ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

آداب مهمانی عصرانه

آداب مهمانی عصرانه ،برگزاری مهمانی در تمامی فرهنگ‌ها رفتار و حرکتی مشترک است. انسان‌ها به معاشرت و دورهمی نیاز دارند و از طریق مهمانی‌ها به روح و روان خود کمک می‌کنند که سختی‌های زندگی روزمره را پشت سر بگذارند.

یکی از انواع مهمانی‌های مرسوم، مهمانی عصرانه است. یک دورهمی عالی که شرایط و مناسک خود را دارد. این مهمانی که در ساعت عصر روز برگزار می‌شود، به سنگینی مهمانی شام نیست و بیشتر به کمک غذاهای سبک و ساده، دسرهای خوشمزه، نوشیدنی‌های مطابق با فصل و شیرینی‌های متنوع برگزار می‌شود. یادمان باشد که هدف از مهمانی عصرانه این است که غذاهای ساده‌تر ترتیب دهیم تا بتوانیم بیشتر با هم گپ بزنیم. پس بهتر است به دنبال تجملات عجیب و غریب نرویم.

خوراکی های مناسب مهمانی عصرانه

نوشیدنی  و کیک :چای هم خوب است اما برای بهار و تابستان شاید یک نوشیدنی خنک مناسب تر باشد. این روزها نوشیدنی های سنتی روی مد هستند. البته این یک مد خوب در مهمانی هاست. هم سالم هستند و هم به نسبت آبمیوه ها مقرون به صرفه تر! اغلب این نوشیدنی ها در کم ترین زمان ممکن آماده سرو می شوند. شربت بیدمشک، تخم ریحان، نعناع و خاکشیر گزینه های مناسبی برای منوی نوشیدنی ها هستند.یااینکه قهوه و چای زعفران یا دارچین هم گزینه های خوب فصل سرما هستند.

ساندویچ و اردور: علاوه بر شیرینی و کیک برای مهمانی عصرانه می‌توان از بین انواع اردورهای ایرانی و بین‌المللی، آن‌هایی که مورد علاقه‌ی ما هستند را نیز انتخاب کنیم. ما پیشنهاد می‌کنیم برای مهمانی عصرانه از میان خوراک‌های ایرانی مانند کتلت، شامی، آش، حلیم بادمجان و اقسام دلمه‌ها، یکی دو مدل را انتخاب کرده و میز زیبا و رویایی را برای مهمانان خود بچینید. از اردورهای غیرایرانی هم می‌توان به انواع کیش و کاناپه و رول‌های مختلفی مثل اسپرینگ رول یا فرش رول و ساندویچ‌های کوچک اشاره کرد. همچنین می‌توانید روی میز را با انواع میوه‌های فصل، آجیل و شکلات‌های مخالف پر کنید.

سلف سرویس عصرانه با پک های پذیرایی

اغلب ممکن است در مهمانی‌ در خانه‌های کوچک نتوان میز را به تعداد مهمانان حاضر آماده کرد. یک راه حل فوق العاده برای رفع این مشکل سرو غذا به صورت سلف سرویس است. در این روش دیگر نه نیازی به چیدن میز است و نه نیازی به فضای فراوان برای چیدمان ظروف.

غذاها و ظروف در کنار هم می‌توانند روی میز یا کانتر چیده شوند و هرکس از خودش پذیرایی کند و هر کجا که دلش خواست بنشیند و غذایش را میل کند. با این ترفند شما دیگر مشکل کمبود جای نشستن سر میز را نخواهید داشت. علاوه بر آن این روش به شما کمک می‌کند فضای دوستانه‌تری نیز ایجاد کنید و مهمانان دیگر در غذا خوردن معذب نخواهند بود.یا از پک های پذیرایی عصرانه ایپک استفاده کرد.هرگونه اقلام مورد نظر را میتوانید دراین پک های مقوایی سفارش داده و درزمان مناسب تحویل بگیرید.بدون اینکه زمانی صرف آماده سازی کنید بخصوص برای کسانیکه به دلایلی زمان کافی برای برگزاری مهمانی عصرانه را ندارند.

طرز تهیه ساندویچ عصرانه

پیازها را همراه با کمی روغن در ماهیتابه سرخ کنید.سپس سیب زمینی ها و هویج ها را که به صورت نگینی ربز خرد کرده اید به پیاز اضافه کرده و همراه با روغن تفت دهیدتابپزند سپس نخودفرنگی و ذرت را به همراه مرغ پخته شده و ریز شده به مواد اضافه کرده روی حرارت هم بزنید و کمی تفت دهید.نمک و فلفل و زردچوبه را نیز به مواد اضافه کنید. نان تست ها را به صورت مثلثی شکل خرد کرده سپس روی هر کدام از نانها کمی سس مایونز بمالید.روی نانها کمی از مواد با قاشق ریخته و طرف دیگر نان را با قطعه دیگر نان بپوشانید.هر کدام از ساندویچ ها را ابتدا در تخم مرغ زده شده و سپس در آرد سوخاری بغلتانیدو در روغن فراوان روی حرارت ملایم سرخ کنید تا زمانی که نان ها طلایی رنگ شوند.

آجیل و تنقلات مهمانی

اگر می‌خواهید در مهمانی‌تان با مغز انواع خشکبار از مهمانان پذیرایی کنید، توصیه می‌کنم آنها را با یکدیگر مخلوط نکنید؛ بلکه هر یک را در ظرف کوچک جداگانه‌ای ریخته و روی میز قرار دهید. این چینش موجب می‌شود اگر فردی به طور مثال علاقه‌ای به خوردن بادام یا هر مغز دیگری نداشت ظرف آجیل را زیر و رو نکند و به‌راحتی آنچه را که دوست دارد، بردارد؛ ضمن اینکه هم آجیل شما دست‌ خورده نمی‌شود و هم گشتن بین مغزهایی که مخلوط شده است، موجب نمی‌شود بخشی از آن روی میز یا زمین بریزد و شما را برای تمیز کردن خانه بعد از مهمانی به زحمت بیندازد.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۹/۲۶
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی