ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

زیپ کیپ های متالایز برای مراسم تولد

زیپ کیپ های متالایز برای مراسم تولد ،پاکت زیپ کیپ پذیرایی جشن و میهمانی با دسته بندی جهت بسته بندی میوه برای پک پذیرایی جشن تولد و مراسم شاد به جای جعبه پذیرایی کاربرد دارد.ظرفیت تقریبی یک عدد آبمیوه پاکتی یا بطری کوچک یک بسته کیک و دو عدد میوه یا چیزی شبیه آن مجموعا 4 قلم می باشد.همچنین به خاطر داشتن زیپ به دفعات زیاد میتوانید درب پاکت را باز و بسته کرد.پاکت زیپ کیپ دارای کاست کف میباشد. به صورت ایستاده قرار میگیرد. امکان نصب دستگیره قابلیت حمل آسان را دارد.پاکت ها دارای زیپ بسیار عالی، دسته محکم، ضخامت مناسب با تحمل وزنی یک کیلیوگرم دارد.

پاکت زیپ کیپ رنگی جهت آماده سازی بسته پذیرایی جشن تولد پک پذیرایی میهمانی  عروسی و مراسم های شادمحصولات گوناگونی نظیر جعبه های مقوایی، ظروف یکبارمصرف و حتی نایلون استفاده می شد.

خلاقیت  برای تزیین خوراکی های جشن تولد

جشن گرفتن روز تولد اقدامی است که افراد برای روز تولد خود انجام می دهند، این مناسبت در این روز با شادی همراه می باشد که با خوردن انواع خوراکی ها نظیر شیرینی، کیک، شکلات، میوه، نوشیدنی و در صورت تمایل غذا از مهمانان پذیرایی می گردد، امروزه با توجه به اینکه غذاها به سمت کوچک و لقمه شدن پیش رفته است، در جشن های تولد نیز غذاها به صورت فینگ فود تهیه و میل می گردد .

استفاده از غذاهای محبوب بهره ببرید، غذاهاییکه رضایت افراد زیادی را با خود همراه می سازد، در این مواقع نظر اکثریت قابل توجه است.

به ظاهر غذا اهمیت بدهید، زیرا مهمانان قبل از خوردن، غذا را با چشم هایشان قضاوت می کنند و با داشتن ظاهری زیبا تمایل به خوردن آن پیدا می کنند و پی به طعم لذیذ آن می برند، پس طعم در مرحله ی دوم قرار می گیرد، برای این کار نیاز نیست از غذاهای گران قیمت بهره ببرید، گاهی با غذاهایی ساده و با قیمت منتسب نیز می توان میزی بی نهایت زیبا و دلچسب بچینید.

خوراکی های جشن تولد

یکی از مشغله های پدرها و مادرها و یا افراد دیگر برای برگزاری یک جشن تولد لاکچری خوراکی های جشن تولد می باشد. خوراکی های جشن تولد یک دیزاین زیبا را برای تزیین میز تولدتان فراهم می کنند.

شکلات انار یک طعم جدید برای کسانی که به دنبال یک طعم متفاوت هستند. می توانید برای خوب شدن طعم شکلات انار می توانید از مغز گردو و مغز بادام نیز استفاده نمایید. شکلات انار به عنوان دسر می تواند گزینه ی مناسبی برای خوراکی های جشن تولد دوستانه شما باشد. برای متفاوت تر شدن ظاهر کلات انار می توانید آن ها را داخل کاپ کیک یا تارت های آماده که در لوازم های قنادی هستند استفاده نمایید.

کاپ کیک ها و کوکی یک گزینه ی همیشگی برای جشن های تولد می باشند، که عموما کاپ کیک ها و کوکی ها همیشه با کیک تولد شکل یکسان دارند. کاپ کیک شکلاتی با خامه ی توت فرنگی یک طعم معرکه ایجاد می کند. برای درست کردن کیک ها می توانید از طعم های مختلفی مانند وانیل، کارامل، شکلاتی موزی، هندوانه ای و… استفاده کنید. در این قسمت دو مدل مختلف کاپ کیک که برای جشن تولد پرطرفدار است پیشنهاد شده است.

یکی از راه های صرفه جویی در هزینه ی جشن های تولد، استفاده از سیخ میوه به جای میوه های کامل می باشد. سیخ های میوه با توجه به فصلی که در آن جشن تولد میگیرید کاملا متفاوت است. مثلا در فصل تابستان برای سیخ های میوه می توانید از میوه های کیوی، زرد آلو، گیلاس، سیب و… استفاده نمایید. اما در فصل زمستان می توانید از سیخ میوه ی موز، پرتغال، سیب، نارنگی و… استفاده کنید. دو ایده ی تزیین سیخ میوه در این قسمت در اختیارتان قرار داده ایم.

ارتباط با ایپک باکس

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای سفارش پک پذیرایی ترحیم میتوانید با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۰۰/۰۳/۱۸
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی