ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

۶ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جعبه های مقوایی ایپک

جعبه های مقوایی در ابعاد 21-15 ارتفاع 12 با دسته ای مناسب و مقاومت بالا برای پذیرایی در جشن ها ومراسم عقد و مراسم ترحیم مناسب می باشند. شما عزیزان می توانید با استفاده از این جعبه ها اقلامی که برای پذیرایی مناسب هستند داخل این جعبه های شیک ( با طراحی هندسی ) قرار داده و در ایام کرونا از مهمانان خود بخوبی پذیرایی کنید.

“ساندویچ های برای مراسم ختم چیست؟”

خوب ، آنها برخی از خوشمزه ترین ساندویچ هایی هستند که می توانید تصور کنید . معمولاً آنها را با ژامبون ، پنیر و سس خردل درست میکنیم .

از همه بهتر ، با این حال ، آنها پخته شده اند! این ساندویچ ها به اندازه کشویی هستند ، بنابراین آنها بهترین غذای ترحیم هستند زیرا مردم فقط به راحتی میتوانند آنها را بخورند.

اما در ایران بنا بر فرهنگشون ساندویچ را برای مراسم ترحیم انتخاب نمیکنن،

ممکن شما برای مراسم های عزاداری یا … در حسینیه ها و عزاداری های عمومی استفاده کنید .

میوه هایی که برای مراسم ترحیم استفاده میشود چه چیز هایی میتواند باشد ؟

شما میتوانید با استفاده از فصل های موردنظر سال میوه های خود را انتخاب کنید مثلا :

با توجه به فصل زمستان شما با انتخاب سه الی چهارنوع میوه مانند خیار، پرتغال، نارنگی و.. را انتخاب کرده و داخل پک مورد نظر خود بگذارید .

کیک های بسته بندی مراسم ترحیم را انتخاب کنید مانند :

کیک های یزدی یکی از خوشمزه ترین کیک های ایرانی ها می باشد .

معمولا ایرانی ها علاقمند به این نوع کیک هستند چرا که هم خوش طعم و هم قیمت مناسبی را دارند .

کیک های یزدی را معمولا در مراسم های عزاداری چه در محرم و چه در مراسم ختم استفاده میکنند .

کاپ کیک هایی نیز هستند که بیشتر برای مراسمات دفاع پایان نامه و… استفاده میشود یا میتوانید از خرما و حلوانیز استفاده کنید .

بسته بندی های ایپک سه نوع می باشد مانند زیپ کیف ، تلقی و مدل جعبه مقوایی ایپک

شما میتوانید با انتخاب اقلام موردنظر خود حتی هر وع اقلامی را در نظر گرفته به این مجموعه در میون گذاشته و بسته بندی ترحیم و یا ختم را درست کنید

اقلام مناسب پذیرایی مراسم عقد

یکی از دغدغه های ما در مراسم عقد، چگونگی پذیرایی از مهمانان است. خرید و بسته بندی میوه و شیرینی برای جشن عروسی، یکی از کارهای مهم و سخت روز عروسی است. همه ما دوست داریم، بهترین پذیرایی را در این روز داشته باشیم. بنابراین ما پیشنهاد می کنیم. پک پذیرایی عروسی را تهیه کنید. البته به دلیل وجود کرونا اقلام از بیرون داخل پک ها گذاشته نمی شود و این روزها به دلیل رعایت بهداشت نمیتوان تجهیز انجام داد.

در حین و پیش از مراسم از افراد خانواده خود کمک بگیرید تا بر کارکنان تالار و نحوه پذیرایی درست از مهمانان نظارت داشته باشند. خودتان این کار را انجام ندهید و به دیگران بسپارید.

لیست مهم‌ترین خریدهایی که باید برای عقدکنان در محضر تهیه کنید بدین شکل می‌باشد:

  • لباس مناسب عروس و داماد برای عقد
  • حلقه ازدواج
  • استند حلقه
  • انتخاب و تزیینات سفره عقد
  • آینه و شمعدان عروس؛ که طبق توصیه بزرگ‌ترها باید برای هر عروس و دامادی اختصاصی باشد.
  • گیفت عقد
  • جام عسل
  • کله قند های کوچک تزیین شده
  • دسته گل عروس
  • نقل و نبات
  • شیرینی برای پذیرایی
  • شیرینی برای محضر دار

ارتباط با ایپک باکس

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای سفارش پک پذیرایی ترحیم میتوانید با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

زیپ کیپ بسته بندی

زیپ کیپ بسته بندی ، ادویه جات یکی از پر مصرف ترین محصولات غذایی در دنیا است. تقریبا هیچ محصول غذایی بدون ادویه آماده نمی شود. طراحی بسته بندی ادویه باید از خلاقیت و بهترین عملکرد برخوردار باشد. طراحی باید کیفیت محصول را به مشتریان منعکس کند.

ادویه جات مواد غذایی هستند که از میوه گیاهان، دانه، پوست، ریشه، برگ و یا سایر قسمت های گیاه به دست می آیند. کاربرد اصلی آن برای طعم دادن، رنگ دهی و یا حفظ و نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از ادویه ها حتی دارای خواص ضد میکروبی هستند و علاوه بر مصارف آشپزی برای موارد بهداشتی و سلامت نیز استفاده می شود.

کشورهای آسیایی به خصوص هند، ایران و چین از دیرباز تولید کننده و مصرف کننده ادویه بوده اند. با توجه به اهمیت این ماده، طراحی بسته بندی ادویه و چاشنی ها نقش مهمی در ارایه این محصول به مصرف کنندگان دارد. طراحی بسته بندی خلاقانه ادویه و چاشنی علاوه بر جذابیت بصری نقش مهمی در محافظت فیزیکی از محصول دارد و به حفظ طعم و بوی ادویه کمک می کند.

زیپ کیپ های مخصوص بسته بندی چند گرمی ادویه جات

بدلیل پیشرفت فناوری و صرفه جویی در زمان و هزینه ، طی سالیان اخیر خرید و فروش اینترنتی ادویه در ایران رواج یافته است و بجز ادویه ، سایتهای فروشگاهی اینترنتی این روزها در حال فروش انواع و اقسام محصولات بازار هستند.زیپ کیپ های ساده در جنس های متالایز پیشنهاد ما برای بسته بندی انواع ادویه جات بصورت چند گرمی می باشد.

این نوع زیپ کیپ ها از نوع مات و براق می باشد و بر حسب نیاز در ابعاد مختلف قابل سفارش می باشد.

چطور زیپ کیپ مورد نیاز خود را سفارش بدهیم؟

شما می توانید از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و پس از مشورت با آنها اجناس مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید.

ما در کمترین زمان ممکن زیپ کیپ های شما را ارسال می کنیم .ثبت سفارش اجناس حداقل از سه کیلو می باشد . برای چاپ طرح های تک رنگ برای هر هزار عدد قابل سفارش بوده و برای چاپ های چند رنگ بالای یک تن قابل سفارش می باشد.

فروش اینترنتی ادویه جات

بدلیل پیشرفت فناوری و صرفه جویی در زمان و هزینه ، طی سالیان اخیر خرید و فروش اینترنتی ادویه در ایران رواج یافته است و بجز ادویه ، سایتهای فروشگاهی اینترنتی این روزها در حال فروش انواع و اقسام محصولات بازار هستند.

ما نیز با داشتن ادویه جات مرغوب و با کیفیت این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کردیم تا بتوانند به صورت اینترنتی خرید ادویه داشته باشند و حتی نمونه سفارشی خود را در سراسر کشور دریافت کنند.

انواع ادویه جات

در بازار ادویه جات مختلفی موجود است ، از دارچین گرفته تا زردچوبه .زردچوبه بطور اختصاصی بدلیل شرایط آب و هوایی خاص فقط از کشور هند واردات میشود که منطقه نظام آباد هند یکی از بهترین گزینه ها بدلیل کیفیت بالا و قیمت ارزانتر نسبت به دیگر مناطق هست.دارچین و زنجبیل ( نوع چینی آن ) اختصاصا از کشور چین و فلفل سیاه دان از کشور ویتنام واردات می شود ، البته زنجبیل نیجریه ای از کشور آفریقا نیز واردات می شود که از کیفیت پایین تری نسبت به زنجبیل چینی برخوردار است.

هل سبز نیز از هند و  گواتمالا وارد کشور ایران می شود که هندی آن برند اکبر که با رنگهای مختلفی شناخته شده است از تمامی هل سبز ها معروف تر است و نسبت به هل گواتمالا از لحاظ ظاهری بهتر استهل گواتمالا با برند فیل نشان هل هایی هستند که نسبت به هندی کم رنگ تر بوده و در سایزهای مختلف موجود می باشد هرچند که در آسیاب و کیفیت فرق آنچنانی بین این دو هل نیست

این ادویه جات هر کدام شرایط خود را داشته و بدلیل تقاضای زیاد بازار معمولا بطور فله و یا عمده سفارش داده می شود.وقتی ادویه جات بطور فله و یا عمده سفارش داده می شود ، قیمت آن نیز کاهش یافته و اصطلاحا به صرفه خواهد شد.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

اهمیت صبحانه در افزایش تمرکزدانش آموزان

اهمیت صبحانه در افزایش تمرکزدانش آموزان ،خوردن صبحانه به دانش آموزان کمک می‌کند تا آمادگی ذهنی بهتری برای رفتن به مدرسه و حضور در کلاس درس داشته باشند.تصویر هوشتان را با خوردن صبحانه بالا ببریداهمیت صبحانه از سایر وعده‌ها بیشتر است، چراکه با خوردن صبحانه بخش مهمی از انرژی و مواد مغذی و مورد نیاز بدن تامین می‌شود. به خصوص برای دانش آموزان که نیاز به تمرکز ذهنی دارند اهمیت آن دو چندان است.بچه‌هایی که صبحانه نمی‌خورند درصد یادگیریشان کمتر است و افزایش وزن در کودکانی که صبحانه نمی‌خورند بیشتر خواهد بود.

بهتر است دانش آموزان در ساعات بین کلاس از ساندویچ نان و پنیر و گردو، میوه‌ها یا ساندویچ کتلت استفاده کنند.خوردن یک صبحانه مفصل با انواع مواد مغذی کمک زیادی به دانش آموزان می کند، طوری که عملکرد آموزشی، توانایی یادگیری، کاهش مشکلات رفتاری و جلوگیری از اضافه وزن کودکان را به همراه دارد.

 کاهش مشکلات رفتاری

کودکانی که با خوردن صبحانه روانه مدرسه می شوند مشکلات رفتاری کمتری دارند. آن گروه از کودکانی که صبحانه نمی خورند بیش فعالی بیشتری داشته و با سایر دانش آموزان براحتی کنار نمی آیند. وقتی کودک گرسنه می شود، انرژی بدن کاهش یافته و انگیزه تمرکز روی دروس و در کل، یادگیری بشدت افت می کند. به دنبال افت انرژی، بدن نیروی کافی برای فکر کردن و یادگیری ندارد و کودک بسرعت احساس خستگی می کند.

فواید وعده صبحگاهی

کودکانی که به طور منظم از وعده صبحانه استفاده می کنند کمتر احتمال دارد که اضافه وزن پیدا کنند و همچنین ریسک ابتلا بیماریهای قلبی در آینده در آنها کاهش می یابد. وقتی بچه ها قبل از رفتن به مدرسه، از یک صبحانه کامل برخوردار بوده و استفاده کنند ، کمتر احتمال دارد تا زمان رسیدن به وعده نهار احساس ضعف و گرسنگی شدید بکنند

مسلما یکی از بهترین خوراکیها در وعده صبحانه، شیر است. البته برخی از بچه ها از خوردن این نوشیدنی مقوی سرباز می زنند بنابراین پیشنهاد می شود که برای تحریک اشتهای فرزندتان، تکه های میوه، بستنی و یا حتی کمی کاکائو را با شیر سفید مخلوط کنید سپس یخ خرد شده را به آن اضافه کنید.

1.سوخت و ساز بهتر بدن

2.افزایش انرژ و تمرکز

3.تاثیر بر غلظت خون

4.کاهش چاقی

صبحانه مقوی
  • ماست یونانی: این ترکیب پروتئین و چربی می‌تواند احساس سیری طولانی مدت‌تری را در شما ایجاد کند. می‌توانید میوه‌ها، آجیل‌ها یا غلات سبوس‌دار را نیز با ماست مخلوط کنید.
  • کره بادام زمینی: چربی و پروتئین سالم موجود در کره بادام زمینی به خوبی با یک تکه نان تست با فیبر بالا، وافل یا مافین ترکیب می‌شود. اگر به بادام زمینی حساسیت دارید، آووکادو یکی دیگر از مواد خوشمزه ای است که می‌توانید با نان میل کنید.
  • بلغور جو دوسر: آن را با انواع توت‌ها و گردو یا دانه کتان رتریب کنید. پخت جو دوسر تنها در مایکروویو ۳ دقیقه طول می‌کشد، بنابراین به عنوان یک وعده صبحانه مقوی وقت گیر نیست.
  • املت: با استفاده از گوجه و چند عدد تخم مرغ، یک املت خوشمزه برای خود درست کنید، یا می‌توانید تخم مرغ یا توفو را با لوبیای سیاه، سالسا و کمی پنیر با هم ترکیب کنید.
  • نوشیدنی: اگر خوردن مواد غذایی بالا خیلی مورد علاقه شما نیست، نوشیدنی‌ها را امتحان کنید. برای بچه‌ها یا بزرگسالانی که در صبح احساس گرسنگی نمی‌کنند، یک نوشیدنی مانند آب پرتقال، شیر موز و موارد دیگر گزینه بهتری است.
ارتباط با ایپک باکس

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای سفارش پک پذیرایی ترحیم میتوانید با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

بهترین نوشیدنی های فصل تابستان

بهترین نوشیدنی های فصل تابستان ؛نوشیدنی های فصل گرما برای رفع خستگی و عطش بعد از ورزش و یا فعالیت روزمره در دسته بندی های نوشیدنی های طبیعی و مصنوعی مصرف می شوند. در روز های گرم تابستان به دلیل تعریق زیاد و افرایش گرمای بدن ممکن است دچار گرمازدگی ، کم آبی و آفتاب سوختگی شوید. نوشیدن مایعات  مناسب و بموقع ،  یکی از بهترین کارهاست. انتخاب یک نوشیدنی تابستانی میتواند هم شما را خنک کند و هم به شما انرژی دهد و اینکه از گرما زدگی شما را دور کند.

بهترین جایگزین ها برای آب در تابستان

  • آب هندوانه:هندوانه به واسطه طبیعت خنک و همین طور آب فراوانی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای نوشیدن در روزهای گرم تابستان است.
  • آب طالبی :طالبی هم یکی از محبوبترین میوه های آبدار تابستان است که خواص فراوانی هم دارد. در روزهای گرم تابستان حتما از این نوشیدنی دلچسب استفاده کنید.
  • آب سیب: شامل مواد مغذی بسیار سیب است مانند ویتامین C ، انواع مختلف ویتامینB و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود 10 درصد از کربوهیدرات های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می کند. با مصرف یک وعده از آب سیب ، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا 7٪ از مصرف روزانه شما را تامین می کند.
    • آب نارگیل آب نارگیل حاوی خواص فوق العاده ای است. لازم است که برنامه ریزی غذایی درستی داشته باشید و این قبیل نوشیدنی ها را نیز مصرف کنید. این نوشیدنی خنک و کم شیرین یکی از جایگزین های مناسب برای آب است که علاوه بر لذت بردن از طعم آن می توانید آب بدن تان را نیز به خوبی تامین کنید.

فواید نوشیدن لیموناد

نوشیدن لیمواد به هضم کمک می‌کند. آب لیمو یک ماده درمانی طبیعی قوی برای سوء هاضمه و یبوست است. از این رو، نوشیدن لیموناد می‌تواند توانایی دستگاه گوارش را برای هضم غذاها افزایش دهد. در عین حال، نوشیدن لیموناد ضایعاتی که دیواره روده را پوشش داده‌اند، از بین می‌برد.

نوشیدن لیمو باعث کاهش وزن می‌شود. از آب لیمو و لیموناد به عنوان بخشی از رژیم کاهش وزن استفاده می‌شود. لیموناد برای از دست دادن وزن مفید است چرا که لیمو حاوی فیبر محلول به نام پکتین است. پکتین دارای خواص کاهش وزن است. علاوه بر این، لیمو می‌تواند به شما احساس سیری دهد. این موضوع به کنترل اشتها کمک می‌کند.نوشیدن لیموناد تب را درمان می‌کند. یکی از بهترین راه‌های درمان تب از طریق تعریق، نوشیدن لیموناد است. لیموناد می‌تواند به بازگشت دمای طبیعی کمک کند.

نوشیدن لیموناد از سرطان جلوگیری می‌کند. لیمو حاوی آنتی اکسیدان است. اثبات شده است که لیمو از تغییر شکل سلول‌ها و در نتیجه سرطان جلوگیری می‌کند. تغییر شکل سلول نتیجه‌ای جز گسترش سرطان ندارد. بنابراین، نوشیدن لیموناد به طور مرتب می‌تواند حضور مداوم آنتی اکسیدان‌ها را تضمین کند.

نوشیدن لیموناد اثر آرام‌بخش دارد. به علت میزان بالای پتاسیم در لیمو نوشیدن لیموناد می‌تواند برای افرادی که دارای فشار خون بالا، تهوع و سرگیجه هستند، اثر آرام‌بخش داشته باشد. سطح بالای پتاسیم می‌تواند منجر به کاهش مسائل و مشکلات مختلف قلبی شود.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

 

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

جعبه های مقوایی مراسم ترحیم

جعبه های مقوایی مراسم ترحیم ، یکی از دغدغه هایی است که وقتی کسی به تازگی یک دوست عزیز را از دست داده است ، اولین چیزی که در ذهن آنهاست ، غذا یا میوه است .

با این وجود، واقعیت این است که غذا راه آسایش را فراهم می کند و کمترین کاری که بقیه ما می توانیم انجام دهیم برای مراقبت از دوستان و خانواده خود در چند روز اول مراسم است .

با لیستی از غذاهای برای مراسم ترحیم آماده باشید تا هنگام این مراسم ، به خانواده ای داغ دیده برسانید.

“ساندویچ های برای مراسم ختم چیست؟”

خوب ، آنها برخی از خوشمزه ترین ساندویچ هایی هستند که می توانید تصور کنید . معمولاً آنها را با ژامبون ، پنیر و سس خردل درست میکنیم .

از همه بهتر ، با این حال ، آنها پخته شده اند! این ساندویچ ها به اندازه کشویی هستند ، بنابراین آنها بهترین غذای ترحیم هستند زیرا مردم فقط به راحتی میتوانند آنها را بخورند.

اما در ایران بنا بر فرهنگشون ساندویچ را برای مراسم ترحیم انتخاب نمیکنن،

ممکن شما برای مراسم های عزاداری یا … در حسینیه ها و عزاداری های عمومی استفاده کنید .

میوه هایی که برای مراسم ترحیم استفاده میشود چه چیز هایی میتواند باشد ؟

شما میتوانید با استفاده از فصل های موردنظر سال میوه های خود را انتخاب کنید مثلا :

با توجه به فصل زمستان شما با انتخاب سه الی چهارنوع میوه مانند خیار، پرتغال، نارنگی و.. را انتخاب کرده و داخل پک مورد نظر خود بگذارید .

کیک های بسته بندی مراسم ترحیم را انتخاب کنید مانند :

کیک های یزدی یکی از خوشمزه ترین کیک های ایرانی ها می باشد .

معمولا ایرانی ها علاقمند به این نوع کیک هستند چرا که هم خوش طعم و هم قیمت مناسبی را دارند .

کیک های یزدی را معمولا در مراسم های عزاداری چه در محرم و چه در مراسم ختم استفاده میکنند .

کاپ کیک هایی نیز هستند که بیشتر برای مراسمات دفاع پایان نامه و… استفاده میشود یا میتوانید از خرما و حلوانیز استفاده کنید .

بسته بندی های ایپک سه نوع می باشد مانند زیپ کیف ، تلقی و مدل جعبه مقوایی ایپک

شما میتوانید با انتخاب اقلام موردنظر خود حتی هر وع اقلامی را در نظر گرفته به این مجموعه در میون گذاشته و بسته بندی ترحیم و یا ختم را درست کنید

آبمیوه نیز مهم ترین بخش این پک می باشد

آبمیوه میتواند از برند های مختلف با طعمهای مختلف در نظر گرفت .

پیشنهاد من به شما این است که شما میتوانید آبمیوه های با برند های سان استار و سن ایچ یا اینکه با ابمیوه های طبیعی ایپک نیز این نوشیدنی را امتحان کنید .

برای خرید و انتخاب بسته میتوانید با شماره های 0929724226 و 02634457718 تمایس بگیرید .

منبع : ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

فروش زیپ کیپ

فروش زیپ کیپ

فروش زیپ کیپ،زیپ کیپ هاجهت بسته بندی انواع خشکبار، چای و کافی میکس و نسکافه و انواع کود های شیمیایی و غیره قابل استفاده است. پاکت ها انواع مختلفی دارند از جمله پرطرفدار آن پاکت های متالایز هستند که مزایایی دارند . اول از همه باید جنس متالایز را مورد بررسی قرار دهیم. متالایز جنسی براق و نقره ای همردیف آلومینیوم است اما با قیمت تمام شده پایین تر و سبکی بیشتر. پاکت های بسته بندی می تواند با زیپ یا بدون زیپ تولید شود که مسلما با زیپ آن برای استفاده مجدد از محصول و خرابی آن در طی مراحل مصرف این مزیت را به پاکت افزوده و مخاطب را بیشتر برای نگهداری محصول راضی می کند.

شرکت ایپک هم زیپ کیپ های مختلفی در سایزها ی متفاوت به فروش می رساند که شما عزیزان با تماس با کارشناسان فروش می توانید علاوه بر مشاوره سفارش خود را ثبت کنید.

زیپ کیپ چیست؟

کاور زیپ دار راحتترین راه برای بسته بندی قطعات ریز و کوچک، پیچ ومهره ، یراق ، کاتالوگ برگه ، سبزیجات ،خوراکیها ، انواع آجیل و …. هستند . ماندگاری بیشتر مواد غذایی ، نفوإپذیری هوا و آب به داخل آن باعث تازه و با طراوت ماندن مواد غذایی می شود . همچنین راهی است آسان برای فریز کردن انواع خوراکیها . اصل هماره با کیفیتی متمایز تولید گردیده و اعتماد سالهای طولانی مصرف کنندگان معید این مدعاست.

زیپ کیپ های طرح داری هم موجود است که برای مراسم ترحیم ،پت شاپ ها ،بسته بندی های میوه و یا برای مراسمات مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند.

خرید زیپ کیپ ترحیم

همانطور که در روایات اسلامی ذکر شده است خانواده متوفی تا چند روز نباید به فکر خوراک، پذیرایی و … باشند. حتی گذشتگان ما هم هر گاه صحبت از قدیم می شود به این مورد صحه می گذارند که در سال های نه چندان دور وقتی عزیزی از یک خانواده به رحمت خدا می رفت همسایگان هر کدام غذایی می پختند و در وعده های غذایی تا روز هفتم برای خانواده متوفی می آوردند تا اصطلاحا چراغ آشپزخانه شان خاموش بماند. اگر چه این رسم هنوز هم در بعضی از روستاها و شهرهای کوچک ایران در حال انجام است ولی در بسیاری از شهرها کاملا به فراموشی سپرده شده است بنحوی که هنوز مرده به خاک سپرده نشده است خانواده او باید به فکر تالار غذا و وسایل پذیرایی از مهمان ها باشند !

این موضوع در کنار ناآشنایی جوانان امروزی به برگزاری مراسم های این چنینی سبب شد که ایپک بخشی از خدمات خود را متوجه پذیرایی مراسم ترحیم نماید تا بتواند اندکی از دغدغه خانواده متوفی را کم بنماید.

امروزه کیسه های مشکی زیپ کیپ توسط شرکت های مختلف تولید شده است که به عنوان زیپ کیپ ترحیم در بازار عرضه می شود. بر روی زیپ کیپ میوه مسجد یا به عبارتی دیگر زیپ کیپ میوه ترحیم عبارات گوناگونی نقش بسته است. برای مثال بر روی برخی از آنها کلمه هوالباقی نوشته شده است و بر روی بعضی دیگر جمله بقا مختص ذات یگانه اوست نقش بسته است.

سایززیپ کیپ های مراسم ختم

سایز متداول این زیپ کیپ ها ۳۰*۲۰ می باشد که ۴ قلم جنس به راحتی در آنها جای می گیرد. برای افرادی که اقلام بیشتری می خواهند در زیپ کیپ میوه مراسم ترحیم قرار بدهند زیپ کیپ سایز بزرگ ختم طراحی شده است این کیسه ها ابعاد ۲۵*۳۵ را دارا هستند و بیش از ۴ قلم میوه و نوشیدنی و کیک می توان در آنها قرار داد.

اگر قصد قرار دادن آب معدنی در زیپ کیپ ختم را دارید توجه داشته باشید که در زیپ کیپ های ۲۰*۳۰ تنها شما می توانید از سایز های کوچک آب معدنی نظیر ۲۰۰ سی سی و ۲۵۰ سی سی استفاده نمائید و برای سایز بزرگتر نظیر آب معدنی ۵۰۰ سی سی شما باید از کیسه های ۳۵*۲۵  استفاده نمائید.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei