ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی شب یلدا

پک پذیرایی شب یلدا ،طولانی ترین شب سال برای ما ایرانی ها یک دلخوشی است. دلخوش از این که چند لحظه می‌توانیم بیشتر از سایر شب ها در کنار هم باشیم.با هم حرف بزنیم و هم را ببینیم و حتی در کنار هم نفس بکشیم. شاید با مشغله‌های امروز، از انواع مشکلات اقتصادی تا بیماری ها و مشکلات اجتماعی، این شب بتواند چند لحظه ما را از آشوب بیرون به ساحل آرامش برساند. همین چند لحظه آرامش هم غنیمت است .و باید از آن استفاده کرد. در شب یلدا که یک جشن ملی است، می‌توان کارهای فراوانی کرد و لذت برد. ولی قسمتی جدایی ناپذیر هر جشنی خوردنی‌های خوشمزه‌اش است. برای همین شرکت‌های مهم برای این که کام کارمندان خود را در این چند لحظه آرامش شیرین کنند، پک یلدا در اختیارشان قرار می‌دهد.

میوه‌های شب یلدا کدام اند؟

میوه‌های شاخص درون بسته پذیرایی یلدا، انار و هندوانه هستند. از میوه‌های فصل پاییز مانند خرمالو و نارنگی و کیوی هم استفاده کنید. همچنین وجود میوه‌های همیشگی مثل موز و خیار و سیب هم می‌تواند رنگ و لعاب پک پذیرایی یلدا را بالا ببرد. مصرف میوه‌های شاخص بسته یلدا، کمی سخت است. بنابراین افراد با سلیقه سعی می‌کنند انارها را به شکل دان‌شده و هندوانه را به شکل برش داده شده در پک یلدا قرار دهند. همچنین استارتاپ پذیرایی ایپک که بهترین شرکت حال حاضر پذیرایی شب یلدا برای سازمان‌ها و شرکت‌ها است. با ابتکاری جالب هندوانه‌های برش داده شده در پذیرایی یلدا خود دارد.همچنین می‌توان از آب انار نیز به عنوان نوشیدنی در بسته یلدا بهره برد.بخصوص برای بیمارانی که دورا نقاهت خودرا می گذرانند.

شیرینی‌ها و خوراکی‌های شب یلدا

از قدیم الایام شیرینی باسلوق پای ثابت پذیرایی بلندترین شب سال بوده است. شیرینی خوشمزه ژله‌ای مانند که در وسط آن مغز گردو جا خوش کرده است، آنقدر خوشمزه است که نمی‌توان از آن گذشت. همچنین انواع کاپ‌ کیک ها و شیرینی‌های مختلف نارگیلی و گردویی پک یلدا را پر برکت و رنگی‌تر می‌کنند.

پک یلدا را به چه شکل و با چه بسته‌بندی هدبه بدهیم؟

انواع جعبه‌های زیبا و پک‌های قشنگ برای بسته پذیرایی شب یلدا موجود است. ایپک که دارای جعبه‌های بسیار زیبا با طراحی حرفه‌ای است. این جعبه‌ها انواع ابعاد دارند و برای هرحجم از پذیرایی جعبه متناسبی وجود دارد. جعبه پذیرایی ایپک را که حتی می‌توانید به شکل خالی در تعداد بالا سفارش دهید، علاوه بر زیبایی، بسیار بهداشتی هم است. جعبه‌های مقوایی  به خاطر بسته بودن از نفوذ انواع ویروس از جمله ویروس کرونا به مواد غذایی محافظت می‌کند. لازم به ذکر است جدا از سربسته بودن جعبه های پک پذیرایی یلدا  تمام مواد خوراکی موجود در جعبه به شکل داخل ظرف و یا بسته‌بندی هستند. علاوه بر این، بسیار از سازمان‌ها پک یلدا خود را به شکل سبدهای بسیار زیبا از ایپک می‌گیرند.

پک پدیرایی شب یلدا را بذای ادارات حودمان هم می توانیم تهیه کنیم؟

تهیه پک یلدا در آشپزخانه شرکت و یا توسط شرکت همیشه سخت بوده است. این سختی از صرف هزینه فراوان برای تهیه تک‌تک اقلام خوراکی تا زحمت بسته‌بندی آن وجود دارد. مخصوصا سازمان‌هایی با تعداد پرسنل بالای ۱۰۰ نفر این کار تقریبا غیرممکن است. همچنین به دلیل نداشتن تجربه ناکافی در تهیه پک یلدا ممکن است که مواد خوراکی پک کیفیت لازمرا نداشته باشند و هزینه و زمانی که صرف شده را هدر بدهند. همچنین ترکیب مواد خوراکی نیاز به تجربه و تخصص دارد و هرکسی نمی‌تواند پک یلدا شکیل تهیه کند. از این رو شرکت‌های معتبر این کار پردردسر را به ایپک می‌سپارند. متخصصان ایپک که سال‌ها تخصص در پذیرایی دارند می‌توانند بهترین پک یلدا را در تعداد بالا و در بالاترین کیفیت تقدیم سازمانتان کنند.

اقلام موجود در پک شب یلدا

پک پذیرایی شب یلدا دارای اقلام مختلفی است از جمله :

انواع میوه متناسب با شب یلدا ( انار ، هندوانه ، خرمالو ، انگور ، … ) ، نوشیدنی ( آبمیوه ، آب معدنی ، چای ، نسکافه ، … ) ، آجیل ، دسر ، فینگرفود و …

در تمامی پک ها یک عدد بشقاب ، لیوان ، قاشق ، چنگال ، کارد و دستمال کاغذی تعبیه شده است .

تمامی اقلام نام برده شده درون باکسی بهداشتی و زیبا که قابل حمل می باشد قرار داده شده است .

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۹/۲۷
  • fatemeh shafiei

نظرات (۱)

  • محمد روشنیان
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی