - شروع می کنیم. بسیاری از کشورها نسخه کروکت های خود را انجام می دهند ، اما اسپانیایی ها آنها را به یک هنر زیبا تبدیل کرده اند. بهترین آن ها ترکیب برخی از طعم های فراموش نشدنی ایبری ، اعم از مربا (ژامبون درمان شده) ، مورسیل (سوسیس خون) یا باقلویو (کد COD تازه) با سس بیچمیل است. سپس اینها خرد شده و سرخ می شوند و با سس دلخواه شما سرو می شوند. اگر آشپزی علاقه ای ندارید ، بیشتر میله های محلی انواع مختلفی از خود را ارائه می دهند ، بهترین مواردی که معمولاً در محلات محاصره شده محلی که حداقل انتظار آن را دارید پیدا می شود.

غذاهای مخصوص اسپانیا

Tortilla Española

یکی دیگر از مورد علاقه های نوار tapas ، tortilla Española است - یا املت اسپانیایی همانطور که در سراسر جهان شناخته شده است. با این حال ، این فقط یک درمان tapas نیست. Tortilla همچنین می تواند به عنوان یک غذای اصلی ، میان وعده استراحت یا حتی در یک ساندویچ میل شود که در بین کودکان بسیار محبوب است. برای ایجاد تورسیل خود ، باید قبل از افزودن تخم مرغ ، پیاز و سیب زمینی را که در روغن زیتون به آرامی سرخ کرده اید ، سرخ کنید. با این کار پیازها را کارامل می کنند و به آن شیرینی اضافی می دهند. اگر احساس پرماجرا می کنید ، چرا سعی نمی کنید chorizo و spinaach را اضافه کنید؟ اما هشدار داده شود ، به همان اندازه که این ترکیب جدید بسیار خوشمزه است ، افراد محلی اجازه نخواهند داد که شما آن را یک تورتیلا بنامید!

اسپانیایی

گازپاچو

چه راهی بهتر برای خنک شدن در طول یک تابستان گرم اسپانیایی از یک کاسه خنک با گازپاچو؟ این سوپ گوجه فرنگی سرد که معمولاً به عنوان یک غذای خوراکی سرو می شود ، قطعاً یک مشت سبزیجات را در آن قرار می دهد. برای تهیه آن ، کافی است مقداری گوجه فرنگی ، فلفل ، خیار ، سیر و گیاهان آن را مخلوط کرده و آنرا با نان مزه دار برای یک ظرف کم کالری که پر از ویتامین ها است ، سرو کنید. ایده خوردن سوپ گوجه فرنگی سرد ممکن است برای بعضی از خارجی ها کمی عجیب به نظر برسد ، اما هنگامی که از یک گازپاشوی سنتی ساخته شده در یک روز گرم تابستان لذت می برید ، قلاب می شوید! برای پیچاندن ، کمی نان اضافه کنید تا مورد علاقه Andalusian ، salmorejo ، ایجاد شود.

غذای مخصوص اسپانیا

پیستو

فکر کنید Ratatouille چیزی است که شما فقط در یک رستوران فرانسوی از آن استفاده کرده اید؟ دوباره فکر کنید خوب ، بنابراین از نظر فنی موش صحرایی نیست ، اما پیستو اغلب نسخه اسپانیایی غذای کلاسیک فرانسوی نامیده می شود. در این دستور العمل گوجه فرنگی ، فلفل ، کدو سبز ، پیاز و سیر خرد شده و با مقدار زیادی روغن زیتون برشته می شود تا به آن طعم کلاسیک مدیترانه ای داده شود. با استقبال از دشت های منطقه La Mancha ، پیست می تواند یک ظرف جانبی ، اشتها آور یا حتی یک مسیر اصلی باشد. آن را با مقداری سالاد تازه ، نان و البته مقداری شراب قرمز محلی برای تجربه نهایی اسپانیایی سرو کنید.

خوردنی های اسپانیاPulpo a la gallega

اختاپوس یک غذای بزرگ در غذاهای اسپانیایی است ، چه کاملاً سرخ شده باشد و به عنوان طپاس سرو شود یا به چیزی کمی پیچیده تر تبدیل شود. یکی از غذاهای بسیار دقیق تر ، pulpo a la gallega محبوب است ، که از آن می توان پاپریکا ، نمک سنگ و روغن زیتون را با هم ترکیب کرد تا بهترین طعم دهنده های چشمی از هشت پا را بیرون بیاورد. این معمولاً برای یک وعده غذایی سبک و در عین حال گرم ، روی سیب زمینی های خرد شده سرو می شود. این غذا از منطقه شمال غربی گالیسیا استقبال می کند ، که مطمئناً موردی برای دوستداران غذاهای دریایی است. بعلاوه ، این منطقه به دلیل داشتن غذاهای بی نظیر غذاهای دریایی و پرمصرف غذاهای دریایی ، در سراسر اسپانیا مشهور است.

اسپانیا

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید خریدار خود را جذب کنید .

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

زیپ کیپ برای مراسم ختم

زیپ کیپ برای مراسم ختم و مراسمات مختلف میتوانید از ایپک خریداری کنید .

بهترین گزینه اثبات نشت :

کیسه های ذخیره سازی قابل استفاده مجدد
این کیسه های ساندویچی قابل مشاهده شما دقیقاً شبیه همتایان یکبار مصرف آنها است ، بنابراین می توانید محتویات داخل آن را به راحتی مشاهده کنید. و مهر و موم بادوام آنها به این معنی است که ناهار شما ساعت ها تازه خواهد ماند. به علاوه ، کیسه ها همچنین ضد آب هستند ، بنابراین لازم نیست نگران نشت هر چیزی باشید - و مانند کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف ، به راحتی سوراخ نمی شوند. هر مجموعه دارای پنج کیسه در اندازه 7.08 8. 8.66 اینچ است .
بیش از 220 مشتری آمازون به مجموعه پنج قطعه امتیاز 4.6 ستاره داده اند. یکی از خریداران گفت: "من از این کیف ها بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام." آنها بسیار بزرگتر از آنچه انتظار داشتم بودند. من از آنها برای انواع غذاهای مختلف اعم از یخچال و فریزر استفاده کرده ام و هرگز مشکلی نشت برخورد نکرده ام. به علاوه آنها با قابلیت استفاده مجدد قابل پاک سازی و تمیز کردن آنها برای محیط زیست بسیار آسان هستند! "

بهترین گزینه زیپ کیپ ها :

کیسه های ساندویچی قابل استفاده مجدد
این کیف های قابل استفاده با پارچه نایلون مقاوم در برابر آب ، ساخته شده است. کیف های سازگار با محیط زیست دارای بستن قلاب و حلقه چسبنده هستند و به راحتی با یک پارچه مرطوب پاک می شوند.
کیسه ها محکم و بسیار ضخیم تر از آنچه انتظار داشتم باشد باشند. من از اینها به جای کیف های میان وعده و ساندویچ استفاده می کنم. آنها به راحتی تمیز می شوند و تعطیل خلاقی دارند. من آنها را درون ماشین ظرفشویی قرار داده ام اما می گذارم که بعد از آن در رکاب خشک شوند. از آنجا که قسمت داخلی کیف ضد آب است ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد کثیف شدن دستهای خود هنگام غذا خوردن ندارید ، آنها را دوست دارم. "
کیسه های ساندویچی قابل استفاده مجدد
در بازار کیف های قابل استفاده مجدد که می توانند در فریزر نیز ذخیره شوند؟ این مجموعه کیسه های چهار تکه را ببینید. هر کیسه موجود در این مجموعه دارای یک بسته بندی ضد آب است که می توانید سوپ ها ، سهام ، سس ها و مایعات دیگر را در آنها ذخیره کنید. همچنین می توانید روی کیف های روشن با یک نشانگر پاک بنویسید تا از آنچه در داخل هستید و چه روزی را ساخته اید ، یادداشت کنید.
بهترین قسمت؟ کیف ها دارای ضمانت مادام العمر هستند ، بنابراین اگر کاملاً راضی نیستید ، این شرکت آنها را از شما خریداری می کند. کیف های دستی با بیش از 460 بررسی دارای امتیاز 4.6 ستاره هستند. "من از کیسه ها برای نگهداری فریزر و یخچال ، ناهار بچه ها و سرگرمی استفاده کرده ام. آنها بهتر مهر و موم می کنند و از کیسه های پلاستیکی بادوام تر هستند. توانایی تمیز کردن آنها در ماشین ظرفشویی یک مزیت واقعی نیز است. آنها همچنین به مرور زمان نسبت به خرید جعبه کیسه های پلاستیکی به طور قابل توجهی ارزان خواهند بود. بسیار توصیه می شود. "
آسان تر برای تمیز کردن:
کیف های میان وعده قابل استفاده مجدد 
این کیف های قابل استفاده مجدد قابل استفاده دارای یک قسمت بالایی هستند که خرده ها را در آن نگه می دارد و ساخت آن به صورت یک تکه انجام می شود ، این بدان معناست که دیگر لازم نیست که درباره هر قالب یا قارچ هایی که بین لایه های پارچه در حال رشد است نگران باشید. حتی می توانید برای تمیز کردن کامل بین مصارف ، آنها را در ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی بریزید. با امتیاز 4.6 ستاره و بیش از 900 بررسی مشتری ، این یکی از محبوب ترین کیف های قابل استفاده مجدد است و مشتریان می گویند به همان اندازه عملکردی زیبا هستند. (26 رنگ و الگوی مختلف برای انتخاب وجود دارد.)
یکی از خریداران گفت: "این ساندویچ و کیسه های میان وعده فوق العاده هستند." وی گفت: "من دستور دادم که ابتدا این نیازهای ما را تأمین کند یا نه. من آن را دوست دارم خیلی سفارش دادم 3 مورد دیگر! این کیسه ساندویچ ساخته شده از همان مقاوم در برابر آب ، تمیز کننده آسان به عنوان تخته Bumkins (که من نیز دوستش داشتم) است. بعد از استفاده می توانید این مواد را درون ماشین ظرف شویی ریخته و آنها را به خوبی جدید تمیز کنید. همچنین می توانید این مواد را در سینک با آب و صابون بشویید. فقط آویزان شوید تا خشک شود و آنها آماده هستند که روز بعد دوباره بروند! "

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید مهمانان خود را جذب کنید .

برای  خرید زیپ کیپ با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

زیپ کیپ مراسم و مواد غذایی

زیپ کیپ مراسم و مواد غذایی ، کیسه های Ziploc یکی از بهترین مواردی است که تاکنون در دنیای نگهداری مواد غذایی اتفاق می افتد.

از زمان اولین بار در دهه 1960 در بازار ، این کیسه های کوچک باعث شده اند بسته بندی ناهار و یخ زدن بقیه راحت تر از گذشته (از طریق شرکت) باشد.

به بزرگی کیسه ، بسیاری از ما احتمالاً بدون اینکه فکر زیادی انجام دهیم ، مقصر هستیم که این کیف ها را داخل سطل زباله رها می کنیم.

از این گذشته ، وقتی یک جعبه 40 عیار فقط با چند دلار قابل خریداری است ، چه چیزی می تواند روی آنها نگه داشته شود ؟

خوب ، به همان اندازه که کیسه های پلاستیکی مناسب هستند ، به طور کلی پلاستیک در تلاش است تا کره زمین را نابود کند.

بسیاری از کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف از فروشگاه های خرده فروشی و مواد غذایی تهیه می شوند ، اما زیپ کیپ ها نیز زیر آن چتر قرار می گیرند.

یک راه حل شستن و استفاده مجدد از کیسه های شماست - اما آیا این بی خطر است؟

شست و شوی زیپ کیپ

می توانید برخی از زیپ کیپ را بشویید و از آن استفاده مجدد کنید

اگر طرفدار استفاده از پلاستیک های کمتری هستید - و واقعاً باید باشید - خبر خوب بله است ، می توانید از زیپ کیپ های خود استفاده مجدد کنید.

نه فقط همه آنها. همانطور که خاطرنشان می کند ، استفاده مجدد از کیسه های که صرفاً چیپس یا ساندویچ کودک شما را برای ناهار ذخیره کرده اید یک ایده خارق العاده است.

شما می توانید ضایعات پلاستیکی خود را کاهش داده و به طور همزمان صرفه جویی در هزینه های کمی را انجام دهید.

به سادگی آنها را به بیرون بچرخانید و آنها را با آب صابون بشویید و بگذارید قبل از استفاده مجدد از آنها خشک شود.

حتی می توانید آنها را در قسمت بالای ماشین ظرفشویی خود قرار دهید و از این طریق آنها را تمیز کنید.

فقط مطمئن باشید آب مورد استفاده شما در حال گرم شدن نیست ، زیرا این ممکن است احتمال BPA از نشت پلاستیک در غذای شما را افزایش دهد.

