ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

نحوه پذیرایی در همایش و سمینار

نحوه پذیرایی در همایش و سمینار ،پذیرایی همایش معمولا با توجه به نوع مراسم و میزان رسمیت آن انجام می شود، به عنوان مثال، برای پذیرایی همایش، پذیرایی کنفرانس، پذیرایی سمینار و انواع مختلف مراسم پذیرایی و میهمانی، ممکن است اقلام انتخاب شود که به نوعی بیانگر میزان اهمیت و احترام شما به میهمانان باشد.در میهانی ها و مراسمات ایرانی، پذیرایی اهمیت بسیار بالایی دارد. پذیرایی همایش ها در ایران معمولا با میوه و نوشیدنی و یک تکه کیک همراه است و این اقلام، هسته اصلی پذیرایی مراسمات و میهمانی ها را تشکیل می دهند.

پک های پذیرایی ایپک بااقلام مختلف و در تنوع بالا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

بسته پذیرایی همایش

بسته پذیرایی همایش ایپک به نحوی طراحی شده است که علاوه بر اینکه اقلام متنوعی را در خود جای میگرد، می تواند به عنوان یک ظرف و محل نگه داری استفاده شود. پک پذیراییاز نظر ابعاد و اندازه، بهداشتی بودن، طراحی  در هر مراسمی جلوه خاصی ایجاد کرده و می تواند رسمیت خاصی به مراسمات شما افزون نماید.

علاوه بر بسته میوه و پک پذیرایی متنوع، آیتم هایی همچون ربان های رنگی، و غیره نیز همراه بسته پذیرایی عرضه می کند تا در انوع مراسمات، جلوه بیشتری ایجاد کرده و میهانی درخور شان شما ارائه نماید.

غذا و نوشیدنی‌هادرمراسم

در حالت ایده‌آل، شما باید رنگ و لوگوی تجاری خود را در هر موقعیتی پررنگ کنید. بدین معنی که کلیه‌ی ابزارها در همایش شما باید باهم سازگار و هماهنگ باشند. به عنوان مثال، ممکن است بهترین راه برای ارائه نوشیدنی این باشد که به جای توزیع لیوان‌های پلاستیکی معمولی، لوگوی خود را روی لیوان‌ها چاپ کنید و سپس آن‌ها را بین مخاطبان توزیع کنید. این کار علاوه بر این‌که یکپارچگی برندینگ شما را نشان خواهد داد، به شیک بودن رویداد شما نیز کمک خواهد کرد.

هدیه به همراه پک پذیرایی

یکی از موارد مهمی که همایش شما را به یاد ماندنی تر می‌کند. هدیه‌ای است که برای مهمانان در نظر می‌گیرید. هر نوع مواد تبلیغاتی می‌تواند مفید واقع شود. به عنوان مثال اگر شما انتظار حضور یک جمعیت صد نفری را دارید، می‎‌توانید توپ‌های ضداسترس و یا برخی محصولات ارزان مثل عینک دودی هدیه دهید. مطمئنا ارزشی که از این هدیه کسب خواهید کرد، بسیار بیشتر از میزان هزینه‌ای است که باید پرداخت کنید.

هدیه ها همیشه می توانند برای جلب توجه مخاطبان شما استفاده شوند. به یاد داشته باشید که مهم‌ترین هدف از رویدادها تسخیر ذهن‌ها است. یعنی اگر در حال معرفی یک محصول جدید هستید، باید تمرکز اصلی را بر روی معرفی محصول قرار دهید اما به تسخیر ذهن مشتری نیز توجه داشته باشید.. یا اگر می‌خواهید به ترویج خدمات خود بپردازید، سعی کنید همراه با ارائه‌ی خدمات خود سرگرم کردن مشتریان را نیز به عنوان یکی از ملزومات کارتان در نظر بگیرید.

ایده های پذیرایی در همایش

یکی از مهمترین بخشهای همایش و سمینار، بخش پذیرایی از شرکت کنندگان و مهمانان رویداد است. با انتخاب بهترین مدل پذیرایی در همایش ، شما می توانید رضایت شرکت کنندگان همایش خود را به دست بیاورید و در ذهن آنها ماندگار شوید. انتخاب خوراکی های زمان استراحت همایش یا سمینار، بسیار مهم است و می تواند در موفقیت یا عدم موفقیت همایش شما، تاثیر مستقیم بگذارد. پس لازم است به بخش پذیرایی همایش خود، اهمیت بیشتری بدهید.

بسیاری از همایش ها و رویدادها در صبح زود برگزار می شوند؛ در نتیجه ممکن است شرکت کنندگان همایش، وقت کافی برای خوردن صبحانه نداشته باشند. در این صورت، بهتر است چیزی به عنوان صبحانه سرو کنید تا مهمانان، سرحال و پرانرژی شوند. برای خوشامدگویی و پذیرایی مهمانان همایش به محض ورودشان، می توانید از بیسکوییت، خرما، شکلات، ساندویچهای کوچک، کاپ کیک و شیر کاکائو استفاده کنید. این پذیرایی، واقعا لذت بخش است و در نظر افراد، تاثیر بسیار مثبتی می گذارد.

پک پذیرایی ناهار در همایش

بسیاری از همایش ها و کنفرانسهای طولانی، از شرکت کننده های رویداد با ناهار پذیرایی می کنند. اگر قرار است شما نیز چنین کاری را بکنید، توجه داشته باشید که پذیرایی ناهار بسیار اهمیت دارد و باید غذای بسیار باکیفیتی را سرو کنید. برای انتخاب نوع غذا، به گزینه هایی فکر کنید که بیشتر افراد دوست دارند. غذاهایی مثل زرشک پلو با مرغ، جوجه کباب، چلوکباب، ساندویچ های گرم و… از جمله غذاهایی هستند که اکثر افراد دوست دارند.

یکی از مزایای کمک گرفتن از شرکت ایپک برای برگزاری همایش این است که ایپک اکثر غذاهای منو را خود با رعایت پروتکلهای بهداشتی تهیه می کند. و می تواند با تخفیف، از خدمات آنها استفاده کند. در نتیجه با انتخاب یک پک حرفه ای  هم می توانیدبا تخفیف ویژه  سفارش غذا بدهید.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۹/۲۵
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی