ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

تخفیف ویژه پک های پذیرایی شب یلدا

تخفیف ویژه پک های پذیرایی شب یلدا ،اولین کاری که شما باید برای شب یلدا انجام بدهید چیدن یک میز خاطره انگیز است. از قدیم رسم بوده که شب یلدا را دور کرسی می‌نشستند و گل می‌گفتند و گل می‌شنیدند. اگر برایتان امکان داشته باشد که از کرسی استفاده کنید عالی می شود اما معمولا در آپارتمان‌های امروزی این امکان فراهم نیست و میزبان‌ها به چیدن یک میز جذاب بسنده می‌کنند.

برای چیدن میز حتما از یک میز بزرگ که روی آن با رومیزی پوشانده شده است استفاده کنید. بهتر است رومیزی که در نظر می‌گیرید حتما رنگ و شکل سنتی داشته باشد تا فضای شما را به شب یلدا نزدیک‌تر کند. بعد از چیدن میز دو شمعدان به همراه شمع این طرف و آن طرف بگذارید. اگر خیلی زمان برای این قضیه ندارید می توانید از پک های پذیرایی آماده شب یلدا ایپک استفاده کنید .یا جعبه های شب یلدا را تهیه کنید یا اینکه با تزئینات جعبه سفارشتان را باخیال راحت تحویل بگیرید.

چگونه از مهمانان در شب یلدا پذیرایی کنیم؟

در شب یلدا همه چیز قرمز رنگ است، اصلا بیشتر هیاهو و نشاط شب یلدا را مدیون همین رنگ قرمز آتشین هستیم که گرمای خاصی را به خانه های ما مهمان می کند. می توانید علاوه بر همه میوه های قرمز خوش رنگ که در سفره های یلدایی تان می گذارید شان، می توانید از پارچه هایی با طرح و نقش های ایرانی استفاده کنید تا اصالت بیش تری را در دکوراسیون شب یلدایتان شاهد باشید. ترمه های رنگارنگ بهترین انتخاب ها هستند.

مثلاً می‌توانید با آب هندوانه، اسموتی، ژله و حتی بستنی با طعم هندوانه، پذیرایی متفاوتی را رقم بزنید. به علاوه اگر امسال موفق به خرید یا پیدا کردن این جزء مهم و همیشگی شب یلدا نشدید هم نگران نباشید. کیک و کاپ کیک‌های شبیه هندوانه می‌توانند انتخاب‌های جالب توجهی باشند، حتی می‌توانید بیسکوئیت‌های دستپخت خود را به شکل هندوانه تزئین کرده و جای خالی آن را به بهترین شکل ممکن پر کنید. برای تهیه ژله هم می‌توانید داخل میوه‌های دیگری مثل لیمو را خالی کرده و آن را با ژله هندوانه یا هر ژله قرمز رنگ دیگر پر کرده و سرانجام با استفاده از چیپس‌های شکلاتی دانه‌های هندوانه را تداعی کنید.

هندوانه تزئینی شب یلدا

برای این که هندوانه شب یلدایتان خیلی خوب تزیین شود و مهمان‌ها بتوانند راحت آن را میل کنند چند پیشنهاد داریم. اول این که می‌توانید هندوانه را با پوست به شکل‌های مثلث قاچ کنید و با قرار دادن یک چوب بستنی در انتهای آن خوردن هندوانه را به راحت‌ترین کار برای مهمانان‌تان تبدیل کنید.

مدل دیگر استفاده از دستگاه‌هایی است که بستنی‌ها را به شکل اسکوپ‌های گرد در می‌آورند. با این دستگاه‌ها به جان هندوانه‌تان بیفتید و با درآوردن تکه‌های به شکل گرد آن‌ها را برای مهمان‌ها حاضر کنید و با قرار دادن چند چنگال یکبار مصرف کوچک یا خلال دندان‌های درشت، تجربه میل کردن هندوانه  بهشیوه کاملا آسان را به مهمان‌هایتان اهدا کنید. زمانی که هندوانه‌هایتان آماده شد چند برگ نعنای تازه هم روی آن بریزید تا نمای خوبی داشته باشد .

نوشیدنی مخصوص شب یلدا

میل کردن خشکبار و میوه‌ها ممکن است مهمان‌های شما را تشنه کند. برای این که لازم نباشد دائم برای آب خوردن از کنار مهمان‌ها بلند شوید کافیست یک پارچ پر از آب کنید. چند حلقه لیموی تازه و نعنا داخل آن بیندازید و به مهمان‌هایتان لذت نوشیدن یک آب گوارا و خوش طعم را بدهید.اگر برای مهمانی شب یلدای‌تان بتوانید از سماور استفاده کنید عالیست. سماور یا چای سازتان را روی میز بگذارید و هر زمان که مهمانی میل به چای داشت، سریع بدون این که از جمع جدا شوید برای او چای بریزید. چای شب یلدای شما باید با زعفران، هل و دارچین دم کشیده باشد تا طعم و رنگ بی‌نظیری داشته باشد. نبات را فراموش نکنید. چای و نبات در این شب پر از تنقلات و خوراکی جزء واجبات است.

شام شب یلدا

شما می توانید در پک های سفارشی خود شام مخصوص شب یلدا را بی دغدغه از ایپک تهیه کنید وخود به تزئینات ویژه شب یلدا رسیدگی کنید.

از آن جایی که شب یلدا پر از خوراکی‌های خوشمزه است ممکن است مهمان‌های شما خیلی علاقه نداشته باشند غذای سنگین بخورند. برای این که غذای سبکی تهیه کنید کافیست به علاقه غذایی مهمان‌هایتان دقت کنید و بر همان اساس مقداری غذا تهیه کنید. البته توصیه ما این است که از غذاهای فینگر فود کوچک یا غذایی مانند دلمه برگ مو یا انواع کوکو که سرو و خوردن آن ساده است استفاده کنید.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی