ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

فینگرفود مراسم و مهمانی

فینگرفود مراسم و مهمانی ،فینگرفود معانی متعددی نظیر:غذای انگشتی، غذای لقمه ای، لقمه های کوچک و... دارد.حتما شما نیز در جشن ها، سمینارها، عروسی یا تولد طعم فینگرفود ها را چشیده اید و طرفدار پروپاقرص آن شده اید.عده ای فکر می کنند فینگرفود غذایی جدید است ولی اینطور نیست.فینگرفود قبلا نیز به صورت نان و پنیر و سبزی، نان و پنیر و گوجه، انواع کوکوها و .... وجود داشت که امروزه به صورت فینگرفود سرو می شود.در سال 1319 با تاسیس کافه هایی کوچک در نواحی مختلف آمریکا صاحبان این کافه ها تصمیم گرفتند که غذاهای ساده ای را برای مشتریانشان آماده کنند تا آسان تهیه شود و حالت میان وعده هم داشته باشد.
شرکت ایپک در پک های پذیرایی خود چه برای صبحانه و چه میان وعده ا فینگرفود استفاده می کند تا هم با سلیقه شما عزیزان تناسب اشته باشد و هم در سرو آن راحتتر باشید.

انواع فینگرفود پذیرایی

فینگرفودهای گرم که بهتر است در همان محل آماده شوند و سرو آمها در ظروف ویژه بسیار شیک خواهد بود.نظیر: کباب مغولی،روماکی،کنتاکی،اسپایسی تایلندی و...فینگرفودهای سرد که در یخچال نگه داری می شوند و برای مهمانی های کوچک تهیه می شوند. عبارتست از: تارت الویه، کاناپ کوکو،والوان و....Sea food فینگرفود دریایی: این نوع فینگرفود از انواع سوشی، ماهی، میگو و ... تهیه می شود.اغلب برای مهمانی هایی که امکان تهیه فینگرفود گرم ندارند از فینگرفود سرد استفاده می شود.در فصل های سرد سال فینگرفودهای گرم طرفداران بیشتری دارند.رول سوسیس،سوسیس سیخی، قطعات کوچک گوشت، سموسه،سیخ پنیر و زیتون، نان پیتا،ساندویچ پیتزا و... در زمره ی فینگرفودها قرار می گیرند.

فینگرفود جشن ها و مراسم عقد

یکی از این جزئیات، فراهم کردن منوی مناسب برای مهمانی است. یک میزبان خوب از سلیقه غذایی میهمانان و ترجیحاتشان آگاه است. یکی از جدیدترین و محبوب ترین انواع غذا برای برآورده کردن سلیقه اکثر افراد، استفاده از غذای فینگرفود است.هنگامی که تصمیم می‌گیرید غذاهای فینگرفود را در مراسم عروسی خود داشته باشید، لازم نیست نگران سازماندهی برای هر نوع چیدمان یا جزئیاتی باشید. بنابراین این یک گزینه عالی برای مراسم عروسی است.

فینگرفود در فرهنگ های مختلف

در بسیاری از فرهنگ‌ها به جای استفاده از قاشق، چنگال یا چوب غذاخوری، مردم از دستان خود استفاده کرده و با دست غذا می خورند.فرهنگ هایی نیز وجود دارد که در آن ها غذاهایی که با دست خورده می شوند یا به عبارت دیگر غذاهایی که خوردنشان آسان است از فواید معنوی نیز برخوردارند. طبق این فرهنگ ها، غذایی که از فروشنده بازار گرفته می‌شود، به آشپز سپرده می‌شود و در نهایت از آشپز به شما می رسد. این غذا انرژی‌های افراد مختلفی را که با غذا سر و کار داشته اند را به خود جلب کرده است.

طبیعتا، این افراد درجات متفاوتی از انرژی، به خصوص انرژی منفی خواهند داشت. زمانی که غذا در دست شما قرار میگیرد، قبل از اینکه به دهان شما برسد از دستانتان عبور می‌کند، و این طور تصور می‌شود که پاک‌سازی انرژی انجام شده است. در نتیجه هر گونه انرژی منفی که از فرد قبلی گرفته شده دفع شده احتمال اینکه وارد بدن شما شود بسیار اندک است.

مزایای استفاده از فینگرفود در پک های پذیرایی

این یکی از مزایای اصلی انتخاب غذای فینگرفود است که به شما کمک می‌کند در هزینه‌های عروسی خود صرفه‌جویی کنید. این ایده از ایده انتخاب غذاهایی با قیمت بالا بسیار بهتر است. یعنی علاوه بر اینکه هزینه زیادی نمی کنید، مهمانان شما نیز با دیدن این نوع غذا خوشحال تر می شوند. پس این یک مزیت دو گانه است. با انتخاب این منو دیگر لازم نیست نگران مهمانی و نظارت بیش از اندازه به مراسم باشید.اگر تصمیم دارید برای برگزاری مجالس خود از غذاهای کامل و سنتی استفاده کنید، بهتر است بدانید هزینه آن در مجموع حدود ۵۰ درصد کل بودجه شما را در بر می گیرد.

در کنار این نوع غذاها، غذاهای فینگرفود وجود دارند که حدودا تا ۳۰ درصد این هزینه را کاهش می دهند.  با انتخاب منوی فینگرفود می توانند کیفیت غذاهای خود را بالا ببرند و در عین حال از هزینه مراسم خود بکاهند.علاوه براینکه فینگرفود نسبت به غذاهای سنتی کم هزینه است.این نوع غذا به دلیل ظاهر رنگارنگی که دارد بسیار زیباتر به نظر می رسد.در هر مراسمی که غذا سرو شود، مهمانان کشش خاصی به فینگرفودها دارند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۹/۱۹
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی