ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

۱۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

غذاهای شادی آور و انرژی زا

غذاهای شادی آور و انرژی زا ،گاهی اوقات به دلیل دل مشغولی های روزمره احساس خستگی و بی حوصلگی زیادی به شما دست می دهد. در چنین مواردی می توانید با کارهای مختلفی خودتان را سرحال کنید.اگر همیشه غذاهای تکراری می‌خورید تعجبی ندارد .که دچار افسردگی و بی‌حوصلگی بشوید. به خاطر اینکه بدنتان از دریافت ویتامین‌های مختلف و مورد نیاز محروم می‌شود. اگر می‌خواهید احساسات منفی و افسردگی‌های روزمره را از خودتان دور کنید .این مواد غذایی را در برنامه‌ی غذایی‌تان بگنجانید. با ما همراه باشید.

ماده غذایی نشاط آور و شاد کننده را بشناسید

1. لوبیای سیاه:لوبیای سیاه حاوی منیزیم می باشد. که باعث افزایش هورمون شادی می شود.

2.نان غلات کامل:زمانی که هورمون های شما بسیار زیاد می شوند. فرقی ندارد که چه هورمونی باشند، ممکن است. که میل زیادی نسبت به غذا های کربوهیدرات دار پیدا کنید.کلوچه ها در این موارد به شما کمک می کند زیرا کربن پیچیده دارند. نان و غلات کامل نیز جزء این دسته می باشد.این مواد می تواند باکتری های مفید را افزایش دهد .که روحیه شما را نیز بهبود می بخشد.

3.چای بابونه: چای بابونه یکی از مواردی است. که در طول روز به شما آرامش می دهد. و احساس شادی را در شما به جریان می اندازد .و همچنین می تواند عملکرد ذهنی تان را در طول روز ارتقا ببخشد.

4.شکلات تلخ :شکلات های کاکائویی در کوتاه مدت حس گرمی و شادی را به شما انتقال می دهند. کاکائوی موجود در آن ها می تواند به سرعت تمرکز فرد را ارتقا دهد. و همچنین جریان خون مغز را نیز افزایش می دهد و در نتیجه به شما کمک می کند. که احساس انرژی بیشتری داشته باشید.

5.تخم مرغ: تخم مرغ ها حاوی اسید چرب امگا 3، زینک، ویتامین ب، و D می باشند و به همین دلیل در شادی فرد موثر هستند .و از طرفی می توانند به شما احساس سیری زیادی ببخشند .و انرژی زیادی را در مدت زمان طولانی حفظ کنند .

مواد غذایی انرژی زا

گوجه فرنگی های گیلاسیاین گوجه فرنگی ها سرشار از لیکوپن می باشند. لیکوپن آنتی اکسیدانی است. که مغز شما را در برابر افسردگی محافظت می کند. لیکوپن در پوست گوجه قرار گرفته و معمولاً در گوجه های گیلاسی بیشتری یافت می شود .

چای سبزچای سبز حاوی کافئین طبیعی می باشد. که انرژی فرد را بالا می برد و یک فنجان چای سبز می تواند به یک باره شما را از لحاظ روحی و جسمی سرحال کند .

وزموز ها معمولاً گلایسمیک کمی دارند .و انسولین موجود در آن ها باعث می شود. که قند کافی و سالم به بدن تان برسد .که یکی از منابع شادی می باشد و همچنین حاوی پتاسیم هستند .که آن هم در شادی فرد موثر است.

کشمش آهن اضافی را به رژیم غذایی شما می دهد. و خوشبختانه کشمش ها منبع غنی از موادی هستند .که در شادی فرد موثرند، مثل منیزیم، ویتامین b6 و ویتامین c.

زعفران

این تارهای نازک قرمز رنگِ مثقالی خیلی گران تومان، باارزش‌ترین ادویه‌ی هر آشپزخانه‌ی ایرانی است .که نه تنها عطر و رنگ غذاها را از این رو به آن رو می‌کند .بلکه حال و هوای شما را هم عوض می‌کند. بدانید و آگاه باشید که زعفران قادر است .پیری را از شما دور کند. اصلاً این بار که یک کاسه شله زرد پرملات زعفران دار حسابی به دستتان رسید. با تمام وجود بویش کنید. خواهید دید اولین عکس‌العملتان یک لبخند پت و پهن خواهد بود. اصلاً اجداد طبیب ما برای بهتر کردن خلق و خو و رفع خستگی و کسالت همیشه به بیماران خود زعفران تجویز می‌کردند. چای زعفرانی و یا برنج پوشیده شده از این ادویه‌ی باارزش کلی شادتان می‌کند.

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید مهمانان خود را جذب کنید .

برای خرید زیپ کیپ با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی یک روزه کوهنوردی

پک پذیرایی یک روزه کوهنوردی ، یکی از دغدغه های تورهای گردشگری قسمت پذیرایی از مسافران در طول سفر است .تورهای یکروزه کویر،جنگل،بازدید از روستاهای ییلاقی  یک انتخاب هیجان انگیز برای اخرهفته درکناردوستان و خانواده می باشد.در حال حاضر سفر های یک یا دو روزه طرفداران زیادی دارد. همین امر باعث شده آژانس های گردشگری به فکر پذیرایی از مسافران خود به شکل هرچه بهتر بی افتند.از آنجایی که تهیه صبحانه و میان وعده قبل از ناهار، برای مسافرانی که میخواند یک روز به یاد ماندنی و خاطره انگیز رقم بزنند کار حساس و نیازمند دقت است، یکی از کار ها برای پذیرایی تورهای گردشگری ، گشتن و پیدا کردن وعده های مناسب و خدمات با کیفیت و در خور شان مسافر است.

پک پذیرایی سازگاربامحیط زیست

معمولا در تور یک روزه، پذیرایی به صورت پک صبجانه آماده یا پک میان وعده سرو می شود.استفاده از پک های طلقی پلاستیکی به دلیل آلوده کردن محیط زیست توصیه نمی شود.استفاده از پک های مقوایی که قابلیت بازگشت پذیری سریع به محیط را دارد. پک های پذیرایی مقوایی، از افزایش آلودگی پلاستیکی زمین جلوگیری می کند.درتورهای یکروزه زباله های حاصل از بسته های مواد غذایی ازاصول مهم گردشگری است که باید به آن توجه بسیاری داشت.

قطعا افرادی که در تورهای گردشگری شرکت میکنند و به طبیعت علاقمند هستند به این امر واقف هستند که پاکسازی محیط از زباله ها و آلوده نکردن آن الویت اول هر مسافری میباشد که با انتخاب پک های غذایی مناسب می توان به این هدف ارزشمند دست یافت.

چه غذاهایی برای مسافرت مناسب است؟

تهیه غذا برای مسافرت هم معضلات خودش رادارد چون هم ممکن است وسیله در دسترس نباشد و هم ممکن است زیاد فرصت آشپزی نداشته باشید. اولین مورد پیشنهادی ما ساندویچ سالاد تخم مرغ است. این ساندویچ مقوی را میتوان بدون نان هم سرو کرد. کالری کمی دارد و کاملا رژیمی است. یک گزینه عالی برای تمام اعضای خانواده.مورد بعدی ساندویچ الویه است که می توایند سرد سرو کنید و مشکلی از بابت گرم کردن غذا نخواهید داشت. هر کجای جاده و سفر که خواستید، می توانید آن را سرو کنید و لذت ببرید.

در این‌گونه مواقع غذاهایی مثل تخم‌مرغ آب‌پز، کتلت و کوکو که به صورت سرد هم می‌توان آن‌ها را خورد، گزینه‌های بسیار مناسبی به عنوان غذای سفر هستند.  مقداری سبزی خوردن پاک و شسته شده، چند عدد خیار و گوجه‌فرنگی و مقداری خیارشور از جمله غذاهای سفری بسیار لذیذ، سالم  هستند.  بنابراین ما به شما پیشنهاد میکنیم از پک های مواد غذایی مایعنی ایپک(پک صبحانه، عصرانه ومسافرتی و …) استفاده کنید و با توجه به زمانی که در سفر هستید از طریق منو های مختلف آنچه که مورد نیاز است انتخاب کنید و لذت ببرید.

مزیت استفاده ازپک های غذایی

یکی از انتخاب‌های ساده هر خانواده‌ای برای صرف غذا در سفر می‌تواند رستوران‌های بین‌راهی باشد. این گزینه گرچه در دسترس و راحت به نظر می‌رسد و شاید هم ارزان برایتان تمام شود، ولی بسیار پرریسک است. در این رستوران‌ها چون افراد گذری زیادی رفت‌وآمد می‌کنند و امکان بازگشت مسافر پس از صرف غذا به آن رستوران در حد صفر است، به ندرت پیش می‌آید رستوران مورد نظر بهداشت را به درستی و به صورت کامل رعایت کند،

بنابراین امکان بیمار شدن پس از خوردن غذا در رستوران‌های بین‌راهی بسیار زیاد است. برداشتن ظروف کنسروی نه تنها وزن و فضای اضافه در کوله پشتی اشغال می کند بلکه پس از باز کردن در کنسرو باید تمام مواد درون آن ها را استفاده کنید و باقی مواد غذایی را در پلاستیک بریزید. همچنین زباله قوطی کنسرو را باید تمام مدت تا زمان بازگشت با خود حمل کنید.بهترین گزینه می تواند استفاده از پک هایی باشد که کمتر جا اشغال کند وزنی نداشته باشد و در عین حال غذاهای مقوی به همراه داشته باشید.میوه ها،انواع ساندویچ ها،غلات و …که همه آنها در پکی زیبا ومناسب با کمترین حجم اشغالی همراه شما بوده تا با خیال راحت متمرکز سفر خود باشید.

ارتباط با ما

ازهمکاری شما صمیمانه سپاسگداریم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع : ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پک مناسب پذیرایی

پک مناسب پذیرایی

پک مناسب پذیرایی ، شما یک محصول غذایی عالی هست و مطمئن هستید که مردم می خواهند آن را بخرند حالا چی؟

چگونه محصول خود را جلوی مشتریان تبلیغ میکنید ؟

از کجا می توانند آن را بخرند ؟

محصولات به صورت آنلاین به فروش می رسند .

و این بدان معنی است که شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا محصولی با کیفیت ارائه بدهید تا مشتریان خود را راضی نگه دارید .

دسته بندی محصولات را بشناسید

جهشی برای بازاریابی و توزیع کالای خود داشته باشید ، که مهمترین کاری هست که برند ایپک انجام داده است .

سؤالهای کلیدی که باید در نظر بگیرید :


مشتریان ایپک چه کسانی هستند ؟
چه چیزی شما را از سایر برند ها متمایز می کند؟
محصول شما چه چیزی را به بازار می آورد که هیچ کالای دیگری انجام نمی دهد ؟

 

صنایع غذایی  در حال حاضر یک بازار کاملاً اشباع و بسیار رقابتی است .

رقابت زیادی برای افراد تازه شروع شده وجود دارد .

هدف در اینجا تمایز محصول شما از سایر محصولات رقیب دیگر است .

مجموعه ایپک چه چیزی را ارائه می دهد که دیگران این کار را نمیکنند ؟

به همین دلیل مهم است که از ابتدا باید محصولات و موقعیت مجموعه پک های پذیرایی را در بازار بدانید .

محصولات ایپک چه کمکی به مشتریان میکند ؟

هنگامی که هدف خود را مشخص کردید ، وقت آن است که به مجموعه ایپک کار خود را در بسپارید .

کمک ایپک به شمااین است که اولا آبروی شما را در این مراسم حفظ کند و دوما محصول شما در مکان مورد نظر در ساعت تحویل به دست شما برساند .

مقدار در مقابل ارزش

ابتدا از خود بپرسید: محصول یا برند شما که مجموعه ایپک آماده خواهد کرد چه ارزشی دارد؟ عواملی که باید در نظر داشته باشید عبارتند از :

زیبایی
برند محصولات
طعم
کیفیت

در مرحله بعد ، باید در نظر بگیرید که آیا محصولات شما یک برند با ارزش است یا خیر .

یک برند ارزش محور به این معنی است که محصول شما از نظر مصرف کننده خود از نظر قیمت حساس است .

برند ایپک با داشتن محصولات با ارزش و با کیفیت خود را بهترین پک پذیرایی میباشد .

 

سوالات استراتژی

چگونه می خواهید پک خود را در این فروشگاه ها خریداری کنید ؟
روی کدام ویژگی تمرکز کنم ؟

مهمترین چیز را برای محصول غذایی خود در ابتدا روی یکی از ویژگی ها تمرکز کنید .

هدف شما این است که بدانید محصولات این مجموعه با کیفیت و با تاریخ مصرف باشد .

 

بهترین برند پک پذیرایی

وقتی صحبت از برند می شود ، موارد زیر را از خود بپرسید :

محصولات خود از برندهای معروفی می باشند ؟
محصولات موجود در بسته بندی شما آیا با کیفیت هستند ؟
آیا روی سلامتی ، افراط و تفریحی ، رنگ های روشن و طعم های مختلف ، فرهنگ یا سنت ، رژیم های غذایی خاص یا آلرژی ها یا چیزهای کاملاً متفاوت تمرکز می کنید؟
بسته بندی موفقیت آمیز نه تنها بر روی برند نیست بلکه پاک ، جذاب و زیبا است .

در مورد قیمت

وقتی صحبت از مارک و محصولات غذایی می شود ، همه جزئیات اهمیت دارد .

شما محصولات خود را با کیفیت و برند تهیه میکنید .

محصولات قوی ، برندهای قوی ، فروش قوی

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

شما میتوانید مراسم خود را با برند ایپک تجهیز کنید .

برای تهیه پک پذیرایی با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

دعاوی اختصاصی پیش فروش ملک

کمی پیش راجع به مطالبة مابه التفاوت کسری مساحت و مازاد مساحت در دعاوی اختصاصی خرید و فروش و بحث حق فسخی که به دنبال آن برای متعاملین ایجاد می شود صحبت کردیم؛ اکنون قصد داریم تا با شرایط مطالبة حقوق در جهت وجود مابه التفاوت کسری یا مازاد مساحت در قراردادهای پیش فروش ملک صحبت کنیم.

مبنای حقوقی دادخواست

واضح است که احداث ساختمان ها بر طبق نقشه های از پیش تعیین شده صورت می گیرد و به طور معمول باید مشخصات پیش بینی شده در نقشه را داشته باشد. با این حال چه بسا ممکن است به علل مختلف آنچه که در پایان آماده می شود، متفاوت از نقشه های مورد تأیید شهرداری و مورد توافق طرفین باشد. مثلاً مساحت بنا تغییر کند. در این صورت کسی که تفاوت بنا به ضرر او است، می تواند برای گرفتن مبلغ اختلافی طرح دعوا کند.

کسری مساحت

کسری مساحت ممکن است به صورت موجود باشد:

1)ملک پیش فروش شده ممکن است، کمتر یا بیشتر از 5 درصد متراژ مقرر در قرارداد کسری مساحت داشته باشد. اگر کسری مساحت کمتر از 5 درصد باشد، مابه التفاوت بر اساس نرخ مندرج در قرارداد مورد محاسبه قرار می گیرد و پیش فروشنده ملزم به پرداخت خواهد بود.

2)در صورتی که مساحت واحد تحویل شده کمتر از 95 درصد مقدار توافق شده در قرارداد باشد و یا به عبارت دیگر میزان کسری مساحت بیش از 5 درصد متراژ مقرر باشد، پیش خریدار دو راه پیش رو دارد:

اول اینکه می تواند به استناد کسری مساحت قرارداد را فسخ نماید.

دوم اینکه می تواند تفاوت قیمت را بر پایة قیمت روز بنا و بر اساس نظر کارشناسی از پیش فروشنده مطالبه کند.

مازاد مساحت

مازاد مساحت در شرایطی است که واحد ساخته شده مساحتی بیش از آنچه در قرارداد پیش فروش تعیین و توافق شده است، داشته باشد.

مازاد مساحت تا 5 درصد

اگر بنا نسبت به آنچه در قرارداد توافق شده است درست 5 درصد یا کمتر از آن اضافه مساحت داشته باشد، هیچکدام از طرفین حق فسخ قرارداد را ندارند. در این صورت پیش فروشنده می تواند طبق توضیحات بالا طرح دعوی کند.

مازاد مساحت بیش از 5 درصد

در صورتی که مازاد مساحت بنا بیش از 5 درصد باشد،صرفاً خریدار حق فسخ قرارداد را دارد. در صورت فسخ قرارداد ملک به پیش فروشنده باز می گردد و در نتیجه مطالبة مابه التفاوت مازاد مساحت جایی نخواهد داشت.

آیا حق مطالبة مابه التفاوت مازاد مساحت وجود دارد؟

پیش فروشنده که ملک بزرگتری نسبت به آن چه در قرارداد توافق شده است به پیش خریدار تحویل می دهد،حق دارد قیمت مساحت مازاد را مطالبه کند اما از آن جا که این تفاوت قیمت ناشی از عمل خود پیش فروشنده است، ملاک قیمت مساحت مازاد مبلغ مندرج در قرارداد است نه قیمت روز بنا.

طرفین دعاوی

دعوای مطالبة ما به التفاوت کسری مساحت را پیش خریدار مطرح می کند و خواندة دعوی پیش فروشنده خواهد بود. اما دعوای مطالبة مابه التفاوت مازاد مساحت  را پیش فروشنده در مقابل پیش خریدار مطرح می کند.

مرجع صالح برای رسیدگی

اگرچه بر اساس قانون پیش فروش ساختمان حل کلیة اختلافات  ناشی از تعبیر،تفسیر و اجرای قراردادهای پیش فروش ساختمان بر عهدة هیأت داوری است؛ ولی از آنجا که تاکنون آیین نامة اجرایی این ماده توسط وزارت مسکن و شهرسازی و وزارت دادگستری تهیه نشده است، بنابراین در حال حاضر رسیدگی به اختلافات ناشی از قراردادهای پیش فروش بر عهدة دادگاه عمومی است.

از آنجا که چنین دعوایی منقول است،

خواهان می تواند به دادگاه محل اقامت خوانده،محل انعقاد عقد و محل اجرای تعهد از سوی پیش فروشنده مراجعه کند.

نحوة اجرای رأی مبنی بر محکومیت به پرداخت مابه التفاوت کسری مساحت:

این رأی بر مبنای قیمت مندرج در قرارداد و یا قیمت روز بنا و بر اساس نظر کارشناسی از سوی دادگاه حقوقی صادر می شود و پس از طی مراحل قطعیت می یابد. در این حالت به درخواست محکوم له، اجراییه صادر می شود.

نکته

محکوم له می تواند با معرفی اموال پیش فروشنده، نسبت به توقیف اموال یا مسدود نمودن حساب های وی به میزان مورد حکم،اقدام کند.هم چنین می تواند نسبت به جلب محکوم علیه اقدام کند.

نحوة اجرای رأی محکومیت پیش خریدار به پرداخت مابه التفاوت مازاد مساحت:

این محکومیت از سوی دادگاه حقوقی صادر می شود. ماهیت این حکم پرداخت مبلغی وجه است.بنابراین محکوم له می تواند با معرفی اموال پیش خریدار نسبت به توقیف آن اقدام کند. هم چنین می تواند نسبت به جلب محکوم علیه اقدام کند.

دفتروکالت وکیل الرعایا

موسسه حقوقی وکیل الرعایا به وسیله وکلای مجرب، وکلای پایه یک دادگستری و همچنین وکلای کانون دادگستری این توان را در خود می بیند که دعاوی کلیه امور ذیل را در استان البرز، بپذیرد:

دعاوی حقوقی شامل:  دعاوی ملکی و املاک، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، تخلیه، حکم جلب، وصول مطالبات، الزام به سند، توقیف اموال  دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی خانوادگی شامل طلاق، طلاق توافقی، نفقه، عدم تمکین، حضانت، مهریه، فسخ نکاح و دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی کیفری شامل خیانت در امانت، قتل، ضرب وجرح. جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، سرقت. فروش مال غیر، کلاهبرداری.دیگر دعاوی مربوطه.و همچنین کلیه دعاوی حقوقی کیفری  و خانوادگی ثبتی تنظیم لایحه جهت دادگاه های بدوی. تجدید نظر، دیوان عالی کشور و طرح شکایت در کلیه دعاوی و تنظیم قرارداد مالی خرید و فروش و املاک، دیه. بیمه مشارکت، طلاق توافقی در تهران و کرج ثبت شرکت و تغییرات شرکتها. ثبت برند و ثبت علامت تجاری را در دفترمشاوره حقوقی درکرج  انجام دهد.

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

بهترین نوع صبحانه چیست؟

بهترین نوع صبحانه چیست؟ ، بدن ما کربوهیدرات را به گلوکوز تبدیل می‌کند. گلوکوز مثل سوختی برای عملکرد مغز ما است. کربوهیدرات در غلات و غذاهای شیرین بسیار زیاد است.  دیگر ماده ای که برای سبد صبحانه آماده توصیه می‌شود تخم مرغ است. تخم مرغ چه به صورت آبپز و چه در املت عملکرد قوی خود را دارد. ویتامین B موجود در تخم مرغ نقشی کلیدی در حافظه و مغز ما دارد. همچنین وجود گردو در بسته صبحانه نیز بسیار می‌تواند عملکرد ما را بهبود ببخشد. گردو معمولا همراه با پنیر که سرشار از کلسیم است مصرف می‌شود.

صبحانه مفید

به همین دلایل در صبحانه غذاهایی مانند املت و تخم مرغ آبپز مصرف می‌کنند و یا چای و گردو و پنیر استفاده می‌کنند. گاهی از غذاهایی مانند عدسی و آش شله قلمکار مصرف می‌کنند. همچنین مواد شیرینی مانند مربا و حلوا شکری و عسل در صبحانه خورده می‌شود. سازمان ها هم در پک صبحانه خود از این موارد استفاده می‌کنند. برای همین می‌بینیم که اداراتی که موفق در سبد خرید صبحانه آماده خود برای کارمندان اقلام خوراکی مقوی صبحانه دارند.

خوراکی های مفید تفریحی

  • لقمه‌ها و ساندویچ‌های مناسب
  • سس‌های مخصوص پیک نیک
  • پای‌های مخصوص پیک نیک
  • اسنک‌های
  • سالادها
  • خوشمزه‌های شیرین
  • نوشیدنی های مخصوص بصورت طبیعی
اوتمیل، صبحانه سالم رژیمی

اوتیمل یا بلغور جو دو سر آشنا هستند. اوتمیل که در واقع پرک شده جو دو سر هست خواص زیادی دارد. برای همین در بیشتر رژیم هایی که این روزها پزشک های تغذیه توصیه میکنند اوتمیل به عنوان یه صبحانه سالم دیده میشود. اوتمیل علاوه بر خواصش، خیلی هم راحت تهیه میشود. کافیه اون رو همراه با شیر، کمی نمک، شکر و دارچین داخل شیر جوش بریزید و بگذارید جوش بیاد و 2-3 دقیقه حرارت ببینه. البته طرز تهیه اوتمیل و نکاتش رو قبلاً به طور کامل برای شما عزیزان شرح دادیم.

 توست کره بادام زمینی و میوه، صبحانه سالم برای بچه ها

مصرف صبحانه سالم به خصوص برای بچه ها اهمیت زیادی دارد. توست کره بادام زمینی یکی از بهترین گزینه ها برای کودکان می باشد. برای تزیین صبحانه سالم برای بچه ها هم میتونید از میوه های مختلف مثل موز، کیوی یا بلوبری استفاده کنید. در ضمن میتونید کمی عسل هم روی کره بریزید تا توست شما شیرین تر بشه. برای بچه هایی که به بادوم زمینی حساسیت دارن میتونید به جای کره بادام زمینی از کرم کنجد استفاده کنید.

طرز تهیه اوتیمل

آماده کردن این میان وعده پرخاصیت بیش از اندازه ساده‌است. آنقدر که ممکن است فکر کنید جایی کم گذاشته‌اید یا اینکه چیزی را نادیده گرفته‌اید. کافی است شیر را با جو دو سر پرک و دارچین داخل یک کاسه ریخته و مخلوط کنید. سپس کاسه را از شب تا صبح داخل یخچال قرار دهید تا شیر به خورد جو رفته و اوتمیل غلیظ شود.بعد از گذشت هشت تا ۹ ساعت صبحانه پروتئینی خوشمزه شما آماده است. آن را در ظرفی مناسب سرو کرده، مقداری عسل روی آن بریزید. موز را هم به صورت حلقه‌ای برش داده و همراه گردو‌ها روی اوتمیل بچینید. در آخر از مقداری دارچین برای تزیین استفاده کنید.

می‌توانید عسل را به شکل لایه‌لایه میان آن بریزید یا اینکه با شربت کارامل یا شهد دلخواهتان این صبحانه عالی را میل کنید.

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید مهمانان خود را جذب کنید .

برای خرید زیپ کیپ با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

 

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پاکت کرافت جهت بسته بندی لباس

پاکت کرافت جهت بسته بندی لباس ،

بسته بندی کاغذی پاکت های کرافت در تنوعی خاص و مدل های زیبا منجر به این شده که نیازهای واقعی تولید کنندگان در صنعت بسته بندی محصولات غذایی و بهداشتی تا حد بسیاری پاسخ داده شود.

تولید پاکت بسته بندی کاغذی کرافت توانسته با ارائه انواع مدل ها و طرح و رنگ متنوع آینده فضای کسب و کار را رشد داده و کیفیت برتر را به مشتریان خود عرضه بنماید. با توجه به بالا بودن میزان سفارش انواع پاکت کرافت جهت بسته بندی اقسام مواد غذایی صنایع بهداشتی و کشاورزی خرید و فروش این محصول با توجه به نیاز بازار سیر صعودی را طی خواهد کرد.

خرید پاکت کرافت

خرید پاکت کاغذی کرافت در سایز های متنوع و در مدل های زیبا و جذاب پنجره دار و زیپ دار برای انواع خشکبار نان و حبوبات استفاده می شود.

تولید کنندگان اقسام محصولات غذایی میتوانند با بهره برداری از پاکت کاغذی کرافت و گلاسه سفید از جنس خوب و با استحکام کافی از بسته بندی خود مطمئن شده و محصولات خود را با بسته بندی لوکس و مدرن به بازار فروش عرضه کنند.

با تولید پاکت های کاغذی کرافت  عرضه و تقاضا در بازار متحول شد و بسیاری از تاجرین و مشتریان به سمت استفاده از بسته بندی های مدرن و امروزی  که توسط بهداشت از لحاظ مرغوبیت تایید شده برای محصولات خشکبار و آجیل روی آوردند.

مطابق با نظر کارشناسان این مجموعه خرید پاکت کاغذی کرافت نه تنها باعث تضمین سلامت محصولات غذایی و بهداشتی می باشد بلکه موجب جلوگیری از آلودگی محیط زیست شده و از ایجاد بیماری با مواد زیان بار پلاستیکی به شدت پرهیز میکند.

پاکت زیپ کیپ کرافت و موارد استفاده از آن

با توجه به شرایط خاص گرونا در جامعه خرید های آنلاین از فروشگاهها و بست بندی انها تبدیل به دغدغه ای مهم شده است .پاکت های کرافت مناسب بسته بندی و ارسال لباس های سفارشی اینترنتی می باشند.

پاکت های کرافت جزو بسته بندی های با کیفیت و مرغوب هستند که امروزه توانسته اند از جایگاه مناسبی در میان بسته بندی های پلاستیکی و مشمایی برخوردار شوند. جالب اینکه پاکت کاغذی کرافت خشکبار سالهای زیادی در کشور به عنوان بسته بندی استفاده میشده اما به مرور زمان بازار پلاستیک قدرت گرفت و نقش خرید و فروش پاکت کرافت کمرنگ تر شد.

اما امروزه با ایجاد آلودگی و ضرر هایی که توسط استفاده بی رویه از پلاستیک به محیط زیست و زندگی انسان وارد آمده کاربرد انواع پاکت کرافت برای انواع مصارف گوناگون همچنان رونق گرفت.

پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید. برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم .بسته های صبحانه ادارات . پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها .و طرح های مختلف .پذیرایی باشیوه نوین با بسته های پذیرایی ایپک شعار ماست.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید .تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

 

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

فروش زیپ کیپ ترحیم در استان البرز

فروش زیپ کیپ ترحیم در استان البرز ،بسته بندی مراسم ترحیم یکی از دغدغه هایی است که وقتی کسی به تازگی یک دوست عزیز را از دست داده است ، اولین چیزی که در ذهن آنهاست ، غذا یا میوه است .

با این وجود، واقعیت این است که غذا راه آسایش را فراهم می کند و کمترین کاری که بقیه ما می توانیم انجام دهیم برای مراقبت از دوستان و خانواده خود در چند روز اول مراسم است .

با لیستی از غذاهای برای مراسم ترحیم آماده باشید تا هنگام این مراسم ، به خانواده ای داغ دیده برسانید.

“ساندویچ های برای مراسم ختم چیست؟”

خوب ، آنها برخی از خوشمزه ترین ساندویچ هایی هستند که می توانید تصور کنید . معمولاً آنها را با ژامبون ، پنیر و سس خردل درست میکنیم .

از همه بهتر ، با این حال ، آنها پخته شده اند! این ساندویچ ها به اندازه کشویی هستند ، بنابراین آنها بهترین غذای ترحیم هستند زیرا مردم فقط به راحتی میتوانند آنها را بخورند.

اما در ایران بنا بر فرهنگشون ساندویچ را برای مراسم ترحیم انتخاب نمیکنن،

ممکن شما برای مراسم های عزاداری یا … در حسینیه ها و عزاداری های عمومی استفاده کنید .

میوه هایی که برای مراسم ترحیم استفاده میشود چه چیز هایی میتواند باشد ؟

شما میتوانید با استفاده از فصل های موردنظر سال میوه های خود را انتخاب کنید مثلا :

با توجه به فصل زمستان شما با انتخاب سه الی چهارنوع میوه مانند خیار، پرتغال، نارنگی و.. را انتخاب کرده و داخل پک مورد نظر خود بگذارید .

کیک های بسته بندی مراسم ترحیم را انتخاب کنید مانند :

کیک های یزدی یکی از خوشمزه ترین کیک های ایرانی ها می باشد .

معمولا ایرانی ها علاقمند به این نوع کیک هستند چرا که هم خوش طعم و هم قیمت مناسبی را دارند .

کیک های یزدی را معمولا در مراسم های عزاداری چه در محرم و چه در مراسم ختم استفاده میکنند .

کاپ کیک هایی نیز هستند که بیشتر برای مراسمات دفاع پایان نامه و… استفاده میشود یا میتوانید از خرما و حلوانیز استفاده کنید .

بسته بندی های ایپک سه نوع می باشد مانند زیپ کیف ، تلقی و مدل جعبه مقوایی ایپک

شما میتوانید با انتخاب اقلام موردنظر خود حتی هر وع اقلامی را در نظر گرفته به این مجموعه در میون گذاشته و بسته بندی ترحیم و یا ختم را درست کنید

آبمیوه نیز مهم ترین بخش این پک می باشد

آبمیوه میتواند از برند های مختلف با طعمهای مختلف در نظر گرفت .

پیشنهاد من به شما این است که شما میتوانید آبمیوه های با برند های سان استار و سن ایچ یا اینکه با ابمیوه های طبیعی ایپک نیز این نوشیدنی را امتحان کنید .

برای خرید و انتخاب بسته میتوانید با شماره های 0929724226 و 02634457718 تمایس بگیرید .

منبع : ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

بسته های پذیرایی آماده در کرج

بسته های پذیرایی آماده در کرج ،را می توانید از وبسایت ایپک باکس تهیه کنید .پک های پذیرایی همایش با کیفیت و مقرون به صرفه هستند .این پک ها از بهترین برندها تهیه می شود .با تهیه این پک های پذیرایی می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید .پک ها انواع مختلفی دارند : پک های پذیرایی همایش ، سمینار ، دفاعیه پایان نامه ، تولد ، عقد ، ترحیم ، مدارس و …شما می توانید همچنین اقلام پکیج پذیرایی خود را مطابق با میل و سلیقه خودتان انتخاب کرده و سفارش دهید .فرقی نمی کند که شما در کدام شهر یا شهرستان باشید کادر ایپک بسته های پذیرایی شما را تهیه کرده در هرکجا و هر زمان که بخواهید به شما تحویل می دهند .

محتویات بسته های پذیرایی آماده

آبمیوه ، چای ، نسکافه ، دسر ، فینگرفود ، سالد میوه ، کاپ کیک ، آجیل ، بیسکویت ، میوه و …

در تمامی پک ها یک عدد کارد ، قاشق ، چنگال ، لیوان و دستمال کاغذی تعبیه شده است و کاملا بهداشتی و شکیل طراحی شده اند .

فواید پرتقال در بسته های پذیرایی آماده

مصرف میوه روند سوخت و ساز ، قند ، چربی و پروتئین را در بدن بالا می برد .

و تاثیر زیادی در حفظ سلامت و تندرستی بدن دارد .

یکی از این میوه ها پرتقال است که از نظر ویتامین ها و مواد معدنی آماری قوی ارائه می کند .

پرتقال یکی از قدیمی ترین میوه هایی است که بشر از آن استفاده می کرده است و در حدود 500 سال قبل از میلاد مسیح کنفوسیوس از آن نام برده است .

  1. دانشمندان سوئدی کشف کرده اند که خوردن پرتقال از سرطان لوزالمعده جلوگیری می کند .
  2. خوردن پرتقال کلسترول را پائین می آورد .
  3. پوست سفید پرتقال و ورقه های نازک بین قسمت های داخل پرتقال بهترین دارو برای کاهش کلسترول خون است .
  4. اسانس پرتقال ضد عفونت های میکربی است .
  5. پرتقال مقوی معده و ضد گاز معده است .
  6. پرتقال ضد سم ، ادرار آور و نرم کننده سینه و ضد استفراغ است .
  7. جوشانده برگهای پرتقال برای شست وشوی ورم ها و کاهش درد مفید است .
  8. خوردن پرتقال آرام بخش است .
  9. اسانس پرتقال را برای ضد عفونی کردن بکار می برند .
  10. پرتقال خون را تمیز می کند .
نحوه سفارش پک های پذیرایی

شما می توانید بسته های پذیرایی را بصورت آنلاین و اینترنتی ایپک باکس سفارش دهید .

در وبسایت ایپک انواع مختلفی از بسته های پذیرایی طراحی شده اند که هم می توانید آن ها را سفارش دهید و هم می توانید بسته دلخواهتان را خودتان بسازید .

فرقی نمی کند در کدام شهر یا شهرستان زندگی می کنید تنها با زدن چند کلیک ساده می توانید این بسته های پذیرایی متنوع را سفارش داده و مشکلات خود را زمینه پذیرایی از میهمانانتان حل کنید .در حال حاضر توجه داشته باشید که به دلیل شیوع بیماری کرونا فعلا تمامی پک های پذیرایی بصورت خالی بفروش می رسد و تجهیز نمی شود.

 

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

کمیسیون ماده 99 قانون شهرداری

کمیسیون ماده 99 قانون شهرداری ،به منظور پیشگیری از عملیات ساختمانی غیرمجاز که خارج از محدوده تصویب شده شهر ها صورت می گیرد.کمیسیون ماده 99 شهرداری در استانداری ها تشکیل می شود. که مرکب از نمایندگان وزارت مسکن،قوه قضائیه و وزارت کشور می باشد.

شرح وظایف

این کمیسیون قادر می باشد که در صورت بروز تخلف دستور قلع و قمع بنا یا پرداخت جریمه را حسب مورد صادر نماید.به بیان دقیق تر به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در خارج از حریم مصوب شهرها و نحوه رسیدگی به موارد تخلف، کمیسیونی مرکب از نمایندگان وزارت کشور. قوه قضاییه و وزارت مسکن و شهرسازی در استانداری ها تشکیل خواهد شد. کمیسیون حسب مورد و باتوجه به طرح جامع (چنانچه طرح جامع به تصویب نرسیده باشد.

با رعایت ماده 4 آیین نامه ی احداث بنا در خارج از محدوده ی قانونی و حریم شهرها مصوب 1355). نسبت به صدور رأی قلع بنا (خراب کردن بنا). یا جریمه معادل پنجاه درصد تا هفتاد درصد قیمت روز اعیانی تکمیل شده اقدام خواهد نمود..
مراجع ذی ربط موظفند برای ساختمان هایی که طبق مقررات این قانون و نظر کمیسیون برای آن ها جریمه تعیین و پرداخت گردیده. در صورت درخواست صاحبان آن ها برابر مقررات گواهی پایان کار صادر نمایند.

وظایف شهرداری ها

وفق ماده 99،شهرداری ها در رابطه با حریم شهرها یک سری وظایف به عهده دارند که به شرح ذیل می باشد:

1)بایستی محدوه حریم شهر و نقشه جامع شهرسازی را با توجه به گسترش و توسعه احتمالی شهر معین نمایند.

2)شهر داری ها بایستی با عنایت به نقشه عمرانی شهر،مقرراتی را برای تمامی اقدامات عمرانی از قبیل خیابان کشی.قطعه بندی و تفکیک اراضی،ایجاد ساختمان و باغ.ایجاد کارخانه و کارگاه و حفظ بهداشت عمومی ،معین نمایند.

و وظایفی از این قبیل.

ساخت و ساز های غیرمجاز در روستاها

وفق اساسنامه تشکیلات و سازمان دهیاری ها که مصوب هیأت وزیران است.صدور پروانه برای ساختمان هایی که در محدوده ی قانونی روستا ساخته می شوند. با رعایت مقررات مندرج در آیین نامه مربوط به استفاده از اراضی. احداث بنا و تأسیسات در خارج از محدوده ی قانونی و حریم شهرها، موضوع تصویب نامه ی شماره 4940 مورخ ٢٢/2/٥٥ و سایر مقررات از وظایف بخشداری است. در عین حال تشکیل پرونده و ارجاع به بخشداری برای صدور مجوز از وظایف دهیاری است.نحوة برخورد با ساخت و ساز های غیرمجاز اعم از آنکه در مراحل ابتدایی باشند. یا اینکه عملیات ساخت آن ها به پایان رسیده باشد.بر اساس آیین نامة فوق الذکر مشخص شده است.

شروع به اجرای ساخت و ساز غیر مجاز

بر اساس آنچه اساسنامه تعیین کرده است. با اعلام و درخواست سازمان های ذیربط دولتی یا فرمانداران و بخشداران، استاندار دستور توقف عملیات ساختمانی غیر مجاز را به ضابطان دادگستری صادر خواهد کرد.

ساخت و ساز غیرمجازی که منجر به احداث بنا شود؛

در مورد برخورد با تخلفات ساختمانی که در آن عملیات ساختمانی بدون مجوز، منجر به احداث بنا شده و پایان یافته  است. اینطور مقرر شده است که کمیسیون ماده 99 حسب مورد و با توجه به طرح جامع (چنانچه طرح جامع به تصویب رسیده باشد .با رعایت ماده ی 4 آیین نامه احداث بنا در خارج از محدوده ی قانونی و حریم شهرها مصوب 1355) نسبت به صدور رأی قلع بنا یا جریمه معادل پنجاه تا هفتاد در صد قیمت روز اعیانی تکمیل شده. اقدام خواهد کرد.

تکلیف بنای احداث شده پس از پرداخت جریمه

در این راستا مراجع ذیربط موظف اند برای ساختمان هایی که طبق مقررات این قانون و نظر کمیسیون برای آنها جریمه تعیین و پرداخت گردیده است. در صورت درخواست صاحبان آنها برابر مقررات گواهی پایان کار صادر کنند. بدیهی است. در این گونه موارد چون رأی کمیسیون مستند به قانون مصوب مجلس است . ضابطان دادگستری مکلف به همکاری و صدور دستورات قضایی لازم برای اجرای آرای کمیسیون هستند. وزن و اعتبار آرای این کمیسیون همچون اعتبار کمیسیون ماده ی 100 قانون شهرداری است و همان الزام را دارد.

نکته

دهیاری ها مکلف اند، در برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز از طریق بخشداری ذیربط موارد تخلف از اصول حاکم بر ساخت و ساز و عدم رعایت سرانه و کاربری های مشخص شده. مطابق طرح هادی روستایی را فورا به اطلاع کمیسیون مستقر در استانداری برسانند.

دفتروکالت وکیل الرعایا

موسسه حقوقی وکیل الرعایا به وسیله وکلای مجرب، وکلای پایه یک دادگستری و همچنین وکلای کانون دادگستری این توان را در خود می بیند که دعاوی کلیه امور ذیل را در استان البرز، بپذیرد:

دعاوی حقوقی شامل:  دعاوی ملکی و املاک، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، تخلیه، حکم جلب، وصول مطالبات، الزام به سند، توقیف اموال  دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی خانوادگی شامل طلاق، طلاق توافقی، نفقه، عدم تمکین، حضانت، مهریه، فسخ نکاح و دیگر دعاوی مربوطه.دعاوی کیفری شامل خیانت در امانت، قتل، ضرب وجرح. جعل اسناد، استفاده از سند مجعول، سرقت. فروش مال غیر، کلاهبرداری.دیگر دعاوی مربوطه.و همچنین کلیه دعاوی حقوقی کیفری  و خانوادگی ثبتی تنظیم لایحه جهت دادگاه های بدوی. تجدید نظر، دیوان عالی کشور و طرح شکایت در کلیه دعاوی و تنظیم قرارداد مالی خرید و فروش و املاک، دیه. بیمه مشارکت، طلاق توافقی در تهران و کرج ثبت شرکت و تغییرات شرکتها. ثبت برند و ثبت علامت تجاری را در دفترمشاوره حقوقی درکرج  انجام دهد.

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

بسته های زیپ کیپ مراسم ترحیم

بسته های زیپ کیپ مراسم ترحیم ، یکی از دغدغه هایی است که وقتی کسی به تازگی یک دوست عزیز را از دست داده است ، اولین چیزی که در ذهن آنهاست ، غذا یا میوه است .

با این وجود، واقعیت این است که غذا راه آسایش را فراهم می کند و کمترین کاری که بقیه ما می توانیم انجام دهیم برای مراقبت از دوستان و خانواده خود در چند روز اول مراسم است .

با لیستی از غذاهای برای مراسم ترحیم آماده باشید تا هنگام این مراسم ، به خانواده ای داغ دیده برسانید.

“ساندویچ های برای مراسم ختم چیست؟”

خوب ، آنها برخی از خوشمزه ترین ساندویچ هایی هستند که می توانید تصور کنید . معمولاً آنها را با ژامبون ، پنیر و سس خردل درست میکنیم .

از همه بهتر ، با این حال ، آنها پخته شده اند! این ساندویچ ها به اندازه کشویی هستند ، بنابراین آنها بهترین غذای ترحیم هستند زیرا مردم فقط به راحتی میتوانند آنها را بخورند.

اما در ایران بنا بر فرهنگشون ساندویچ را برای مراسم ترحیم انتخاب نمیکنن،

ممکن شما برای مراسم های عزاداری یا … در حسینیه ها و عزاداری های عمومی استفاده کنید .

میوه هایی که برای مراسم ترحیم استفاده میشود چه چیز هایی میتواند باشد ؟

شما میتوانید با استفاده از فصل های موردنظر سال میوه های خود را انتخاب کنید مثلا :

با توجه به فصل زمستان شما با انتخاب سه الی چهارنوع میوه مانند خیار، پرتغال، نارنگی و.. را انتخاب کرده و داخل پک مورد نظر خود بگذارید .

کیک های بسته بندی مراسم ترحیم را انتخاب کنید مانند :

کیک های یزدی یکی از خوشمزه ترین کیک های ایرانی ها می باشد .

معمولا ایرانی ها علاقمند به این نوع کیک هستند چرا که هم خوش طعم و هم قیمت مناسبی را دارند .

کیک های یزدی را معمولا در مراسم های عزاداری چه در محرم و چه در مراسم ختم استفاده میکنند .

کاپ کیک هایی نیز هستند که بیشتر برای مراسمات دفاع پایان نامه و… استفاده میشود یا میتوانید از خرما و حلوانیز استفاده کنید .

بسته بندی های ایپک سه نوع می باشد مانند زیپ کیف ، تلقی و مدل جعبه مقوایی ایپک

شما میتوانید با انتخاب اقلام موردنظر خود حتی هر وع اقلامی را در نظر گرفته به این مجموعه در میون گذاشته و بسته بندی ترحیم و یا ختم را درست کنید

آبمیوه نیز مهم ترین بخش این پک می باشد

آبمیوه میتواند از برند های مختلف با طعمهای مختلف در نظر گرفت .

پیشنهاد من به شما این است که شما میتوانید آبمیوه های با برند های سان استار و سن ایچ یا اینکه با ابمیوه های طبیعی ایپک نیز این نوشیدنی را امتحان کنید .

برای خرید و انتخاب بسته میتوانید با شماره های 0929724226 و 02634457718 تمایس بگیرید .

منبع : ایپک باکس

  • fatemeh shafiei