ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

۱۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جعبه های پذیرایی مراسم دفاع

جعبه های پذیرایی مراسم دفاع ،به این منظور  طراحی شده است تا شما در مراسم دفاعیه پایان نامه خود نگران برگزاری مراسم نباشید .شما به سادگی نوشیدن یک لیوان آب می توانید وارد وبسایت ایپک باکس شده و بسته های پذیرایی مورد نظر خود را سفارش دهید .

بسته های ذفاعیه ایپک بسیار متنوع هستند و متناسب با میل و سلیقه شما طراحی شده اند .

نکاتی در رابطه با برگزاری مراسم پایان نامه

1. خود را درگیر پذیرایی نکنید .

برخی از دانشجویان سعی می کنند در جلسه دفاعیه ، خود را درگیر همه مسائل کنند .از اتصال کابل کامپیوتر گرفته تا پذیرایی را خود انجام می دهند و به همین خاطر استرس زیادی به خودشان وارد می کنند .توصیه ما این است که از قبل با وبسایت ایپک هماهنگی لازم جهت تدارک مراسمتان را انجام دهید و خود را درگیر مسائل پذیرایی نکنید .شما باید فقط بر روی ارائه تمرکز داشته باشید .لازم است از قبل با یکی از دوستانتان برای اداره مراسم دفاعیه هماهنگی های لازم را به عمل بیاورید .

2. زمان پذیرایی

از فرد موردنظرتان که قرار است جلسه را مدیریت کند بخواهید که قبل از شروع ارائه بسته های پذیرایی از دفاع پایان نامه را توزیع کند .در صورتی که در حین ارائه این کار انجام شود موجب حواس پرتی خودتان و مخاطبانتان می شود .برخی نیز این کار را در پایان جلسه انجام می دهند که بستگی به شما دارد ولی سعی کنید بسته های پذیرایی اساتید را از همان ابتدا بر روی میزشان قرار دهید .

 

3. چه چیزی برای پذیرایی مناسب است؟

اگر از قبل در چندین جلسه دفاعیه شرکت کنید قطعا بهتر با روال کار آشنا خواهید شد .

بهترین کار استفاده از یک جعبه یک بار مصرف حاوی کیک ، آبمیوه و میوه مناسب هست .

حتی می توانید یک آب معدنی کوچک نیز در کنار آن قرار دهید .

توزیع جعبه ها بسیار راحتر از گزینه های دیگر مثل یک جعبه شرینی تر است .

یک نکته کوچک هم که حائز اهمیت است اینکه در کنار خودتان حتما یک بطری آب معدنی داشته باشید که اگر گلویتان خشک شد نوش جان کنید .

4. خرید هدیه برای اساتید 

سوال جالبی که برخی می پرسند این هست که برای استاد چه هدیه ای بخرم ؟و من جواب می دهم هیچ!به ندرت مشاهده می شود که برخی از دانشجویان در پایان جلسه کادوهایی را به اساتید تقدیم می کنند .از نظر بنده این کار در آن شرایط چیزی جز حس گرفتن نمره را به اساتید و مخاطبان منتقل نمی کند و جالب نیست و ممکنه اساتید کادو شما را رد کنند که فکر نمی کنم حس خوبی باشد .در صورتی که استاد راهنما و یا هر استاد دیگری برای شما زحمت کشیده و واقعا دوست دارید از او قدردانی کنید می توانید بعد از جلسه دفاع و در دفتر کارش این هدیه را تقدیم او کنید نه در جلسه دفاع و در حضور مخاطبان .

محتویات بسته های پذیرایی از دفاع پایان نامه

آبمیوه ، فینگرفود ، میوه ، ، آب معدنی ، کاپ کیک ، بیسکویت ، ساندویچ و …

در هر باکس یک عدد لیوان ، قاشق ، چنگال ، کارد و دستمال کاغذی موجود می باشد . که در جعبه ای زیبا و بهداشتی تعبیه شده اند .

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

جعبه های پذیرایی مقوایی

جعبه های پذیرایی مقوایی

جعبه های پذیرایی مقوایی،جعبه های جدید شرکت ایپک باطراحی جدید و کیفیت بالا آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. این جعبه ها با سایز 21-15 ارتفاع 12 قابل استفاده برای انواع ظروف غذا و پک های میوه و پذیرایی می باشد.

یکی از بهترین روشهای پذیرایی از مهمان ها در مراسم ها و رویدادهای مختلف استفاده از پک مقوایی پذیرایی می باشد. این پک های پذیرایی در طرح ها و اندازه های مختلف ویژه پذیرایی مراسم های مختلف طراحی و عرضه شده است. می توانید از سه نوع میوه آبمیوه و کیک هم داخل این جعبه ها قراربدهیدو مناسب برای انواع مراسم می باشد.

جعبه های ترحیم

برای تزیین پک های پذیرایی می توانید از نوارو روبان های رنگی استفاده کنید. نوار ها و روبان ها در رنگ های سبز، آبی، نارنجی، قرمز، مشکی، صورتی، بنفش، فیروزه ای موجود می باشد. برای پک پذیرایی دفاع پایان نامه می توانید از نوار با طرح کلاه فارغ التحصیلی و برای پک ترحیم میتوانید از نوار مشکی ترحیم استفاده کنید.

پذیرایی با پک های پذیرایی

فراهم کردن مقدمات پذیرایی از مهمانان در مراسم‌ هایی که با انگیزه شادی ایجاد می‌شود، بسیار آسان است؛ چون ذوق و شوق زیادی داریم. اما، مراسم ختم و سوگواری، با همه مراسم‌ ها متفاوت است و در آن معمولا صاحب عزا، حس و حال مطلوبی ندارد. فشار روحی و روانی، غم ازدست دادن و آشفتگی، تمام حالاتی است که قدرت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی را از صاحب عزا می‌گیرد. در این شرایط، معمولا اقوام و دوستان نزدیک، دست‌به‌کار می‌شوند و مقدمات پذیرایی از مهمانانی که برای تدفین و مراسم ختم حضور پیدا‌ می‌کنند را، برعهده می‌گیرند. اما در این شرایط نیز اعتباری، به برگزاری مطلوب مراسم و پذیرایی از مهمان‌ها نیست. ممکن است کم و کاستی‌هایی وجود داشته‌باشد که جبران آن، بعدا غیرممکن است.

استفاده از پک مراسم ختم، یکی از بهترین گزینه‌های پذیرایی از مهمانان، در چنین مراسمی است. سعی کنید، پک پذیرایی را به‌صورت دربسته تهیه کنید، تا موضوعات بهداشتی را در تهیه آن رعایت کرده‌باشید. پکیج پذیرایی، شامل تمام خوراکی‌هایی است که در مراسم ختم، با آن‌ها از مهمانان پذیرایی می‌شود. خرما، حلوا، میوه و آب‌میوه، از رایج‌ترین اقلامی است که در پک پذیرایی قرار داده می‌شود.

مزایای استفاده از پک مراسم ترحیم چیست؟

استفاده از پک مراسم ختم، مزایای زیادی دارد. رعایت موضوعات بهداشتی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پذیرایی با این پک‌ ها است. تنوع پک‌ هایی که می‌توانید از مراکز تهیه آن سفارش دهید، بسیار زیاد است و نیاز همه افراد را، تامین می‌کند. پکیج های اقتصادی با هزینه مناسب و پکیج های لوکس، تمام نیازتان را، برای یک پذیرایی مطلوب از مهمانان‌تان در مراسم ختم و یادبود پاسخ‌گو است.

در چنین شرایطی، درصورتی‌که اقوام و دوستان، برای کمک و پذیرایی اعلام آمادگی کنند، می‌توانید از آن‌ها برای تهیه چنین پک‌ هایی کمک بگیرید. کافی است، به تعداد مهمانان‌تان، ظرف یکبار مصرف مخصوص، سفارش دهید. اندازه ظروف به‌اندازه‌ای باشد، که تمامی اقلام پذیرایی، داخل آن جا بگیرد. چند بسته دستمال کاغذی بخرید، به تعداد مهمانان و پک‌ های پذیرایی، چاقو و چنگال تهیه کنید. از میوه‌فروشی یا بازار میوه، براساس تعداد مهمانان، میوه تهیه کنید. تدارک خرما با گردو، شیرینی‌های مخصوص پذیرایی و حلوا نیز، برعهده خودتان یا شیرینی ‌فروشی است. با تهیه تمام این اقلام، می توانید از اطرافیان درخواست کنید که، با رعایت بهداشت و پس از شست‌و‌شو و ضدعفونی کردن میوه‌ها و آب‌میوه‌ها، آن را داخل پک پذیرایی قراردهند و پک‌ ها را، خوب ببندند و اگر لازم بود از چسب نواری یا سوزن منگنه استفاده کنند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

زیپ کیپ ترحیم طرح جدید

زیپ کیپ ترحیم طرح جدید ،

پک پذیرایی چهلم

پک پذیرایی چهلم،برگزاری مراسم چهلم  یکی از مواردی است که در جامعه‌ی ما اهمیت ویژه‌ای می‌باشد. این اهمیت ویژه می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد.مثل اعتقاد و باورهای مذهبی و یا آبرومندی بین آشنایان و دوستان. معمولا در مراسم ختم، همه‌ی دوستان، همکاران، آشنایان و… حضور دارند.

به همین دلیل خوب برگزار کردن مراسم، مانند تهیه بسته پذیرایی چهلم و یا هفتم و… که در شان مراسم باشد، از مهم‌ترین نکات می‌باشد.
مرگ و از دست دادن افراد یک اتفاق غیر پیش‌بینی شده است. معمولا افراد برای آن آمادگی لازمی ندارند و به تنهایی نمی‌توانند تشریفات و امکانات مراسم را آماده‌سازی کنند.

بستگان اموات در این هنگام می‌توانند به کمک شرکت‌های سرویس‌دهنده‌ی بسته پذیرایی ختم مانند ایپک، امکانات لازم برای پذیرایی را فراهم کنند و مراسم درخور و آبرومندانه‌ای را برای خانواده عزادار فراهم کنند.

شرکت ایپک در بسته بندی های متفاوت متناسب با سلیقه شما این پک های مراسم چهلم را فراهم میکند.

خرید اینترنتی پک چهلم

 

تهیه میوه از بازار روز شستن و آماده سازی میوه ها برای مراسم درشرایط خاص بسیاردشوارو زمانگیر است.معمولا تعدادافرادشرکت کننده در مراسم چهلم بالای 100نفراست که تدارک وسایل پذیرایی آنها کارراحتی نخواهد بود.

بنابراین خانواده مرحوم معمولا ترجیح میدهند کار آماده سازی بسته های پذیرایی مراسم ختم به یک شرکت معتبر بسپارند تا با خیال راحت بتوانند مراسم ختم را برگزار کنند.

با از دست دادن افراد، بستگان حالت روحی و روانی مناسبی ندارند و فقط به آرامش نیاز دارند؛ همین غم از دست دادن عزیزشان باید برایشان کافی باشد و ناراحتی دیگری را تحمل نکنند؛ اما بعضا پیش می‌آید که بستگان فرد فوت شده در این زمان‌ها به قدری نگران سرویس‌دهی مهمان‌ها هستند که دیگر رمقی برایشان باقی نمی‌ماند.

چه خوراکی‌هایی باید در بسته پذیرایی چهلم قرار بگیرد؟

اکثر خوراکی‌هایی که در مجالس ختم از آن‌ها استفاده می‌شود، فلسفه‌ای دارند که بهتر است به آن‌ها توجه شود و این خوراکی‌ها و یا نظیرشان در پک پذیرایی قرار بگیرد.
در مجالس ختم افراد معمولا دچار ناراحتی‌ها و استرس‌های روحی روانی‌اند . به قدری دچار این شوک ناگهانی هستند. نمی‌توانند یا تمایلی به استفاده از غذا یا مایعات داشته باشند.‌ مصرف نکردن غذا و مایعات قطعا تاثیر بسیاری بر میزان قند خون و ضعیف شدن بدن دارند که در نهایت بی‌حوصلگی، کم طاقتی، استرس و ناراحتی را برایشان به همراه می‌آورد.
این افراد باید اطرافیان دلسوز و مهربانی داشته باشند تا با توجه به وضعیت روحی آن‌ها، غذاها و خوراکی‌های لازم را به آن‌ها بخورانند و مراقبشان باشند و احساسات خوبی را به آن‌ها منتقل کنند. برخی از این خوراکی‌ها که قطعا همه بارها و بارها در مراسم ختم شاهد آن‌ها بودیم عبارت‌اند از: خرما ، حلوا ، آبمیوه و… .

کیک یا شیرینی در پک چهلم

شیرینی‌ها و کیک‌ها هم معمولا در پک پذیرایی قرار می‌گیرند که آن‌ها هم به شیوه‌ی خودشان مناسب افراد عزادار هستند. بسته‌های پذیرایی باید به گونه‌ای طراحی شوند . علاوه بر بهتر کردن اوضاع بدنی و احوالات عزاداران، حالت مناسبی برای پذیرایی از مهمان‌ها هم داشته باشند و یک مجلس آبرومندانه را پوشش دهند.
بنابراین انواع شیرینی‌ها و کیک‌ها و میوه‌های مجلسی معمولا برای پذیرایی مناسب و درخور مهمان‌ها می‌باشد که در پک های پذیرایی ترحیم قرار می‌گیرند.
تهیه کردن یک بسته پذیرایی چهلم که این نوع عزاداری بیشتر در کشور ما مطرح است، یک شیوه‌ی مناسب و تقریبا مدرن است که این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بدون شک استفاده از این پک‌های پذیرایی مخصوص مراسم‌های عزاداری بشدت مناسب افراد عزادار است، چرا که نیازی نیست علاوه بر داشتن نگرانی‌ها و ناراحتی‌ها برای از دست‌دادن عزیزشان، نگران پذیرایی از مهمان‌ها باشند.
بستگان فرد متوفی می‌توانند به راحتی با ایپک تماس برقرار کنند و به سفارش بسته‌ پذیرایی ترحیم بپردازند. آن‌ها می‌توانند با هماهنگی زودتر ، بسته‌ی مورد نظرشان را با قیمتی مناسب تهیه کنند و هیچ نگرانی از بابت پذیرایی از مهمان‌ها نداشته باشند و بسته‌های پذیرایی را در محل برگزاری مراسم ختم دریافت کنند.

آبمیوه

کاهش مایعات در بدن هم به نوعی باعث افزایش اضطراب و استرس و نگرانی‌ها می‌شود.

مایعات هم به اندازه‌ی غذاها و خوراکی‌ها در نامساعد بودن شرایط بدنی تاثیرگذار هستند.

افراد در هنگام عزاداری با نخوردن با کمبود مایعات مواجه می‌شوند. این در نهایت باعث افزایش غم و غصه آن‌ها می‌شود و یک دلیل کاملا علمی دارد.
بنابراین بهتر است در بسته پذیرایی چهلم و یا بسته پذیرایی هر مراسم ختم دیگری که افراد عزادار تمایلی به نوشیدن آب ندارند.

نوشیدنی‌های خوش طعمی مانند انواع آبمیوه‌ها در دسترس افراد عزادار باشد و به مصرف آن بپردازند.‌

در ایپک می توانید سفارش خرید آبمیوه حتی با کمترین تعداد را به قیمت خرید عمده آبمیوه ثبت نمائید.پک پذیرایی چهلم هم مانند پک های دیگر ایپک به بهترین شکل ممکن آماده پذیرایی مهمانان عزیز می باشد.

 

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

زیپ کیپ جهت بسته بندی مواد غذایی

زیپ کیپ جهت بسته بندی مواد غذایی ،زیپ کیپ باعث راحتی استفاده مشتری از محصول داخل بسته بندی می شود که این امر باعث استفاده مصرف کننده از بسته بندی تا هنگام اتمام محصول داخل آن است که در آخر باعث حک شدن برند شما در ذهن مشتری شود ، مشاوران ما به شما کمک می کنند تا بتوانید با استفاده از یک چاپ و طراحی مناسب به همراه یک پاکت جذاب و چشم گیر مصرف کننده را ترغیب به تعویض نکردن پاکت کند که این سیاست های کاری تاثیر به سزا و مستقیمی در راندمان فروش شما خواهد داشت .

پاکت های شفاف

بسته بندی انواع گوشت مرغ و ماهی منجمد نیاز به پاکت های سه طرف دوخت و یا پاکت های وکیوم دارد که بصورت پاکت های آلومینیومی، پاکت های شفاف سه طرف دوخت ، پاکت های متالایزو یا پاکت های یک رو متالایز می باشد که باتوجه به اهمیت این کالا از نظر نفوذ ناپذیری هوا و میکروب حتما نیاز است پاکت های بسته بندی سه طرف دوخت مورد استفاده جز پاکت های  وکیومی و مرغوب باشند که نوع پلی اتیلن و پلی استر و لمینت این پاکت ها باید با بکارگیری از تخصص و ماشین آلات بروز انجام پذیرد.

پاکت های شفاف سه طرف دوخت و پاکت های شفاف یک رو متالایز در صنایع بسته بندی آجیل و پاکت های بسته بندی خشکبار و پاکت های بسته بندی ادویه جات و مواد غذایی استفاده می شود. برای پاکت های وکیومی و پاکت هایی که نفوذ اکسیژن در آنها باعث خرابی محصول می شود نوع لفلاف و رول های استفاده شده از نظر ضخامت و کیفیت حائز اهمیت است .

پاکت های سه طرف دوخت که افت و یا کاغذی از این نوع پاکت ها محسوب می شوند که فقط خاصیت بسته بندی بدون وکیوم را دارند این پاکت ها با جلوه زیبایی که دارند حس نوستالوژیک به مصرف کننده می دهند در این حین حال دارای پلی اتیلن در قشای داخل هستند که باعث حفظ محصول از رطوبت و ماندگاری بالاتر آن می شود .

پاکت های ایستاده زیپدار

زیپ کیپ جهت بسته بندی مواد غذایی بواسطه وجود زیپ قادر به استفاده چندین مرحله ای هستند یعنی بعد از باز شدن در پاکت توسط مصرف کننده و خارج نمودن قسمتی از کالای درون پاکت ایستاده با بستن زیپ مجددا ارتباط مابین محصوص با محیط بیرون قطع شده و از تازگی محصول کاسته نمی شود.

نمایش محصول: اکثر پاکت های تولید شده توانایی قرار گرفتن به حالت ایستاده  و استقرار روی قاعده خود را ندارند ولی پاکت های ایستاده به همین سبب طراحی و تولید شده اند که این مهم زیبایی و چشم اندازی آنها را دو چندان کرده است به همین سبب در قفسه های فروشگاهی براحتی رویت شده و مشتریان رقبت بیشتری برای خرید محصولات بسته بندی شده توسط پاکت های زیپ دار را دارند .

بسته بندی ابتدایی ترین نیاز هر محصول پیش از عرضه به بازار می باشد چرا که تولید کنندگان برای شناساندن خود و محصولاتشان و البته محافظت از محصول در حین حمل و نقل و نگهداری پیش از فروش به آن نیاز مبرمی دارند.

بسته بندی می ‌تواند ضمن معرفی نام، خواص، مشخصات فنی و شیمیایی، تاریخ مصرف، قیمت، طریقه مصرف و نگهداری صحیح، محافظت آن کالا را تا زمان مصرف به عهده گیرد و در عین حال یک بسته‌ بندی مطلوب قادر است موجب افزایش زمان حفظ و نگهداری کالای فاسد شدنی باشد.

ارتباط با ایپک باکس

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای سفارش پک پذیرایی ترحیم میتوانید با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

زیپ کیپ های متالایز برای مراسم تولد

زیپ کیپ های متالایز برای مراسم تولد ،پاکت زیپ کیپ پذیرایی جشن و میهمانی با دسته بندی جهت بسته بندی میوه برای پک پذیرایی جشن تولد و مراسم شاد به جای جعبه پذیرایی کاربرد دارد.ظرفیت تقریبی یک عدد آبمیوه پاکتی یا بطری کوچک یک بسته کیک و دو عدد میوه یا چیزی شبیه آن مجموعا 4 قلم می باشد.همچنین به خاطر داشتن زیپ به دفعات زیاد میتوانید درب پاکت را باز و بسته کرد.پاکت زیپ کیپ دارای کاست کف میباشد. به صورت ایستاده قرار میگیرد. امکان نصب دستگیره قابلیت حمل آسان را دارد.پاکت ها دارای زیپ بسیار عالی، دسته محکم، ضخامت مناسب با تحمل وزنی یک کیلیوگرم دارد.

پاکت زیپ کیپ رنگی جهت آماده سازی بسته پذیرایی جشن تولد پک پذیرایی میهمانی  عروسی و مراسم های شادمحصولات گوناگونی نظیر جعبه های مقوایی، ظروف یکبارمصرف و حتی نایلون استفاده می شد.

خلاقیت  برای تزیین خوراکی های جشن تولد

جشن گرفتن روز تولد اقدامی است که افراد برای روز تولد خود انجام می دهند، این مناسبت در این روز با شادی همراه می باشد که با خوردن انواع خوراکی ها نظیر شیرینی، کیک، شکلات، میوه، نوشیدنی و در صورت تمایل غذا از مهمانان پذیرایی می گردد، امروزه با توجه به اینکه غذاها به سمت کوچک و لقمه شدن پیش رفته است، در جشن های تولد نیز غذاها به صورت فینگ فود تهیه و میل می گردد .

استفاده از غذاهای محبوب بهره ببرید، غذاهاییکه رضایت افراد زیادی را با خود همراه می سازد، در این مواقع نظر اکثریت قابل توجه است.

به ظاهر غذا اهمیت بدهید، زیرا مهمانان قبل از خوردن، غذا را با چشم هایشان قضاوت می کنند و با داشتن ظاهری زیبا تمایل به خوردن آن پیدا می کنند و پی به طعم لذیذ آن می برند، پس طعم در مرحله ی دوم قرار می گیرد، برای این کار نیاز نیست از غذاهای گران قیمت بهره ببرید، گاهی با غذاهایی ساده و با قیمت منتسب نیز می توان میزی بی نهایت زیبا و دلچسب بچینید.

خوراکی های جشن تولد

یکی از مشغله های پدرها و مادرها و یا افراد دیگر برای برگزاری یک جشن تولد لاکچری خوراکی های جشن تولد می باشد. خوراکی های جشن تولد یک دیزاین زیبا را برای تزیین میز تولدتان فراهم می کنند.

شکلات انار یک طعم جدید برای کسانی که به دنبال یک طعم متفاوت هستند. می توانید برای خوب شدن طعم شکلات انار می توانید از مغز گردو و مغز بادام نیز استفاده نمایید. شکلات انار به عنوان دسر می تواند گزینه ی مناسبی برای خوراکی های جشن تولد دوستانه شما باشد. برای متفاوت تر شدن ظاهر کلات انار می توانید آن ها را داخل کاپ کیک یا تارت های آماده که در لوازم های قنادی هستند استفاده نمایید.

کاپ کیک ها و کوکی یک گزینه ی همیشگی برای جشن های تولد می باشند، که عموما کاپ کیک ها و کوکی ها همیشه با کیک تولد شکل یکسان دارند. کاپ کیک شکلاتی با خامه ی توت فرنگی یک طعم معرکه ایجاد می کند. برای درست کردن کیک ها می توانید از طعم های مختلفی مانند وانیل، کارامل، شکلاتی موزی، هندوانه ای و… استفاده کنید. در این قسمت دو مدل مختلف کاپ کیک که برای جشن تولد پرطرفدار است پیشنهاد شده است.

یکی از راه های صرفه جویی در هزینه ی جشن های تولد، استفاده از سیخ میوه به جای میوه های کامل می باشد. سیخ های میوه با توجه به فصلی که در آن جشن تولد میگیرید کاملا متفاوت است. مثلا در فصل تابستان برای سیخ های میوه می توانید از میوه های کیوی، زرد آلو، گیلاس، سیب و… استفاده نمایید. اما در فصل زمستان می توانید از سیخ میوه ی موز، پرتغال، سیب، نارنگی و… استفاده کنید. دو ایده ی تزیین سیخ میوه در این قسمت در اختیارتان قرار داده ایم.

ارتباط با ایپک باکس

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای سفارش پک پذیرایی ترحیم میتوانید با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

جعبه های پذیرایی جلسه دفاع

جعبه های پذیرایی جلسه دفاع ،نگارش پایان‌نامه‌ای علمی، معتبر و باکیفیت مهمترین دغدغه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری است، اما حقیقت این است که مهمتر از این کار، دفاع از پایان‌نامه است؛ از این‌رو لازم است از نحوه دفاع و نکات مهم در برگزاری جلسه آن به‌خوبی آگاه شویم و با اعتمادبه‌نفس و مسلط به نتیجه دلخواه برسیم.

دفاع از پایان‌نامه چیست؟

پس از اتمام نگارش پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی نوبت به دفاع از آن می‌رسد؛ دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا دفاع از پایان‌نامه دکتری؛ برای انجام دادن این مرحله، دانشجو باید یک نسخه از پایان‌نامه‌اش را به دانشگاه محل تحصیلش تحویل دهد تا پس از تعیین داوران، در جلسه‌ای رسمی درباره پایان‌نامه خود گزارشی شفاهی ارائه دهد. دانشجو در این گزارش 30 تا 45 دقیقه فرصت دارد درباره پژوهش خود و مراحل تکمیل آن توضیح دهد تا همه حاضران در جلسه از روند تحقیق و چالش‌های مسیر تهیه و نگارش آن آگاه شوند.

همچنین موظف است با صبر و حوصله به پرسش‌های داوران به‌طور دقیق و کامل پاسخ دهد تا چنانچه کاستی یا نقصی در پژوهش وی باشد، مشخص شود و او بتواند در نسخه نهایی پایان‌نامه آن را اصلاح یا تکمیل کند. جلسه دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا دفاع از پایان‌نامه دکتری برای دانشجویان از اهمیت بسیاری برخوردار است، چراکه از یک پژوهش علمی دفاع می‌شود؛ دستاوردی که ممکن است در پیشرفت تکنولوژی و صنعت کشور کمک کند و از طرفی در ادامه مسیر تحصیل او موثر است. استادان در این جلسه با محک زدن سطح علمی دانشجو به میزان تسلط وی پی می‌برند و با طرح سوالات مختلف مطمئن می‌شوند که این تحقیق توسط دانشجو تهیه و تدوین و کاملا درک شده و از آثار دیگران کپی یا سرقت نشده است.

نکات مهم در برگزاری جلسه دفاع

1. برنامه‌ریزی

2. آگاهی از قوانین دانشگاه‌

3. انتخاب زمان مناسب برای جلسه دفاع

4. دقت در جزئیات

5. تهیه پاورپوینتی جذاب و کامل

6.متناسب‌سازی حجم مطالب براساس زمان جلسه

7.مشورت با استاد راهنما

8. تهیه وسایل مورد نیاز: تهیه یک نسخه از پایان‌نامه و مشخص کردن قسمت‌های مهم آن، بررسی کامل لپ‌تاپ برای پیشگیری از مشکلات احتمالی، آماده کردن فایل‌های پایان‌نامه و تهیه نسخه پشتیبان از آن‌ها، چک کردن پاورپوینت دفاع و سیستم‌های نمایش سالن جلسه، تهیه کاغذ و خودکار برای نوشتن نکات استادان، آب و کمی خوراکی مغذی شیرین برای مواقع لازم و... پیش از برگزاری جلسه دفاع ضروری است.

 پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه

در روز دفاع پایان نامه، شما کار های زیادی برای انجام دادن دارید از جمله تهیه پاورپوینت، آمادگی برای ارائه، کنترل محل برگزاری جلسه و تهیه امکانات صوتی و تصویری و … پس با توجه به تمام موارد گفته شده، چگونگی پذیرایی در جلسه دفاع پایان نامه را خود دانشجو نباید انجام دهد. بهتر است برای این کار از دوستانتان کمک بگیرید.

بسته به اینکه ساعت دفاع پایان نامه شما چه زمانی است، می توانید موارد مختلفی را برای پذیرایی تهیه نمایید، به عنوان مثال هنگام ظهر تهیه ساندویچ های کوچک یا در موارد دیگر از میوه، آب میوه و کیک و … استفاده کنید.

میوه‌های داخل پک پذیرایی جلسه دفاع مرغوب، دستچین و شستشو‌شده اند و بقیه اقلام داخل پکیج (آبمیوه، کیک، نوشیدنی، تنقلات و …) از بهترین و با‌کیفیت‌ترین برندهای موجود در بازار هستند.  با طراحی زیبا و خاص خودش علاوه بر شکیل بودن، از جنس مقوای بهداشتی با استحکام بالاست که قابلیت بازگشت‌پذیری به طبیعت رو هم داره و در ایران تولید میشه. با انتخاب پکیج پذیرایی نه تنها یک جلسه دفاع آبرومند برگزار می‌کنید، بلکه به حفظ محیط زیست و افزایش تولید داخلی و اشتغال‌زایی هم کمک خواهید کرد. ایپک جلسه دفاع موفقیت‌آمیزی برای شما آرزو می‌کند.

ارتباط با ایپک باکس

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای سفارش پک پذیرایی ترحیم میتوانید با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

رژیم غذایی مناسب ورزشکاران

رژیم غذایی مناسب ورزشکاران ،اهمیت تغذیه در ورزش های مختلف بسیار مشهود است و نامناسب بودن آن نه تنها به بدن ورزشکار، بلکه بر عملکرد و نتایج هم لطمه می‌زند. طبیعی است که هر چه مدت و شدت فعالیت های بدنی ما بیشتر باشد بدن انرژی بیشتری از ما طلب می کند .

اهمیت تغذیه ورزشی صحیح در رسیدن به موفقیت ورزشی تا بدان جاست. که وقتی پای صحبت صاحب نظران و ورزشکاران حرفه ای این رشته می نشینید. عادات درست غذایی و تغذیه صحیح را حتی مهم تر از امر تمرینات ورزشیشان می دانند .
ترکیبات یک رژیم غذایی برای ورزشکار تا حدودی با رژیم غذایی افراد معمولی تفاوت دارد. اگرچه هرم غذایی راهنمای بسیار خوبی در این زمینه است، با این حال مقدار مصرف هر گروه از غذاها در رژیم غذایی ورزشکار.بسته به نوع ورزش و میزان تمرینات و هم چنین زمان انجام آنها متفاوت است.

کربوهیدرات در رژیم ورزشی

در حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد از انرژی رژیم غذایی معمولی باید از کربوهیدرات تشکیل شود .که این مقدار در رژیم غذایی ورزشکاران میتواند به ۶۰ تا ۷۰ درصد نیز برسد. انرژی حاصل از کربوهیدرات در رژیم غذایی ورزشکار نباید کمتر از ۵۰ درصد از انرژی کل رژیم غذایی او باشد.
در ورزش هایی که بیشتر از ۹۰ دقیقه طول میکشد .کربوهیدرات عضلات تا حدود زیادی تجزیه میشود و ورزشکار باید در اولین فرصت آن را جبران کند.

چنانچه ورزش برای روزهای متوالی و بدون جایگزینی مناسب کربوهیدرات ادامه پیدا کند. شاهد تحلیل ذخایر آن در بدن ورزشکار خواهیم بود.
در ۶ ساعت اول بعد از ورزش استفاده از قند های ساده بازسازی ذخایر کربوهیدرات عضلات را بهتر انجام میدهند. اما در ۲۴ ساعت دوم قند های پیچیده این کار را بهتر انجام میدهند.
وعده غذایی قبل از ورزش در رژیم غذایی ورزشکاران باید ۳ تا ۴ ساعت قبل از ورزش مصرف شود. و به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در حدود ۴ گرم کربوهیدرات مصرف شود.

پروتئین

به طور کلی یک رژیم غذایی ورزشی مناسب  میتواند تمام نیاز پروتئینی ورزشکاران را تامین کند. البته لازم به یاداوری است .که میزان نیاز به پروتئین در رژیم غذایی ورزشکار در شرایط مختلف یکسان نیست. که این مسئله بسیار قابل تامل است .و عواملی مانند شدت ورزش و انرژی دریافتی و هدف از ورزش میتواند میزان نیاز به پروتئین در رژیم غذایی ورزشکار .را تحت تاثیر قرار میدهد.میزان توصیه شده پروتئین در رژیم غذایی ورزشکاران استقامتی ۱.۲ - ۱.۴ .گرم به ازای هرکیلوگرم وزن بدن و در ورزش های قدرتی ۱.۲ - ۱.۸ .گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن میباشد. البته مجددا تاکید میکنیم که میزان پروتئین رژیم غذایی ورزشکاران در شرایط مختلف میتواند. متفاوت از مقدار ذکر شده باشد.

مکمل های ورزشی

۱- کراتین :اصولا برای نتیجه گیری کامل و صحیح لازم است .مصرف کراتین در برنامه غذایی ورزشکاران به دو مرحله بارگیری و نگهداری تقسیم شود. مرحله بارگیری ۵ روز است و مرحله نگهداری از روز ۶ ام شروع و تا یک ماه ادامه میابد. میزان مصرف این ماده ۰.۳ گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در مرحله بارگیری .و ۰.۰۳ گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در مرحله نگهداری میباشد.پس از این دو مرحله حداقل یک دوره زمانی ۱ ماهه برای استراحت در نظر گرفته میشود.

۲- وی پروتئین:مصرف پروتئین وی در برنامه غذایی ورزشکاران باعث افزایش تورده عضلانی بدن. کاهش چربی های بدن، افزایش قدرت ایمنی و کمک به لنفوسیت های T سیستم ایمنی میگردد.

۳- مکمل BCAA:سه آمینو اسید شاخه دار ضروری که شامل لوسین. ایزولوسین و والین هستند و در ساخت عضلات بسیار مهم میباشند .و ۲۰ درصد از عضله اسکلتی را تشکیل میدهد. BCAA در پروتئین وی نیز به مقدار کافی یافت میشود. برای مصرف BCAA  سه عدد قرص آن را یک ساعت قبل از تمرین و ۳ عدد نیم ساعت بعد از تمرین باید مصرف شود.

ارتباط با ایپک باکس

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای سفارش پک پذیرایی ترحیم میتوانید با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

قیمت فروش زیپ کیپ های ترحیم در کرج

قیمت فروش زیپ کیپ های ترحیم در کرج ،در سایر استان ها با ارسال پیک . پلاستیک زیپ دار بزرگ در سایزهای متفاوت تولید می شود .پاکت هایی می باشند که با نام نایلون های زیپ دار با نام های زیپ کیپ، زیپ لاک و زیپ پک و کیسه های زیپ دار شناخته میشوند ‏.‏پلاستیک زیپ دار کوچک به عنوان یکی از ابزارهای بسته بندی انواع کالاهای ریز و درشت کاربرد دارد ‏به عنوان مثال : فریز کردن و بسته بندی مواد غذایی که با راحتی با استفاده از زیپ باز و بسته شود .

زیپ کیپ چیست

همان طور که از اسمش معلومه ، زیپ کیپ یک نایلون پر کاربرد که دارای درب زیپ مانند در قسمت بالا می باشد که نسبت به نیاز شما در سایز و اندازه های گوناگون در شرکت ها تولید می شوند . زیپ کیپ یک کیسه پلاستیکی است که قابلیت بسته بندی آسان تمامی لوازم و خوراکی ها می باشد . از آن می توانید برای مرتب نگه داشتن خوراکی ها و غذاهای داخل یخچال و هر چیز دیگری استفاده نمود . پلاستیک زیپ دار دارای ویژگی ها و کاربرد های بسیاری است .

کیسه فریزر زیپ دار

فضای بیش از حدی در فریزی اشغال نمیکند .

از مزایای انواع زیپ کیپ

کیسه زیپ دار کوچک میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

– قابلیت استفاده برای چندین بار

– باز و بسته شدن آسان

– ماندگاری بیشتر مواد غذایی

– نفوذ ناپذیری هوا و آب به داخل زیپ کیپ و زیپ پلاستیک که باعث تازه و با طراوت ماندن مواد غذایی می شود

– عدم باز شدن از داخل ‏”‏ زیپ یک طرفه ‏”‏

– سهولت در فریز کردن

– ضخامت بیشتر زیپ کیپ نسبت به کیسه های فریزر معمولی

– بسته بندی و فریز کردن انواع مواد غذایی بسته بندی و نگهداری اشیا و صنایع مختلف از جمله قطعات الکتریکی و صنعتی

– راحت ترین راه برای بسته بندی قطعات ریز و کوچک از قبیل ‏:‏‌ پیچ و مهره ،‌یراق آلات

زیپ کیپ ها را می توان در سایز های مختلفی تولید کرد . این محصول از جنس مواد اولیه پلیمری پلی اتیلن تهیه شده است. موارد استفاده از این پلاستیک در مصارف خانگی، فروشگاهی و صنعتی است. این محصول در 20 سایز متفاوت و مطابق با نیاز های شما در کارتن های حاوی 60 بسته در دسترس می باشد. برای انتخاب سایز مورد نیاز خودمیتوانید از منوی بالای همین صفحه استفاده و محصول دلخواهتان را سفارش دهید.

زیپ کیپ ختم

زیپ کیپ یکی از لوازم پر مصرف در مراسمات ترحیم برای بسته بندی انواع شیرینی ، میوه، آبمیوه می باشد . زیپ کیپ ها عموما از جنس پلاستیک طراحی و ساخته شده که به صورت عمده و تکی در تمامی فروشگاه ها و مغازه ها با قیمتی مناسب و ارزان عرضه می شوند که اگر قصد دارید در مورد این وسیله مناسب جهت بسته بندی اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه باشید :

ویژگی های زیپ کیپ ها ختم

  1. پس از استفاده می توانید آن را شسته و مجدد برای کار دیگری از آن بهره ببرید
  2. پلاستیک زیپ دار دارای قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر محصولات مشابه است
  3. در بسته بندی های مواد غذایی نیز به فروش می رسد
  4. زیپ کیپ برای مرتب کردن تمامی وسایل و خوراکی ها قابل استفاده می باشد
  5. باعث کم حجم شدن لوازم و حمل و نقل آسان می باشد
  6. دارای تنوع رنگی مانند شفاف یا مشکی با پنجره طلقی است که تمامی اجزای درون آن به خوبی دیده می شود
  7. درب زیپی آن بسیار آسان تنها با یک دکمه پلاستیکی باز و بسته می شود
  8. یک ابزار بسته بندی در سایزهای گوناگون است در مراسم ختم
  9. کیسه ی زیپ دار (زیپ کیپ) از ورود اکسیژن به داخل خود جلوگیری می کند
  10. باعث سالم ماندن طولانی مدت میوه ها و شیرینی ها در طول مراسم میشود
  11. باز و بسته شدن آسان
  12. عدم باز شدن از داخل زیپ کیپ
ارتباط با ایپک باکس

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای سفارش پک پذیرایی ترحیم میتوانید با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

فروش پاکت متالایز(آلومینیومی)

فروش پاکت متالایز(آلومینیومی) ،اگر بخواهیم در رابطه با مواد تشکیل دهنده متالایز ( BOPP ) به صورت تخصصی صحبت کنیم هیچ کاربردی برای مشتریان ندارد از همین رو با یک مثال ساده می توانید کاملا با این جنس آشنا شود .

حتما تا به حال بسته بندی های چیپس در فروشگاه های مواد غذایی را مشاهده کرده اید که داری چاپ در بیرون بسته بندی و داری رنگ آلمینیومی در داخل آن است اما این نکته حائز اهمیت است که وزن پایین چیپس باعث شده که نیازی به پاکت متالایز چند لایه یا ضخیم نباشد و همان بسته بندی ساده تمام نیاز مصرف کننده را رفع کند .

انواع کاست برای پاکت متالایز

به طور کلی سه نوع کاست ( کاست برای افزایش حجم بسته بندی بدون تغییر در ابعاد بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد ) برای پاکت مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از :

  • پاکت ته کاست
  • پاکت بغل کاست
  • پاکت ته کاست + بغل کاست ( پاکت سه طرف کاست )

انواع متالایز

  • زیپدار کردن
  • پاکت پنجره دار
  • پاکت ایستاده
  • درب وکیوم : می توان درب وکیوم را به همراه زیپ کیپ سفارش داد که موجب استفاده راحت مصرف کنند از بسته بندی می شود .
  • تعبیه سوراخ مکش هوا : بیشتر مورد استفاده برای پاکت بسته بندی قهوه می باشد .
  • انواع دوخت های پاکت ( دو طرف دوخت ، سه طرف دوخت )
  • انواع نوع های درب پاکت
  • سفارش با دسته برای حمل و نقل راحت تر
  • رگال دار کردن برای آویزان کردن از غرفه های دارای تعبیه رگال
  • سفارش به صورت چند لایه برای افزایش مقاومت
پاکت بسته بندی آلومینیومی

پاکت بسته بندی آلومینیومی یکی از محصولات بسته بندی مواد غذایی در سایت تخصصی چاپم کن می باشد. تولید انواع پاکت های متالایز ، صدفی ، نایلونی ، زیپدار و … همگی قابل خرید می باشند. سفارش شما پس از تکمیل خرید, فورا برای شما ارسال خواهد شد.

مشخصات پاکت بسته بندی آلومینیومی :

چاپ 1 تا 8 رنگ full hd روی پاکت

تولید در تمام ابعاد و نوع ها

قبول هر نوع سفارش مشتری

قیمت مناسب و ارزان

کیفیت بسیار بالا

 

بسیاری از تولید های مواد غذایی و دیگر موارد تولید برای فروش در فروشگاه ها از این نوع بسته بندی برای پخش عمده استفاده می کنند که با استفاده از یک چاپ با کیفیت می توانید یکی از شیک و در چشم ترین نمونه های بسته بندی را داشته باشید از آنجایی که یکی از عوامل اصلی در بازده فروش نحوه بسته بندی و جذابیت آن از دید خریدار است با استفاده از این نوع بسته بندی می توانید میزان فروش خود را افزایش دهید .

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید. برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم .بسته های صبحانه ادارات . پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها .و طرح های مختلف .پذیرایی باشیوه نوین با بسته های پذیرایی ایپک شعار ماست.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید .تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

 

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

فروش پاکت ترحیم در گوهردشت کرج

فروش پاکت ترحیم در گوهردشت کرج ، برگزاری مراسم ختم بسته به سنت ها در هر کشور فرق دارد و مطابق با فرهنگ و آداب همان کشور برگزار می شود. همچنین پذیرایی مجالس ختم ، رسوم خاص خود را دارد و برای ادای احترام به متوفی برگزار می گردد.

به طور کلی میشه اینجوری بیان کرد که  اصل و اساس برگزاری مجالس ترحیم در همه کشورها یکی است و تنها شیوه برگزاری آن با هم متفاوت است. در کشور ما نیز برگزار کردن مراسم ختم و پذیرایی در مراسم ترحیم از گذشته مرسوم بوده است و البته امروزه به شکل نو و کامل تری صورت می گیرد که استفاده از پاکت زیپ دار مشکی مراسم ترحیم رواج پیدا کرده است . اندازه رایج پاکت مراسم ختم ۳۰*۲۰ می باشد که چهار قلم جنس به آسانی در آن ها جای می گیرد. اگر قصد قرار دادن آب معدنی در پاکت مراسم ترحیم را دارید توجه داشته باشید که در پاکت مراسم ترحیم ۲۰*۳۰ تنها شما می توانید از سایز های کوچک آب معدنی نظیر ۲۰۰ cc و ۲۵۰ cc استفاده نمائید .

چجوری پک  ترحیم را سفارش دهیم؟

با مراجعه به سایت میوه آنلاین انواع مدل پک های پذیرایی میوه را مشاهده و یا تماس با شماره تلفن 09129724226 و مشاوره با کارشناسان میوه آنلاین، پک  میوه ختم را به همراه اقلام پذیرایی دیگر از قبیل آبمیوه، کیک، ، کیک یزدی، آب معدنی کوچک،  و … به سلیقه خود بچینید و در زمان و محل مورد نظرتان، بسته های پذیرایی میوه را  آماده را تحویل بگیرید. پس از تماس با کارشناسان میوه آنلاین دیگر دغدغه پذیرایی مجالس ترحیم را نداشته باشید و خود به امور مهمتر مجالس ترحیم بپردازید.

پاکت ها طیف وسیعی از مدل ها و جنس ها را شامل می شوند که هر کدام خصوصیات بارز خود را داشته و کاربردهای متنوعی را نیز دارا می باشند. در میان انواع مختلف پاکت ها، نوعی از این محصولات وجود دارد که از جنس کاغذ کرافت بوده و دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی می باشند. این پاکت ها به اشکال متنوعی تولید می گردند که از جمله آنها می توان به پاکت بسته بندی مخصوص تشریفات مختلف مانند ختم اشاره نمود.از مشخصات این نوع  این پاکت ها داشتن قسمت شفاف روی پاکت می باشد که مانند پنجره ای محصولات درون پاکت را نمایش می دهد. در زمینه تولید پاکت بسته بندی تشریفات ختم و … نیز، تولید کنندگان متعددی به تولید عمده این محصولات فعالیت دارند

ویژگی های پاکت های بسته بندی تشریفاتی ختم

پاکت های بسته بندی که امروزه تولید می شوند دارای تنوع بسیاری بوده که هر کدام از انواع آن ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را نیز دارند. همانطور که گفتیم یکی از مدل های پاکت های بسته بندی که جهت مراسم و تشریفات خاص طراحی و تولید می شود، پاکت های تشریفاتی مانند ختم و … می باشند.

این پاکت ها از نمونه های جالب بسته بندی می باشند که جهت تشریفاتی خاص مانند ختم و مواردی از این قبیل به کار برده می شوند. این پاکت ها با برخورداری از یک سری ویژگی ها و مزایا توانسته اند مصرف کنندگان بسیاری را به سمت خود جذب نمایند.

از جمله ویژگی ها و خصوصیات ویژه پاکت تشریفاتی ختم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این پاکت ها در برابر عوامل بیرونی مانند فشار و یا دمای خارجی مقاومت بسیار بالایی را از خود بروز می دهند.
  • این پاکت ها دارای درب آسان‌ باز شو می باشند که از این حیث می توانند به راحتی باز و بسته شوند.
  • ضد آب و رطوبت می باشند. با توجه به این ویژگی نیز می توان با خاطری آسوده آن را جهت مراسم و تشریفاتی از قبیل ختم‌ برای نگهداری انواع میوه، شیرینی و … مورد استفاده قرار داد.
  • یکی دیگر از مزیت های این نوع پاکت ها، ظاهر شکیل و زیبای آن می باشد که از این نظر برای مراسمی تشریفاتی بسیار مناسب بوده و به کار می آیند.
  • هم چنین این پاکت ها دارای قابلیت ایستایی خوبی می باشند که این ویژگی نیز خود جهت مراسمی این چنینی و مواردی از این قبیل بسیار کاربردی و متناسب می باشند.
  • از دیگر مشخصه های پاکت پذیرایی ختم، قیمت مناسب آن می باشد که نسبت به مزایای متعدد آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.
پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید. برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم .بسته های صبحانه ادارات . پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها .و طرح های مختلف .پذیرایی باشیوه نوین با بسته های پذیرایی ایپک شعار ماست.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید .تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei