ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

بهترین نوشیدنی های چربی سوز ، این نوشیدنی‌ها در دفع سموم بدن، افزایش سوخت و ساز بدن و سوزاندن چربی های اضافه بسیار مؤثرند. ترکیبات موجود در این نوشیدنی‌ها خواص پاک‌سازی‌کننده دارند و نوشیدن آنها در زمان مناسب در طول روز، اثر آنها را افزایش می‌دهد. نوشیدنی‌های موردعلاقه‌ی خود را انتخاب و آنها را به پای ثابت هر روزتان تبدیل کنید. ورزش‌های چربی سوز (کاردیو) را نیز به برنامه‌ی خود اضافه کنید تا پس از مدتی، به اندام موردعلاقه‌ی خود دست‌ پیدا کنید.

نوشیدنی های چربی سوز قبل از خواب

که امروزه اکثر مردم در کشورهای مختلف دنیا با آن مواجه هستند، بر همین اساس متخصصان تغذیه یک نوشیدنی معجزه آسا و اثر بخش برای آب کردن چربی های بدن در هنگام خواب را به افراد پیشنهاد می کنند.این نوشیدنی که باید یکساعت قبل از خواب آن را مصرف کرد از آبلیموی تازه به همراه سبزی جعفری، دارچین، سرکه، یک قاشق چای‌خوری زنجبیل و یا عسل تشکیل شده که باید آن را توسط دستگاه همزن به یک محلول یک دست تبدیل کرد.این معجون می‌تواند در طول شب تمامی چربی های ناشی از مواد غذایی که افراد در طول روز خورده‌اند را ذوب کند و باعث تناسب اندام بدون نیاز به انجام کار خاص یا فعالیت ورزشی شود.چربی‌های سخت برای ذوب شدن مانند چربی اطراف شکم، ران پاها و چربی های اطراف بافت عضلات، با استفاده از این نوشیدنی از بین می روند.

خواص چای زنجبیل

چای زنجبیل یکی از نوشیدنی های گرم سالم برای بدن محسوب می شود. برای تهیه چای زنجبیل ابتدا آب را در کتری به مرحله جوش برسانید سپس در همین حین که آب در حال جوش آمدن است، پوست زنجبیل را بکنید و سپس آن را به صورت تکه ای برش بزنید ( این برش ها می توانند دایره ای یا خلالی باشند فرقی نمی کند). بعد از اینکه آب جوش آمد و زنجبیل ها را برش زدید، حالا زنجبیل ها را در قوری بریزید و روی آن مقداری آب جوش بریزید و به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید تا چای زنجبیل کم کم دم کند و در نهایت گرم سرو کنید.

همانطور که می دانید زنجبیل طعمی تند دارد و این تند بودن برای بدن مفید است. ولی اگر این طعم تندی را دوست ندارید و می خواهید آن را کاهش دهید، می توانید از عسل یا آبلیمو در چای زنجبیل تازه خود استفاده کنید.

  • سرماخوردگی و آنفولانزا را درمان می کند.
  • گلودرد و معده درد را تشکین می دهد.
  • دردهای عضلانی را کاهش می دهد.
  • گرفتگی های بدن را بهبود می دهد.
  • باعث سیری و لاغری می شود.
خواص قهوه بدون شکر

قهوه در صورتیکه به مقدار مناسب نوشیده شود و طرز تهیه آن درست تهیه شود، می تواند یکی از نوشیدنی های گرم سالم محسوب شود ولی اگر قهوه با شیر پرچرب مصرف شود می تواند حاوی کالری زیادی باشد. برای اینکه قهوه را به میزان مناسبی بنوشید و همزمان کالری کمی مصرف کنید کافی است از شیر کم چرب برای تهیه قهوه استفاده کنید. برای طعم دادن به قهوه نیز می توانید از دارچین استفاده کنید.برخی ازخواص قهوه :

  • گردش خون را بهبود می بخشد.
  • بنیه بدن را تقویت می کند.
  • به حفظ بافت ماهیچه ها کمک می کند.
  • باعث می شود تا کمتر احساس خستگی کنید.
  • درد های بدن را کاهش می دهد.
چای ماسالا

این نوشیدنی دلپذیر و تند مناسب فصل‌های سرد سال است و در کنار لذت نوشیدن آن از خواص بسیار آن نیز بهره خواهید برد.

روش استفاده:در این چای باید از شیر داغ استفاده کنید. پودر ادویه‌ها را کمی حرارت دهید و بگذارید که خنک شود. تمامی مواد را درون ظرف بریزید و حرارت دهید البته بهتر است که به نقطه جوش نرسد زیرا باعث تلخی نامناسبی در ترکیب خواهد شد. مخلوط آماده شده در شیر را می‌توانید چای سیاه یا قهوه اضافه کنید و در یک حرارت غیر مستقیم قرار دهید. اگر شما ذائقه شیرین پسندی دارید می‎توانید به مواد شکر و یا عسل اضافه کنید.

چای سبز

چای سبز یکی از متداول‌ترین نوشیدنی‌های موثر در چربی سوزی است زیرا ترکیباتی دارد که به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کند.
کافئین به عنوان یک محرک عمل می‌کند که متابولیسم را تحت تاثیر قرار می‌دهد، آنتی اکسیدان‌های خاصی به نام کاتچین در چای سبز موجود است که آن نیز روی سوخت و ساز بدن تاثیر می‌گذارد، اما واقعیت این است که این تاثیر چای سبز، بسیار اندک است.

از مصرف مکمل‌های چای سبز خودداری کنید چون برای کبد بسیار مضر هستند. چای سبز به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان‌ فواید زیادی برای سلامتی دارد و جدای از موضوع کاهش وزن، بسیار خوب است که آن را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۹/۲۴
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی