ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

۱۹ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فروش زیپ کیپ ترحیم

فروش زیپ کیپ ترحیم

فروش زیپ کیپ ترحیم ، قیمت پاکت میوه ترحیم بر اساس سایز و شکل و مدل پاکت و همچنین مقدار خرید پاکت میوه مجالس ختم متفاوت می باشد .استفاده از پاکت ختم مزایای بسیاری دارد که از آنها به آبرومندانه برگزار شدن مجلس وعدم رفت وآمد اضافی در حین برگزاری مجلس اشاره کرد.

انتخاب میوه ی مناسب در پاکت میوه مجالس ختم بسیار مهم می باشد برای مثال نمی توانید از میوه های مانند توت فرهنگی و یا لیمو در مجالس استفاده کنید و باید حتما از میوه هایی مانند موز و سیب یا خیار استفاده کنید .

یکی از بهترین روشهای پذیرایی از مهمان ها در مراسم ختم استفاده از پاکت میوه مجالس ختم می باشد. پاکت میوه مجالس ختم در طرح ها و اندازه های مختلف ویژه مراسم ختم طراحی شده و عرضه می شود . شرکت ایپک زیپ کیپ های مختلف برای مراسم سالگرد ، ترحیم ، ختم را بفروش می رساند .

خرید آنلاین پاکت ترحیم

بسیاری از خدمات مورد نیاز مردم از طریق آنلاین ،وبسایت ها  ارائه میشود. یکی از خدمات مورد نیاز خرید پاکت ترحیم به صورت آنلاین می باشد. فروشگاه اینترنتی ایپک یکی از همین فروشگاههای آنلاین  فروش اینترنتی پاکت ترحیم در کشور می باشد .

شما می توانید با خرید پاکت ترحیم خود را به صورت آنلاین در کمتر از ۵ دقیقه و بدون مراجعه حضوری تهیه کنید. برای خرید پاکت ختم به سایت ipakbox مراجعه کنید. شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما تماس بگیرید .

خرید پاکت ترحیم زیپ دار

پاکت های زیپدار همان پاک های ساده هستند با این تفاوت که درب آن ها به شکل زیپ طراحی شده است. این پاکت ها به دلیل قابلیت باز شدن راحت تر و شیک تر بودن نسبت به پاکت های معمولی، طرفداران بسیاری کسب کرده اند. چاپ این پاکت ها اخیراً برای صاحبین مشاغل و برندها جذابیت بالایی پیدا کرده است. شرکت های بزرگ برای نشان دادن شخصیت برند و سازمان خود، همچنین برای نشان دادن احترام خود به فرد مقابل، از این نوع پاکت استفاده می کنند.

از موارد پذیرایی مناسب برای قرار دادن در پک پذیرایی خالی می توان از دو قلم میوه که یکی از آنها موز باشد استفاده کرد. در کنار موز می توان از یک عدد آبمیوه  یا رانی یا شیر کاکائو نیز بهره برد. بعضا برای پذیرایی حلوا و خرما نیز از پک های کوچک استفاده می کنند و در غیر این صورت برای پذیرایی این مورد در دیس باید از چنگال اردو بهره برد. ضمن اینکه می توان از یک عدد کیک هم در پک مراسم ختم نیز استفاده نمود .

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید. برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم .بسته های صبحانه ادارات . پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها .و طرح های مختلف .پذیرایی باشیوه نوین با بسته های پذیرایی ایپک شعار ماست.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید .تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پک زیپ کیپ ترحیم چیست؟

پک زیپ کیپ ترحیم چیست؟ ، زیپ کیپ های ترحیم در انواع مختلف در یک سایز 25-35 با طرح های مختلف آماده فروش از شرکت ایپک به مشتریان عزیز می باشد.

این پک های بصورت زیپ کیپ پنجره دار بوده و چند نوع اقلام معمول پذیرایی در آن جای میگیرد.ظرفیت 5 قلم کالا به عنوان مثال: یک عدد آب میوه تتراپک، یک عدد کیک پذیرایی و میوه ( موز ، پرتقال و خیار ) را می توانید در داخل پاکت ها استفاده نمایید.

مزایای خرید زیپ کیپ ترحیم

قیمت ارزان پاکت پذیرایی مراسم ترحیم و ختم و استفاده آسان

قیمت مناسب پاکت ترحیم باتوجه به سایز بزرگ بودن آن

به علت اینکه امکان تبادل هوا وجود ندارد. این پاکت میتوانند تا چند روز میوه ها را سالم نگهداری کند.

به عنوان مثال در تابستان درون بسته پذیرایی از آب میوه خنک استفاده شود.همچنین در مواقعی که دمای محیط با دمای کالای درون بسته پذیرایی متفاوت باشد.

.این پاکت فود گرید بوده و دارای پروانه بهداشتی میباشد که برای محصولات خوراکی توصیه میشود

رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراسم های ختم

بهترین روش برگزاری در فضای باز است اگر از صندلی استفاده می کنید صندلی ها را با فاصله 2 متری از هم قرار دهید . حتی المقدور از تعداد افراد کمتری برای حضور در مراسم دعوت بعمل بیاورید .

تمام افراد حتما از دو ماسک (پزشکی و پارچه ای ) استفاده کنند .از حضور کودکان و افرادی با بیماری زمینه ای که بیشتر در معرض آلودگی هستند .خودداری کنید.پروتکل ها با جدیت رعایت کنید.زمان بسیاری را بر سر مزار نگذرانید.با وجود داغداریو ناراحتی و اندوه الویت رعایت پروتکل های بهداشتی دیگر است که مبادا موجب بیماری شخصی شده و نتیجه ناراحت کننده ای به بار بیاورد.دستان خود را به صورت نزنید .اگر خانواده داغدیده در شرایط خوبی بسر نمی برند یک نفر مسئولیت نظارت بر سلامتی و رعایت بهداشت را بر عهده بگیرد و مدیریت مراسم را به خوبی گردن بگیرد و برگزار کند.سلامتی افرادی که در مراسم حضور دارند بسیار مهم و در الویت است . پس سعی کنید در شرایط خاصی که قرار دارید این موضوع را نادیده نگرفته و توجه خود را معطوف کنید به پروتکل های بهداشتی .

زیپ کیپ مراسم ختم

استفاده از زیپ کیپ های مراسم ختم از دیگر راهکارهای برگزاری مراسم ختم می باشد. زیپ کیپ ها در طرح های مختلفی براساس موجودی کارخانه به بازار عرضه می شود و این طرح ها بصورت پیش فرض چاپ شده اند.شما می توانید براساس اقلام مورد نظر سایز زیپ کیپ خودرا سفارش دهید و بعد از ثبت سفارش هر نقطه از کشور که باشید امکان ارسال وجود دارد.

مزیت استفاده از زیپ کی پها در این است که هم قابل ضد عفونی کردن هستند و هم می توانید سه نوع میوه ، کیک، آبمیوه و حلوا و خرما هم از سایز متوسط تا بزرگ جای بدهید .

این روش از پذیرایی در مراسمات مرسوم شده و شکیل تر نیز می باشد.

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید. برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم .بسته های صبحانه ادارات . پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها .و طرح های مختلف .پذیرایی باشیوه نوین با بسته های پذیرایی ایپک شعار ماست.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید .تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پک های ترحیم در کرج

پک های ترحیم در کرج

پک های ترحیم در کرج ،شما می توانید هم پک های آماده ترحیم موجود در وبسایت را سفارش دهید و هم اقلام آن را به دلخواه و سلیقه خود انتخاب کرده و بسازید .

ایپک باکس با سابقه درخشان در زمینه پذیرایی از مراسمات عقد و عروسی ، تولد ، ترحیم ، سمینار ، همایش ، جلسات دفاع پایان نامه و … توانسته رضایت مشتریانش را جلب و جایگاه خوبی را پیدا کند .

یکی از کارهای مهم در برگزاری مراسم ترحیم خرید و آماده سازی پذیرایی مراسم می باشد .

در برخی از مراسم ختم پذیرایی در داخل مسجد و سالن و در برخی از مراسم ها در پایان برنامه به مهمانان داده می شود .

باتوجه به اینکه در مراسم ترحیم اقوام ، دوستان ، آشنایان و همکاران شرکت می کنند ، این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد که پذیرایی در شان مراسم انجام شود .

از آنجایی که صاحبان عزا آمادگی و تجربه لازم را ندارند معمولا در این شرایط دچار مشکل خواهند شد .

ایپک به شما کمک می کند تا مراسمی آبرومند و در شان عزیز از دست رفته تان برگزار کنید .

 

تاریخچه پذیرایی در مراسم ترحیم

از زمان بسیار دور پذیرایی مراسم ترحیم ، امری معمول بوده است .

نزدیکان فرد متوفی به مدت سه روز به خانواده فرد متوفی برای پذیرایی از مهمانان کمک می کرده اند .

در مراسم ترحیم در ایران بیشتر شال ترمه پهن می کرده اند و روی آن قرآن ، گلاب پاش ، جزء های قرآنی را قرار می داده اند .

همچنین کنار عکس فرد متوفی ظرف های خرما و حلوا را قرار می داده اند .

در مراسم سوگواری از گندم به عنوان دور کننده غم ها یاد می شد ، به همین دلیل نیز هنگام پذیرایی مراسم ترحیم ، به مردم نان گندم داده می شده است .

البته همچنان نیز در مراسم سوگواری دیده ایم که انواع چای ، خرما ، شیر ، حلوا و … به میهمانان و عزاداران داده می شود .

نکته بسیار مهمی که در اینجا باید ذکر شود ، این است که مصرف کردن خرما و حلوا به عنوان پذیرایی مراسم ترحیم ، مورد توجه پزشکان نیز بوده است .

دلیل این امر نیز این است که صاحبان عزا تمایلی به خوردن غذا ندارند و به کلی اشتهای خود را نیز از دست می دهند .

همین به مرور باعث می شود تا نوسانات قند خون بسیار زیادی داشته باشند و درنهایت نیز قند خون آنها پایین بیاید

در این مواقع خوردن خوراکی های شیرین مثل حلوا و خرما به آرام شدن فرد کمک بسیار زیادی می کند .

همچنین در فرهنگ ما بیان شده است که غم و اندوه دارای ذاتی سرد است .

و همین هم باعث می شود تا به محض این که به فرد خیر بدی می رسد ، دچار افت قند می شود و بدن وی سرد می گردد .

در این حالت استفاده از حلوا یا خرما می تواند برای درمان فرد بسیار موثر باشد .

 

محتویات پک پذیرایی مراسم ترحیم

خرما ، چای ، حلوا ، میوه ، آبمیوه ، شیرینی ، دسر ، فینگرفود و …

تمامی اقلام بهمراه یک عدد لیوان ، قاشق ، چنگال ، کارد ، بشقاب و دستمال کاغذی در یک پک جای می گیرند .

نحوه سفارش پک پذیرایی مراسم ترحیم

در صورتیکه برگزاری مراسم ختم برای شما پیش آمده است می توانید با یک تماس با مجموعه ایپک و دادن اطلاعات مورد نیاز جهت پذیرای و تعداد میهمانان و دیگر موار از جمله مواد غذایی که تمایل دارید داخل بسته بندی پذیرایی مراسم ختم قرار داد شود سفارش خود را ثبت کنید .

و همکاران ما در زمان مقرر این بسته های پذیرایی مراسم ختم را در اختیار شما قرار خواهند داد .

شما همچنین می توانید پک پذیرایی مراسم ترحیم مورد نظر خود را از میان پک های موجود وبسایت ایپک انتخاب نموده و سفارش دهید .

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پاکت های کرافت جهت بسته بندی

پاکت های کرافت جهت بسته بندی ،پاکت کرافت ته کاست نوعی پاکت کاغذی کاهی رنگ است که جهت بسته بندی مواد غذایی خشک مانند انواع خشکبار و حبوبات مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پاکت های بسته بندی به ‌صورت زیپ دار مورد استفاده قرار می ‌گیرند و مانع نفوذ رطوبت می شوند. به این دلیل که داخل آنها پلاستیک فشرده استفاده شده.پاکت کاغذی کرافت  در ابعاد ۲۰*۱۳، ۲۴*۱۶ و ۳۰*۲۰ سانتیمتر به بازار عرضه می شوند.

فروش پاکت های کرافت

پاکت کرافت بسته بندی در انواع سایزها و مدل های زیبا و لوکس در رنگ های مختلفی در حجم بالا تولید شده و برای خشکبار و آجیل روانه بازار می گردد.

شمار زیادی از مصرف کنندگان با رضایت کامل از این کالا استفاده میکنند. کاغذ کرافت کاغذی با مقاومت بالا که با استفاده از سولفات خمیر پالپ در دو رنگ سفید و قهوه ای تولید میشود. واژه کرافت در زبان آلمانی معنای قدرت را میدهد و پاکت کرافت بسته بندی پاکتی با مقاومت بالا در مقابل دیگر پاکت ها است.

مصارف پاکت کرافت

کاغذ کرافت به صورت سه یا پنج لایه تولید میشود  از این نوع کاغذ میتوان در تولید انواع پاکت های چند لایه و مقاوم که پلاستیکی یا آلومینیومی هم باشند بهره جست. این پاکت ها از مواد غذایی انسانها یا حیوانات تا انواع مواد صنعتی مانند سیمان و ذغال را در بهترین شکل بسته بندی میکنند.

مدل های پاکت کرافت

از ویژگی های پاکت کرافت :

  • پاکت ساده
  • پاکت پنجره از جلو
  • پاکت پنجره از بغل
  • پاکت زیپ دار
  • پاکت ته کاست دار
  • پاکت کاست از بغل

این پاکت ها با داشتن لایه مقاوم بسیار با دوام و محکم است و از ورود رطوبت و گاز های مضر جلوگیری میکند.
تولید کنندگان این پاکت میتوانند پاکت مورد نظر مشتری را با توجه به محصول بسته بندی شونده در جنس های متفاوتی تولید کنند. در زیر برخی از جنس هایی که بیشترین سفارش عمده پاکت کرافت را دارند بیان شده است:

  • کاغذی
  • گلاسه
  • پلی اتیلن
  • متالایز
کرافت زیپ دارکاغذی

پاکت بسته بندی زیپ دار در طی سال های اخیر از تنوع و مدل هایی خاص و زیبا برخوردار گشته و توانسته با مقاومت کافی خود به خوبی از انواع مواد خوراکی و ترکیبات بهداشتی در مقابل عوامل مخرب بیرونی مراقبت بنماید.

تولید پاکت کاغذی کرافت به شکل روزانه با توجه به میزان بالای ثبت سفارشات نولید کنندگان رو به رشد می رود و این امر به دلیل ایجاد تضمین کافی بوده که در طی تولیدات محصول درجه یک با مواد مرغوب به مشتریان ارائه شده است.

به دلیل افزایش تقاضا در بازار برای خرید انواع بسته بندی کرافت کاغذی با اتخاذ بر ایجاد زمینه در رشد تعامل اقتصادی داخلی فعالان تجاری در صدد کاربرد محصولات داخلی و ازدیاد عرضه در سطح صادرات به سایر نقاط جهان می باشند. در همین راستا کاربرد انواع نمونه های پاکت کرافت با چاپ برند تجاری توانسته بازخورد بهتری را در بازار ایجاد نماید. برخی از مهم ترین دلایلی که موجب جذب متقاضیان خرید پاکت کاغذی به شکل چاپی می باشد عبارت اند از:

  • ایجاد تمایز و تنوع در بسته بندی
  • ایجاد شکل ظاهری بهتر و متنوع میان مدل های بسته بندی مشابه
  • عرضه محصولات در بسته بندی زیبا
  • ماندگاری بیشتر در ذهن مصرف کننده

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید. برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم .بسته های صبحانه ادارات . پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها .و طرح های مختلف .پذیرایی باشیوه نوین با بسته های پذیرایی ایپک شعار ماست.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید .تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پذیرایی در همایش ها و سمینارها

پذیرایی در همایش ها و سمینارها ،پک پذیرایی همایش ایپک در جهت بهبود برگزاری همایش‌ ها ، نشست‌ های علمی و آموزشی و سمینار ها  نقشی بسزایی دارند .

در میهمانی های ایرانی پذیرایی از میهمانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

همایش ها ، کنفرانس‌ ها و سمینارها از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی شرکت‌ ها محسوب می‌شوند .

اگر تدارک این همایش ها دقیق و حساب‌ شده و برنامه‌ ریزی شده اجرا شوند ، نتایج مثبت و تعیین‌ کننده‌ ای را برای کسب‌ و‌ کارتان به همراه دارد .

بنابراین پیشنهاد تیم ایپک به شما این است که تدارک مراسم همایش خود را به ما بسپارید تا روزی درخشان را برای همیشه در خاطر میهمانانتان ثبت کنید .

فواید آجیل بعنوان میان وعده

آجیل و خشکبار جزء آن دسته خوراکی‌ های جایگزینی هستند که مصرف مرتب‌شان بسیار توصیه می‌شود .

مخصوصا در ایام به خصوصی از سال مثل شب یلدا یا ایام عید نوروز بین مردم بسیار محبوب می‌شوند .

خواص آجیل و انواع دانه های روغنی بسیار زیاد است .

زیرا علاوه بر آن‌ که باعث می‌شود سریع‌ تر احساس سیری کنید ، از جمله انواع دانه‌های کم کالری است که مصرفشان باعث چاقی نمی‌شود .

انواع مختلفی از آجیل وجود دارد که می‌توانید برخی از آن‌ ها را مستقیما میل کنید ، یا جهت بهبود طعم ، آن‌ها را بو بدهید یا به اشکال دیگری مصرف کنید .

بسیاری از متخصصان تغذیه توصیه می‌ کنند به طور مرتب مصرف آجیل را در رژیم غذایی‌ تان بگنجانید .

قبل از هر چیز باید حواس‌تان باشد وقتی از خواص و فواید آجیل صحبت می‌شود ، منظور آجیل تازه‌ای است که به‌صورت روزانه بو داده شود .

همانطور که هر چقدر آجیل تازه‌ تر و بو دادن آن روزانه باشد بهتر است ، کهنه‌ بودن آجیل یا درست‌ نبودن بسته‌ بندی آن نیز مضرات بسیار دارد و می‌ تواند کاملاً سرطان‌ زا باشد .

  • آجیل و جلوگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی
  • تنظیم فشار خون
  • جلوگیری از سرطان‌های مختلف، ازجمله سرطان دستگاه گوارش و سرطان پروستات
  • تامین مواد معدنی
  • کمک به دستگاه گوارش
  • محافظت از پوست و مو
  • تعادل هورمونی
  • جلوگیری از دیابت نوع ۲
  • مناسب برای همه‌ی بیماران دیابتی
  • تقویت قلب
  • جلوگیری از پوکی استخوان
  • منبعی برای تأمین ویتامین‌ها
  • برطرف‌کننده‌ی نیاز به چربی
 

مواد مغذی موجود در آجیل

  • مواد معدنی ، از جمله منیزیم ، کلسیم ، پتاسیم ، سدیم ، سلنیوم  و غیره .
  • ویتامین ، از جمله ویتامین‌ های گروه B ، ویتامین C ، ویتامین‌ های A و E و D و غیره .
  • فیبر
  • چربی غیر اشباع
  • مواد آنتی‌ اکسیدانی
محتویات بسته های پذیرایی همایش

انواع آبمیوه ، قهوه ، میوه ، آجیل ، کاپ کیک ، آب معدنی ، ساندویچ ، چای ، دسر ، چنگال ، قاشق ، کارد ، دستمال کاغذی .

که همه این اقلام  در داخل بسته بندی بهداشتی و زیبا قرار دارند .

نحوه سفارش بسته های پذیرایی همایش

وارد وبسایت ایپک باکس شده و مطابق با میل و سلیقه خود بسته های پذیرایی همایش را انتخاب کرده و به ثبت برسانید .

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی مخصوص همایش

پک پذیرایی مخصوص همایش ،ایپک در اختیار شما قرار دارند تا دیگر در میهمانیها ، مجالس ، همایش ، سمینار و دفاعیه پایان نامه نگران تدارکات آن نباشید .

امروزه زمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مخصوصا در شهرهای بزرگ و پرجمعیت و شلوغ .

قطعا شما به دلیل ترافیک و نداشتن زمان کافی برای تهیه ملزومات میهمانی به مشکل برخورده اید .

در پی این مشکل ما بفکر راه اندازی مجموعه ای برای حل این مشکلات احتمالی افتادیم .

در وبسایت ایپک شما می توانید بی واسطه و بصورت آنلاین اقلام موجود در بسته بندی پذیرایی مربوط به صبحانه ، میان وعده ، عصرانه و … را مشاهده و بصورت دلخواه سفارش دهید .

همچنین ایپک باکس این امکان را به شما می دهد که در خانه و بدون صرف زمان و انرژی ملزومات یک میهمانی باشکوه و شیک را فراهم نمایید .

اهمیت خوردن میان وعده چقدر است؟

میان وعده ها در تامین مواد مغذی و انرژی مورد نیاز بدن نقش بسزایی دارند .

بهتر است میان وعده در محدوده ساعات معینی مصرف گردد .

توصیه ما تمامی گروه های سنی این است که علاوه بر سه وعده غذایی حتما میان وعده ها را در برنامه غذایی روزانه ی خود بگنجانند .

مصرف میان وعده ها یک اقدام پیشگیرانه است که باعث می شود وعده غذایی بعدی را با کنترل بخورید .

اگر شما بعد از صبحانه یک میان وعده میل کنید قند خونتان در حوالی ناهار افت پیدا نمی کند اما اگر مصرف نکنید در وعده غذایی ناهار به قدری گرسنه خواهید شد که به قصد سیر شدن به سوی غذا کشیده خواهید شد .

به این دلیل است که ما خوردن میان وعده را برای تمامی افراد ضروری می دانیم .

اقلام موجود در پک های پذیرایی همایش

میوه جات متناسب با فصل ( نارنگی ، سیب ، خیار ، موز ، پرتقال ، توت فرنگی ، گلابی و … )

نوشیدنی ( چای ، قهوه ، شیر ، نسکافه ، هات چاکلت ، آبمیوه ، آب و … )

دسر ( ژله ، تیرامیسو ، کاپ کیک ، پودینگ ، کرم کارامل و … )

ساندویچ ( ژامبون ، کوکتل ، همبرگر ، مرغ و … )

لیوان ، کارد ، قاشق ، چنگال و دستمال کاغذی

بهمراه دسته بندی شیک و بهداشتی و قابل حمل آسان

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

بسته های صبحانه ایپک

بسته های صبحانه ایپک

بسته های صبحانه ایپک تهیه شده اند تا شما بدون هیچ نگرانی ای مراسم خود را برگذار کنید .ممکن است شما در حال تدارک مهمانی ای باشید که از ابتدای روز آغاز می شود .

در اینصورت مطمعنا شما مشغول کار های اجرایی خواهید بود و زمان کافی برای تدارک یک صبحانه مفصل را نخواهید داشت .بسته های آماده صبحانه ایپک این مشکلات را برای شما حل کرده اند .شما می توانید بسته ی صبحانه موردنظر خود را اینترنتی و بصورت آنلاین از طریق وبسایت ایپک سفارش دهید .

فواید شیر

در حالی که شما باید در حد اعتدال از شیر لذت ببرید ، نوشیدن آن در وعده غذایی صبح می تواند به ارتقاء یک سبک زندگی سالم کمک کند .

از چربی گرفته تا شیر کامل ، مصرف حداقل 1 لیوان در روز فواید سلامتی زیادی دارد .شیر بدون چربی مواد مغذی بسیار مورد نیاز مانند پتاسیم ، کلسیم و ویتامین A را تأمین می کند .

همچنین چندین بیماری پزشکی مانند نقرس و دیابت و … وجود دارد که با خوردن شیر خطر ابتلا به این بیماری ها را کاهش می یابد .نوشیدن شیر یک روش عالی برای دریافت کلسیم و پروتئین برای کودکان و بزرگسالان است .که می تواند منجر به استخوان های قوی ، دندان های سالم و پوست های درخشان شود .

با این حال ، بسیاری از مردم به دلیل عدم تحمل لاکتوز ، نمی توانند شیر گاو بنوشند .در حقیقت ، میلیون ها نفر از آلرژی شیر گاو رنج می برند ، و بسیاری از افراد مشابه نیز نسبت به شیر بز ، گوسفند واکنش منفی نشان می دهند .در اینصورت یک جایگزین مناسب وجود دارد :  شیر شتر .انواع شیرها ویتامین ها و مواد معدنی یکسانی دارند .تفاوت اصلی این است که شیر شتر کالری و درصد چربی کمتری نسبت به سایر انواع شیر دارد .اگر می خواهید میزان کالری دریافتی خود را کنترل کنید یا فعالانه به دنبال کاهش وزن هستید شیر شتر را انتخاب کنید .

محتویات بسته بندی صبحانه

شیر ، آبمیوه ، قهوه ، چای ، پنیر ، گردو ، گوجه خیار ، عسل ، کره ، مربا ، دنت ، حلوا شکری ، میوه ، کیک ، انواع نان ، قاشق ، چنگال ، کارد ، دستمال کاغذی .

بهمراه بسته بندی بهداشتی و زیبا .

نحوه سفارش بسته بندی صبحانه

جهت سفارش وارد وبسایت ایپک باکس شده و بسته های آماده صبحانه را مطابق با میل و سلیقه خود انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید .

نحوه سفارش بسته صبحانه آماده

وارد وبسایت رسمی ایپک باکس شده و پک های صبحانه ما را مشاهده و سفارش دهید .و یا می توانید مطابق با میل و سلیقه خود بسته مورد نظر را درست کنید و سپس سفارش دهید .

در این راستا نیز می توانید توسط کادر ایپک مشاوره شوید تا با اطمینان کامل سقارشات خود را ثبت کنید .

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی صبحانه آماده

پک پذیرایی صبحانه آماده ،پک صبحانه آماده ایپک شامل مواد سالم و مغذی است که می تواند صبحانه ای مفید را برای شما به ارمغان بیاورد .همه می دانند که صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است .با این وجود ، خوردن یک صبحانه مناسب شما را در طول روز هوشیارتر می کند و ممکن است شما را از خوردن میان وعده برای ناهار باز دارد .

سعی کنید کارهای روزمره خود را عوض کنید .مثلا گزینه های صبحانه خود را کمی دلپذیر تر کنید تا روز خوبی را آغاز کنید .تخم مرغ یک روش عالی برای شروع روز شما با دوز سالم پروتئین است .

راه حل هایی برای تغییر روال روزانه

1. از خوردن هر چیزی در 2 تا 3 ساعت  قبل از خواب خودداری کنید .

اگر تا آخر وقت شام خود را تمام نکردید و یا مدام تنقلات مصرف کردید در اینصورت صبح احساس گرسنگی برای شما سخت تر خواهد شد .

هدف این است که شام ​​خود را 2 یا 3 ساعت قبل از خواب به پایان برسانید .

از خوردن تنقلات بعد از شام خودداری کنید تا به اشتهای شما برای صبحانه کمک کند .

برخی از تحقیقات نشان داده اند که خوردن کمتر در شب و بیشتر در طول روز می تواند به کاهش وزن و سلامت عمومی کمک کند .

2.هر شب 7 تا 9 ساعت بخوابید .

اگر در وسط چرخه خواب از خواب بیدار شدید پس باید صبح خود را به زور از رختخواب بیرون بکشید .

در اینصورت ممکن است وقت یا تمایل به خوردن یک صبحانه خوب را نداشته باشید .

اطمینان حاصل کنید که اگر هر شب حداقل 7 ساعت خواب دارید صبح روز بعد رختخواب خود را برای صرف صبحانه ترک می کنید .

پس توصیه می کنیم کمی زودتر از حد معمول به رختخواب بروید ، تا کمی زودتر از خواب بیدار شوید تا بتوانید بدون استرس به کارهای خود رسیدگی کنید .

3. زودتر از خواب بیدار شوید تا وقت کافی برای صرف صبحانه داشته باشید .

اگر مجبور هستید صبح زود از خانه بیرون بروید پس باید ساعت خود را کوک کنید .

تا دیر نشود و بتوانید صبحانه تان را بخورید و به کارهایتان برسید .

4. 30 دقیقه تا 1 ساعت قبل از صبحانه ورزش کنید .

اگر هنگام بیدار شدن از خواب احساس گرسنگی نمی کنید ، انجام کمی ورزش راهی عالی برای تقویت اشتهای شما است .

قبل از نشستن برای صرف صبحانه ، سعی کنید چند حرکت ورزشی انجام دهید .

این راه حل ها روال روزانه تان را تغییر می دهد و میل شما را به خوردن صبحانه افزایش می دهد .

اهمیت صبحانه

خوردن صبحانه برای مغز شما مفید است .

به عبارتی اگر صبحانه شامل اقلامی باشد که سالم و مغذی باشد برای تقویت سلامت مغز بسیار اهمیت دارد .

سعی کنید به طور مرتب تخم مرغ ، غلات کامل ، جو دوسر ، سیب ، کلم بروکلی و اسفناج را در وعده های غذایی صبحانه خود قرار دهید .

در عین حال ، سعی کنید از غذاهای صبحانه و نوشیدنی های شیرینی که باعث افزایش قند خون شما می شوند ، پرهیز کنید .

محتویات پک صبحانه آماده

شیر ، میوه ، پنیر ، گردو ، خرما ، انواع نان ، گوجه خیار ، کیک ، آبمیوه ، چای ، قهوه ، عسل ، کره ، مربا ، دنت ، کارد ، چنگال ، قاشق ، دستمال

همراه با بسته بندی بهداشتی و زیبا .

نحوه سفارش بسته صبحانه آماده

وارد وبسایت رسمی ایپک باکس شده و پک های صبحانه ما را مشاهده و سفارش دهید .و یا می توانید مطابق با میل و سلیقه خود بسته مورد نظر را درست کنید و سپس سفارش دهید .

در این راستا نیز می توانید توسط کادر ایپک مشاوره شوید تا با اطمینان کامل سقارشات خود را ثبت کنید .

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

فروش بسته های پذیرایی در کرج

فروش بسته های پذیرایی در کرج ،شرکت ایپک ارائه کننده خدمات پذیرایی در کرج بوده و آماده پذیرایی در شهرهای این استان از جمله فردیس ، کرج، هشتگرد و نظرآباد می باشد.

جعبه های پذیرایی دارای ابعاد مشخصی می باشد که متناسب با مواد غذایی در آن جای میگیرد.

بنابراین جعبه های ایپک در مراسمات مختلف از جمله ترحیم،همایش، دفاع پایان نامه و… میتوان استفاده کرد.

محتوای جعبه های پذیرایی در مراسمات مختلف متفاوت است،گروه ایپک به تازگی میخواهد با ایجاد تنوع در پک های خود شمارو قافل گیرکند.

پک صبحانه

مثلا در پک صبحانه از شیر،کیک،پنیر،کره و … استفاده می شود در پک همایش ، ترحیم و دفاع پایان نامه از آبمیوه، کیک، شکلات، میوه و … اگر همایشتون به تایم ناهار ختم می شود میتوانید از پک میان وعده استفاده کنید

زیرا : سالاد ماکارونی یا سالاد الویه و انواع ساندویچ ها با نوشیدنی های متنوع داخل این پک می باشد.

از این رو شما میتوانید پک خود را انتخاب کنیدر متناسب با مراسمتون..

همچنین پک های ایپک باتنوع خاصی برخوردار هستن وبا کیفیت عالی،بسته های ایپک از کاغذ بهداشتی برای جعبه های پذیرایی خود استفاده می کند.

ایپک باکس سابقه چندساله ای در زمینه پذیرایی دارد و با ارائه خدمات خود کار را برای شما آسان میکند.

حال به بحث ویژگی های پک پذیرایی می پردازیم،همه ی محصولات آن با کیفیت و با خرید روز انجام میشود و مراسم شمارو آبرومندانه برگزار میکنیم و دیگر ویژگی این جعبه پذیرایی داشتن جعبه دسته دار می باشد زیرا که ایپک جعبه ای را طراحی کرده است که حمل آسان داشته باشد برای مهمانان که به راحتی آن را با خود به منزل ببرند.

تجهیز کننده بسته پذیرایی در کرج

در استان البرز با افزایش جمعیت،روز به روز در خواست برای تجهیز مواد غذایی در مراسمات بیشتر میشود از این رو نیاز است تا برای تجهیز مراسمات شما با جعبه های پذیرایی ایپک با دقت عمل شود که هم با قیمت مناسب و همچنین کیفیت عالی در اختیار شما قرار دهند.

شرکت ایپک به دلیل اینکه تنوع در کار خود داده است و کیفیت عالی در اختیار ارباب رجوع گذاشته است،خود را در بین مردم و مشتریان محبوب کرده است.

همچنین شرکت ایپک باکس جعبه های خود را بدون کالا در اختیار افرادی که میخواهند خودشان تجهیز کنند،میگذارد.

شما مشتریان محترم در استان البرز و شهرهای این استان میتوانید به راحتی نسبت به انتخاب و خرید خود با مشاوران و متخصصان ما تماس بگیرید و بسته پذیرایی خود را انتخاب کنید.

خدمات پس از فروش ما شامل حمل آن به مقصد و ببودن تیم ایپک در کنار شما و مهمانان عزیزتان.

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید مهمانان خود را جذب کنید .

برای خرید زیپ کیپ با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

منبع:ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

زیپ کیپ های طرح دار

زیپ کیپ های طرح دار

زیپ کیپ های طرح دار ، تولید کننده انواع پاکت بسته بندی در تمام نوع ها و ابعاد است که پاکت سوپاپ دار نیز یکی از زیر مجموعه یا همان سفارش سازی های تولید محسوب می شود که در ادامه مطلب اطلاعات به صورت دقیق و تکمیلی در رابطه با قیمت پاکت بسته بندی ، چاپ روی پاکت و نحوه سفارش را به توضیح خواهیم داد .

چاپ روی پاکت و قیمت چاپ

انتخاب مواد اولیه برای تولید تاثیر مستقیمی در وضوح تصویر چاپی دارد ، به طور مثال با استفاده از مواد اولیه کرافت کاغذی چاپ با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود اما با استفاده از مواد اولیه متالایز می توانید با کیفیت ترین نوع چاپ را مشاهده کنید زیرا مواد اولیه opp ، cpp دارای قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی است .

برای دریافت قیمت چاپ کافیست طرح مورد نظر را برای ما ارسال کنید تا در لحظه قیمت را به شما ارجاع دهیم .

پیشنهاد ما برای تمام مواد غذایی که تولید می کنند همانند قهوه ، میوه خشک و … که می خواهند از پاکت های ایستاده ، بغل کاست ، ته کاست و دیگر نوع ها استفاده کنند این است که با تعبیه سوپاپ بدون وارد شدن هوا درون پاکت ، گاز های موجود در بعضی از مواد غذایی گرفته شود که تاثیر مستقیمی در کیفیت محصول برای مصرف کننده دارد .

بیشترین میزان سفارش پاکت سوپاپ دار برای پاکت قهوه زیپ کیپ یا وکیوم می باشد که با کلیک روی کلمه کلیدی می توانید نمونه های مختلفی از این نوع را مشاهده کنید .

مزایای استفاده از زیپ کیپ :

  •   قابلیت استفاده برای چندین بار
  •  باز و بسته شدن آسان
  •  ماندگاری بیشتر مواد غذایی
  •  نفوذ ناپذیری هوا و آب به داخل زیپ کیپ که باعث تازه و با طراوت ماندن مواد غذایی می شود
  •   عدم باز شدن از داخل ” زیپ یک طرفه ”
  •  سهولت در فریز کردن
  •  ضخامت بیشتر زیپ کیپ نسبت به کیسه های فریزر معمولی
  •  بسته بندی و فریز کردن انواع مواد غذایی بسته بندی و نگهداری اشیا و صنایع مختلف از جمله قطعات الکتریکی و صنعتی
  •  راحت ترین راه برای بسته بندی قطعات ریز و کوچک از قبیل :‌ پیچ و مهره ،‌یراق آلات
سفارش سازی نوع پاکت
  • زیپدار کردن
  • پاکت پنجره دار
  • درب وکیوم : می توان درب وکیوم را به همراه زیپ کیپ سفارش داد که موجب استفاده راحت مصرف کنند از بسته بندی می شود .
  • تعبیه سوراخ مکش هوا : بیشتر مورد استفاده برای پاکت بسته بندی قهوه می باشد .
  • انواع دوخت های پاکت ( دو طرف دوخت ، سه طرف دوخت )
  • انواع نوع های درب پاکت
  • سفارش با دسته برای حمل و نقل راحت تر
  • رگال دار کردن برای آویزان کردن از غرفه های دارای تعبیه رگال
  • سفارش به صورت چند لایه برای افزایش مقاومت
  • و …

توزیع و فروش انواع پاکت های زیپ کیپ و بدون زیپ

گاست دار ، بقل گاست ، سه طرف گاست

چاپ و بدون چاپ با دستگاه های جدید

وکیوم و بدون وکیوم

سه لایه ، دولایه ، فویل ، متالایز

در طرح ها و سایز های مختلف طبق نیاز شما عزیزان.

جهت استفاده در بسته بندی انواع مواد غذایی و سموم کشاورزی و انواع قطعات و …

شامل : انواع حبوبات ، ماهی ، میگو ، سموم ، پودر و دانه قهوه ، خاک های صنعتی و کشاورزی ، قارچ خوراکی ، انواع ادویه جات ،چای، سوسیس و کالباس ، ناگت و ….

با قیمت مناسب و کیفیت عالی .ارسال به سراسر ایران

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید مهمانان خود را جذب کنید .

برای خرید زیپ کیپ با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei