ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

غذاهای شادی آور و انرژی زا

غذاهای شادی آور و انرژی زا ،گاهی اوقات به دلیل دل مشغولی های روزمره احساس خستگی و بی حوصلگی زیادی به شما دست می دهد. در چنین مواردی می توانید با کارهای مختلفی خودتان را سرحال کنید.اگر همیشه غذاهای تکراری می‌خورید تعجبی ندارد .که دچار افسردگی و بی‌حوصلگی بشوید. به خاطر اینکه بدنتان از دریافت ویتامین‌های مختلف و مورد نیاز محروم می‌شود. اگر می‌خواهید احساسات منفی و افسردگی‌های روزمره را از خودتان دور کنید .این مواد غذایی را در برنامه‌ی غذایی‌تان بگنجانید. با ما همراه باشید.

ماده غذایی نشاط آور و شاد کننده را بشناسید

1. لوبیای سیاه:لوبیای سیاه حاوی منیزیم می باشد. که باعث افزایش هورمون شادی می شود.

2.نان غلات کامل:زمانی که هورمون های شما بسیار زیاد می شوند. فرقی ندارد که چه هورمونی باشند، ممکن است. که میل زیادی نسبت به غذا های کربوهیدرات دار پیدا کنید.کلوچه ها در این موارد به شما کمک می کند زیرا کربن پیچیده دارند. نان و غلات کامل نیز جزء این دسته می باشد.این مواد می تواند باکتری های مفید را افزایش دهد .که روحیه شما را نیز بهبود می بخشد.

3.چای بابونه: چای بابونه یکی از مواردی است. که در طول روز به شما آرامش می دهد. و احساس شادی را در شما به جریان می اندازد .و همچنین می تواند عملکرد ذهنی تان را در طول روز ارتقا ببخشد.

4.شکلات تلخ :شکلات های کاکائویی در کوتاه مدت حس گرمی و شادی را به شما انتقال می دهند. کاکائوی موجود در آن ها می تواند به سرعت تمرکز فرد را ارتقا دهد. و همچنین جریان خون مغز را نیز افزایش می دهد و در نتیجه به شما کمک می کند. که احساس انرژی بیشتری داشته باشید.

5.تخم مرغ: تخم مرغ ها حاوی اسید چرب امگا 3، زینک، ویتامین ب، و D می باشند و به همین دلیل در شادی فرد موثر هستند .و از طرفی می توانند به شما احساس سیری زیادی ببخشند .و انرژی زیادی را در مدت زمان طولانی حفظ کنند .

مواد غذایی انرژی زا

گوجه فرنگی های گیلاسیاین گوجه فرنگی ها سرشار از لیکوپن می باشند. لیکوپن آنتی اکسیدانی است. که مغز شما را در برابر افسردگی محافظت می کند. لیکوپن در پوست گوجه قرار گرفته و معمولاً در گوجه های گیلاسی بیشتری یافت می شود .

چای سبزچای سبز حاوی کافئین طبیعی می باشد. که انرژی فرد را بالا می برد و یک فنجان چای سبز می تواند به یک باره شما را از لحاظ روحی و جسمی سرحال کند .

وزموز ها معمولاً گلایسمیک کمی دارند .و انسولین موجود در آن ها باعث می شود. که قند کافی و سالم به بدن تان برسد .که یکی از منابع شادی می باشد و همچنین حاوی پتاسیم هستند .که آن هم در شادی فرد موثر است.

کشمش آهن اضافی را به رژیم غذایی شما می دهد. و خوشبختانه کشمش ها منبع غنی از موادی هستند .که در شادی فرد موثرند، مثل منیزیم، ویتامین b6 و ویتامین c.

زعفران

این تارهای نازک قرمز رنگِ مثقالی خیلی گران تومان، باارزش‌ترین ادویه‌ی هر آشپزخانه‌ی ایرانی است .که نه تنها عطر و رنگ غذاها را از این رو به آن رو می‌کند .بلکه حال و هوای شما را هم عوض می‌کند. بدانید و آگاه باشید که زعفران قادر است .پیری را از شما دور کند. اصلاً این بار که یک کاسه شله زرد پرملات زعفران دار حسابی به دستتان رسید. با تمام وجود بویش کنید. خواهید دید اولین عکس‌العملتان یک لبخند پت و پهن خواهد بود. اصلاً اجداد طبیب ما برای بهتر کردن خلق و خو و رفع خستگی و کسالت همیشه به بیماران خود زعفران تجویز می‌کردند. چای زعفرانی و یا برنج پوشیده شده از این ادویه‌ی باارزش کلی شادتان می‌کند.

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید مهمانان خود را جذب کنید .

برای خرید زیپ کیپ با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۰۰/۰۲/۲۹
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی