ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

اهمیت صبحانه در افزایش تمرکزدانش آموزان

اهمیت صبحانه در افزایش تمرکزدانش آموزان ،خوردن صبحانه به دانش آموزان کمک می‌کند تا آمادگی ذهنی بهتری برای رفتن به مدرسه و حضور در کلاس درس داشته باشند.تصویر هوشتان را با خوردن صبحانه بالا ببریداهمیت صبحانه از سایر وعده‌ها بیشتر است، چراکه با خوردن صبحانه بخش مهمی از انرژی و مواد مغذی و مورد نیاز بدن تامین می‌شود. به خصوص برای دانش آموزان که نیاز به تمرکز ذهنی دارند اهمیت آن دو چندان است.بچه‌هایی که صبحانه نمی‌خورند درصد یادگیریشان کمتر است و افزایش وزن در کودکانی که صبحانه نمی‌خورند بیشتر خواهد بود.

بهتر است دانش آموزان در ساعات بین کلاس از ساندویچ نان و پنیر و گردو، میوه‌ها یا ساندویچ کتلت استفاده کنند.خوردن یک صبحانه مفصل با انواع مواد مغذی کمک زیادی به دانش آموزان می کند، طوری که عملکرد آموزشی، توانایی یادگیری، کاهش مشکلات رفتاری و جلوگیری از اضافه وزن کودکان را به همراه دارد.

 کاهش مشکلات رفتاری

کودکانی که با خوردن صبحانه روانه مدرسه می شوند مشکلات رفتاری کمتری دارند. آن گروه از کودکانی که صبحانه نمی خورند بیش فعالی بیشتری داشته و با سایر دانش آموزان براحتی کنار نمی آیند. وقتی کودک گرسنه می شود، انرژی بدن کاهش یافته و انگیزه تمرکز روی دروس و در کل، یادگیری بشدت افت می کند. به دنبال افت انرژی، بدن نیروی کافی برای فکر کردن و یادگیری ندارد و کودک بسرعت احساس خستگی می کند.

فواید وعده صبحگاهی

کودکانی که به طور منظم از وعده صبحانه استفاده می کنند کمتر احتمال دارد که اضافه وزن پیدا کنند و همچنین ریسک ابتلا بیماریهای قلبی در آینده در آنها کاهش می یابد. وقتی بچه ها قبل از رفتن به مدرسه، از یک صبحانه کامل برخوردار بوده و استفاده کنند ، کمتر احتمال دارد تا زمان رسیدن به وعده نهار احساس ضعف و گرسنگی شدید بکنند

مسلما یکی از بهترین خوراکیها در وعده صبحانه، شیر است. البته برخی از بچه ها از خوردن این نوشیدنی مقوی سرباز می زنند بنابراین پیشنهاد می شود که برای تحریک اشتهای فرزندتان، تکه های میوه، بستنی و یا حتی کمی کاکائو را با شیر سفید مخلوط کنید سپس یخ خرد شده را به آن اضافه کنید.

1.سوخت و ساز بهتر بدن

2.افزایش انرژ و تمرکز

3.تاثیر بر غلظت خون

4.کاهش چاقی

صبحانه مقوی
  • ماست یونانی: این ترکیب پروتئین و چربی می‌تواند احساس سیری طولانی مدت‌تری را در شما ایجاد کند. می‌توانید میوه‌ها، آجیل‌ها یا غلات سبوس‌دار را نیز با ماست مخلوط کنید.
  • کره بادام زمینی: چربی و پروتئین سالم موجود در کره بادام زمینی به خوبی با یک تکه نان تست با فیبر بالا، وافل یا مافین ترکیب می‌شود. اگر به بادام زمینی حساسیت دارید، آووکادو یکی دیگر از مواد خوشمزه ای است که می‌توانید با نان میل کنید.
  • بلغور جو دوسر: آن را با انواع توت‌ها و گردو یا دانه کتان رتریب کنید. پخت جو دوسر تنها در مایکروویو ۳ دقیقه طول می‌کشد، بنابراین به عنوان یک وعده صبحانه مقوی وقت گیر نیست.
  • املت: با استفاده از گوجه و چند عدد تخم مرغ، یک املت خوشمزه برای خود درست کنید، یا می‌توانید تخم مرغ یا توفو را با لوبیای سیاه، سالسا و کمی پنیر با هم ترکیب کنید.
  • نوشیدنی: اگر خوردن مواد غذایی بالا خیلی مورد علاقه شما نیست، نوشیدنی‌ها را امتحان کنید. برای بچه‌ها یا بزرگسالانی که در صبح احساس گرسنگی نمی‌کنند، یک نوشیدنی مانند آب پرتقال، شیر موز و موارد دیگر گزینه بهتری است.
ارتباط با ایپک باکس

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای سفارش پک پذیرایی ترحیم میتوانید با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۰۰/۰۴/۰۹
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی