ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

اهمیت مصرف میان وعده سالم

اهمیت مصرف میان وعده سالم ،میان وعده، یکی از وعده‌های غذایی است که معمولا بین وعده‌های اصلی مصرف می‌شود. باور عموم بر این است مصرف میان وعده برای رفع گرسنگی می‌باشد و اهمیت تغذیه‌ای ندارد و معمولا از تنقلات ناسالم برای این وعده استفاده می‌کنند.
میان وعده یک وعده غذایی بسیار مهم است که نقش بسزایی در سلامتی بدن و علی الخصوص رشد کودکان دارد. مصرف میان وعده‌ها برای تمامی افراد لازم است، اما کودکان ،نوجوانان ،ورزشکاران و افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند بیشتر از سایرین باید به آن توجه کنند و میان وعده های مناسب را باید آن را در برنامه غذایی خود بگنجانند.

پک پذیرایی میان وعده

یک میان وعده خوب اغلب حاوی مواد مغذی ارزشمندی هستند که فقط با مصرف وعده‌های غذایی تامین نمی‌شود. برای میان وعده، غذاهایی را انتخاب کنید که گرسنگی‌تان را رفع کند و انرژی و مواد مغذی موردنیاز را به بدنتان برساند.درپک های میان وعده ایپک شما می توانید هرمواد مغذی و سالم که مدنظرتان است سفارش داده ودر هر شرایطی که هستید آنها را با ارسال سریع تحویل بگیرید.

این پک ها برای مدارس ، شرکت ها و سازمان ها ، همایش ها و سمنارها بسیار پراستفاده می باشند.

بهرتین میان وعده های دنیا

میان‌وعده‌ها با توجه به نوع انتخاب ما می‌تواند خوب و یا بد باشد.شیرینی خرد شده‌ای به نام‌ « هانگِل اسلاگ» (Hagelslag) که برای صبحانه خورده می‌شود، کاملا یک میان‌وعده عادی و مرسوم در خانه‌های هلندی است. استفاده از شیرینی‌های خرد شده با طعم شکلات و رازیانه در هلند برای وعده‌ی صبحانه برای خیلی از هلندی‌ها مهم است.

میان‌وعده‌ی « اِسکاگِن» (Skagen) یک غذای سنتی سوئدی است که دستور تهیه خاصی هم دارد. این میان‌وعده مخلوطی از میگو پوست کنده که در مایونز، نوع خاصی از ماست سوئدی، تخم ماهی سفید و افزودنی‌هایی مثل تُرب کوهی درست می شود. وقتی ماده اصلی این میان‌وعده آماده شده باشد،  به میزان زیاد روی نان ترد قرار می‌گیرد و با شوید تزئین می‌شود.میان‌وعده  Vegemite به این مشهور است که تنها استرالیایی‌ها از آن لذت می‌برند، این میان‌وعده عصاره مخمر زیاد روی یک تکه نان تُست معمولی است که این تکه نان را  به نان نمکی، خوش طمع و دل‌پذیر تبدیل می‌کند.نان سفید پایه اصلی این میان‌وعده، یا به عبارت بهتر غذای ساده است. این غذا هیچ جنبه تجملی ندارد،‌ اما اگر، می‌توانید مقداری پنیر چدار روی آن رنده کنید

میان وعده ها چرا مهم هستند؟

یک میان وعده خوب اغلب حاوی مواد مغذی ارزشمندی هستند که فقط با مصرف وعده‌های غذایی تامین نمی‌شود. برای میان وعده، غذاهایی را انتخاب کنید که گرسنگی‌تان را رفع کند و انرژی و مواد مغذی موردنیاز را به بدنتان برساند.غلات کامل: میان‌وعده‌های تهیه شده از غلات کامل غنی از فیبر و کربوهیدرات پیچیده هستند و به شما انرژی کافی می‌دهد که تا رسیدن به زمان غذای اصلی گرسنه نشوید.
میوه‌ها و سبزیجات: خوردن میوه و سبزی بدون داشتن چربی یا کالری زیاد باعث ایجاد احساس سیری در شما می‌شود و انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر لازم را به بدنتان می‌رساند.
دانه‌ها ومغزها: حاوی پروتئین هستند و سیری طولانی‌مدت ایجاد می‌کنند.
لبنیات کم‌چرب: شیر، ماست، پنیر و دیگر محصولات لبنی منبع غنی کلسیم و پروتئین و حاوی ویتامین‌ها و موادمعدنی بسیار هستند. لبنیات چربی هم دارند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۹/۲۰
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی