ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

غذاهای مناسب برای پذیرایی عصرانه

غذاهای مناسب برای پذیرایی عصرانه ،خوراکی‌های مورد استفاده در عصرانه برای مهمانی و دورهمی‌های خانوادگی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما می‌توانید با بکار بردن ایده‌های خلاقانه و جالب، یک عصرانه به یادماندنی تهیه کنید.دورهمی‌ها و میهمانی‌ها همیشه برای صرف نهار و شام برگزار نمی‌شود، بلکه عصرانه نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای مهمانی‌های دوستانه باشد. عصرانه در واقع یک وعده غذایی سبک است که می‌تواند به صورت انواع ساندویچ سرد و یا گرم، انواع کیک و شیرینی با یک نوع نوشیدنی، تنقلات و میوه باشد. برای روز‌های سرد زمستان انواع آش گرینه مناسبی برای عصرانه است و خوردن یک بشقاب آش خوشمزه می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. بسته های پذیرایی عصرانه ازشرکت ایپک گزینه ای مطمئن و مناسب برای پذیرایی بسیار با کیفیت ازاقلامی که شما مدنظرتان است ،می باشد.

چه غذاهایی مناسب عصرانه است؟

عصرانه وعده‌ای سبک باید باشد ؛ از این رو به فضای زیادی نیاز نیست .پذیرایی عصرانه طبق معمول با چای و شیرینی و ساندویچ ساده انجام می‌شود.  خوراکی ها راکه شامل شیرینی و ساندویچ است در اطراف سینی چای قرار میدهیم و میزبان باید برای مهمان ها چای یا قهوه بریزد و پذیرائی کند.

1- نان و پنیر و خیار + چایی

2- نان و پنیر و سبزی + چایی

3 – تخم مرغ آب پز شده + خیار شور

4- شیرینی + نوشیدنی

5- حلوا

6 – کاچی

7- آش رشته

8- نان و پنیر + گردو + چایی

9- کیک کاکائویی + چایی

10- کالباس + کوچه ریز شده + نان فانتزی

انواع فینگرفود مناسب عصرانه

1- فینگرفود رولت ژامبون: برای تهیه این فینگر فود خوشمزه باید دو یا سه لایه نان لواش را روی هم قرار بدیم.روی اون ها رو با یه لایه سس مایونز بپوشانیم. روی سس مایونز، ورقه های ژامبون با هر طعمی که دوست دارید قرار می دهید. و بازم  لایه نازک دیگه از سس مایونز. روی این لایه  از سس، ذرت پخته شده و خیارشور نگینی شده می ریزیم. و نان ها رو با دقت رول می کنیم. حالا با یه چاقوی تیز رول آماده شده رو به تیکه های کوچکی قسمت می کنیم .

2- کیک مرغ : برای تهیه کیک مرغ، سینه مرغ رو بپزید و ریش ریش کنید. مرغ های رشته شده رو با سس مایونز، خیار شور نگینی شده، ذرت و نخود فرنگی پخته شده، هویچ رنده شده و یکم آبلیمو مخلوط کنید. نون های تست رو به دو یا چهار قسمت برش بدهید. مقداری از این مواد آماده شده رو روی یک برش تست بمالید و بعد لایه بعدی نون رو قرار بدید و باز مواد مرغی خوشمزه رو روی نون بریزید.

3- توپک های سیب زمینی: باید اول سیب زمینی ها رو آبپز کنید. سیب زمینی های آبپز شده رو پوست کنید . در ظرفی که یه قاشق کره توی آن قرار داده اید رنده کنید .تا حرارت سیب زمینی ها، کره رو ذوب کنه. ژامبون با هر طعمی که دوست دارید. رو به شکل نگینی خرد کنید .و با خیارشور نگینی شده، ذرت و نخود فرنگی پخته شده ترکیب کنید. مقداری سس مایونز را به ترکیب ژامبون ها و مقداری هم به سیب زمینی های رنده شده اضافه کنید. از سیب زمینی ها به اندازه یک توپک بردارید و داخلش رو حفره کنید. از ترکیب ژامبون داخل حفره قرار بدید و توپک رو ببندید.

چیدمان میز برای یک پذیرایی کم خرج ایده آل

شما برای چیدمان میز هزینه ای پرداخت نمی­کنید ولی می­توانید وسایل را طوری بچینید که هزینه و زحمت شما برای تهیه غذا، دیده نشود. اگر قصد دارید غذا را به صورت سلف سرویس سرو کنید، حتما بشقاب ها و قاشق ها را در میزی جدا از غذاها و دسرها قرار دهید.

اگر می­خواهید که همگی دور میز یا سفره بنشینید، بهتر است بیش از ۳ بشقاب درون هم قرار نداده، قاشق سمت راست بشقاب، چنگال سمت چپ و لیوان را در بالا آن قرار دهید. از دستمال سفره حتما استفاده کنید؛ حتی می­توانید با درست کردن طرح هایی با آن، میز خود را زیباتر نمایید.

تمام مواردی که در این قسمت گفته شد، با توجه به سلیقه هر شخص، می­تواند متفاوت باشد. همچنین دیدن طرح های متفاوت از سایت ها و ایده گرفتن از آنها، می­ تواند راهنمایی خوبی برای چیدمان میزهایتان باشد.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۹/۲۲
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی