ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

بهترین نوشیدنی های فصل تابستان

بهترین نوشیدنی های فصل تابستان ؛نوشیدنی های فصل گرما برای رفع خستگی و عطش بعد از ورزش و یا فعالیت روزمره در دسته بندی های نوشیدنی های طبیعی و مصنوعی مصرف می شوند. در روز های گرم تابستان به دلیل تعریق زیاد و افرایش گرمای بدن ممکن است دچار گرمازدگی ، کم آبی و آفتاب سوختگی شوید. نوشیدن مایعات  مناسب و بموقع ،  یکی از بهترین کارهاست. انتخاب یک نوشیدنی تابستانی میتواند هم شما را خنک کند و هم به شما انرژی دهد و اینکه از گرما زدگی شما را دور کند.

بهترین جایگزین ها برای آب در تابستان

  • آب هندوانه:هندوانه به واسطه طبیعت خنک و همین طور آب فراوانی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای نوشیدن در روزهای گرم تابستان است.
  • آب طالبی :طالبی هم یکی از محبوبترین میوه های آبدار تابستان است که خواص فراوانی هم دارد. در روزهای گرم تابستان حتما از این نوشیدنی دلچسب استفاده کنید.
  • آب سیب: شامل مواد مغذی بسیار سیب است مانند ویتامین C ، انواع مختلف ویتامینB و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود 10 درصد از کربوهیدرات های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می کند. با مصرف یک وعده از آب سیب ، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا 7٪ از مصرف روزانه شما را تامین می کند.
    • آب نارگیل آب نارگیل حاوی خواص فوق العاده ای است. لازم است که برنامه ریزی غذایی درستی داشته باشید و این قبیل نوشیدنی ها را نیز مصرف کنید. این نوشیدنی خنک و کم شیرین یکی از جایگزین های مناسب برای آب است که علاوه بر لذت بردن از طعم آن می توانید آب بدن تان را نیز به خوبی تامین کنید.

فواید نوشیدن لیموناد

نوشیدن لیمواد به هضم کمک می‌کند. آب لیمو یک ماده درمانی طبیعی قوی برای سوء هاضمه و یبوست است. از این رو، نوشیدن لیموناد می‌تواند توانایی دستگاه گوارش را برای هضم غذاها افزایش دهد. در عین حال، نوشیدن لیموناد ضایعاتی که دیواره روده را پوشش داده‌اند، از بین می‌برد.

نوشیدن لیمو باعث کاهش وزن می‌شود. از آب لیمو و لیموناد به عنوان بخشی از رژیم کاهش وزن استفاده می‌شود. لیموناد برای از دست دادن وزن مفید است چرا که لیمو حاوی فیبر محلول به نام پکتین است. پکتین دارای خواص کاهش وزن است. علاوه بر این، لیمو می‌تواند به شما احساس سیری دهد. این موضوع به کنترل اشتها کمک می‌کند.نوشیدن لیموناد تب را درمان می‌کند. یکی از بهترین راه‌های درمان تب از طریق تعریق، نوشیدن لیموناد است. لیموناد می‌تواند به بازگشت دمای طبیعی کمک کند.

نوشیدن لیموناد از سرطان جلوگیری می‌کند. لیمو حاوی آنتی اکسیدان است. اثبات شده است که لیمو از تغییر شکل سلول‌ها و در نتیجه سرطان جلوگیری می‌کند. تغییر شکل سلول نتیجه‌ای جز گسترش سرطان ندارد. بنابراین، نوشیدن لیموناد به طور مرتب می‌تواند حضور مداوم آنتی اکسیدان‌ها را تضمین کند.

نوشیدن لیموناد اثر آرام‌بخش دارد. به علت میزان بالای پتاسیم در لیمو نوشیدن لیموناد می‌تواند برای افرادی که دارای فشار خون بالا، تهوع و سرگیجه هستند، اثر آرام‌بخش داشته باشد. سطح بالای پتاسیم می‌تواند منجر به کاهش مسائل و مشکلات مختلف قلبی شود.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

 

  • ۰۰/۰۴/۰۷
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی