ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

۲۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سنت های شب یلدا

سنت های شب یلدا ،آخرین شب پاییز که درازترین شب سال است توسط ایرانیان جشن گرفته می شود آیین و رسم مختلفی دارد ودرشهرهای مختلف ایران درکنارهم این آداب و روسم را بجا می آورند.

این شب اصالت بسیاری داردکه درتمام شهرهای ایران با رسوم نسبتا واحدی جشن می کیرند.

هرچند که در این وضعیت پیش آمده به دلیل بروز کرونا در حال حاضر دورهمی ها ممنوع شده و به دلیل رعایت سلامت  بصورت مجازی پیشنهاد می شود. تا فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

علت نام گذاری شب یلدا

ابوریحان بیرونی با نام میلاداکبر از شب یلدا یاد می کند که نام آن را میلاد خورشید می نامد .البته این نام یک واژه سریانی در زبان مسیحیت است .قدمت شب یلدا مشخص نیست .اما باستان شناسان از طریق آثار باستانی موجود هفت هزار سال تقریبی برای قدمت شب یلدا رقم زده اند.

ایرانیان باستان آخرآذرماه و اول دی را زایش خورشید می نامند. روشنایی نشانه هایی از آفریدگار است در حالی که شب، تاریکی نشانه اهریمن. مردن براین بباورند شب و روز یا روشنایی و تاریکی در یک جنگ همیشگی به سر می برند. روزهای روشن پیروز این جنگ هستند.

آداب مرسوم در شب یلدا نزد ایرانیان

مردم ایران تا پاسی ازشب با انواع و اقسام برنامه های شاد در کنار یکدیگر این شب دراز را به خوشی سپری می کنند تا تاریکی و سردی و اندوه غیبت روحشان را تضعیف نکرده و با آسمانی روشن به رختخواب رفته به راحتی استراحت کنند.

جشن یلدا توسط ایرانیان با شب نشینی اقوام و خانواده در کنار یکدیگر برگزار می شود یا همگی  به نزد بزرگ فامیل  رفته و دورهم جمع می شوند. خوردن هندوانه ، آجیل و انار و شیرینی و میوه های مختلف از سنت های شب یلدا این شب عزیز می باشد این میوه های پردانه شب یلدا حکم باروری و سرایت این برکت را دارد.

در شب یلدا به شعرخوانی ها و داستان خوانی بزرگ تر هاگوش فرا می دهند.قصه هایی که قهرمان های آن پریان و دیوها و جانوران هستند و مطمئنا شنیدنش برای هر کودکی خوشایند و جذاب می باشد..

وبا توجه به فرهنگ شهرهای مختلف و داستان سرایی های مرسوم در شهرهای مختلف بطور مثال : قصه های حسین کرد شبستری  در آذربایجان بسیار مرسوم است .

حافظ خوانی درشب یلدا

حافظ خوانی مانند شاهنامه خوانی در این شب ها مرسوم است و بزرگ فامیل با گرفتن فال حافظ از کسی که نیت کرده می خواهد تا جمله زیر را تکرار کند: ای حافظ شیرازی تو کاشف هر رازی، من طالب یک فالم، بر من نظر اندازی

وبدین صورت است که غزل را از سمت صفحه راست می خوانند و باید به ابتدای صفحه مراجعه کتد یعنی اگر در صفحه راست غزل از اواسط شروع شده بوده به صفحه پشتی مراجعه می کنیم و اگر مثبت بود تعبیر فال که نتیجه فال هم مثبت است.

چیدمان سفره شب یلدا

هندوانه و انار پایه های اصلی سفره بحساب می آیند و گذشتگان بر این باور بودند که با خوردن انار که رنگ قرمزش نماد برکت و شادی است یادآور روزهای گرم می باشد.

البته با لبو و کدو حلوایی هم می توان دسرهای خوشمزه ای درست کرد. آجیل که شامب بادام زمینی و بادام و فندق می شود جز سفره شب یلدا هستند. از تنقلات شب یلدا میتوان به باسلوق وتخمه ، شاهدانه ونخودچی ،پشمک استفاده کرد که طرفداران بسیاری دارد.

البته خوردن هندوانه شاید بنظر در سرما چندان جالب بنظر نیاید و لی رنگ قرمزش نمادی از فصل گرماست .

آداب شب یلدا در شهرهای مختلف ایران چگونه برگزار می شود؟

دراصفهان دو نوع شب چله دارند یکی شب چله کوچک که از اول دی تا دهم دی بهمن ادامه و چله بزرگ که از دهم بهمن ماه تا سی همان ماه را جشن می گیرند.

شب یلدا در کهگیلویه وبویراحمد:آشهای مختلفی مانند دووا که یک نوع آش دوغ است و شیر برنج وآش بادام هم هست.

استان فارس:آنها از میوه های مانند خرما و رنگینک هم استفاده می کنند و در استفاده از این میوه ها مزاج افراد را درنظر میگیرند.

اردبیل : که غذاهایی مانند پلو ماهی بسیار مرسوم است.

همدان:فال سوزن هم یکی از رسوم همدانی ها در شب یلدا است همه دور تا دور هم می نشینند و پیرزنی به صورت مداوم شعر میخواند و دختر کوچکی هم بعد از تمام شدن هر شعر به یک تکه پارچه آب نخورده و نبریده سوزن میزند و شعرهای  بنا بر ترتیب نشستن مهمان ها فال آنها میشود.

خوراکی های مخصوص  شب یلدا مربوط به آب و هوای آنجا هست میخورند.در شهرهای ملایر و تویسرکان معمولی ترین خوراکی های موجود مانند کشمش و گردو و میز خورده میشود.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.شما دوستان عزیز می توانید برای شب یلدا از پک های پذیرایی شب یلدا شرکت ایپک با تزئینات و اقلام مورد نظر استفاده کنید.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

تخفیف ویژه پک های پذیرایی شب یلدا

تخفیف ویژه پک های پذیرایی شب یلدا ،اولین کاری که شما باید برای شب یلدا انجام بدهید چیدن یک میز خاطره انگیز است. از قدیم رسم بوده که شب یلدا را دور کرسی می‌نشستند و گل می‌گفتند و گل می‌شنیدند. اگر برایتان امکان داشته باشد که از کرسی استفاده کنید عالی می شود اما معمولا در آپارتمان‌های امروزی این امکان فراهم نیست و میزبان‌ها به چیدن یک میز جذاب بسنده می‌کنند.

برای چیدن میز حتما از یک میز بزرگ که روی آن با رومیزی پوشانده شده است استفاده کنید. بهتر است رومیزی که در نظر می‌گیرید حتما رنگ و شکل سنتی داشته باشد تا فضای شما را به شب یلدا نزدیک‌تر کند. بعد از چیدن میز دو شمعدان به همراه شمع این طرف و آن طرف بگذارید. اگر خیلی زمان برای این قضیه ندارید می توانید از پک های پذیرایی آماده شب یلدا ایپک استفاده کنید .یا جعبه های شب یلدا را تهیه کنید یا اینکه با تزئینات جعبه سفارشتان را باخیال راحت تحویل بگیرید.

چگونه از مهمانان در شب یلدا پذیرایی کنیم؟

در شب یلدا همه چیز قرمز رنگ است، اصلا بیشتر هیاهو و نشاط شب یلدا را مدیون همین رنگ قرمز آتشین هستیم که گرمای خاصی را به خانه های ما مهمان می کند. می توانید علاوه بر همه میوه های قرمز خوش رنگ که در سفره های یلدایی تان می گذارید شان، می توانید از پارچه هایی با طرح و نقش های ایرانی استفاده کنید تا اصالت بیش تری را در دکوراسیون شب یلدایتان شاهد باشید. ترمه های رنگارنگ بهترین انتخاب ها هستند.

مثلاً می‌توانید با آب هندوانه، اسموتی، ژله و حتی بستنی با طعم هندوانه، پذیرایی متفاوتی را رقم بزنید. به علاوه اگر امسال موفق به خرید یا پیدا کردن این جزء مهم و همیشگی شب یلدا نشدید هم نگران نباشید. کیک و کاپ کیک‌های شبیه هندوانه می‌توانند انتخاب‌های جالب توجهی باشند، حتی می‌توانید بیسکوئیت‌های دستپخت خود را به شکل هندوانه تزئین کرده و جای خالی آن را به بهترین شکل ممکن پر کنید. برای تهیه ژله هم می‌توانید داخل میوه‌های دیگری مثل لیمو را خالی کرده و آن را با ژله هندوانه یا هر ژله قرمز رنگ دیگر پر کرده و سرانجام با استفاده از چیپس‌های شکلاتی دانه‌های هندوانه را تداعی کنید.

هندوانه تزئینی شب یلدا

برای این که هندوانه شب یلدایتان خیلی خوب تزیین شود و مهمان‌ها بتوانند راحت آن را میل کنند چند پیشنهاد داریم. اول این که می‌توانید هندوانه را با پوست به شکل‌های مثلث قاچ کنید و با قرار دادن یک چوب بستنی در انتهای آن خوردن هندوانه را به راحت‌ترین کار برای مهمانان‌تان تبدیل کنید.

مدل دیگر استفاده از دستگاه‌هایی است که بستنی‌ها را به شکل اسکوپ‌های گرد در می‌آورند. با این دستگاه‌ها به جان هندوانه‌تان بیفتید و با درآوردن تکه‌های به شکل گرد آن‌ها را برای مهمان‌ها حاضر کنید و با قرار دادن چند چنگال یکبار مصرف کوچک یا خلال دندان‌های درشت، تجربه میل کردن هندوانه  بهشیوه کاملا آسان را به مهمان‌هایتان اهدا کنید. زمانی که هندوانه‌هایتان آماده شد چند برگ نعنای تازه هم روی آن بریزید تا نمای خوبی داشته باشد .

نوشیدنی مخصوص شب یلدا

میل کردن خشکبار و میوه‌ها ممکن است مهمان‌های شما را تشنه کند. برای این که لازم نباشد دائم برای آب خوردن از کنار مهمان‌ها بلند شوید کافیست یک پارچ پر از آب کنید. چند حلقه لیموی تازه و نعنا داخل آن بیندازید و به مهمان‌هایتان لذت نوشیدن یک آب گوارا و خوش طعم را بدهید.اگر برای مهمانی شب یلدای‌تان بتوانید از سماور استفاده کنید عالیست. سماور یا چای سازتان را روی میز بگذارید و هر زمان که مهمانی میل به چای داشت، سریع بدون این که از جمع جدا شوید برای او چای بریزید. چای شب یلدای شما باید با زعفران، هل و دارچین دم کشیده باشد تا طعم و رنگ بی‌نظیری داشته باشد. نبات را فراموش نکنید. چای و نبات در این شب پر از تنقلات و خوراکی جزء واجبات است.

شام شب یلدا

شما می توانید در پک های سفارشی خود شام مخصوص شب یلدا را بی دغدغه از ایپک تهیه کنید وخود به تزئینات ویژه شب یلدا رسیدگی کنید.

از آن جایی که شب یلدا پر از خوراکی‌های خوشمزه است ممکن است مهمان‌های شما خیلی علاقه نداشته باشند غذای سنگین بخورند. برای این که غذای سبکی تهیه کنید کافیست به علاقه غذایی مهمان‌هایتان دقت کنید و بر همان اساس مقداری غذا تهیه کنید. البته توصیه ما این است که از غذاهای فینگر فود کوچک یا غذایی مانند دلمه برگ مو یا انواع کوکو که سرو و خوردن آن ساده است استفاده کنید.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی شب یلدا

پک پذیرایی شب یلدا ،طولانی ترین شب سال برای ما ایرانی ها یک دلخوشی است. دلخوش از این که چند لحظه می‌توانیم بیشتر از سایر شب ها در کنار هم باشیم.با هم حرف بزنیم و هم را ببینیم و حتی در کنار هم نفس بکشیم. شاید با مشغله‌های امروز، از انواع مشکلات اقتصادی تا بیماری ها و مشکلات اجتماعی، این شب بتواند چند لحظه ما را از آشوب بیرون به ساحل آرامش برساند. همین چند لحظه آرامش هم غنیمت است .و باید از آن استفاده کرد. در شب یلدا که یک جشن ملی است، می‌توان کارهای فراوانی کرد و لذت برد. ولی قسمتی جدایی ناپذیر هر جشنی خوردنی‌های خوشمزه‌اش است. برای همین شرکت‌های مهم برای این که کام کارمندان خود را در این چند لحظه آرامش شیرین کنند، پک یلدا در اختیارشان قرار می‌دهد.

میوه‌های شب یلدا کدام اند؟

میوه‌های شاخص درون بسته پذیرایی یلدا، انار و هندوانه هستند. از میوه‌های فصل پاییز مانند خرمالو و نارنگی و کیوی هم استفاده کنید. همچنین وجود میوه‌های همیشگی مثل موز و خیار و سیب هم می‌تواند رنگ و لعاب پک پذیرایی یلدا را بالا ببرد. مصرف میوه‌های شاخص بسته یلدا، کمی سخت است. بنابراین افراد با سلیقه سعی می‌کنند انارها را به شکل دان‌شده و هندوانه را به شکل برش داده شده در پک یلدا قرار دهند. همچنین استارتاپ پذیرایی ایپک که بهترین شرکت حال حاضر پذیرایی شب یلدا برای سازمان‌ها و شرکت‌ها است. با ابتکاری جالب هندوانه‌های برش داده شده در پذیرایی یلدا خود دارد.همچنین می‌توان از آب انار نیز به عنوان نوشیدنی در بسته یلدا بهره برد.بخصوص برای بیمارانی که دورا نقاهت خودرا می گذرانند.

شیرینی‌ها و خوراکی‌های شب یلدا

از قدیم الایام شیرینی باسلوق پای ثابت پذیرایی بلندترین شب سال بوده است. شیرینی خوشمزه ژله‌ای مانند که در وسط آن مغز گردو جا خوش کرده است، آنقدر خوشمزه است که نمی‌توان از آن گذشت. همچنین انواع کاپ‌ کیک ها و شیرینی‌های مختلف نارگیلی و گردویی پک یلدا را پر برکت و رنگی‌تر می‌کنند.

پک یلدا را به چه شکل و با چه بسته‌بندی هدبه بدهیم؟

انواع جعبه‌های زیبا و پک‌های قشنگ برای بسته پذیرایی شب یلدا موجود است. ایپک که دارای جعبه‌های بسیار زیبا با طراحی حرفه‌ای است. این جعبه‌ها انواع ابعاد دارند و برای هرحجم از پذیرایی جعبه متناسبی وجود دارد. جعبه پذیرایی ایپک را که حتی می‌توانید به شکل خالی در تعداد بالا سفارش دهید، علاوه بر زیبایی، بسیار بهداشتی هم است. جعبه‌های مقوایی  به خاطر بسته بودن از نفوذ انواع ویروس از جمله ویروس کرونا به مواد غذایی محافظت می‌کند. لازم به ذکر است جدا از سربسته بودن جعبه های پک پذیرایی یلدا  تمام مواد خوراکی موجود در جعبه به شکل داخل ظرف و یا بسته‌بندی هستند. علاوه بر این، بسیار از سازمان‌ها پک یلدا خود را به شکل سبدهای بسیار زیبا از ایپک می‌گیرند.

پک پدیرایی شب یلدا را بذای ادارات حودمان هم می توانیم تهیه کنیم؟

تهیه پک یلدا در آشپزخانه شرکت و یا توسط شرکت همیشه سخت بوده است. این سختی از صرف هزینه فراوان برای تهیه تک‌تک اقلام خوراکی تا زحمت بسته‌بندی آن وجود دارد. مخصوصا سازمان‌هایی با تعداد پرسنل بالای ۱۰۰ نفر این کار تقریبا غیرممکن است. همچنین به دلیل نداشتن تجربه ناکافی در تهیه پک یلدا ممکن است که مواد خوراکی پک کیفیت لازمرا نداشته باشند و هزینه و زمانی که صرف شده را هدر بدهند. همچنین ترکیب مواد خوراکی نیاز به تجربه و تخصص دارد و هرکسی نمی‌تواند پک یلدا شکیل تهیه کند. از این رو شرکت‌های معتبر این کار پردردسر را به ایپک می‌سپارند. متخصصان ایپک که سال‌ها تخصص در پذیرایی دارند می‌توانند بهترین پک یلدا را در تعداد بالا و در بالاترین کیفیت تقدیم سازمانتان کنند.

اقلام موجود در پک شب یلدا

پک پذیرایی شب یلدا دارای اقلام مختلفی است از جمله :

انواع میوه متناسب با شب یلدا ( انار ، هندوانه ، خرمالو ، انگور ، … ) ، نوشیدنی ( آبمیوه ، آب معدنی ، چای ، نسکافه ، … ) ، آجیل ، دسر ، فینگرفود و …

در تمامی پک ها یک عدد بشقاب ، لیوان ، قاشق ، چنگال ، کارد و دستمال کاغذی تعبیه شده است .

تمامی اقلام نام برده شده درون باکسی بهداشتی و زیبا که قابل حمل می باشد قرار داده شده است .

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

آداب مهمانی عصرانه

آداب مهمانی عصرانه ،برگزاری مهمانی در تمامی فرهنگ‌ها رفتار و حرکتی مشترک است. انسان‌ها به معاشرت و دورهمی نیاز دارند و از طریق مهمانی‌ها به روح و روان خود کمک می‌کنند که سختی‌های زندگی روزمره را پشت سر بگذارند.

یکی از انواع مهمانی‌های مرسوم، مهمانی عصرانه است. یک دورهمی عالی که شرایط و مناسک خود را دارد. این مهمانی که در ساعت عصر روز برگزار می‌شود، به سنگینی مهمانی شام نیست و بیشتر به کمک غذاهای سبک و ساده، دسرهای خوشمزه، نوشیدنی‌های مطابق با فصل و شیرینی‌های متنوع برگزار می‌شود. یادمان باشد که هدف از مهمانی عصرانه این است که غذاهای ساده‌تر ترتیب دهیم تا بتوانیم بیشتر با هم گپ بزنیم. پس بهتر است به دنبال تجملات عجیب و غریب نرویم.

خوراکی های مناسب مهمانی عصرانه

نوشیدنی  و کیک :چای هم خوب است اما برای بهار و تابستان شاید یک نوشیدنی خنک مناسب تر باشد. این روزها نوشیدنی های سنتی روی مد هستند. البته این یک مد خوب در مهمانی هاست. هم سالم هستند و هم به نسبت آبمیوه ها مقرون به صرفه تر! اغلب این نوشیدنی ها در کم ترین زمان ممکن آماده سرو می شوند. شربت بیدمشک، تخم ریحان، نعناع و خاکشیر گزینه های مناسبی برای منوی نوشیدنی ها هستند.یااینکه قهوه و چای زعفران یا دارچین هم گزینه های خوب فصل سرما هستند.

ساندویچ و اردور: علاوه بر شیرینی و کیک برای مهمانی عصرانه می‌توان از بین انواع اردورهای ایرانی و بین‌المللی، آن‌هایی که مورد علاقه‌ی ما هستند را نیز انتخاب کنیم. ما پیشنهاد می‌کنیم برای مهمانی عصرانه از میان خوراک‌های ایرانی مانند کتلت، شامی، آش، حلیم بادمجان و اقسام دلمه‌ها، یکی دو مدل را انتخاب کرده و میز زیبا و رویایی را برای مهمانان خود بچینید. از اردورهای غیرایرانی هم می‌توان به انواع کیش و کاناپه و رول‌های مختلفی مثل اسپرینگ رول یا فرش رول و ساندویچ‌های کوچک اشاره کرد. همچنین می‌توانید روی میز را با انواع میوه‌های فصل، آجیل و شکلات‌های مخالف پر کنید.

سلف سرویس عصرانه با پک های پذیرایی

اغلب ممکن است در مهمانی‌ در خانه‌های کوچک نتوان میز را به تعداد مهمانان حاضر آماده کرد. یک راه حل فوق العاده برای رفع این مشکل سرو غذا به صورت سلف سرویس است. در این روش دیگر نه نیازی به چیدن میز است و نه نیازی به فضای فراوان برای چیدمان ظروف.

غذاها و ظروف در کنار هم می‌توانند روی میز یا کانتر چیده شوند و هرکس از خودش پذیرایی کند و هر کجا که دلش خواست بنشیند و غذایش را میل کند. با این ترفند شما دیگر مشکل کمبود جای نشستن سر میز را نخواهید داشت. علاوه بر آن این روش به شما کمک می‌کند فضای دوستانه‌تری نیز ایجاد کنید و مهمانان دیگر در غذا خوردن معذب نخواهند بود.یا از پک های پذیرایی عصرانه ایپک استفاده کرد.هرگونه اقلام مورد نظر را میتوانید دراین پک های مقوایی سفارش داده و درزمان مناسب تحویل بگیرید.بدون اینکه زمانی صرف آماده سازی کنید بخصوص برای کسانیکه به دلایلی زمان کافی برای برگزاری مهمانی عصرانه را ندارند.

طرز تهیه ساندویچ عصرانه

پیازها را همراه با کمی روغن در ماهیتابه سرخ کنید.سپس سیب زمینی ها و هویج ها را که به صورت نگینی ربز خرد کرده اید به پیاز اضافه کرده و همراه با روغن تفت دهیدتابپزند سپس نخودفرنگی و ذرت را به همراه مرغ پخته شده و ریز شده به مواد اضافه کرده روی حرارت هم بزنید و کمی تفت دهید.نمک و فلفل و زردچوبه را نیز به مواد اضافه کنید. نان تست ها را به صورت مثلثی شکل خرد کرده سپس روی هر کدام از نانها کمی سس مایونز بمالید.روی نانها کمی از مواد با قاشق ریخته و طرف دیگر نان را با قطعه دیگر نان بپوشانید.هر کدام از ساندویچ ها را ابتدا در تخم مرغ زده شده و سپس در آرد سوخاری بغلتانیدو در روغن فراوان روی حرارت ملایم سرخ کنید تا زمانی که نان ها طلایی رنگ شوند.

آجیل و تنقلات مهمانی

اگر می‌خواهید در مهمانی‌تان با مغز انواع خشکبار از مهمانان پذیرایی کنید، توصیه می‌کنم آنها را با یکدیگر مخلوط نکنید؛ بلکه هر یک را در ظرف کوچک جداگانه‌ای ریخته و روی میز قرار دهید. این چینش موجب می‌شود اگر فردی به طور مثال علاقه‌ای به خوردن بادام یا هر مغز دیگری نداشت ظرف آجیل را زیر و رو نکند و به‌راحتی آنچه را که دوست دارد، بردارد؛ ضمن اینکه هم آجیل شما دست‌ خورده نمی‌شود و هم گشتن بین مغزهایی که مخلوط شده است، موجب نمی‌شود بخشی از آن روی میز یا زمین بریزد و شما را برای تمیز کردن خانه بعد از مهمانی به زحمت بیندازد.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

نحوه پذیرایی در همایش و سمینار

نحوه پذیرایی در همایش و سمینار ،پذیرایی همایش معمولا با توجه به نوع مراسم و میزان رسمیت آن انجام می شود، به عنوان مثال، برای پذیرایی همایش، پذیرایی کنفرانس، پذیرایی سمینار و انواع مختلف مراسم پذیرایی و میهمانی، ممکن است اقلام انتخاب شود که به نوعی بیانگر میزان اهمیت و احترام شما به میهمانان باشد.در میهانی ها و مراسمات ایرانی، پذیرایی اهمیت بسیار بالایی دارد. پذیرایی همایش ها در ایران معمولا با میوه و نوشیدنی و یک تکه کیک همراه است و این اقلام، هسته اصلی پذیرایی مراسمات و میهمانی ها را تشکیل می دهند.

پک های پذیرایی ایپک بااقلام مختلف و در تنوع بالا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

بسته پذیرایی همایش

بسته پذیرایی همایش ایپک به نحوی طراحی شده است که علاوه بر اینکه اقلام متنوعی را در خود جای میگرد، می تواند به عنوان یک ظرف و محل نگه داری استفاده شود. پک پذیراییاز نظر ابعاد و اندازه، بهداشتی بودن، طراحی  در هر مراسمی جلوه خاصی ایجاد کرده و می تواند رسمیت خاصی به مراسمات شما افزون نماید.

علاوه بر بسته میوه و پک پذیرایی متنوع، آیتم هایی همچون ربان های رنگی، و غیره نیز همراه بسته پذیرایی عرضه می کند تا در انوع مراسمات، جلوه بیشتری ایجاد کرده و میهانی درخور شان شما ارائه نماید.

غذا و نوشیدنی‌هادرمراسم

در حالت ایده‌آل، شما باید رنگ و لوگوی تجاری خود را در هر موقعیتی پررنگ کنید. بدین معنی که کلیه‌ی ابزارها در همایش شما باید باهم سازگار و هماهنگ باشند. به عنوان مثال، ممکن است بهترین راه برای ارائه نوشیدنی این باشد که به جای توزیع لیوان‌های پلاستیکی معمولی، لوگوی خود را روی لیوان‌ها چاپ کنید و سپس آن‌ها را بین مخاطبان توزیع کنید. این کار علاوه بر این‌که یکپارچگی برندینگ شما را نشان خواهد داد، به شیک بودن رویداد شما نیز کمک خواهد کرد.

هدیه به همراه پک پذیرایی

یکی از موارد مهمی که همایش شما را به یاد ماندنی تر می‌کند. هدیه‌ای است که برای مهمانان در نظر می‌گیرید. هر نوع مواد تبلیغاتی می‌تواند مفید واقع شود. به عنوان مثال اگر شما انتظار حضور یک جمعیت صد نفری را دارید، می‎‌توانید توپ‌های ضداسترس و یا برخی محصولات ارزان مثل عینک دودی هدیه دهید. مطمئنا ارزشی که از این هدیه کسب خواهید کرد، بسیار بیشتر از میزان هزینه‌ای است که باید پرداخت کنید.

هدیه ها همیشه می توانند برای جلب توجه مخاطبان شما استفاده شوند. به یاد داشته باشید که مهم‌ترین هدف از رویدادها تسخیر ذهن‌ها است. یعنی اگر در حال معرفی یک محصول جدید هستید، باید تمرکز اصلی را بر روی معرفی محصول قرار دهید اما به تسخیر ذهن مشتری نیز توجه داشته باشید.. یا اگر می‌خواهید به ترویج خدمات خود بپردازید، سعی کنید همراه با ارائه‌ی خدمات خود سرگرم کردن مشتریان را نیز به عنوان یکی از ملزومات کارتان در نظر بگیرید.

ایده های پذیرایی در همایش

یکی از مهمترین بخشهای همایش و سمینار، بخش پذیرایی از شرکت کنندگان و مهمانان رویداد است. با انتخاب بهترین مدل پذیرایی در همایش ، شما می توانید رضایت شرکت کنندگان همایش خود را به دست بیاورید و در ذهن آنها ماندگار شوید. انتخاب خوراکی های زمان استراحت همایش یا سمینار، بسیار مهم است و می تواند در موفقیت یا عدم موفقیت همایش شما، تاثیر مستقیم بگذارد. پس لازم است به بخش پذیرایی همایش خود، اهمیت بیشتری بدهید.

بسیاری از همایش ها و رویدادها در صبح زود برگزار می شوند؛ در نتیجه ممکن است شرکت کنندگان همایش، وقت کافی برای خوردن صبحانه نداشته باشند. در این صورت، بهتر است چیزی به عنوان صبحانه سرو کنید تا مهمانان، سرحال و پرانرژی شوند. برای خوشامدگویی و پذیرایی مهمانان همایش به محض ورودشان، می توانید از بیسکوییت، خرما، شکلات، ساندویچهای کوچک، کاپ کیک و شیر کاکائو استفاده کنید. این پذیرایی، واقعا لذت بخش است و در نظر افراد، تاثیر بسیار مثبتی می گذارد.

پک پذیرایی ناهار در همایش

بسیاری از همایش ها و کنفرانسهای طولانی، از شرکت کننده های رویداد با ناهار پذیرایی می کنند. اگر قرار است شما نیز چنین کاری را بکنید، توجه داشته باشید که پذیرایی ناهار بسیار اهمیت دارد و باید غذای بسیار باکیفیتی را سرو کنید. برای انتخاب نوع غذا، به گزینه هایی فکر کنید که بیشتر افراد دوست دارند. غذاهایی مثل زرشک پلو با مرغ، جوجه کباب، چلوکباب، ساندویچ های گرم و… از جمله غذاهایی هستند که اکثر افراد دوست دارند.

یکی از مزایای کمک گرفتن از شرکت ایپک برای برگزاری همایش این است که ایپک اکثر غذاهای منو را خود با رعایت پروتکلهای بهداشتی تهیه می کند. و می تواند با تخفیف، از خدمات آنها استفاده کند. در نتیجه با انتخاب یک پک حرفه ای  هم می توانیدبا تخفیف ویژه  سفارش غذا بدهید.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

بهترین نوشیدنی های چربی سوز ، این نوشیدنی‌ها در دفع سموم بدن، افزایش سوخت و ساز بدن و سوزاندن چربی های اضافه بسیار مؤثرند. ترکیبات موجود در این نوشیدنی‌ها خواص پاک‌سازی‌کننده دارند و نوشیدن آنها در زمان مناسب در طول روز، اثر آنها را افزایش می‌دهد. نوشیدنی‌های موردعلاقه‌ی خود را انتخاب و آنها را به پای ثابت هر روزتان تبدیل کنید. ورزش‌های چربی سوز (کاردیو) را نیز به برنامه‌ی خود اضافه کنید تا پس از مدتی، به اندام موردعلاقه‌ی خود دست‌ پیدا کنید.

نوشیدنی های چربی سوز قبل از خواب

که امروزه اکثر مردم در کشورهای مختلف دنیا با آن مواجه هستند، بر همین اساس متخصصان تغذیه یک نوشیدنی معجزه آسا و اثر بخش برای آب کردن چربی های بدن در هنگام خواب را به افراد پیشنهاد می کنند.این نوشیدنی که باید یکساعت قبل از خواب آن را مصرف کرد از آبلیموی تازه به همراه سبزی جعفری، دارچین، سرکه، یک قاشق چای‌خوری زنجبیل و یا عسل تشکیل شده که باید آن را توسط دستگاه همزن به یک محلول یک دست تبدیل کرد.این معجون می‌تواند در طول شب تمامی چربی های ناشی از مواد غذایی که افراد در طول روز خورده‌اند را ذوب کند و باعث تناسب اندام بدون نیاز به انجام کار خاص یا فعالیت ورزشی شود.چربی‌های سخت برای ذوب شدن مانند چربی اطراف شکم، ران پاها و چربی های اطراف بافت عضلات، با استفاده از این نوشیدنی از بین می روند.

خواص چای زنجبیل

چای زنجبیل یکی از نوشیدنی های گرم سالم برای بدن محسوب می شود. برای تهیه چای زنجبیل ابتدا آب را در کتری به مرحله جوش برسانید سپس در همین حین که آب در حال جوش آمدن است، پوست زنجبیل را بکنید و سپس آن را به صورت تکه ای برش بزنید ( این برش ها می توانند دایره ای یا خلالی باشند فرقی نمی کند). بعد از اینکه آب جوش آمد و زنجبیل ها را برش زدید، حالا زنجبیل ها را در قوری بریزید و روی آن مقداری آب جوش بریزید و به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید تا چای زنجبیل کم کم دم کند و در نهایت گرم سرو کنید.

همانطور که می دانید زنجبیل طعمی تند دارد و این تند بودن برای بدن مفید است. ولی اگر این طعم تندی را دوست ندارید و می خواهید آن را کاهش دهید، می توانید از عسل یا آبلیمو در چای زنجبیل تازه خود استفاده کنید.

  • سرماخوردگی و آنفولانزا را درمان می کند.
  • گلودرد و معده درد را تشکین می دهد.
  • دردهای عضلانی را کاهش می دهد.
  • گرفتگی های بدن را بهبود می دهد.
  • باعث سیری و لاغری می شود.
خواص قهوه بدون شکر

قهوه در صورتیکه به مقدار مناسب نوشیده شود و طرز تهیه آن درست تهیه شود، می تواند یکی از نوشیدنی های گرم سالم محسوب شود ولی اگر قهوه با شیر پرچرب مصرف شود می تواند حاوی کالری زیادی باشد. برای اینکه قهوه را به میزان مناسبی بنوشید و همزمان کالری کمی مصرف کنید کافی است از شیر کم چرب برای تهیه قهوه استفاده کنید. برای طعم دادن به قهوه نیز می توانید از دارچین استفاده کنید.برخی ازخواص قهوه :

  • گردش خون را بهبود می بخشد.
  • بنیه بدن را تقویت می کند.
  • به حفظ بافت ماهیچه ها کمک می کند.
  • باعث می شود تا کمتر احساس خستگی کنید.
  • درد های بدن را کاهش می دهد.
چای ماسالا

این نوشیدنی دلپذیر و تند مناسب فصل‌های سرد سال است و در کنار لذت نوشیدن آن از خواص بسیار آن نیز بهره خواهید برد.

روش استفاده:در این چای باید از شیر داغ استفاده کنید. پودر ادویه‌ها را کمی حرارت دهید و بگذارید که خنک شود. تمامی مواد را درون ظرف بریزید و حرارت دهید البته بهتر است که به نقطه جوش نرسد زیرا باعث تلخی نامناسبی در ترکیب خواهد شد. مخلوط آماده شده در شیر را می‌توانید چای سیاه یا قهوه اضافه کنید و در یک حرارت غیر مستقیم قرار دهید. اگر شما ذائقه شیرین پسندی دارید می‎توانید به مواد شکر و یا عسل اضافه کنید.

چای سبز

چای سبز یکی از متداول‌ترین نوشیدنی‌های موثر در چربی سوزی است زیرا ترکیباتی دارد که به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کند.
کافئین به عنوان یک محرک عمل می‌کند که متابولیسم را تحت تاثیر قرار می‌دهد، آنتی اکسیدان‌های خاصی به نام کاتچین در چای سبز موجود است که آن نیز روی سوخت و ساز بدن تاثیر می‌گذارد، اما واقعیت این است که این تاثیر چای سبز، بسیار اندک است.

از مصرف مکمل‌های چای سبز خودداری کنید چون برای کبد بسیار مضر هستند. چای سبز به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان‌ فواید زیادی برای سلامتی دارد و جدای از موضوع کاهش وزن، بسیار خوب است که آن را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

تناسب اندام با تغذیه مناسب

تناسب اندام با تغذیه مناسب ،آرزوی هر فردی است که اندامی متناسب و زیبا داشته باشد. با کنترل وزن بدن و پیروی از یک برنامه غذایی درست و مناسب براحتی می توان اندامی متناسب داشت. و از بروز اضافه وزن و چاقی پیشگیری کرد.به طور کلى چاقى عبارت است از عدم تعادل بین انرژى دریافتى و انرژى مصرفى، که با ذخیره بیش از حد چربى نمایان مى شود. در حقیقت براى تجمع چربى در بدن هیچ ظرفیت محدود و معینى وجود ندارد .و وقتى که ذخایر سلول هاى چربى اشباع مى شود، بدن شروع به افزایش تعداد سلول هاى چربى مى کند .و تعداد سلول ها هیچ گاه کم نخواهد شد.

بلکه فقط پُر و خالى مى شوند.به همین دلیل لاغر شدن فردى که فقط ظرفیت سلول هایش افزایش یافته است. یعنى از چربى اشباع شده است خیلى ساده تر است .از کسى که تعداد سلول هاى چربى در بدن او اضافه شده است .جالب است بدانید که نه تنها مقدار چاقى بلکه محل توزیع و تجمع چربى در بدن نیز مى تواند در مشخص کردن خطر ابتلا به بیمارى هاى وابسته به چاقى مؤثر باشد .

اصلاح الگوی غذایی

از مصرف غذا های پرانرژی )پرچربی و پر کربوهیدرات( باید اجتناب شودو اندازه پرس غذا کاهش یابد و به مقدار کافی آب مصرف شود.از غذاهای بخارپز، تنوری و آب پز بجای غذاهای کم چرب و سرخ شده   استفاده کرد.از مصرف غذاهای چرب و سرخ شده و حاوی سس های چرب ، نوشابه های گازدار و قندی اجتناب کنید خودداری کنید.

از انواع سبزیهای تازه و خام مثل کاهو، ساقه کرفس ، گل کلم ، هویج، گوجه فرنگی ، خیار و انواع میوه ها می توان به عنوان میان وعده استفاده کرد. انواع سبزیها ی پخته مثل نخود فرنگی ،لوبیا سبز،هویج ، کلم بروکلی و گل کلم،نیز همراه با غذا توصیه می شود.غذا را در ظرف کوچکتری بکشید . اگر به رستوران می روید غذای نیم پرس سفارش دهید .غذا را آهسته بخورید وخوب بجوید. تند غذا خوردموجب می شود که بدون اینکه متوجه باشید مقدار زیادی غذابخورید .

آگاهانه غذا بخورید!

در تعطیلات بیشتر در برابر تلویزیون می نشینید و در این حین دائما غذا و خوراکی می خورید. اگر بدون تمرکز و در حالی که جلوی تلویزیون سریال می بینید یا اخبار تماشا می کنید، غذا بخورید، از قطار تغذیه سالم جا خواهید ماند. وقتی بدون فکر غذا می خورید، احتمال دارد در مصرف مواد غذایی بی ارزش مانند کوکی و آبنبات زیاده روی کنید. تمرکز حواس نوعی تمرین مدیتیشن است. شما می توانید با تقویت این خصوصیت در خود با آگاهی کامل غذا بخورید.  وقتی مواد غذایی را می بینیم، می چشیم، بو می کشیم و احساس می کنیم، کمتر می خوریم و بیشتر لذت می بریم.

اضافه کردن پروتئین به رژیم غذایی

غذاهای پروتئینی مانند گوشت گاو، گوشت گوسفند، مرغ، غذاهای دریایی، تخم مرغ، آجیل و سویا منابع مهم پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. برخی از ماهی ها اسیدهای چرب امگا 3 را فراهم میکنند. انتخاب غذاهای پروتئینی کمک شایانی به حفظ سلامتی و کاهش وزن می نمایند البته به شرطی که آنها را به روش های سالم پخت و پز آماده نمود.

یک رژیم غذایی با پروتئین بالا باعث میشود که مدت بیشتری احساس سیری کنید و اشتهای شما را کاهش می دهد. رژیم غذایی حاوی مقادیر زیادی پروتئین سوخت و ساز بدن را نیز افزایش خواهد داد.

رژیم های غذایی غلط
  • عدم احتساب کالری های دریافتی و مصرفی
  • عدم انجام تمرینات ورزشی
  • کمک به کاهش وزن ناگهانی
  • استفاده از مکمل ها
  • حذف مواد غذایی ضروری و یا وعده های مهم
  • خوردن ترکیبات عجیب و غریب
  • داشتن قواعد بسیار زیاد
  • رژیم های غذایی هوشمند

به جای رعایت رژیم های غذایی سنگین، تغییرات کوچک را به رژِیم فعلی خود اضافه کنید. وعده های غذایی اصلی را به چندین وعده کوچک و میان وعده تقسیم نمایید. مصرف میوه و سبزیجات را دو برابر نموده و مصرف مواد غذایی شیرین و چرب را کم نمایید. به تمامی مواد غذایی که میخورید و کالری که دریافت می نمایید دقت کرده و آنها را به دقت ثبت کنید چرا که باعث می گردد در مورد آنچه که میخورید فکر نمایید.

اهمیت تغذیه مناسب در زندگی

بدن انسان بسیار آسیب پذیر است و اگر بهداشت خود را رعایت نکند و تغذیه سالم نداشته باشد ممکن است دچار برخی از بیماری ها شود که جبران ناپذیر است. تغذیه نامناسب نه تنها منجر به چاقی می شود، بلکه باعث انواع بیماری ها از جمله سوء تغذیه می شود.بنابراین خیلی مهم است که ما از موادی استفاده کنیم که انرژی، ویتامین و پروتئین لازم برای بدن را تامین کند. استفاده از غذای مناسب سیستم دفاعی بدن را بالا می برد و بروز برخی از بیماری ها را کاهش می دهد.همیشه از غذا هایی که دارای جو و ذرت هستند استفاده کنید. برنج را از برنامه غذایی خود حذف نکنید و از برنج و نان گندم به مقدار لازم در وعده های غذایی خود استفاده کنید.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

غذاهای مناسب برای پذیرایی عصرانه

غذاهای مناسب برای پذیرایی عصرانه ،خوراکی‌های مورد استفاده در عصرانه برای مهمانی و دورهمی‌های خانوادگی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما می‌توانید با بکار بردن ایده‌های خلاقانه و جالب، یک عصرانه به یادماندنی تهیه کنید.دورهمی‌ها و میهمانی‌ها همیشه برای صرف نهار و شام برگزار نمی‌شود، بلکه عصرانه نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای مهمانی‌های دوستانه باشد. عصرانه در واقع یک وعده غذایی سبک است که می‌تواند به صورت انواع ساندویچ سرد و یا گرم، انواع کیک و شیرینی با یک نوع نوشیدنی، تنقلات و میوه باشد. برای روز‌های سرد زمستان انواع آش گرینه مناسبی برای عصرانه است و خوردن یک بشقاب آش خوشمزه می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. بسته های پذیرایی عصرانه ازشرکت ایپک گزینه ای مطمئن و مناسب برای پذیرایی بسیار با کیفیت ازاقلامی که شما مدنظرتان است ،می باشد.

چه غذاهایی مناسب عصرانه است؟

عصرانه وعده‌ای سبک باید باشد ؛ از این رو به فضای زیادی نیاز نیست .پذیرایی عصرانه طبق معمول با چای و شیرینی و ساندویچ ساده انجام می‌شود.  خوراکی ها راکه شامل شیرینی و ساندویچ است در اطراف سینی چای قرار میدهیم و میزبان باید برای مهمان ها چای یا قهوه بریزد و پذیرائی کند.

1- نان و پنیر و خیار + چایی

2- نان و پنیر و سبزی + چایی

3 – تخم مرغ آب پز شده + خیار شور

4- شیرینی + نوشیدنی

5- حلوا

6 – کاچی

7- آش رشته

8- نان و پنیر + گردو + چایی

9- کیک کاکائویی + چایی

10- کالباس + کوچه ریز شده + نان فانتزی

انواع فینگرفود مناسب عصرانه

1- فینگرفود رولت ژامبون: برای تهیه این فینگر فود خوشمزه باید دو یا سه لایه نان لواش را روی هم قرار بدیم.روی اون ها رو با یه لایه سس مایونز بپوشانیم. روی سس مایونز، ورقه های ژامبون با هر طعمی که دوست دارید قرار می دهید. و بازم  لایه نازک دیگه از سس مایونز. روی این لایه  از سس، ذرت پخته شده و خیارشور نگینی شده می ریزیم. و نان ها رو با دقت رول می کنیم. حالا با یه چاقوی تیز رول آماده شده رو به تیکه های کوچکی قسمت می کنیم .

2- کیک مرغ : برای تهیه کیک مرغ، سینه مرغ رو بپزید و ریش ریش کنید. مرغ های رشته شده رو با سس مایونز، خیار شور نگینی شده، ذرت و نخود فرنگی پخته شده، هویچ رنده شده و یکم آبلیمو مخلوط کنید. نون های تست رو به دو یا چهار قسمت برش بدهید. مقداری از این مواد آماده شده رو روی یک برش تست بمالید و بعد لایه بعدی نون رو قرار بدید و باز مواد مرغی خوشمزه رو روی نون بریزید.

3- توپک های سیب زمینی: باید اول سیب زمینی ها رو آبپز کنید. سیب زمینی های آبپز شده رو پوست کنید . در ظرفی که یه قاشق کره توی آن قرار داده اید رنده کنید .تا حرارت سیب زمینی ها، کره رو ذوب کنه. ژامبون با هر طعمی که دوست دارید. رو به شکل نگینی خرد کنید .و با خیارشور نگینی شده، ذرت و نخود فرنگی پخته شده ترکیب کنید. مقداری سس مایونز را به ترکیب ژامبون ها و مقداری هم به سیب زمینی های رنده شده اضافه کنید. از سیب زمینی ها به اندازه یک توپک بردارید و داخلش رو حفره کنید. از ترکیب ژامبون داخل حفره قرار بدید و توپک رو ببندید.

چیدمان میز برای یک پذیرایی کم خرج ایده آل

شما برای چیدمان میز هزینه ای پرداخت نمی­کنید ولی می­توانید وسایل را طوری بچینید که هزینه و زحمت شما برای تهیه غذا، دیده نشود. اگر قصد دارید غذا را به صورت سلف سرویس سرو کنید، حتما بشقاب ها و قاشق ها را در میزی جدا از غذاها و دسرها قرار دهید.

اگر می­خواهید که همگی دور میز یا سفره بنشینید، بهتر است بیش از ۳ بشقاب درون هم قرار نداده، قاشق سمت راست بشقاب، چنگال سمت چپ و لیوان را در بالا آن قرار دهید. از دستمال سفره حتما استفاده کنید؛ حتی می­توانید با درست کردن طرح هایی با آن، میز خود را زیباتر نمایید.

تمام مواردی که در این قسمت گفته شد، با توجه به سلیقه هر شخص، می­تواند متفاوت باشد. همچنین دیدن طرح های متفاوت از سایت ها و ایده گرفتن از آنها، می­ تواند راهنمایی خوبی برای چیدمان میزهایتان باشد.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

اهمیت مصرف میان وعده سالم

اهمیت مصرف میان وعده سالم ،میان وعده، یکی از وعده‌های غذایی است که معمولا بین وعده‌های اصلی مصرف می‌شود. باور عموم بر این است مصرف میان وعده برای رفع گرسنگی می‌باشد و اهمیت تغذیه‌ای ندارد و معمولا از تنقلات ناسالم برای این وعده استفاده می‌کنند.
میان وعده یک وعده غذایی بسیار مهم است که نقش بسزایی در سلامتی بدن و علی الخصوص رشد کودکان دارد. مصرف میان وعده‌ها برای تمامی افراد لازم است، اما کودکان ،نوجوانان ،ورزشکاران و افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند بیشتر از سایرین باید به آن توجه کنند و میان وعده های مناسب را باید آن را در برنامه غذایی خود بگنجانند.

پک پذیرایی میان وعده

یک میان وعده خوب اغلب حاوی مواد مغذی ارزشمندی هستند که فقط با مصرف وعده‌های غذایی تامین نمی‌شود. برای میان وعده، غذاهایی را انتخاب کنید که گرسنگی‌تان را رفع کند و انرژی و مواد مغذی موردنیاز را به بدنتان برساند.درپک های میان وعده ایپک شما می توانید هرمواد مغذی و سالم که مدنظرتان است سفارش داده ودر هر شرایطی که هستید آنها را با ارسال سریع تحویل بگیرید.

این پک ها برای مدارس ، شرکت ها و سازمان ها ، همایش ها و سمنارها بسیار پراستفاده می باشند.

بهرتین میان وعده های دنیا

میان‌وعده‌ها با توجه به نوع انتخاب ما می‌تواند خوب و یا بد باشد.شیرینی خرد شده‌ای به نام‌ « هانگِل اسلاگ» (Hagelslag) که برای صبحانه خورده می‌شود، کاملا یک میان‌وعده عادی و مرسوم در خانه‌های هلندی است. استفاده از شیرینی‌های خرد شده با طعم شکلات و رازیانه در هلند برای وعده‌ی صبحانه برای خیلی از هلندی‌ها مهم است.

میان‌وعده‌ی « اِسکاگِن» (Skagen) یک غذای سنتی سوئدی است که دستور تهیه خاصی هم دارد. این میان‌وعده مخلوطی از میگو پوست کنده که در مایونز، نوع خاصی از ماست سوئدی، تخم ماهی سفید و افزودنی‌هایی مثل تُرب کوهی درست می شود. وقتی ماده اصلی این میان‌وعده آماده شده باشد،  به میزان زیاد روی نان ترد قرار می‌گیرد و با شوید تزئین می‌شود.میان‌وعده  Vegemite به این مشهور است که تنها استرالیایی‌ها از آن لذت می‌برند، این میان‌وعده عصاره مخمر زیاد روی یک تکه نان تُست معمولی است که این تکه نان را  به نان نمکی، خوش طمع و دل‌پذیر تبدیل می‌کند.نان سفید پایه اصلی این میان‌وعده، یا به عبارت بهتر غذای ساده است. این غذا هیچ جنبه تجملی ندارد،‌ اما اگر، می‌توانید مقداری پنیر چدار روی آن رنده کنید

میان وعده ها چرا مهم هستند؟

یک میان وعده خوب اغلب حاوی مواد مغذی ارزشمندی هستند که فقط با مصرف وعده‌های غذایی تامین نمی‌شود. برای میان وعده، غذاهایی را انتخاب کنید که گرسنگی‌تان را رفع کند و انرژی و مواد مغذی موردنیاز را به بدنتان برساند.غلات کامل: میان‌وعده‌های تهیه شده از غلات کامل غنی از فیبر و کربوهیدرات پیچیده هستند و به شما انرژی کافی می‌دهد که تا رسیدن به زمان غذای اصلی گرسنه نشوید.
میوه‌ها و سبزیجات: خوردن میوه و سبزی بدون داشتن چربی یا کالری زیاد باعث ایجاد احساس سیری در شما می‌شود و انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر لازم را به بدنتان می‌رساند.
دانه‌ها ومغزها: حاوی پروتئین هستند و سیری طولانی‌مدت ایجاد می‌کنند.
لبنیات کم‌چرب: شیر، ماست، پنیر و دیگر محصولات لبنی منبع غنی کلسیم و پروتئین و حاوی ویتامین‌ها و موادمعدنی بسیار هستند. لبنیات چربی هم دارند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei
  • ۰
  • ۰

فینگرفود مراسم و مهمانی

فینگرفود مراسم و مهمانی ،فینگرفود معانی متعددی نظیر:غذای انگشتی، غذای لقمه ای، لقمه های کوچک و... دارد.حتما شما نیز در جشن ها، سمینارها، عروسی یا تولد طعم فینگرفود ها را چشیده اید و طرفدار پروپاقرص آن شده اید.عده ای فکر می کنند فینگرفود غذایی جدید است ولی اینطور نیست.فینگرفود قبلا نیز به صورت نان و پنیر و سبزی، نان و پنیر و گوجه، انواع کوکوها و .... وجود داشت که امروزه به صورت فینگرفود سرو می شود.در سال 1319 با تاسیس کافه هایی کوچک در نواحی مختلف آمریکا صاحبان این کافه ها تصمیم گرفتند که غذاهای ساده ای را برای مشتریانشان آماده کنند تا آسان تهیه شود و حالت میان وعده هم داشته باشد.
شرکت ایپک در پک های پذیرایی خود چه برای صبحانه و چه میان وعده ا فینگرفود استفاده می کند تا هم با سلیقه شما عزیزان تناسب اشته باشد و هم در سرو آن راحتتر باشید.

انواع فینگرفود پذیرایی

فینگرفودهای گرم که بهتر است در همان محل آماده شوند و سرو آمها در ظروف ویژه بسیار شیک خواهد بود.نظیر: کباب مغولی،روماکی،کنتاکی،اسپایسی تایلندی و...فینگرفودهای سرد که در یخچال نگه داری می شوند و برای مهمانی های کوچک تهیه می شوند. عبارتست از: تارت الویه، کاناپ کوکو،والوان و....Sea food فینگرفود دریایی: این نوع فینگرفود از انواع سوشی، ماهی، میگو و ... تهیه می شود.اغلب برای مهمانی هایی که امکان تهیه فینگرفود گرم ندارند از فینگرفود سرد استفاده می شود.در فصل های سرد سال فینگرفودهای گرم طرفداران بیشتری دارند.رول سوسیس،سوسیس سیخی، قطعات کوچک گوشت، سموسه،سیخ پنیر و زیتون، نان پیتا،ساندویچ پیتزا و... در زمره ی فینگرفودها قرار می گیرند.

فینگرفود جشن ها و مراسم عقد

یکی از این جزئیات، فراهم کردن منوی مناسب برای مهمانی است. یک میزبان خوب از سلیقه غذایی میهمانان و ترجیحاتشان آگاه است. یکی از جدیدترین و محبوب ترین انواع غذا برای برآورده کردن سلیقه اکثر افراد، استفاده از غذای فینگرفود است.هنگامی که تصمیم می‌گیرید غذاهای فینگرفود را در مراسم عروسی خود داشته باشید، لازم نیست نگران سازماندهی برای هر نوع چیدمان یا جزئیاتی باشید. بنابراین این یک گزینه عالی برای مراسم عروسی است.

فینگرفود در فرهنگ های مختلف

در بسیاری از فرهنگ‌ها به جای استفاده از قاشق، چنگال یا چوب غذاخوری، مردم از دستان خود استفاده کرده و با دست غذا می خورند.فرهنگ هایی نیز وجود دارد که در آن ها غذاهایی که با دست خورده می شوند یا به عبارت دیگر غذاهایی که خوردنشان آسان است از فواید معنوی نیز برخوردارند. طبق این فرهنگ ها، غذایی که از فروشنده بازار گرفته می‌شود، به آشپز سپرده می‌شود و در نهایت از آشپز به شما می رسد. این غذا انرژی‌های افراد مختلفی را که با غذا سر و کار داشته اند را به خود جلب کرده است.

طبیعتا، این افراد درجات متفاوتی از انرژی، به خصوص انرژی منفی خواهند داشت. زمانی که غذا در دست شما قرار میگیرد، قبل از اینکه به دهان شما برسد از دستانتان عبور می‌کند، و این طور تصور می‌شود که پاک‌سازی انرژی انجام شده است. در نتیجه هر گونه انرژی منفی که از فرد قبلی گرفته شده دفع شده احتمال اینکه وارد بدن شما شود بسیار اندک است.

مزایای استفاده از فینگرفود در پک های پذیرایی

این یکی از مزایای اصلی انتخاب غذای فینگرفود است که به شما کمک می‌کند در هزینه‌های عروسی خود صرفه‌جویی کنید. این ایده از ایده انتخاب غذاهایی با قیمت بالا بسیار بهتر است. یعنی علاوه بر اینکه هزینه زیادی نمی کنید، مهمانان شما نیز با دیدن این نوع غذا خوشحال تر می شوند. پس این یک مزیت دو گانه است. با انتخاب این منو دیگر لازم نیست نگران مهمانی و نظارت بیش از اندازه به مراسم باشید.اگر تصمیم دارید برای برگزاری مجالس خود از غذاهای کامل و سنتی استفاده کنید، بهتر است بدانید هزینه آن در مجموع حدود ۵۰ درصد کل بودجه شما را در بر می گیرد.

در کنار این نوع غذاها، غذاهای فینگرفود وجود دارند که حدودا تا ۳۰ درصد این هزینه را کاهش می دهند.  با انتخاب منوی فینگرفود می توانند کیفیت غذاهای خود را بالا ببرند و در عین حال از هزینه مراسم خود بکاهند.علاوه براینکه فینگرفود نسبت به غذاهای سنتی کم هزینه است.این نوع غذا به دلیل ظاهر رنگارنگی که دارد بسیار زیباتر به نظر می رسد.در هر مراسمی که غذا سرو شود، مهمانان کشش خاصی به فینگرفودها دارند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • fatemeh shafiei