قابل استفاده

بعضی از زیپ کیپ ها که نباید از آنها استفاده مجدد کنید

اگر چه توصیه می شود از کیسه های Ziploc خود استفاده مجدد نکنید و در عوض پس از یکبار استفاده مجدد از آنها ، چند مورد استثنا وجود دارد.

اگر از آنها برای چیزی مانند ماری کردن گوشت یا ذخیره تخم مرغ استفاده می کنید ، توصیه نمی شود آنها را نگه دارید (The Takeout).

حتی اگر شما یک کار کامل را برای تمیز کردن آنها انجام دهید ، احتمال اینکه باکتریهایی در اطراف شما قرار بگیرند و شما را بیمار کنند ، ارزش آن را ندارند.

همیشه ضروری است که تا حد امکان اقدامات لازم برای جلوگیری از مسمومیت غذایی انجام دهید. همچنین اگر از این کیسه ها برای نگهداری مواد غذایی مانند بادام زمینی یا صدف استفاده شده باشد .

به ویژه اگر کسی در خانواده شما آلرژی غذایی داشته باشد ، احتمالاً بهتر است در قسمت امن قرار داشته باشید و از آنها مجددا استفاده نکنید.

موادغذایی باقی مانده

راه هایی برای استفاده از مواد غذایی باقی مانده که هرگز به آنها فکر نکرده اید

مهمانی به پایان رسید که تمام دوستان شما پر از کوکتل و غذاهای انگشتی شده اند.

اما اکنون شما با تپه های مانده ای گیر کرده اید و تصوری ندارید که با آنها چه کار کنید. می توانید همه آنرا درون فریزر پرتاب کنید ، اما گرم کردن دوباره همان غذا همیشه تا حدودی ناامیدکننده است.

شما می توانید گزینه های کلاسیک درست کردن یک ساندویچ شیب دار یا سالاد دست و پا چلفتی را انتخاب کنید ، اما ما ایده بهتری داریم.

در عوض ، شانس و انتهای خود را دوباره در چیزی که واقعاً از آن لذت خواهید برد ، ابداع کنید. چه میزبان یک ناهار یا یک مهمانی شام پیچیده باشید ، روش های بسیاری برای استفاده موفقیت آمیز از این مانده ها وجود دارد.

یک جایگزین بهتر برای کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف قفل فشرده! بیوگرافی های قابل فشرده قفل فوری 100٪ قابل جمع آوری و مناسب برای میان وعده ها و ناهار ها هستند که از مواد "تنفس" تهیه شده اند تا مواد غذایی را در مدت زمان طولانی تری در آن نگهدارند.

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید مهمانان خود را جذب کنید .

برای  خرید زیپ کیپ با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

خرید زیپ کیپ برای مراسمات

خرید زیپ کیپ برای مراسمات یا مواد غذایی میتوانید از فروشگاه ایپک خریداری کنید .

ساندویچ های پلاستیکی و کیسه های میان وعده جلوگیری از بزرگ شدن جعبه نهار شما بودند ، اما با توجه به اینکه مردم از چگونگی تأثیر پلاستیک یکبار مصرف بر محیط ما تأثیر می گیرند ، آگاهی بیشتری پیدا می کنند ، این کیسه های ذخیره سازی به طور فزاینده ای محبوب تر می شوند. دقیقاً مانند کیسه های مواد غذایی اکنون گزینه های قابل استفاده مجدد بهتری نیز در بازار وجود دارد که نه تنها از نظر سازگار با محیط زیست بلکه در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما نیز خواهد شد.

در حالی که این کیسه های مفید دستی به گونه ای طراحی شده اند که بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند ، بعضی از آنها تمیز تر و طولانی تر از بقیه نگهداری می شوند. بنابراین برای کمک به شما در یافتن بهترین کیسه های ساندویچی قابل استفاده مجدد برای نیازهای خود ، ما به بررسی مشتری های واقعی که این محصولات را برای خودشان خریداری و استفاده کرده اند ، تبدیل شده ایم. این کالاهای پرفروش نه تنها دارای رتبه های تقریباً عالی هستند ، بلکه بررسی های درخشان بی شماری نیز بین آنها دارند.

خواه به دنبال کیف های سیلیکونی محکم ، گزینه هایی باشید که به صورت خود به خود بایستد و یا نسخه های پارچه ای چاپ شده ای زیبا ، این محصولات قابل استفاده مجدد به شما امکان می دهند مواد غذایی خود را به روشی ایمن و سازگار با محیط زیست تهیه کنید. برای خرید هشت ساندویچ قابل استفاده مجدد از کیسه های قابل استفاده مجدد .

بهترین گزینه سیلیکون:

کیسه ساندویچ سیلیکونی قابل استفاده مجدد

این کیف های قابل استفاده مجدد از سیلیکون پلاتین غیر سمی خالص ساخته شده اند ، بنابراین کاملاً عاری از هرگونه BPA ، PVC و لاتکس هستند و کاملاً ایمن هستند . کیف های زیبا دارای یک مهر و موم قفل است که با خیال راحت مواد غذایی را در داخل خود نگه می دارد ، و 12 رنگ و چاپ مختلف برای انتخاب وجود دارد ، بنابراین مطمئناً گزینه ای را پیدا خواهید کرد که متناسب با سبک شما باشد.
کیف های ذخیره سازی مفید آنقدر محبوب هستند که خود را با بیش از 1300 بررسی رتبه بندی 4.3 ستاره چشمگیر به دست آورده اند. قبل از اینکه مشتری اضافه کند ، یکی از مشتریان خوشحال ، آنها را "چنین کالایی درخشان" خواند ، بسیار آسان برای استفاده و تمیز کردن ، آنها می خواهند هر کیسه پلاستیکی را که برای ناهارهای بسته بندی شده پیش می رود ، جایگزین کنند

قابل استفاده برای بچه ها:

ساندویچ قابل استفاده مجدد و کیسه های میان وعده قابل استفاده مجدد

آیا به دنبال راهی برای لذت بردن از ناهار برای بچه های خود هستید؟
این کیسه های ساندویچی چاپی از Langsprit قابل شستشو هستند و برای باز کردن و زیپ کردن آن برای کوچک بسیار آسان است. ساخته شده از پارچه ضد آب و بادوام ، آنها الگوهای کارتونی سرگرم کننده مانند جوجه تیغی ، سیارات و دریاها را دارند که مطمئناً هر کودکی عاشق آنهاست. کیسه ها را می توان به راحتی تمیز کرد یا از طریق ماشین ظرفشویی اداره کرد و کاملاً با مواد ایمن از مواد غذایی پوشانده شده است.
بهترین گزینه ایستاده
کیسه های ساندویچی قابل استفاده مجدد ایستاده
این کیسه های قابل استفاده مجدد Qualeap دارای یک کف صاف هستند ، بنابراین می توانن آنها را به راحتی بایستین . همراه با یک محفظه دو زیپ که به شما کمک می کند تا مواد غذایی را به طرز باورنکردنی و تازه ای در آن نگه دارید ، چمدان های محافظتی نیز بدون PVC ، بدون سرب و بدون BPA هستند. هر مجموعه دارای هفت کیسه (دو بزرگ ، دو متوسط و سه کوچک) است ، بنابراین همیشه گزینه ای با اندازه کامل را خواهید داشت.
بسیاری از مشتریان عاشق طراحی بادوام کیسه ها هستند ، در حالی که دیگران نمی توانند جلوی چقدر توان تحمل را بگیرند. "طراحی استندآپ ایده خوبی است. این ماده غذایی می تواند خیلی بیشتر از اندازه سایر کیسه های غذا ذخیره کند. اینها می توانند کیسه های یکبار مصرف را به طور کامل جایگزین کنند و می توانند برای انواع مختلفی از جمله غذا و مسافرت استفاده شوند. "
بهترین گزینه برای پارچه:

کیسه های ساندویچی پارچه ای

با استفاده از این گزینه پارچه سازگار با محیط زیست توسط Yummi Pouch ، کیف حمل ساندویچ شما به اندازه سلیقه شما در مواد غذایی بی نظیر خواهد بود. کیف های پارچه ای قابل شستشو با ماشین هستند و در انواع چاپ های جسورانه ارائه می شوند که به اندازه کافی پیشرفته برای حمل و نقل بزرگسالان به مطب هستند. کیف های قابل استفاده مجدد بسیار محبوب در بین خریداران هستند .

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید مهمانان خود را جذب کنید .

برای  خرید زیپ کیپ با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

فروش زعفران درجه یک در کرج

فروش زعفران درجه یک در کرج ، یک ادویه عجیب و غریب ، تقریباً به اندازه طلا ، به هیچ عنوان تعجب آور نیست که تقریباً در هر محصول دیگری تقلب در زعفران بیشتر است.

زعفران گرانترین محصول کشاورزی جهان است - زعفران مرغوب با کیفیت بالا 15-20 یورو در هر گرم ، قیمت 25 کیلوگرم آرد گندم در همان سوپر مارکت هزینه می کند. زعفران ادویه معتبر و گرانبها بخشی از گل Crocus sativus است که معمولاً به عنوان "تمساح زعفران" شناخته می شود. تمساح زعفران به 20 تا 30 سانتی متر (8 تا 12 سانتی متر) رشد می کند و تا چهار گل خرس می کند ، هر کدام با سه گل کلمه ای روشن. سبک ها و کلاله ها که نخ ها نامیده می شوند جمع آوری و خشک می شوند تا عمدتا به عنوان ماده چاشنی و رنگ آمیزی در مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرند. حدود 200000 گل زعفران برای جمع آوری 1 کیلوگرم ادویه زعفران مورد نیاز است. یک فرایند فشرده و پر زحمت ، به این سوال پاسخ می دهد که چرا ادویه برای تولید آن گران است.

البته این ارزش بالا کلاهبرداری را که مایل به کسب درآمد از طریق فروش زعفران جعلی هستند ، جذب می کند. متأسفانه این چیز جدیدی نیست و قبلاً از سنین گذشته ادامه داشته است.

انواع مختلفی از کلاهبرداری وجود دارد: کالاهایی می فروشند محصولاتی که زعفران نیستند و دیگری در حال فروش زعفران است که گویی در یک کشور تولید می شود و نه در کشور دیگری.

زعفران

Frauds اغلب گلرنگ (Carthamus tinctorius) را به عنوان زعفران می فروشد. دلیل این امر کاملاً شبیه به زعفران است اما یک گیاه مانند خار است که گلهای آن به رنگ نارنجی زرد است. شکل ظاهری این گیاه این است که به هیچ وجه مانند زعفران بو ندارد. علاوه بر این ، زردچوبه (Curcuma longa) ، معروف به زعفران هند ، متعلق به خانواده Zingiberaceae (زنجبیل) وجود دارد. از ریزوم زردچوبه ، شما پودر زردچوبه زرد ، ادویه ای که به طور کلی در غذاهای هندی و آسیایی به طور کلی مورد استفاده قرار می گیرد ، و کورکومین ، یک ماده زرد است که در لباس های شسته شده و شیمی استفاده می شود. در آخر قطعاً نباید آن را با گل کلم (Colchicum پاییز) اشتباه گرفت. این گیاه سمی است که گلهای آن مانند کروک است.

جعل مکرر دیگر شامل افزودن به ننگ برش های گل گیاه تمساح از گونه های دیگر است. مخلوط کردن زعفران واقعی با تقلبی ، توجه به کسانی که دانش کمی در مورد آن دارند سخت تر می شود.

علائم زعفران خوب

چند روش کلیدی برای گفتن زعفران واقعی از تقلبی وجود دارد: طعم ، بو ، ظاهر و قیمت.

زعفران (رشته / رشته) هرگز شیرین نمی شود ، اگر شیرین است مطمئناً جعلی را خریداری کرده اید. زعفران واقعی وقتی روی زبان قرار می گیرد ، طعم تلخی و کمی قابض دارد.

سپس عطر وجود دارد. زعفران بوی بسیار مشخصی دارد. در حالی که زعفران جعلی تقریباً هیچ عطری نخواهد داشت ، کمترین مقدار زعفران واقعی دارای بوی مشخص و شدیدی می باشد. برای شناسایی رایحه ای که ابتدا باید بدانید که زعفران واقعی بو چیست. رایحه واقعی زعفران ترکیبی از زمین ، تابوتو ، وانیل ، عسل ، شیرین شور است. فقط این یک مانترا را به یاد داشته باشید: زعفران خوب همیشه شیرین خواهد بود و هرگز شیرین نمی شود.

زعفران اصیل نیز نگاه خاصی به آن دارد ، با رنگ آمیزی منحصر به فرد و رشته های زعفران دارای انتهای پخش شده است. زعفران واقعی پس از قرار دادن آن در آب ، رنگ اصلی خود را از دست نمی دهد. فقط وقتی زعفران واقعی را بیرون می آورید ، رنگ اصلی خود را حفظ می کند. رنگ تقلبی رنگ کاملاً افزوده خود را از دست داده و دیگر به همان شکل به نظر نمی رسد. آب با زعفران خالص به رنگ زرد عسلی می شود. جعلی قرمز تیره خواهد شد. همچنین می توانید نخ های زعفران را بین انگشتان مرطوب مالش دهید: آنها قرمز / طلای / نارنجی می شوند.

هرگز زعفران زمین خریداری نکنید. خیلی مواقع با پوست زردچوبه ، پاپریکا و پوست فوق الذکر قطع می شود. حتی اگر از تجار ادویه ای باشد که به آن اعتماد دارید ، پودر زعفران سریع تر از نخ های کامل طعم خود را از دست می دهد

بنابراین 4 مورد متداول از زعفران جعلی عبارتند از:

1: بو. زعفران واقعی بوی شیرین می دهد

2: وقتی آن را بین انگشتان مرطوب خود مالش می دهید ، آنها نارنجی / قرمز / زرد رنگ می شوند.

3: اگر پایه ای باشد ، احتمالاً جعلی است.

4: قیمت. وقتی زعفران ارزانتر از 10 یورو در هر گرم باشد به احتمال زیاد تقلبی است.

خودتان را از همه دردسر نجات دهید. به فروشگاه اینترنتی ما نگاهی بیندازید و زعفران اصلی و باکیفیت خود را تهیه کنید. نمونه آن توسط سرآشپزهای خلاق ، آزمایش شده در آزمایشگاه (با نتایج عالی) نمونه برداری شد و توسط بسیاری از مشتریان راضی توصیه می شود! و قطعاً شما از تولید کنندگان افغانستان حمایت خواهید کرد.

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید خریدار خود را جذب کنید .

برای فروش زعفران در تهران با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

 

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

فروش زعفران در تهران

فروش زعفران در تهران  ، زعفران ایرانی که به عنوان "طلای سرخ" شناخته می شود ، زعفران ماده ای جادویی در فرهنگ فارسی است ، از غذاهای معطر و دسرهای رنگی گرفته تا طب فیزیکی و معنوی. ادویه گران قیمت مدت زیادی است که کالایی با تقاضای بالا بوده و حتی باعث ایجاد جنگ در سال 1374 در اروپای مرکزی شده است. اما بیایید نگاهی دقیق تر به زعفران در ایران بیندازیم و ببینیم چرا باید آن را در لیست خرید سوغات خود نگه دارید.

زعفران از کجا آمده است؟

یونانیان ادعا می کنند که زعفران ابتدا از سرزمین خود آمده است ، به هر ایرانی بگویید و شما یک خنده خواهید گرفت! یک فرضیه قوی تر می گوید که برای اولین بار کشت زعفران در ایران صورت گرفت. استدلالهای مربوط به منشاء ادویه گرانبها بی پایان است ، بنابراین اجازه دهید نگاهی بیندازیم که در حال حاضر ایرانیان بزرگترین تولید کننده زعفران جهان هستند (85٪ زعفران دنیا در یک سال رشد می کند ، تقریباً در حدود 390 تن!) تعداد این تعداد بسیار زیاد است ، با توجه به اینکه هر 500 نژاد زعفران فقط یک گرم وزن دارد.

فصل برداشت

همه ساله فصل برداشت زعفران از اوایل آبان آغاز می شود. در حالی که بیشتر پوشش گیاهی دیگر از بین رفته است ، گلهای روشن بنفش مزارع را پوشانده و منظره ای برجسته در مناطق خشک ایران ایجاد می کنند. عمده تولید کنندگان زعفران ایران در ضلع شرقی کشور واقع شده است. اگر دوست دارید بزرگترین بازار را ببینید ، به مشهد بروید ، که به دلیل اهمیت مذهبی نیز مشهور است. اما اگر بیشتر کنجکاو هستید که زعفران از کجا تهیه می شود ، شهرهای گناباد ، تربت حیدریه ، تایباد ، خواف و قاین را به خاطر بسپارید. تمام این شهرها در منطقه خراسان واقع شده اند و فصل برداشت آنها از حدود اول آبان آغاز می شود ، تقریباً دو هفته و حداکثر سه هفته ادامه دارد.
برداشت زعفران قبل از طلوع آفتاب آغاز می شود ، زمانی که هنوز گل ها باز نشده اند. زن و مرد به میدان می روند و هرچه سریع تر می توانند گلها را جمع کنند ، با اولین پرتوهای خورشید ، گلها در یک عمل ناگهانی جادویی شکوفا می کنند. کار تقریباً ساعت 9 صبح وقتی گلها به یک منطقه سایه دار منتقل می شوند متوقف می شود. همه در اطراف گلهای عظیم گل نشسته اند و سه گنگ را با دقت می گیرند. به یاد داشته باشید 500 گل برای یک گرم زعفران؟ حدود 167 گل زعفران برای تولید تنها یک گرم طول می کشد. به همین دلیل زعفران بسیار با ارزش است.
موارد استفاده زعفران
زعفران از دیرباز به عنوان یک چاشنی خاص در آشپزخانه های ایران مورد استفاده قرار می گرفت. یک لایه نازک از برنج مخلوط زعفران در بالای گلدان سفید برنج و زرشک ، در کنار عطر و رنگ کباب مرغ (جوجه کباب) ، همه نوید میزبان مهمان نوازی است. ایرانیان از زعفران قدردانی می کنند و از آن در حد متوسط استفاده می کنند ، آنها معتقدند استفاده بیش از حد از زعفران می تواند به سلامت روان آنها آسیب برساند. آنها آن را در بستنی های زعفران زعفران (باستانی سوناتی) در روزهای گرم تابستان لذت می برند ، و یا آن را در کاسه پودینگ برنج شیرین (Sholeh Zard) در مراسم مذهبی سرو می کنند. همچنین برخی از افراد به همراه گلبرگهای رز یک چای گیاهی با طراوت از آن درست می کنند.
رسم و رسوم
زعفران و قدرت جادویی آن در بسیاری از آداب و رسوم آمده است. ایرانیان معتقدند که زعفران غم و اندوه و افسردگی را از بین می برد. با خوشبختی همراه است ، بنابراین آنها از آن در بسیاری از شیرینی ها و غذایی که برای سال نو پارس (نوروز) تهیه می کنند استفاده می کنند. پادشاهان باستان در حوادث تشریفات یا پیروزی ها پراکنده سکه های طلا و زعفران در بین مردم بودند. در کاخهای آنها از زعفران به عنوان عطر ، دارو یا بخور به همراه عنبر استفاده می شد. همچنین از زعفران برای رنگ آمیزی کاغذ استفاده می شد تا برای حروف مهم یا نمازها ، و برای رنگ آمیزی ابریشم و سایر پارچه برای پارچه های خانواده سلطنتی استفاده شود.

آیین های جاری

در شاهرود ، در استان سمنان ، روایتی به نام "اب دو" (آب دعا) وجود دارد. ساعاتی پیش از نوروز ، در بسیاری از مساجد شهر ، زعفران آماده تهیه جوهر زرد است. خوشنویسان سپس از جوهر برای نوشتن 7 آیه قرآن استفاده می کنند که همه با کلمه سلام (سلام) در صفحه ظروف چینی شروع می شوند. سپس بشقاب درون یک کاسه مسی پر از آب فرو می رود ، بنابراین رنگ زرد جدا می شود. این آب در قسمت های کوچکی به خانه ها منتقل می شود تا توسط مجموعه سفره هفت مکانها قرار بگیرند یا توسط بیمارانی نوشیده شوند. در نظر گرفته می شود که دارای قدرت درمانی برای بیماری ها و ثروت خوب خانواده در سال آینده است.

آیا اکنون قصد دارید تور زمین زعفران را در نظر بگیرید؟

SurfIran دو تور زعفران جهان را به پایتخت زعفران جهان اجرا می کند. تور زعفران اول شامل سفر به شهر تربت حیدریه است که هر ساله با تولید بیش از 34 تن زعفران شناخته می شود. براساس اعلام تلویزیون ملی ایران ، 117 خانوار در فرآیند تولید مشغول کار هستند که بسیاری از آنها صاحبان مزرعه های کوچک هستند. تربت حیدریه همچنین سمینارهای زعفران را در دانشگاه برگزار می کند و برای حفظ وضعیت خود مسابقات عکاسی را برگزار می کند.
دومین تور زعفران به سرزمین زعفران و زرشک ، در جنوب خراسان است. با بازدید از بیرجند و قاینات ، فرصت سفر به زمانهای باستان را خواهید داشت ، زمانی که جاده ابریشم و جاده ادویه در حال اتصال ملل های دور به یکدیگر بودند. فقط تصور کنید که در طی 700 سال پیش تاجر و اکتشاف ایتالیایی از آنجا عبور کند. شما تعجب خواهید کرد که بسیاری از تاریخ باستان هنوز زنده است.
 
بنابراین ، دفعه بعد که قصد بازدید از ایران را دارید ، به زعفران فکر کنید و تور خود را برای پایان اکتبر تا اواسط نوامبر رزرو کنید. شما ممکن است فرصتی برای شرکت در برداشت داشته باشید ، فعالیت های دیگری را به اشتراک بگذارید و مستقیماً زعفران و کالاهای دیگر را از افراد محلی خریداری کنید.

با زعفرانی که خریداری کردید چه باید کرد؟

زعفران را در یک ظرف هوایی ، در مکان تاریک ، خنک و خشک نگه دارید. آن را در فریزر نگه ندارید ، زیرا دمای انجماد باعث کاهش عطر آن می شود. قبل از استفاده در آشپزی آن را دم کنید. ایرانیان روش های مختلفی برای تولید زعفران دارند. آنها نیش های شکننده را در یک ملات کوچک خرد می کنند ، سپس آن را با آب داغ مخلوط می کنند و در جای گرم قرار می دهند. افراد دیگر آن را سرد می کنند. آنها زعفران زیر زمینی را درون یک کاسه کوچک ریخته و یک تکه یخ را روی آن می گذارند. با آب شدن یخ ، رنگ نارنجی تیره شگفت آور نشان می دهد. می توانید مقداری از این مایع معطر اشباع اشباع شده را به یک مرغ یا گوشت گوشت اضافه کنید ، یا دقیقاً مانند ایرانیان آن را برای تزئین بشقاب به آن اضافه کنید تا مقداری برنج پخته شده اضافه کنید.
چای زعفران را امتحان کنید
دو یا سه گل کلم و چند گلبرگ گل سرخ بگیرید ، آنها را درون یک لیوان کوچک یا لیوان بزرگ آب گرم و جوش بگذارید. بگذارید حدود 10 دقیقه دم بکشد. با کمی عسل از آن لذت ببرید.
شیر زعفران را امتحان کنید
چند گل زعفران و یک غلاف هل را خرد کنید ، آن را به شیر اضافه کنید و شیر را بجوشانید تا رنگ و عطر به بالاترین حد خود برسد. آن را با مقداری شکر یا عسل میل کنید.

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید خریدار خود را جذب کنید .

برای فروش زعفران در تهران با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

 
  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

صادرات و واردات زعفران

صادرات و واردات زعفران ، ریشه های آن در رمز و راز است . برخی می گویند گیاه زعفران crocus (Crocus sativus) از ایران استقبال می کند ، برخی دیگر یونان را می گویند. به گزارش MoneyInc.com ، هنگام برداشت از گل و خشک شدن ، یک پوند زعفران می تواند تا 5000 دلار هزینه داشته باشد. زعفران یکی از گران ترین ادویه های دنیا است. در اینجا چیزی است که آن را بسیار ارزشمند می کند.

ادویه ای مانند رزماری را می توان با یک تکه کاغذ перга و اجاق گاز در خانه برداشت و خشک کرد. تنها چیزی که برای پوسته های فلفل قرمز احتیاج دارید یک پردازنده مواد غذایی است. طبق گزارش Business Insider ، تخمین زده می شود تا 170،000 گل شخصی برای برداشت فقط 1 پوند زعفران (45/0 کیلوگرم) طول می کشد. مانند خرید یک کت و شلوار مناسب یا یک تکه از هنرهای زیبا ، هزینه بسیار بالای این ادویه قرمز بی روح از نیروی انسانی بی نظیری که برای برداشت صحیح آن تهیه می شود حاصل می شود.
"زعفران ننگ یا خشک است. "ننگ بخش مهمی از گل است. شما باید آن ننگ را جدا کنید ، آن را خشک کنید. و برای همه این مراحل ، شما به کارهای دستی ، کارگران نیاز دارید."

زعفران

در کشورهایی که زعفران منبع درآمد خود را برای کشاورزان فراهم می کند ، از ایران گرفته تا افغانستان تا مراکش ، گلهای زعفران در سحر جمع می شوند ، زیرا اضافه برداشت بیش از خورشید کیفیت گل را کاهش می دهد. مهمتر از آن ، گلهای زعفران (که باید برداشت شوند) فقط یک هفته در هر سال شکوفه می دهند و به طور معمول فقط سه نخ نان قابل استفاده در هر گل تولید می کنند. پس از برداشت گلها ، کار زحمت کشیدن از بین بردن ننگ شروع می شود.

برای تولید 1 پوند زعفران (0.45 کیلوگرم) زعفران می تواند تا 40 ساعت کار لازم را انجام دهد. نه تنها برداشتن ادویه دشوار است ، بلکه رشد آن به خودی خود یک چالش است. گل فقط در ماه های اکتبر و نوامبر ، گل زعفران به آب و هوای گرم ، نور مستقیم خورشید و خاک خوب زهکشی شده برای شکوفایی نیاز دارد. ایتالیا ، ایران و اسپانیا از جمله بزرگترین تولیدکنندگان زعفران در جهان هستند که خود ایران 90 درصد از منابع جهان را تولید می کند.

زعفران. این نام به نظر می رسد decadent ، عجیب و غریب ، جذاب است. رشته های قرمز با رنگ زرد ؛ زیبایی آتشین که انسانها هزاره از آن مقاومت نکرده اند. اکثر مردم می دانند که زعفران نادر و گران است ، اما بسیاری از آنها هرگز فرصتی برای تجربه جذابیت های ظریف و پیچیده آن برای خود نداشته اند. برای این افراد ، امیدواریم که کمی تاریخ و توضیحات در مورد همه با ارزش ترین ادویه جات ترشی جات شما را در ترغیب شما برای گرفتن شیرجه کمک کند.

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید خریدار خود را جذب کنید .

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

چی درست کنم ؟

چی درست کنم ؟ سریع و مغذی باشد ؟

واقعیت ها را می دانید: تهیه وعده های غذایی در خانه برای سلامتی و کیف پول شما مفید است. اما بیایید با آن روبرو شویم - شما اولویت های دیگری دارید که در برنامه خود فضای کمتری داشته باشید و حداقل وقت آزاد را داشته باشید ، بنابراین سپری کردن ساعت یا حتی چند دقیقه در آشپزخانه همیشه در صدر لیست کارهایتان نیست.

بنابراین بسیاری از چیزها می تواند غذای آماده را جمع کند (فکر کنید: ساعات طولانی در محل کار ، سایر افراد مهم ، ارتباط با خانواده ، شاید حتی یک تمرین در اینجا و آنجا).

اما قبل از کلیک بر روی یکپارچه کلیک کردن بدون درز ، تبدیل شدن به یک منظم در مکان چینی در نزدیکی مطب یا زندگی در وعده های غذایی منجمد ، بدانید که در زمانی که به تماشای فیلم های مورد علاقه خود در YouTube نیاز دارید ، می توانید یک غذای خانگی را تهیه کنید. وعده غذایی.

همه این دستور العمل ها آسان و سالم هستند - و تا 10 دقیقه دیگر ، تاپ آماده است. برای هر وعده غذایی روز ، از جمله صبحانه و ناهارهای آماده ، این فست فود است که متخصصان بهداشت آن را تأیید می کنند.

بلغور جو دوسر هلو

بسته های جو دوسر را با طعم و مزه فراموش کرده و با این ماده غذایی جوجه کوره که یادآور یک تخته سنگ است ، طبیعت گردی کنید. با هلو های تازه ، لوبیای خرد شده یا آجیل دلخواه و دارچین ، دندان شیرین شما را به حدی برآورده می کند که ممکن است خودتان آن را برای تهیه دسر پیدا کنید.

تخم مرغ طعم دار ساده و نان تست آووکادو

نان تست و اما اضافه کردن یک تخم مرغ طعم دار آن را به سطح جدید می برد و تکمیل کننده های تغذیه ای را تکمیل می کند: پروتئین ، چربی ها و کربوهیدرات ها. پنیر پارمزان و گیاهان تازه ای که در بالای آن پاشیده شده اند باعث زیبایی و طعم آن می شوند.

نیمی از سبزیجات و میوه های بشقاب خود را تهیه کنید

سبزیجات و میوه ها پر از مواد مغذی هستند که از سلامتی خوبی برخوردار هستند. میوه ها و سبزیجات قرمز ، نارنجی و سبز تیره مانند گوجه فرنگی ، سیب زمینی شیرین و کلم بروکلی را انتخاب کنید.

شامل غلات کامل است

هدف این است که حداقل نیمی از غلات خود را کامل غلات درست کنید. به دنبال عبارت "100٪ غلات کامل" یا "100٪ گندم کامل" در برچسب مواد غذایی باشید. غلات سبوس دار عناصر غذایی بیشتری مانند فیبر را نسبت به دانه های تصفیه شده فراهم می کنند.

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید خریدار خود را جذب کنید .

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

طرز تهیه پیتزا ایتالیایی

طرز تهیه پیتزا ایتالیایی ، می خواهید بدانید چگونه یک پیتزا واقعی ایتالیایی درست کنید ؟ بهترین راه این است که یک آموزش از سرآشپزها در یکی از بهترین پیتزا فروشی های رم دریافت کنید. اما اگر به زودی در رم نخواهید بود ، بهترین گزینه بعدی بررسی این دستور العمل از خدمه Walks of Italy است.

مهمترین قسمت درست گرفتن خمیر پیتزا ایتالیایی درست است! بیشتر از پایه پیتزا ، خمیر همان چیزی است که به پیتزا بافت خود را می دهد ، طعم ها را در خود نگه می دارد و - اگر درست انجام شود - می تواند باعث شود احساس کنید که دقیقاً به ایتالیا منتقل شده اید.

فقط کمی در مورد پیتزا در ایتالیا ...

حتی اگر آن را به محبوب ترین غذای ایتالیایی در خارج از کشور تبدیل شده است ، پیتزا و ایتالیا همیشه مترادف نیستند. در حقیقت ، پیتزا حتی تا قرن 19 اختراع نشده بود ، هنگامی که به عنوان یک فست فود در خیابان های ناپل شروع به کار کرد. در ابتدا پیتزا ساده تر ، بهتر: پیتزا کلاسیک ناپلتانا فقط خمیر با سس گوجه فرنگی گوجه فرنگی Marzano ، پونه کوهی یا ریحان ، کمی سیر ، نمک، روغن زیتون و زیتون بود.این یک پیتزای دیگر از ناپل است ، که مرتب ترین شجره نامه را دارد.

شجره نامه

هنگامی که ملکه Margherita در سال 1889 به دیدار ناپل آمد ، او توسط یک نانوا پیتزا محلی که به افتخار او پیتزا با رنگ های پرچم جدید ایتالیا فقط یکپارچه ساخته شده بود ، جذاب بود - گوجه فرنگی های قرمز ، موززارلا سفید و سبز. ریحان. بله ، شما آن را حدس زده اید. اکنون به بعضی از منوها پیتزا مارگاریتا (یا مارگاریتا) گفته می شود.

البته غذای ایتالیایی بسیار منطقه ای است و پیتزاهای ایتالیایی نیز همینطور است. (اگرچه هر پیتزا واقعی ایتالیایی همیشه باید در اجاق گاز چوبی پخته شود ؛ در واقع ، یک پیتزا فروشی بدون کسی حتی نمی تواند حتی از نظر قانونی حتی خود را یک پیتزا فروشی بنامد!).

این پیتزا معروف جهان در ناپل به "پیتزا آلتا" (پوسته غلیظ) معروف است ، در حالی که پیتزا در روم به طور سنتی نازک و پوسته پوسته است. مانند بقیه غذاهای ایتالیایی ، پیتزا ایتالیایی بهترین و معتبرترین است وقتی که با مواد محلی تازه و به خصوص مواد غذایی DOP تهیه می شود (می توانید توضیحی کامل درباره این اصطلاح کوچک فوق العاده در وبلاگ ما درباره غذاهای DOP بخوانید). ما در مورد خمیر مایکروویو و پنیر مصنوعی صحبت نمی کنیم که اکنون می بینید هم در ایتالیا و هم در خارج از کشور بلکه چیزی کاملاً متفاوت است. بهترین راه برای امتحان کردن آن ، کوتاه از رفتن به یک پیتزا فروشی معتبر با مواد عالی و یک اجاق گاز چوبی؟ آن را در خانه درست کنید!

آنچه برای تهیه پیتزا ایتالیایی لازم دارید

برای 4 پیتزا خمیر درست می کند ، هر قطر در حدود 12 اینچ:

600 میلی لیتر آب گرم

7 فنجان (1 کیلو گرم) آرد ، نوع "00" *

2.5 - 3 قاشق غذاخوری (25 گرم) مخمر تازه یا 2 قاشق چایخوری (7-8 گرم) مخمر خشک.

6 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق العاده باکره

1.5 قاشق چایخوری نمک

2 قاشق چایخوری شکر

* نکته ای در مورد آرد: در ایتالیا ، آرد بسیار تصفیه شده و ریزترین موجود در دسترس است. در جایی که قرار دارید در دسترس نیست (یا خیلی گران است؟). آرد همه منظوره باید درست کار کند!

چگونه می توان پیتزا معتبر ایتالیایی خود را درست کرد

فقط مراحل زیر را دنبال کنید:

مخمر را با آب گرم درون یک کاسه متوسط ​​بریزید. منظور ما ولرم است ، این نوعی است که مخمر بیشتر از همه دوست دارد. تا زمانی که مخمر حل شود هم بزنید.

تقریباً تمام آردها را روی میز به شکل یک آتشفشان قرار دهید. (فکر کنید که وسوویوس ... مناسب است زیرا ناپل پادشاه تمام شهرهای پیتزا است!).

مخلوط آب مخمر و آب گرم را به همراه سایر مواد دیگر درون "دهانه آتشفشان" بریزید.

به مدت 10 تا 15 دقیقه همه چیز را با هم بشویید تا زمانی که خمیر صاف و الاستیک باشد و سطح شما را آرد کند.

یک کاسه را با مقداری روغن زیتون چرب کنید و خمیر را درون آن بگذارید. خمیر را دور آن چرخانده تا قسمت فوقانی کمی روغن شود.

کاسه را بپوشانید و خمیر را کنار بگذارید تا حداقل چهار یا پنج ساعت بماند.

(اختیاری برای کسانی که پیتزا خود را واقعا معتبر می دانند). یک صلیب را روی خمیر با چاقو درست کنید. یک سنت قدیمی ایتالیایی ، این به عنوان راهی برای "نعمت نان" دیده می شود.

مرحله دوم

فر را حدود 400 درجه فارنهایت یا حدود 200 درجه سانتیگراد گرم کنید.

خمیر را از کاسه بیرون آورده و به سطح آرد برگردانید. پانچ کردن آن ، خلاص شدن از شر هر حباب. (توجه: اکنون زمان ثبت نام یک بچه با انرژی بیشتر از آن است که بدانند چه کاری باید انجام دهد!).

خمیر را به نصف تقسیم کرده و بگذارید چند دقیقه استراحت کند.

هر بخش را درون یک دیسک 12 اینچی بچرخانید. حالا شانس شما این است که تصمیم بگیرید پیتزای شما چقدر ضخیم باشد! آیا شما آن را پیتزا آلتا (سبک ناپلی) یا پیتزا باسا (سبک رومی) می خواهید؟ فقط به یاد داشته باشید ، پوسته شما کمی پخته می شود !

خمیر را روی یک قابلمه پیتزا روغنی یا ورق پخت منتقل کنید.

مرحله سوم

اگر می خواهید پیاز روسا (پیتزا قرمز) اضافه کنید ، سس گوجه فرنگی را اضافه کنید. بسیاری از پیتزا ها در ایتالیا در واقع پیتزا بیانکا هستند ، بدون سس گوجه فرنگی ، بنابراین احساس نمی کنید که مجبور شوید! لبه های پوسته را با کمی روغن زیتون بزنید.

هر پیتزا را حدود 10 دقیقه بپزید ، سپس پنیر موزارلا (خرد شده یا رنده شده) را در قسمت بالا و همچنین سایر مواد دیگر اضافه کنید.

بگذارید پیتزا ها بپزند تا پوسته قهوه ای شود و پنیر ذوب شود. با بلند کردن پیتزا برای زیرچشمه زدن در زیر ، می توانید مطمئن شوید که قسمت زیرین نیز قهوه ای شده است.

پیتزا های خود را از روی اجاق گاز برداشته و برای لمس واقعی ایتالیایی ، با چند برگ ریحان چاشنی بزنید. و لذت ببر!

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید خریدار خود را جذب کنید .

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei