ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اهمیت وعده های غذایی

اهمیت وعده های غذایی دررژیم های غذایی وپیشگیری ازچاقی ازنظرکارشناسان تغذیه بسیارمهم است.بسیاری ازبیماری‌‌ها ماننددیابت،فشارخون،بیماری‌‌های قلبی وچربی خون به نحوه تغذیه افرادمرتبط هستند.

متاسفانه برخی افرادممکن است بعضی ازوعده‌‌های غذایی راحذف کنند تا ازاین طریق به کاهش وزن ولاغری دست یابند.

گاهی افرادبه دلیل وقت نداشتن یا سخت بودن بردن میان وعده درمحل کار یافراموشی،میان وعده خودراحذف می‌کنند.گاهی هم ممکن است حتی وعده اصلی مانند صبحانه به دلیل میل نداشتن هنگام صبح، عجله، استرس یا حتی دیدگاه اشتباه در جهت لاغری حذف شود یا وعده ای مانند ناهار به دلیل مشغله‌‌های روزانه یا کار مصرف نشود.

همه این بی برنامگی هادربدن باعث میشودتانظم سیستم سوخت وسازبدن پایین بیایدونتیجه عکسی برای فرددررژیم داشته باشد.

شرکت ایپک بسته های پذیرایی درتمام وعده های غذایی (بسته های صبحانه،ناهار،عصرانه،ورزشی و...)رابرای شماعزیزان تدارک دیده است بااین هدف که هیچیک از وعده های غذایی خودراحذف نکنیدتاسلامتی شماهرچه بهتروبیشتر حفظ شود.

اهمیت وعده صبحانه

صبحانه وعده غذایی مهمی بحساب می آیدوکسانیکه این وعده غذایی رادربرنامه غذایی خودمیگنجانندازسلامت بیشتری برخودارند.

احساس سرزندگی وانرژی بالاباعث افزایش سوخت وسازدربدن می شود.صبحانه‌ای که از غلات کامل بافیبر غذایی کافی تشکیل شده باشدمی‌تواندازنوسانات قند خون درطول روزجلوگیری کندوبه این ترتیب مانع ازآسیب‌های ناشی ازبالا بودن قندخون گردد.

اگر فردی صبحانه نخورد،دروعده های دیگرغذایی تمایل به خوردن غذای بیش ازاحتیاج بدن که موجب اضافه وزن می شود، پیدا می کند.صبحانه انرژی لازم را برای انجام فعالیت های روزانه به بدن می دهند.صبحانه خوردن بخصوص برای کودکان دریادگیری ورفع خستگی درآنهاکمک میکند.

اهمیت وعده غذایی ناهار

باوجوداینکه خیل از کارشناسان معتقدند وعده غذایی ناهار کم اهمیت است وبه دلیل اینکه معده پر میشود وزمان فعالیت مغز بالاست هضم بخوبی انجام نمی شود ولی باید توجه داشته باشید که حذف وعده‏ ناهار به علت آن که معده ی انسان به مدت طولانی خالی از غذا می ‏ماند، می ‏تواند موجب افت قندخون شود و عوارضی از قبیل خستگی، احساس ضعف و سستی، عصبانیت و پرخاشگری، افسردگی، سردرد، سرگیجه و یک سری اختلالات دیگر ایجاد کند.

بهتراین است که وعده های غذایی ناهاراز مواد غذایی سرخ کردنی ویا سنگین استفاده نکنید.از دیگر مضرات نخوردن ناهار آن است که معمولاً انسان به میان وعده‏های چرب و شیرین و اکثراً فاقد ارزش تغذیه ‏ای پناه می ‏برد که این روش تغذیه علاوه بر آن که قادر نیست نیازهای تغذیه ‏ای انسان را تامین نماید، انسان را به سوء‏ تغذیه ناشی از پُرخوری و مصرف مواد مُضر مبتلا می ‏کند.

آیابهتراست شام بخوریم؟

بهترین زمان برای خوردن شام در ساعات اولیه شب یعنی ازساعت 19تا 20 می باشد. مردم درهنگام شب، کمترفعال هستند،که معنی آن این است که کمتر نیز کالری میسوزانند؛ بعلاوه به نظرمی رسد زمان شام زمانی است که افراد در بالاترین ریسک مصرف کالری های بیشتر ازنیاز هستند. زمانی که خواب هستید، بدن شما کار کردن را متوقف نمیکند.قلب شما خون را پمپاژ میکند و ریه های شما تنفس را ادامه می دهد. این راهکار که قبل از به خواب رفتن غذا بخورید، میتواند به بهینه سازی تلاشهای بازسازی عضلات شما کمک کند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،ایپک در بسته های پذیرایی خود از نوشیدنی های مناسب هوای گرم هم استفاده کرده است .

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

نوشیدنی های مناسب هوای گرم

نوشیدنی های مناسب هوای گرم در مناطف مختلف ایران می تواند متفاوت باشد وذائقه مردم هر شهرفرق میکند.درهوای گرم الزامیست که از نوشیدنی های استفاده کنیم که عطش ما کم وآب موردنیاز بدن را تامین کنند.

آب یکی از مهمترین نوشیدنی هاییست که باید بیشترمصرف شود.دشهرهایی مانند خوزستان ،بوشهر،اهواز،یزد و ...روزی بین 1/5 تا 2 لیتر آب باید نوشید.

درکنارآب می توانید از نوشیدنی های طبیعی دیگر هم استفاده کنید . اغلب آبمیو ه های اسموتی ها ،نوشیدنی هایی که حاوی قند کمتری باشند مفید هستند.

نوشیدنی های به دو دسته مصنوعی و طبیعی تقسیم می شوند .نوشیدن مایعات طبیعی تاثیر بهتر و بیشتری روی بدن دارند و ازطرفی هم می توانند از لحاظ قیمتی ارزانتر و به صرفه باشند. آبمیوه های طبیعی که در منزل درست می شوند با آبمیوه هاای که افزودنی ها و حاوی شکرزیاد هستند دررتبه بالاتری قرار دارند.

بسته های پذیرایی ایپک در فصل تابستان برای اغلب افراد چه ورزشکاران و چه افراد شاغل در هر زمینه ای پیشنهادات مناسبی از جمله بسته های عصرانه و میان وعده را دارد که علاوه براینکه شما می توانید اقلام مورد نیاز خودرا ازطریق اینترنت در صفحه ما سفارش دهید هم می توانید از بسته هایی که شامل آبمیوه ها و نوشیدنی های دلخواه شما استفاده کنید.

نوشیدنی های طبیعی

آبمیوه تازه منبع مناسبی برای ویتامین ها و مواد عالی میباشد.ویتامینها آنزیم هایی را فعال می کنند که برای هضم غذا مفیدهستند. خصوصا برای افرادی که مشکلات قلبی دارند با بیماری خاصی که نمی توانند از افزودنی های مجاز آبمیوه ها استفاده کنند.

بطور مثال آبمیوه زغال اخته برایعفونت های ادراری بسیار مفید است سرشار از فلاوانوئید آنتی اکسیدان است که کالری بسیار کمی دارد.

نوشیدن شربت لیمو که با چند لیمو کمی سنگ نمک و نعنا تهیه می شود برای رفع تشنگی در هوای بسیار گرم مفید است و سرشار از ویتامین سی می باشد.شربت خاکشیر نوع دیگری از شربت های خانگیست که برای رفع تشنگی و پایین آوردن حرارت بدن وکبد مفید است .

تخم شربتی ها که 5یا6 برابر شیر کلسیم دارد میتواند جایگزین نوشیدنی های گازدار و نوشابه ها باشد. یکی از شایع‌ترین عارضه‌ها در فصل تابستان گرما زدگی و کم آبی بدن است، به همین دلیل نوشیدن میزان کافی آب درطول روز اهمیت فراوان دارد.

نوشیدنی های سنتی

از آن جا که این روزها شربت ‌های سنتی توسط برخی دستفروشان در گوشه و کنار خیابان‌ ها در شرایط کاملا غیر بهداشتی با یخ‌ ها و آب آلوده تهیه و عرضه می ‌شوند بنابراین بهتر است این شربت ‌ها را به صورت خانگی تهیه و برای خارج از منزل همراه ببرید.

شربت سکنجبین از نوشیدنی‌ های دیگری که اغلب قدیمی ‌ها از آن استفاده می ‌کنند شربت سکنجبین است. این شربت وطنی دارای طبیعت سرد و خنک بوده و تمام منافع سرکه را دارد و به صفرابر مشهور است.

هنگامی که شربت سکنجبین را با یخ خنک کرده و به همراه خیار رنده شده بنوشند تشنگی را رفع و از التهاب ناشی از گرما می‌ کاهد.

نوشیدنی مخصوص مهمانی

نوشیدنی های ترکیبی مثل موز و پرتقال لیمو می تواند یکی از بهترین نوشیدنی های مخصوص پذیرایی در مهمانی ها باشد.

مواد لازم:

مواد زیر برای تهیه ۵ نوشیدنی می باشد.

  • ۱ موز متوسط رسیده
  • مقداری آب پرتقال
  • ۳/۴ فنجان آب لیمو
  • ۱ فنجان آب گرم
  • نصف فنجان شکر

طرز تهیه:

همه این مواد را در مخلوط کن با هم میکس کنید و سپس از صافی رد کنید و به مدت یه ساعت در یخچال بگذارید تا کمی خنک شود و یک نوشیدنی سرد برای مهمانی ها یتان شود یا می توانید در آن تکه های یخ را اضافه کنید تا زودتر خنک و سرو شود.

نوشیدنی لیموناد تمشک هم گزینه دیگری است که از مواد زر تشکیل شده است:

  • ۱۴ فنجان تمشک
  • ۶ فنجان شکر
  • ۴ فنجان آب لیمو
  • مقداری آب تونیک
  • تکه های یخ

طرز تهیه:

  1. تمشک را در مخلوط کن بریزید تا کاملا پودر شود. سپس آن را از صافی رد کنید و به آن شکر و آب لیمو اضافه کنید و روی حرارت متوسط قرار دهید. توجه کنید که فقط کافی است شکر در آنها حل شود نیاز به جوش آوردن آنها نیست.
  2. مواد را از روی حرارت بردارید و به مدت یک ساعت در جای خنک قرار دهید.
  3. هنگام سرو کردن مقداری از این شربت را با آب تونیک و تکه های یخ ترکیب کنید.

نوشیدنی مناسب برای سیستم دفاعی بدن

برخورداری از یک سیستم ایمنی قوی می تواند تضمین خوبی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری باشد. با این وجود، تقویت سیستم ایمنی ممکن است به آن آسانی که تصور می کنید نباشد. اگر سیگار می کشید یا به میزان زیاد غذاهای کم ارزش مصرف می کنید، در واقع، سیستم ایمنی بدن خود را در معرض خطر قرار می دهید.بخصوص در این ایام که با شیوع و گسترش بیش از پیش ویروس کوید19 باید بیشتر از گذشته احتیاط کرد .

آب پرتقال با زنجبیل، آب گریپ فروت،آب آناناس و لیمو بسسیار مغذی هستند و برای دستگاه تنفسی و سیستم دفاعی بدن مفید می باشند.هندوانه از محبوب ترین میوه های فصل گرماست .هندوانه نه تنها به تقویت سیستم ایمنی بدن انسان کمک می کند، بلکه در تسکین دردهای عضلانی نیز نقش دارد. دردهای عضلانی یکی از علائم شایع آنفلوآنزا، به ویژه در افراد پیر هستند.

محتوای آب زیاد هندوانه آن را به گزینه ای ایده آل برای آبگیری تبدیل می کند. همچنین آب هندوانه را می توانید با آبمیوه های دیگر مانند سیب یا پرتقال ترکیب کنید. از جمله مواد مغذی قابل توجه در این نوشیدنی می توان به ویتامین های A و C، منیزیم، و روی اشاره کرد.

ارتباط با ما

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،ایپک در بسته های پذیرایی خود از نوشیدنی های مناسب هوای گرم هم استفاده کرده است .

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

نمونه لایحه تجدیدنظرخواهی درخصوص حکم ابطال دعوی

نمونه لایحه تجدیدنظرخواهی درخصوص حکم ابطال دعوی ( که نسبت به دعوی اعتراض ثالث با موضوع تسلیم مبیع صادر شده بود )

قضات محترم دادگاه تجدید نظر استان مرکزی

موضوع : تجدیدنظرخواهی نسبت به دادنامه شماره                       صادره از شعبه چهارم دادگاه عمومی حقوقی شهرستان اراک

با سلام و تقدیم احترام، اینجانب رضا شریفی اردانی به وکالت از آقای                            (تجدید نظر خواه) و در جهت نقض دادنامه فوق الذکر ضمن اعلام مراتب تجدیدنظرخواهی و اعتراض شدید به دادنامه فوق الاشاره به جهت عدم توجه قاضی به دلایل ابرازی ذیلاً مواردی را در دو بخش که بخش نخست شرحی از ما وقع و بخش دیگر دلایل و مستندات خواهد بود، به سمع و نظر آن مقامات عالی می رساند؛

 بخش نخست - شرح ماوقع

موکل طی قرارداد مورخ 25/01/1372 یک قطعه زمین به پلاک ثبتی      فرعی از یک اصلی واقع در حومه بخش ۲ اراک را به موجب وکالتنامه  مورخ 7/6/171 از وکیل مالک خریداری می نماید.

متاسفانه علیرغم تحقق بیع و انتقال مالکیت از آقای               به موکل، نامبرده در تاریخ 7/4/73 (یکسال بعد) قطعه زمین فروخته شده به موکل را مجددا به آقایان    و    میفروشد ! (ایادی قبل از خواندگان)

موکل نیز در جهت احقاق حقوق خود و به استناد مبایعه نامه مذکور علیه فروشنده طرح دعوی نموده که در تاریخ 20/08/83 به موجب دادنامه شماره      (موضوع پرونده کلاسه     شعبه چهارم دادگاه عمومی حقوقی اراک) حکم به تحویل مبیع (یک قطعه زمین چهار دیواری و دو باب مغازه جمعاً ۹۶۰ متر به شماره ثبت    6 فرعی از یک اصلی) علیه مالک رسمی ملک صادر می گردد.(دادنامه به پیوست شماره  1لایحه مورخ 31/3/99 )

به موجب واخواهی محکوم علیه نسبت به دادنامه مذکور رسیدگی مجدد و البته مفصلی صورت می گیرد که دادنامه موضوع واخواسته به موجب دادنامه شماره    مورخ 24/02/85 صادره از همان شعبه چهارم و با احراز مالکیت موکل تایید و واخواهی فروشنده مردود اعلام می شود .(دادنامه به پیوست شماره  2  لایحه مورخ 31/3/99 )

در نهایت دادنامه موصوف به موجب دادنامه شماره      مورخ 13/11/85 صادره از شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر استان مرکزی با رد تجدیدنظرخواهی محکوم علیه، قطعی می گردد. .(دادنامه به پیوست شماره  3لایحه مورخ 31/3/99 )

یک سال بعد، دادنامه بدوی (شماره     مورخ 20/08/83 )از سوی آقایان باسم                       (خریداران مال غیر)مورد اعتراض ثالث قرار می گیرد ،که شعبه ۲ دادگاه عمومی حقوقی اراک با اعلام عدم مالکیت خوانده ردیف سوم (آقای                   ) به دلیل وجود مبایعه نامه مورخ 25/01/72 و مالکیت موکل، دعوی معترضین ثالث را طی دادنامه شماره                          مورخ 30/11/86 محکوم به بطلان می نماید.( .(دادنامه به پیوست شماره  4لایحه مورخ 31/3/99 )

متعاقباً به موجب تجدیدنظرخواهی محکوم علیهم نسبت به دادنامه اخیرالذکر، موضوع به شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر استان مرکزی ارجاع می گردد که آن دادگاه عالی نیز طی دادنامه شماره                       مورخ 08/04/87 دادنامه موضوع تجدید نظر خواسته را تایید و استوار می نماید.( .(دادنامه به پیوست شماره5لایحه مورخ 31/3/99 )

موکداً لازم به توضیح می داند، که آقایان باسم                 قبل از خواندگان می باشند که به سبب بیع فاسد ملک موضوع دعوی را به آقای             (تجدیدنظرخوانده ردیف اول) و ایشان نیز به آقای             ( تجدیدنظرخوانده ردیف دوم) منتقل نموده است.

این در حالی است که مبایعه نامه موکل مربوط به تاریخ 25/01/72 و مبایعه نامه  آقایان     که به موجب آن انتقال بعدی را صورت داده‌اند، مربوط به تاریخ 07/04/73 (یک سال بعد از خرید موکل) بوده است و همانطور که در دادنامه شماره                 مورخ 30/08/83 قید گردیده و صریحاً آقای                    را بعد از مبایعه نامه و انتقال ملک موضوع دعوی به موکل، فاقد سمت و مالکیت دانسته، به طریق اولی اکنون نیز مبایعه نامه های بعد از آن را نمی تواند دارای اعتبار قانونی و قضایی دانست.

همانطور که ملاحظه می فرمائید نه تنها مالکیت موکل به ناقل قانونی و قراردادی واقع گردیده بلکه حتی ، سابق بر تمام دعاوی و آرائی که اکنون به واسطه انتقال ناروا از سوی مالک نخستین  (            ) و بعد از فروش ملک به موکل، به وجودآمده، مالکیت موکل در رسیدگی قضایی محرز و منتج به رای قطعی به نفع ایشان گردیده است. 

بخش دوم دلایل و مستندات

1-آنچه در استدلال نخست دادگاه محترم بدوی مورد اشاره و استناد قرار گرفته است (تنظیم سند مالکیت رسمی به نام آقای) به دلایل ذیل مخدوش است؛

اولاً - آنچه در طرح دعوی نخستین (اعتراض ثالث) توسط موکل مورد استناد قرار گرفته است، دادنامه ای  است که سابقاً از همان شعبه محترم بدوی اصدار یافته و مالکیت موکل به موجب آن ( قطعی ) محرز و مسلم گردیده است ، متاسفانه دادگاه محترم بدوی در تقابل آنچه مرجع قضایی اصدار نموده (آنهم همان شعبه) و آنچه اداره ثبت اسناد صادر نموده است، سند غیر قضایی و موخر را مورد وثوق و اعتبار قرار داده و از صراحت ماده ۱۲۸۷  قانون مدنی که به موجب آن آراء صادره جزء اسناد رسمی می باشد، مغفول مانده و به عبارت دیگر ، خود ناقض رای سابق خود گردیده است !

ثانیاً - همانطور که اشاره گردید و در شرایطی که مالکیت موکل به موجب احکام قطعی از محاکم دادگستری محرز و مسلم است، تجدید نظر خواندگان هیچ سندی که دلالت و ناشی از اراده موکل جهت تنظیم سند رسمی ملک باشد ،ارائه ننموده اند (اصلاً علیرغم ابلاغ در جلسه رسیدگی حضور به هم نرساندند) و البته عاجز از ارائه چنین مدرکی میباشند ، چرا که از آن زمان تاکنون موکل هیچگونه نقل و انتقالی نسبت به ملک صورت نداده است.

موکداً لازم به توضیح است که احکام صادره به نفع موکل ، مقدم بر تنظیم سند مورد اشاره دادگاه محترم بدوی می باشد.

2-بسیار جالب است که دادگاه محترم بدوی در استدلال دوم به مواد ۵۸۱ و ۵۸۳ قانون مدنی و دلالت آن بر منع تصرفات مادی (تسلیم کردن مبیع) اشاره نموده است، غافل از اینکه؛

اولاً- دادنامه موضوع اعتراض ثالث (دادنامه شماره 9109978610400320 مورخ 28/04/91 ) خود با موضوع تسلیم مبیع و نسبت به همان ملک مشاعی صادر شده است !

در این خصوص نظر آن دادگاه عالی را به سطر پنجم از دادنامه مذکور جلب می نماید که در آن به مشاعی بودن ملک موضوع دعوی (فی مابین تجدید نظر خواندگان) اشاره دارد.

حال اینکه چگونه دادنامه مستند دعوی و البته مقدم، به این دلیل مورد توجه قرار نگرفته و تاب مقابله با دادنامه موضوع اعتراض ثالث (موخر آن هم با موضوع تسلیم مبیع) را نداشته، سوالی است که بهتر بود دادگاه محترم بدوی ضمن چنین استدلالی پاسخ می فرمود.

ثانیاً- اگر تسلیم املاک مشاعی( تصرفات مادی ) به استناد مواد ۵۸۱ و ۵۸۳ قانون مدنی ممنوع است آیا این خود دلیلی بر نقض دادنامه موضوع اعتراض ثالث مبنی بر تسلیم مبیع نمیباشد ؟!

به عبارت بهتر دادگاه محترم بدوی در جهت توجیه عدم پذیرش دادنامه مستند دادخواست اعتراض ثالث و صدور حکم مبنی بر بطلان آن نکته‌ای را مورد اشاره قرار داده است که خود ناقض دادنامه موضوع اعتراض خواهد بود.

همچنین از آنجایی که در قسمت اخیر استدلال دوم دادگاه محترم بدوی قید گردیده است که "در خصوص اجرای رای هیچ دلیلی ارایه نشده است " به پیوست صورتجلسه موید اجرای رای تقدیم شده است.

۳- در خصوص سومین استدلال دادگاه بدوی ( ثالثاً ) و این که خواهان دلیلی بر بقای مالکیت خود ارائه نداده است، لازم به توضیح می داند؛

همانطور که اشاره گردید موکل بعد از انتقال ملک به ایشان هیچگونه نقل و انتقالی نسبت بدان نداشته است، به نظر دادگاه محترم بدوی در حالی مالکیت سابق موکل نسبت ملک مورد نزاع برای ایشان محرز شده است، بقای آن رامنوط به اثبات عدم( نقل و انتقال) می داند !

در حالی که این تجدید نظر خواندگان می‌باشند که چنانچه دلیلی بر مالکیت فعلی خود و قطع رابطه مالکیت موکل نسبت به ملک  مورد نزاع داشته و یا دارند، می بایست ارائه و اثبات نمایند.

۴- و اما استدلال اخیر محکمه بدوی و استناد به قاعده اذا تعارضا تساقطا در خصوص آراء قضایی بسیار عجیب و قابل تامل است !

اول اینکه؛ مشخص نیست دادگاه محترم بدوی چگونه مالکیت موکل که به موجب یک حکم قطعی (مقدم)و مدلول آن (مبایعه نامه مورخ25/1/72) مورد احراز و اثبات قرار گرفته است را مبتنی بر اصل استصحاب دانسته است ؟ !

همانطور که مستحضر می باشید، دلیل عبارت است از آنچه که برای اثبات حکم بدان استناد می‌شود و احکام دلالت بر مفهوم آن دارد.

در جهت اثبات و احراز مالکیت موکل مبایعه نامه (مورخ25/1/72)مدلول رایی قرار گرفته است که اکنون قطعی و دلالت بر مالکیت موکل دارد ،به عبارت بهتر در اثبات حقانیت موکل در آراء صادره مبنی بر تسلیم مبیع، مالکیت ایشان استصحاب نشده ( چرا که متکی به سند مثبته بوده است) حال اکنون که منتهی به رای قطعی است چگونه استصحاب شده ، جای بسی تعجب است !

مگر غیر از این است که ، آنچه در دادنامه له موکل مورد استدلال و اثبات قرار گرفته است، مالکیت ایشان است و حکم به تحویل مبیع جز با احراز مالکیت خواهان میسر نخواهد بود؟

دوم اینکه؛مشخص نیست چگونه حکم مقدم الصدور و مستند دعوی اعتراض ثالث اصل و حکم موخر تجدید نظر خواندگان اماره است ! ؟

سوم اینکه ؛اگر حکم مستند دعوی موکل مبتنی بر اصل و احکام تجدید نظر خواندگان اماره بر مالکیت است، دیگر تعارض و محلی برای اعمال قاعده مزبور نخواهد بود، چرا که اصل در مقابل اماره نمیتواند ایجاد تعارض نماید.(انچه در تقابل اصل و اماره قابل تصور است تزاحم است و نه تعارض )

چهارم اینکه؛ حتی در صورتی که فرض را بر آن بداریم که قاعده اذا تعارضا تساقطا حکومت نماید،  مشخص نیست چگونه و به چه دلیل نهایتاً یکی بر دیگری مقدم شده است ؟!

به عبارت دیگر اگر تعارض است که هر دو ساقط خواهد بود و اتفاقا اینجا است که باید مالکیت موکل استصحاب گردد.

پنجم اینکه؛ مشخص نیست چگونه قاعده اذا تعارضا تساقطا در استدلال نخست دادگاه محترم بدوی حاکم نشده است ؟

آنجا که دادگاه محترم بدوی در استدلال نخست با اشاره به آراء مختلف از جمله رای شعبه پانزدهم رای مقدم را نادیده گرفته است !

هر چند دادگاه بدوی در اعمال قاعده اذا تعارضا تساقطا اعتقادی به سقوط هر دو دلیل نداشته و قایل به حکومت یکی بر دیگری است ! !

علیهذا بنا به موارد معنونه فوق الذکر و همانطور که ملاحظه می فرمایید تمام استدلالات دادگاه محترم بدوی نه تنها نقض قوانین و اصول حقوقی و فقهی است بلکه در مغایرت و مخالفت با آرایی است که سابقاً از همان شعبه صادر شده است، بنابراین مستندا به‌موجب بخش نخست ماده ۳۵۸ از قانون آیین دادرسی مدنی تقاضای نقض دادنامه موضوع تجدیدنظر خواسته و صدور حکم مقتضی مبنی بر نقض حکم موضوع اعتراض ثالث و اعاده به وضع سابق مورد استدعاست.

با تجدید احترام

رضا شریفی اردانی وکیل تجدید نظر خواه

ارتباط باما

وکلای پایه یک خبره و با تجربه با پیشینه‌ای درخشان در ارائه مشاوره‌های موثر حقوقی و انجام موفقیت آمیز پرونده‌های متعدد…درخدمت شما عزیزان هستند.

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی مناسب ورزشکاران

پک پذیرایی مناسب ورزشکاران که به اردوهای ورزشی می روند ویا در رژیم های غذایی خاصی  برای بدنسازی هستند و به دنبال پک های پذیرایی مناسبی هستند تا در وعده هایی بعنوان میان وعده استفاده کنند.

ایپک برای ورزشکاران هم پیشنهاداتی دارد.در این پک علاوه بر نوشیدنی های مجاز و مناسب برای ورزشکاران از میان وعده های فاقد چربی و قند های مضر استفاده می شود.به توصیه کارشناسان تغذیه، گنجاندن میان وعده ها در برنامه غذایی موجب کنترل قند خون می شود که کنترل قند خون برای بسیاری از افراد جامعه اهمیت دارد.در جلسات ورزشی ، اردوهای آماده سازی تیمی ،بعد از تمرینات سخت باشگاهی می توان از این پک استفاده کرد.

نوشیدنی های مناسب ورزشکاران

با تمرینات شدید و طولانی آب بدن کم میشود و برای جبران آن باید آب زیادی نوشید . این نیاز در اثر تعریق و از دست رفتن مایعات بدن ایجاد می‌شود. هر چه تعریق شما بالاتر باشد، پتاسیم و سدیم بیشتری از دست می‌دهید. هر چه تمرینات سنگین‌تر باشد و میزان تعریق‌ بیشتر شود، نیاز بیشتری به نوشیدنی‌های ورزشی دارید تا این مواد ریزمغذی را دوباره جایگزین کنید. سدیم، پتاسیم و کلراید از این دسته هستند. با تعریق و از دست رفتن آب بدن، این مواد نیز از بدن فرد خارج می‌شوند. وقتی بدن مقدار زیادی آب از دست بدهد، باید علاوه بر آب، الکترولیت‌های موردنیاز بدن نیز دوباره تأمین شوند.

به‌عنوان مثال بهتر است ویتامین C را از طریق مصرف آب‌پرتقال و سبزیجاتی با برگ سبز تیره تأمین کنیم و کلسیم را با مصرف لبنیات به دست بیاوریم. بطور مثال:مصرف شیرکاکائوی کم چرب بعد از ورزش و دویدن، نسبت کربوهیدرات و پروتئین بدن را تنظیم می کند تا احیای عضلانی بعد از ورزش بهتر صورت بگیرد. شیرکاکائو حاوی ویتامین D و کلسیم است.

میان وعده مناسب برای ورزشکاران

چه بخواهید قبل از رفتن به باشگاه چیزی میل کنید یا برای رفع گرسنگی در وسط روز، میان وعده های پروتئین برای ادامه رژیم لاغری که دارید بهترین هستند. این میان وعده ها برای احساس سیری و داشتن انرژی پایدار برای طولانی مدت گزینه ای کامل هستند.میان وعده هایی مانند آجیل خشک سرشار از پروتئین هستند و یا میوه های خشک می توانند اشتهای کاذب شما را گرفته و ازطرفی انرژی مورد نیاز را به بدن بدهند.
استفاده از مرغ و سیب زمینی شیرین هم می تواند بعنوان میان وعده ای مقوی در پک در خواستی شما  قرار بگیرد.آنچه که یک ورزشکارقبل از تمرینش می خورد و یا می نوشد ، اثر زیادی بر تمرینش دارد.اهمیت غذای پس از ورزش از غذای قبل از ورزش، کمتر نیست.زیرا وعده غذایی پس از تمرین علاوه برکمک به بازسازی بدن و ریکاوری بهتر ،ورزشکار را برای فعالیت ورزشی بعدی هم آماده می کند.
سالادمناسب بعد از تمرین ورزشی

سالاد یک وعده سبک وسالم برای بعد از تمرینات هم می تواند جای خاصی در رژیم غذایی شما داشته باشد.استفاده از لیمو،گوجه فرنگی ،زیتون،مقداری سینه مرغ ، سبب زمینی پخته یا غلات وترکیب این ها ،وعده غذایی  لذیذی را برای شما  فراهم می کند .

میان وعده ها براساس تمریناتی که به شما داده میشود و نوع ورزشی که انجام می دهید متفاوت است .در .اقع دوران حجم گیری با رژیم لاغری متفاوت است اما در کلل میان وعده ای که ایپک برای شما در نظر گرفته برای اکثر ورزشکاران مفید است.

زمان مناسب استفاده از میان وعده

وقتی که ورزش می کنیم، ماهیچه های ما نسبت به مواد مغذی که در دسترس دارند، به شدت حساس می شوند و این حساسیت فقط برای مدت کمی باقی می ماند. به همین دلیل زمان بندی برای خوردن غذای بعد از ورزش بسیار مهم بوده و ۳۰ تا ۴۵ دقیقه بعد از ورزش کردن است و ما باید در این فاصله، کربوهیدرات سالم و پروتئین مصرف کنیم. ر این فاصله زمانی مهم، سلول های ماهیچه ای ما به اثرات انسولین ( هورمونی که به انتقال اسیدهای آمینه از پروتئین ها به سلول های بدن ) حساس تر می شوند. انسولین همچنین کربوهیدرات رو به درون سلول ها هدایت می کند تا به صورت گلیکوژن در سلول ذخیره شود. این ذخیره کربوهیدرات می تواند برای تأمین انرژی برای ماهیچه هایی که در نوبت بعدی ورزش شرکت دارند، مورد استفاده قرار گیرد.

پروتئین به بازسازی و رشد ماهیچه ها بعد از ورزش کمک می کند. کافی است که حدود ۱۰ گرم پروتئین مصرف کنیم. یک وعده غذایی ایده آل برای بعد از ورزش باید ترکیبی از کربوهیدرات های سالم و پروتئین باشد. به طور مثال می توانیم از ساندویچی که نان آن از غلات کامل تهیه شده همراه با ماست و میوه و نوشیدنی های پروتئینی استفاده کنیم.

پیشنهاد غذایی بعد از تمرین

ماست کم چرب به همراه گردو و میوه، شیر شکلات کم چرب ، شیر و خرما بعلاوه سفیده تخم مرغ ، نان تست تهیه شده از آرد کامل گندم به همرا کره بادام زمینی، موز و کره بادام زمینی ، مصرف خشکبار بخصوص گردو و بادام در کنار شیرو یا ماست کم چرب منابع بسیار غنی پروتیئن و اسید چرب مفید امگا۳ هستند که برای عضله سازی در ورزشکاران و کاهش فشار خون بسیار مفید هستند. خشکبار با تقویت سیستم متابولیسم بدن به میزان ۱۱ درصد کمک خوبی برای افرادی است که قصد کاهش وزن را دارند.البته با مشاوره غذایی از مربی خود دررشته های بدنسازی می توانید از این میان وعده ها به بهترین شکل استفاده کنید.

توصیه های مهم

رژیم غذایی برای ورزشکاران استقامتی بیشتر متمرکز بر روی کربوهیدرات ها است ، که تامین کننده اصلی انرژی بدن محسوب می شود. دانشمندان توصیه می کنند 45 الی 65 درصد از کالری روزانه شما باید از کربوهیدرات ها تامین شود. ورزشکاران باید هدف خود را برای رسیدن به سطح بالاتری از این محدوده تنظیم کنند.به عنوان مثال برنج ، سیب زمینی و ماکارونی بخش های ارزشمندی از برنامه غذایی روزانه ورزشکاران محسوب می شود. سعی کنید کربوهیدرات های باکیفیت را انتخاب نمایید تا نه تنها انرژی ، بلکه فیبر و مواد غذایی با ارزش دریافت نمایید. غلات سبوس دار مانند برنج قهوه ای و کوینولا همچنین سبزیجات گزینه های خوبی برای منبع کربوهیدرات در برنامه غذایی ورزشی هستند.

چربی ها ، به ویژه چربی های اشباع نشده ، منبع اصلی انرژی هستند. آن ها به سلامتی پوست ، مو ، رشد سلول های مغز و جذب مواد مغذی ضروری کمک شایانی می کنند. مراقب مصرف چربی ها قبل از شروع تمرین باشید ، زیرا مصرف بیش از حد آن ها باعث می شود احساس تنبلی بکنید. سعی کنید آووکادو ، روغن زیتون ، آجیل و  میل کنید!ْ

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان .ایپک ارائه کننده اولین پک پذیرایی مناسب ورزشکاران در ایران اماده ارائه خدمات به شماعزیزان می باشد.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی میوه

پک پذیرایی میوه

پک پذیرایی میوه یکی از پک های پراستفاده در انواع مراسم ها از جمله :مراسم ترحیم ،همایش ها ،عصرانه ،مولودی ها،وحتی تورهای یک روزه گردشگری داخل شهری نیز می باشند.درواقع یکی از مهمترین موارد در برگزاری هر مراسمی پذیرایی شایسته از میهمانان است. تهیه میوه یکدست و مرغوب، شستشو و بسته بندی آنها وقت و هزینه قابل توجهی از برگزارکنندگان می گیرد. در این شرایط که زمان مهمترین مسئله است، سفارش اینترنتی پک میوه از یک شرکت معتبر انتخاب هوشمندانه ای به نظر می رسد.معمولا برای مراسم های مختلف در هر پک میوه از دو یا سه قلم میوه به همراه آبمیوه و کیک استفاده می شود.

چراپک های پذیرایی میوه؟

پک پذیرایی میوه باید دارای بسته ای شکیل و زیبا باشد. علاوه بر ظاهر بسته میوه و پک پذیرایی مراسم، محتویات آن باید اقلام خوراکی با کیفیت خوب و مناسب آن مراسم باشد.همچین پک پذیرایی و مخصوصا بسته میوه مراسم باید دارای چاقو باشد تا مهمانان بتوانند از آن ها برای خوردن میوه استفاده کنند. وجود دستمال کاغذی در این پک ها به نظر ضروری می‌رسد. همچنین وجود چاقو و بسته مناسب برای پک پذیرایی مراسم باعث می‌شود که میزبان برای پذیرایی نیاز به ظرف اضافه نداشته باشد.تهیه میوه مناسب برای پذیرایی کردن از مهمانان در مراسمات مختلف خود کاری تخصصی و نیازمند زمان است. هرکدام از میوه‌ها شرایط خود را دارند و باید در انتخاب شان نکات خاصی را رعایت کرد.

خواص میوه های زرد رنگ

سبزی ها و میوه‌ها تنها منابعی هستند که دارای آهن و املاح معدنی و ویتامین‌ها هستند, و این مواد برای دستگاه بدن ما علیه اختلالات بی غذایی لازم هستند و از همین منبع است که آهن و املاح معدنی آن قابل گوارش و جذب در بدن است.خوراکی های زرد، ضد سرطان اند. سرشار از ویتامین C و برای چشم، قلب، دستگاه هاضمه و سیستم ایمنی بدن بسیار مفید هستند.از خواص دیگراین نوع غذاها می توان به حفظ پوست سالم، درمان جراحت ها وقوی نمودن استخوان ها و دندان ها اشاره کرد. موز، انرژی زیادی دارد و خوراکی مناسبی برای کودکان و افراد مسن محسوب می شود.

ضدسرطان بوده و ماهیچه ها را تقویت می کند. برای درمان ضعف بدن موز را با عسل بخورید. اما چون حاوی قند فراوانی است برای مبتلایان به دیابت مضر است.اما موز بسیار نفاخ است و برای رفع این عارضه پس از خوردن موز کمی نمک بخورید.

خواص میوه های قرمز

میوه‌های قرمز رنگ، همچون توت‌فرنگی، شاه‌توت، تمشک، گیلاس، انار و انگور سیاه خواص شان مدیون رنگ شان است. این رنگ و در واقع میوه‌ها و سبزیجات‌ قرمزرنگ علاوه بر این که افزایش‌ دهنده اشتها هستند، برای افراد کم خون و افرادی که کمبود آهن دارند بسیار مناسب است.رنگ‌دانه‌های آنتوسیانین موجود در آن‌ها نوعی آنتی‌اکسیدان است که با حذف رادیکال‌های مضری که همیشه در حال تشکیل و آسیب رساندن به پوست است، به احیا و ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده کمک کرده و پوست را از عوامل آسیب‌رسان بیرونی مثل آفتاب، داروها و افزایش سن حفظ می‌کند.بتاکاروتن این میوه‌ها هم نوعی آنتی‌اکسیدان قوی است که حافظ پوست بوده و باعث ایجاد رطوبت و تنفس بهتر آن می‌شود.رنگ قرمز این میوه‌ها، همچنین در درمان عفونت‌‌ها و سوختگی‌های شدید بسیار موثر است و معمولا این ‌گونه میوه‌ها و سبزیجات در درمان بیماری‌‌های ریوی، مشکلات روده (یبوست)‌ و رحم به کار برده می‌شود.

خواص سبزیجات و میوه های سبز رنگ

بررسی‌ها نشان می‌دهند کاهو، گوجه سبز، کیوی، جعفری و چاقاله بادام جزء میوه و سبزیجات آرامش بخش و تقویت کننده اعصاب معرفی شده‌اند و از آن‌ها می‌توان برای تحریک و تسریع مغز و قدرت یادگیری و تحریک مغز برای فعالیت‌های مغزی استفاده کرد رنگ سبز میوه‌ها می‌تواند افراد را سرزنده و شاداب کند و احساس زندگی سرشار از خوبی را در ‌آن‌ها ایجاد کند و موادغذایی سبز رنگ جزء مفیدترین غذاهای مصرفی هستند که مصرف آن‌ها را نباید از یاد برد و از آن‌ها غافل شد.

خواص میوه های نارنجی

بتاکاروتن، رنگ ‌دانه ‌ای است که باعث رنگ نارنجی غذا می ‌شود. بتاکاروتن، زمانی که وارد جریان خون می ‌شود، به ویتامین آ تبدیل‌ شده و به محافظت از بدن در برابر سرطان و بیماری‌ های قلبی‌ عروقی کمک‌ می ‌کند، سیستم ایمنی را تقویت ‌کرده و از چشم ‌ها محافظت ‌می ‌کند.میوه ها و سبزی هایی که مایه هایی از رنگ های زرد یا نارنجی را دارند علاوه بر زیبایی بی نظیرشان حاوی بتاکاروتن، پتاسیم و ویتامین C هستند. این میوه ها اثرات بالا رفتن سن و ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می دهند. از طرف دیگر با فشار خون بالا مبارزه می کنند و کلسترول بد بدن را هم پایین می آورند. این ترکیبات مفاصل را محکم می کنند و با استفاده از مگنزیم و کلسیم استخوان هایی سالم را به مصرف کنندگان شان هدیه می دهند.

ارتباط باما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان شما

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

نمونه لایحه پاسخ به تجدیدنظرخواهی استرداد لاشه چک

نمونه لایحه پاسخ به تجدیدنظرخواهی استرداد لاشه چک ،رابه استحضارریاست و قضات محترم دادگاه تجدیدنظر استان تهران می رساند.

موضوع: پاسخ به لایحه تجدیدنظرخواهی نسبت به بخشی از دادنامه شماره                  صادره از شعبه            دادگاه عمومی حقوقی تهران

باسلام و تقدیم احترام در پاسخ به اعتراض وکیل محترم تجدیدنظرخواه به قسمت اخیر دادنامه فوق الذکر مبنی بر عدم استماع دعوی نسبت به خواسته الزام موکل به ارائه صورتحساب ایام وکالت، ذیلاً مواردی را در جهت تأیید و ابرام این بخش از دادنامه موضوع اعتراض به استحضار آن مقامات عالی می رساند:

ماده 668 قانون مدنی

اولاً- آنچه به استناد ماده 668 قانون مدنی می تواند از سوی موکل علیه وکیل مطرح گردد، مطالبه تسویه حساب ایام وکالت (نه ارائه صورت حساب و فاکتورها) و از شمول دعاوی مالی است.

همانطور که با ملاحظه در ستون خواسته خواهان و لایحه تجدیدنظرخواهی پر واضح است اینکه؛ قصد خواهان، محکومیت موکل به الزام به ارائه فاکتورها و اسنادی است که به هیچ وجه جزمی نبوده و مشخص نیست ارائه چه اسناد و مدارک و به چه جهتی مورد خواسته قرار گرفته است.

ثانیاً- چنانچه دادگاه محترم تجدیدنظر مداقه لازم را در دادخواست و لایحه تجدیدنظرخواهی مبذول فرمایند ملاحظه می گردد ایشان در دادخواست بدوی مدعی است که مبلغ 000/000/400/1 ریال به حساب موکل واریز نموده، لیکن در لایحه تجدیدنظرخواهی (صفحه اول سطر آخر) ایشان مبلغ واریزی را 000/747/925/1 ریال اعلام می نماید!

بنابراین نه تنها ایشان خواسته خود را مبنی بر الزام ارائه صورتحساب به طور صریح و جزمی مشخص ننموده است، بلکه حتی ایشان بطور دقیق از میزان واریزی خود نیز اطلاع کافی نداشته و ندارد.

جالب اینکه وکیل محترم تجدیدنظرخواه همچنان دلیل عدم تعیین و دقیق مبالغ را پراکندگی آن دانسته و آنچه را خود می بایست به دادگاه ارائه نماید به عهده کارشناس واگذار نموده است (بند4 لایحه تجدیدنظرخواهی)

باتوجه به مفاد668 قانون مدنی

2- فارغ از آنچه در بند قبل عنوان گردید، و خواهان نیز در شرح دادخواست خود عنوان داشته است، وکالت فی‌مابین که اکنون منشاء مطالبه ایشان قرار گرفته است وکالت اداری بوده است.

و همانطور که مستحضر می باشید مفاد ماده ۶۶۸ از قانون مدنی مختص مواردی است که وکیل ضمن اختیار انجام معامله، مبالغی (وجوه مربوط به معامله) را به نیابت از موکل دریافت نموده باشد.

این مهم از قسمت اخیر ماده ۶۶۸ قانون مدنی که اشعار می دارد؛" آنچه را که به جای او دریافت کرده است" به خوبی قابل استنباط خواهد بود.

بنابراین در شرایطی که موکل هرگز به نمایندگی از خواهان مبلغی را از اشخاص ثالث دریافت ننموده است (اصلاً اختیار آن را نیز نداشته است) استناد به این ماده از قانون مدنی فاقد وجاهت قانونی است و نمی‌توان کلیه مراودات مالی بین طرفین را صرفاً ناشی از وکالتنامه موصوف دانست.

هر چند همانطور که اشاره گردید خواسته خواهان الزام موکل به ارایه اسناد و فاکتور (ونه تسویه ایام وکالت )میباشد.

3- اینکه؛ به نظر تجدیدنظرخواه به صرف وجود یک وکالت کاری تمام مراودات مالی فی مابین را ناشی از آن  می داند!

در این خصوص لازم به ذکر است که اطراف این دعوی به لحاظ رابطه خویشاوندی مراودات مالی بسیاری داشته اند که هیچ ارتباطی به وکالت نامه موضوع این دعوی نداشته و ندارد.

علیهذا بیا به موارد معنونه فوق الذکر از محضر آن دادگاه عالی تقاضای تایید و ابرام دادنامه موضوع اعتراض مورد استدعاست.

ارتباط باما

وکلای پایه یک خبره و با تجربه با پیشینه‌ای درخشان در ارائه مشاوره‌های موثر حقوقی و انجام موفقیت آمیز پرونده‌های متعدد…درخدمت شما عزیزان هستند.

شماره تماس : 09129724226 – 02634457718

آدرس : تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک 8 ، طبقه 4

آدرس کرج : کرج ، کوی کارمندان شمالی ، پل شهید بهشتی ، بلوار آزادی ( سه راه گوهردشت ) پلاک 17 ، طبقه  7 ، واحد

آدرس وبسایت : vakiloroaya.com

آدرس ایمیل : info@vakiloroaya.com

آدرس اینستاگرام : _vakiloroaya_

وکلای پایه یک دادگستری آقایان میثم شفیعی (در کرج) و رضا شریفی اردانی (در تهران)

منبع : وکیل الرعایا
  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی صبحانه اداری و سازمانی

پک پذیرایی صبحانه اداری و سازمانی درساعات اولیه صبح  که زمان مناسبی برای برگزاری جلسات مهم و رویدادها و برگزاری همایش ها می باشد. واکثر شرکت کنندگان در جلسات صبحگاهی امکان صرف صبحانه کامل را قبل از حضور در جلسه ندارند.میتوند بهترین گزینه باشد. از آنجائی که صبحانه یک وعده مهم برای شروع روز است و نمی توان آن را حذف کرد، پذیرائی صبحانه از اقداماتی است که بسیاری از سازمانها و شرکت ها و برگزار کنندگان رویداد ها با پک صبحانه آماده به عمل می آورند.

پک های صبحانه ایپک با تنوع در اقلام سفارشی و با رعایت پروتکل های بهداشتی به شما این اطمینان را می دهد که در زمان درخواستی وبدون تاخیر در وقت بسته های صبحانه به دست شما خواهد رسید.

پک صبحانه چیست؟

پک پذیرایی صبحانه اداری و سازمانی

پک های صبحانه از اقلام متنوع و تازه و مقوی متناسب با سلایق مختلف تهیه شده است منجر به این می شود روز خود را پرانرژی آغاز کنید. در میان اقلام متنوع پکیج صبحانه اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نان و پنیر و گردو،  شکلات صبحانه،  کره و عسل که با بافتی نرم و خوش عطر به همراه گردوی تازه و پنیر لبنه تهیه شده است. نان تست پنیر و گردو به همراه انواع نوشیدنی  کامل می باشد که همه سلایق را طرفدار خود کرده است.در انتخاب منوی صبحانه تنوع بسیاراست مثل املت ، حلیم، چای یا قهوه،عدسی و غیره....

ایپک این شرایط فراهم کرده تا منوی خودرا انتخاب کنید یا به دلخواه و بنا برنیاز از منوهای پیشنهادی نیز استفاده کنید.

چرا پک صبحانه ایپک؟

1.ایپک پک های پذیرایی صبحانه را بصورت شیک و زیبایی بسته بندی میکند.

2.تنوع اقلام صبحانه ایپک زیاد بوده و کیفیت آنها بسیار خوب و تضمین شده است.

3.شما می توانید از بسته های آماده صبحانه ایپک انتخاب کنید و یا بسته خود را از بین بیش از ۱۰۰ قلم محصول بچینید.

4.در عرض چند دقیقه می توانید سفارش خود را ثبت کنید و بسته های پذیرایی  خود را سرموقع تعیین شده تحویل بگیریدوبه راحتی به کارهای خودبرسید.

وعده صبحانه

اهمیت زیاد خوردن صبحانه به دلیل بهبود عملکرد مغز و جلوگیری از افت قند خون است. از مهم ترین دلایلی که متخصصان تغذیه بر خوردن صبحانه تاکید می کنند، مطالعاتی است که نشان می دهد صبحانه موجب افزایش توانایی حل مساله، تمرکز بیشتر و داشتن تفکری خلاق در فرد می شود.بخصوص برای افرادی که درسازمان ها و یا کارخانه هایی مشغول به کار هستند که نیاز بیشتری به انرژی و تمرکز دارند و کارشان از حساسیت بالایی برخورداراست.

سوخت اصلی بدن در مهم ترین وعده غذایی یعنی صبحانه باید به شکلی مناسب تأمین شود تا در وعده های بعدی، با تمدید انرژی ، بیشترین بهره وری را برای بدن داشته باشد.. صبحانه با وجود چنین نقش مهمی وعده غذایی حذف شده خیلی از افراد است . معمولاً افراد اشتهای خوردن صبحانه را ندارند علتش این است که صبح های زود، بدن هورمونی به نام کورتیزول ترشح می کند که باعث بالا رفتن قند خون و کاهش اشتهای صبحگاهی می شود.

صبحانه سالم

تحقیقات ثابت کرده است که افرادی که وعده صبحانه خود را حذف می کنند در خطر افزایش وزن  واسیدیته شدن بدن هستند.صبحانه مقوی شام غلات ،میوه ها،لبنیات می باشند.نکته مهم اینجاست که افراد نباید برای انرژی بیشتر صبحگاهی از کربوهیدرات زیاد استفاده کنند چون انسولین خون را بالا می برد.

تخم مرغ مخصوصا سفیده آن، غذایی است که دارای تراکم بالای پروتئین می باشدوبرای ساخت و ترمیم عضلات بدن مفید هستند.

بروشتا یکی از معروفترین پیش غذاهای ایتالیایی است. بروشتا در مناطق مختلف با موادی همچون ژامبون، گوجه فرنگی، قارچ، زیتون، پنیر موزارلا، پنیر پارمزان و غیره تهیه می شود.

نان را برش داده وبا روغن زیتون آن را برشته کنید. پنیر و گوجه خرد شده را روی نان بریزید و زیتون و برگ ریحان را روی آنها قرار دهید. با افزودن نمک، فلفل و روغن زیتون، صبحانه شما آماده است. البته در صورت دلخواه می توان از سیر و پنیر موزارلا یا پارمزان و یا پنیر پیتزا بر روی بروشتا استفاده کنید و آن را در فر قرار دهید.

غذاهای ممنوعه صبحانه

دستور العمل های جدید را امتحان کنید، آرد معمولی را با جو و غذاهای شیرین را با میوه های تازه جایگزین کنید. میوه ها نباید زیاد باشند چون در معده خالی ، می توانند نفخ شکم را ایجاد کنند.به عنوان بخشی از صبحانه غلات کربو هیدرات های بسیار ساده ای هستند ، اما هیچ فیبر و پروتئینی ندارد. مطالعه نشان داد خوردن صبحانه با کربوهیدرات بالا منجر به پرخوری در ناهار و شام می شود.
نان سفید به اندازه کافی مغذی نیست و نه تنها اشتها آور بلکه مضر است . هر چه نان تست برشته باشد، بیشتر باعث سرطان و بیماری های دیگر می شود .نوتلا 83 درصد از سطح متوسط شکر روزانه زنان را شامل می شود. چنین صبحانه ای شیرینی برای اولین بار حال را بهبود می بخشد اما انرژی به سرعت تبخیر می شود و احساس خستگی جایگزین آن خواهد شد.
دانشمندان توصیه نمی کنند شیر را با معده خالی بخورید، چون تولید اسید معده را افزایش می دهد و در نتیجه باعث سوزش معده می شود. با این حال، شیر می تواند خارش پوست را در افراد مستعد آکنه تحریک کند.

ارتباط باما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان شما

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی مسافرت

پک پذیرایی مسافرت یکی ار پک های مورد توجه اکثر مردم است. اینکه مقصد کجاست و کیفیت سفر ما چگونه است از مسائل مهمی ست که باید برای آن برنامه ریزی کرد .بخصوص تورهای گردشگری ،هتل هایی که برای مسافران تورهای تفریحی تدارک میبینند .مثل تور گردشگری با کشتی ،تورهای طبیعت گردی ، تفریحات دریایی و ....

خلاف آنچه که اکثر مردم تصور می کنند هر غذایی مناسب هر سفری نیست . بنابه شهری که سفر می کنید با چه وسیله ای سفر می کنید و در چه آب و هوایی قرار میگیرید. ذائقه شما تغییر خواهد کرد و نیاز های بدنی شما متفاوت خواهد بود.

غذای مناسب برای سفر با اتوبوس

بسیاری از مسافران همیشه دغدغه  تغذیه و خوراکی بین‌راهی در مسافرت با اتوبوسرا دارند. معمولا بیشتر مسافران ب به اولین چیزی که فکر می‌کنند، این است که آیا در این مسافرت هم، ناراحتی‌های شکمی ناشی از تغذیه اشتباه، به سراغ آنها می‌آید؟و به همین دلیل تغذیه صحیح یکی از نکات بسیاری مهمی است که می‌تواند سفرتان با اتوبوس را به میزان زیادی تحت تاثیر قرار دهد.

اگر تغذیه مناسب باشد سفر راحت و دلچسبی خواهید داشت.حبوباتی مانند: لوبیا، عدس، و …. یکی از بدترین نوع غذاها برای مسافرت با اتوبوس هستند. حبوبات حاوی قندی به اسم الیگوساکارید هستند که بدن انسان توانایی شکستن و تجزیه آن را به صورت کامل ندارد. این قند می‌تواند باعث نفخ و ناراحتی شکمی شود.

سعی کنید ازنوشیدن آب زیاد خودداری کنید و بدنتان را پر آب نگه دارید 2 ساعت قبل از سوار شدن در اتوبوس از خوردن غذاهای پر چرب و نمکدار پرهیز کنید.بهترین گزینه ها خوردن میوه ها،آجیل ها وساندویچ های سبک حاوی پنیر و سبزی هستند.

غذای مناسب برای سفر با قطار

[caption id="attachment_11085" align="alignnone" width="300"]پک پذیرایی مسافرت پک پذیرایی مسافرت[/caption]

خوب است که از قبل برای تهیه غذای مناسب در سفر برنامه ریزی داشته باشد  غذاهای سالمی که می توان بصورت سرد هم سرو کرد مانند کتلت ، کوکو و مقداری خیار وگوجه وسبزی خوردنبسیار مناسب هستند.سفر با قطار جز سفرهای طولانی به حساب می آیند و باوجود شرایط حال حاضر کشورها و شیوع بیماری کرونا بهترین گزینه استفاده از پک های پذیرایی هستند که بسته بندی های قابل ضدعفونی دارند و بابرنامه ریزی غذایی شما مسافران و سلایقتان سازگاری بیشتری دارند.

استفاده از غذاهای فیبر دار و پروتئینی می توانند ساعت ها شمارا سیر نگه دارند.استفاده از ساندویچ های سبک که در صورت نیاز استفاده از سس بهترین کار جایگزین کردن سس خردل است.

غذای مناسب برای سفرهای دریایی

ازجمله مهم‌ترین وسایل مسافرت دریایی مقداری آجیل، میوه تازه، بیسکوییت‌های سالم و کم شکر و کم گلوتن، انواع میوه خشک، مقداری خرما، چند عدد نان تست جو، کمی کره بادام زمینی و چند عدد ساندویچ میان‌وعده کوچک است. مثلا ساندویچ نان و پنیر یا ساندویچ کره بادام زمینی و عسل هم از جمله غذاهای سالم در سفر هستند .اصولا در سفر با کشتی های تفریحی روی آب برای وعده های اصلی از غذاهای دریایی استفاده می شود صرف نظر از اینکه شما هیچ مشکلی باسرو این غذاها ندارید از میان وعده های مناسبی باید استفاده کنید که حتی الامکان از دریا زدگی شما نیست جلوگیری کند.استفاده از آب فراوان و یا نوشیدن آب میوه ها و یا استفاده از خود میوه ها می تواند سفر شما را دلچسب تر کند.

پک های مسافرتی ایپک

ایپک برای لحظات خاطره انگیز شما هم پیشنهاداتی دارد اینکه با انتخاب بسته های مسافرتی با منوی دلخواه می توانید هر کجا که سفر کردید از سلامت و زیبایی های سفرتان نهایت لذت را ببرید .پک های پذیرایی صبحانه ،پک پذیرایی ناهارویا شام ویا حتی میان وعده های مناسب از پیشنهادات پک های مسافرتی ایپک می باشد.

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در تمام گرو ه های سنی و در تمام شرایط بهترین ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم .رضایت خاطر شما آرزوی ماست.

ارتباط با ما

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی کوهنوردی

پک پذیرایی کوهنوردی یکی از مهمترین و جالبترین پک های ورزشی (کوهنوردی)شرکت ایپک می باشد.کوهنوردی یکی از ورزش‌ها یا از جمله تفریحات است. برای برخی نیز کوهنوردی به عنوان شغل اصلی بحساب می آید.کوهنوردی می‌تواند به صورت راهپیمایی، کوه روی، کوهپیمایی و صعود به قلل مختلف و یا صخره‌نوردی انجام گیرد. مسئله مهمی که مطرح است تغذیه مناسب برای این رشته ورزشی می باشد. همانطور که تجهیزات ورزشی برای این رشته حائز اهمیت است تغذیه سالم و مقوی هم همانقدر اهمیت دارد.

فواید تغذیه سالم در کوهنوردی

مویرگهای بدن درحین کوه نوردی مویرگها 95% فعال می شوند ، چون اکسیژن و غذای مورد نیاز بدن از طریق مویرگها به نقاط مختلف بدن می رسد لذا با باز شدن و فعال تر شدن مویرگها ، مواد غذایی و اکسیژن با سرعت بیشترو کیفیت سودمند تر به مغز و عضلات  داخلی بدن می رسد.در موقع کوه نوردی ، متابولیسم ( سوخت و ساز ) مواد شناور در خون مانند قند ، کلسترول ، پروتئین ها و اسید اوریک به بهترین وجه صورت می گیرد و در نتیجه سوخت و ساز کامل خون از ابتلا به بیماری قند نیز جلوگیری می کند.

در موقع فعالیت ورزشی و بخصوص در کوه نوردی ، کالری مورد نیاز بدن به 3 برابر افزایش پیدا می کند. بدن برای تامین کالری مورد نیاز خود به اجبار چربی های ذخیره شده را می سوزاند و به مصرف می رساند ، از طرفی در موقع فعالیت ورزشی ، انسان به شدت عرق می کند و مقداری از چربی های زیر پوست در اثر تعریق شسته و دفع می شوند.

بنابراین در این شرایط غذای سالم می تواند به بالارفتن انرژی ،ثابت نگه داشتن قند خون و رساندن مواد مغذی مورد نیاز به عضلات نقش بسزایی داشته باشد.غذاهایی که کوهنوردان استفاده می‌کنند؛ باید سبک بوده و به راحتی حمل‌ونقل شود؛ حتی‌المقدور نیاز به پخت‌وپز طولانی نداشته باشد و به راحتی آماده شود. غذاهای کوهنوردی نباید فاسد شدنی باشد و یا در صورت نیاز به صورت فریز شده حمل شود. علاوه بر همه این موارد این مواد غذایی باید به گونه‌ای انتخاب شوند که برای بدن مفید باشند. بنابراین غذاهای پرکالری با ارزش غذایی کم نمی‌تواند گزینه خوبی برای کوهنوردی باشد.این مواد غذایی در دسته اصلی درشت مغذی‌ها شامل کربوهیدرات، پروتئین و چربی و ریز مغذی‌هایی مانند مواد مغذی و معدنی خلاصه می‌شوند.

پک کوهنوردی ایپک چیست؟

درپک های پذیرایی ایپک که در واقع سبد غذایی مناسب هستند تمامی ویتامین های و مواد مورد نیاز بدن قرار داده شده و حمل ونقل آن راحت و از ایمنی و سطح بالای نگهداری مواد غذایی برخوردار است.

غذاهای مورد نیازی که به سهولت آماده می شوند تا هر کجا از این طبیعت زیبا که هستید لذت ببرید و بهترین استفاده را از زمان خود داشته باشید.در کوهنوردی باید بسته های غذایی بنابر مدت زمانی که در طبیعت کوهستانی سپری میکنید بصورت مجزا بسته بندی و تعبیه شده باشد . شرکت ایپک این کار را با استفاده ازبسته های متنوع خود و به دلخواه شما انجام داده است تا براحتی بتوانید وعده های غذایی و میان وعده های خود را استفاده کنید.

پک  پذیرایی صبحانه کوهنوردی

یک وعده غذایی گرم ، شروعی عالی برای ماجراجویی شما است . اما سعی کنید از غذاهایی که زمان زیادی برای پخت و پز می خواهند ، دوری کنید . میوه های خشک  ، قهوه و شکلات ها و حتی برنج ، غذایی مناسب و آسان برای برای صبحانه هستند .که باز هم همه این مواد غذایی را می توانید در پک های کوهنوردی ما داشته باشد.

وعده ناهار کوهنوردی

شاید زمانی برای پخت و پز ناهار نداشته باشید . سراغ غذاهای کوهنوردی بسته بندی شده و سرشار از کالری و انرژی و یا شکلات های انرژی زا ، گرانولا ، کلوچه های شکلاتی ،  بروید . اضافه کردن سبزیجات به نان پیتا نیز انتخاب خوب و راحتی برای ناهار است ویاپوره سیب‌زمینی، عدسی، ساندویچ تخم مرغ و خیار شور، کنسرو لوبیا و ماهی مصرف بشود. ناهار پیشنهادی: یک فنجان شیر بدون چربی همراه با سالاد مرغ: سینه مرغ پخته و خرد شده، انبه یا آناناس خرد شده، پیازچه خرد شده و چند برگ کاهو و گوجه فرنگی.البته همه اینها پیشنهاد هستند و شما میتوانید سبد غذایی خود را با در نظر گرفتن سبکی آنها انتخاب کنید.

پک پذیرایی شام کوهنوردی

حالا وفت این را دارید که خلاق باشید ! زمانی که چادر خود را بر پا کردید ، از یک اجاق و یا آتش برای جوش آوردن آب و نودل ، جوش آوردن سیب زمینی های خشک شده  هر چیزی که انرژی را به شما بازمیگرداند و شما رو سرحال می کند، استفاده کنید .

بحتی می توانید از مواد غذایی کنسروی یا ساندویچ استفاده کنید .در تهیه ی ساندویچ از پنیر،  کره گیاهی ، کره بادام زمینی ، مربا ، عسل و یا خیارشور استفاده کنید. همچنین شما می تواند غذا هایی از قبل حاضر شده، مانند برنج یا رشته فرنگی باشد. غذاهای خشک و منجمد شده ،به علت سبک بودن ،وعده مناسبی محسوب می شوند.

ارتباط باما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان شما

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پک غذایی مفید در دوران کرونا

پک غذایی مفید در دوران کرونا ، پمپاژ آهن برای رشد عضلات بسیار مهم است ، اما به اندازه کافی از خود مواد معدنی نیز برخوردار است. و این فقط آهنی نیست که ما در مورد آن صحبت می کنیم. اگر می خواهید متناسب و مطبوع به نظر برسید ، بازی غذایی شما باید به اندازه بازی سالن بدنسازی شما قوی باشد . این شامل خوردن یک رژیم غذایی سرشار از مواد غذایی تشکیل دهنده عضلات زیر است .

وارد کردن غذاهای غلیظ تر از مواد مغذی به رژیم غذایی نه تنها به رشد عضلات شما کمک می کند بلکه بیشتر می تواند به کاهش سریع وزن کمک کند ، این به شما کمک می کند تا کلیت بیشتری را تقویت کنید .

این غذاها دقیقاً چگونه در تعریف و تقویت ماهیچه ها کمک می کنند؟ همه آنها حاوی ریز مغذی و ریز مغذی های خاصی هستند که به طور علمی به اثبات رسیده است :

رشد بافت عضلانی را تسریع کنید

سطوح پایین تر هورمونهای استرس که موجب افزایش ذخیره چربی می شوند

جریان خون به عضلات خود را افزایش دهید (که باعث افزایش راندمان آنها و میزان ترمیم آنها می شود ، بنابراین می توانند بزرگتر شوند)

کاهش التهاب که می تواند از شکست عضلات جلوگیری کند

متابولیسم انرژی را تسهیل می کند

بنابراین یک دمبل را از یک دست و یک سبد خرید از سوی دیگر بگیرید و اجازه دهید به آن برسیم — در اینجا 25 غذای برتر برای بدن با تن است.

کاله

غذای کاهش وزن که به رشد ماهیچه ها کمک می کند . اگرچه سالاد دارای پروتئین است ، کلم دارای مقدار قابل توجهی آهن ، یک ماده معدنی برای رشد ماهیچه ها است. آهن به بدن شما کمک می کند تا اکسیژن را در عضلات شما گردش کند ، پس از تمرینات سنگین به ترمیم آنها کمک می کند . به نظر می رسد که دلیل کافی برای دوست داشتن این برگ سبز نیست ، اما همچنین سرشار از ویتامین K است که باعث می شود با انجام سختگیری های بلند خود با مبارزه با التهاب و محافظت در برابر مفاصل سفت ، احساس خوبی داشته باشید.

ارزن

ارزن ممکن است ماده اصلی تشکیل دهنده پرندگان باشد . اگرچه از نظر فنی بذر ، ارزن باید به عنوان دانه رفتار شود. بسیار شبیه به quinoa همیشه پرطرفدار است ، به دلیل داشتن مقدار منیزیم غنی ، باعث تقویت جریان خون به عضلات شما می شود و به آنها اجازه می دهد جلوه بیشتری پیدا کنند و ظاهری پر رنگ تر داشته باشند. حتی بهتر ، این دانه قدرت تقویت بدن و دادن سوخت طولانی مدت به ماهیچه های شما را دارد زیرا این منبع عالی پروتئین گیاهی و کربوهیدرات های پیچیده است.

دانه های کنف

بله ، دانه های شاهدانه از گیاه شاهدانه می آیند . دانه ها غالباً به اسم اسیدهای آمینه گفته می شوند ، که ماهیچه های شما برای رسیدن به قدرت و تقویت آن می نوشند. فقط سه قاشق غذاخوری 11 گرم پروتئین با قابلیت هضم آسان و عضلانی دارد. علاوه بر این ، به دلیل محتوای اسیدهای گاما لینولنیک (GLA) ، یک اسید چرب امگا 6 که یک متابولیسم سالم را تشویق می کند و باعث التهاب در بدن می شود ، می تواند باعث افزایش سوختگی چربی شود. آنها همچنین پوست ، مو و ناخن های پر جنب و جوش را ترغیب می کنند و آنها را به عنوان یک غذای زیبایی کلی معرفی می کنند.

دانه های چیا

اگر فقط یک چیز راوی به ما آموخته باشد ، اینست که قدرت چیزی را نباید بخاطر کوچک بودن آن دست کم گرفت. آنها ممکن است ریز باشند ، اما دانه های چیا دارای مزایای سلامتی گسترده و قدرت ماهیچه ای زیادی هستند . امگا 3 های سالم برای کاهش التهاب و کمک به تقویت و رشد ماهیچه های خود از طریق فرآیند سنتز پروتئین کار می کنند ، در حالی که فیبر (و پروتئین) شما را با انرژی ثابت و طولانی مدت سوز می کند. در واقع ، فقط دو قاشق غذاخوری دانه ها حاوی 11 گرم فیبر پر کننده روده است.

اسفناج

همانطور که قبلاً خاطرنشان کردیم ، پایین آمدن آهن به همان اندازه بلند کردن آن از اهمیت بالایی برخوردار است - این ماده معدنی برای ساخت عضله و قدرت بسیار مهم است و اسفناج MVP رژیم غذایی است. یک وعده 180 گرمی اسفناج آب پز دارای 6.43 میلی گرم آهن - بیش از یک قطعه همبرگر شش اونسی است. سبز برگ نیز منبع عالی منیزیم است ، ماده معدنی که برای رشد عضلات ، تولید انرژی و متابولیسم کربن ضروری است. دو مطالعه نشان داده اند که سطح تستوسترون (و قدرت عضلانی) با سطح منیزیم بدن ارتباط مستقیم دارد. سایر منابع گیاهی خوب منیزیم: تربچه ، سویا و لوبیا.

عدس

عدس ممکن است یکی از کمترین سلاح های ساخت عضله باشد. یک فنجان از انواع پخته شده حاوی 18 گرم پروتئین و 40 گرم کربوهیدرات با کیفیت کم هضم است. آنها همچنین بسیار ارزان هستند ، ماندگاری بالایی دارند و فقط در 10 دقیقه آن را طبخ می کنند

سالمون وحشی

ماهی قزل آلا حاوی پروتئین با کیفیت بالا و چربی های امگا 3 با زنجیره بلند EPA و DHA است. این چربی های امگا 3 بیشتر به دلیل توانایی در بهبود سلامت قلب شناخته شده اند ، اما ضمن افزایش ظرفیت آنابولیک اسیدهای آمینه ، از شکست عضلات نیز جلوگیری می کنند. اگر خوردن ماهی را دوست ندارید ، پس از این مزایا حتما یک مکمل روغن ماهی مصرف کنید. و فقط به این دلیل که ماهی شما چربی نیست به این معنی است که بدن شما نیز خواهد بود.

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید خریدار خود را جذب کنید .

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei