ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

بهترین نوع صبحانه چیست؟

بهترین نوع صبحانه چیست؟ ، بدن ما کربوهیدرات را به گلوکوز تبدیل می‌کند. گلوکوز مثل سوختی برای عملکرد مغز ما است. کربوهیدرات در غلات و غذاهای شیرین بسیار زیاد است.  دیگر ماده ای که برای سبد صبحانه آماده توصیه می‌شود تخم مرغ است. تخم مرغ چه به صورت آبپز و چه در املت عملکرد قوی خود را دارد. ویتامین B موجود در تخم مرغ نقشی کلیدی در حافظه و مغز ما دارد. همچنین وجود گردو در بسته صبحانه نیز بسیار می‌تواند عملکرد ما را بهبود ببخشد. گردو معمولا همراه با پنیر که سرشار از کلسیم است مصرف می‌شود.

صبحانه مفید

به همین دلایل در صبحانه غذاهایی مانند املت و تخم مرغ آبپز مصرف می‌کنند و یا چای و گردو و پنیر استفاده می‌کنند. گاهی از غذاهایی مانند عدسی و آش شله قلمکار مصرف می‌کنند. همچنین مواد شیرینی مانند مربا و حلوا شکری و عسل در صبحانه خورده می‌شود. سازمان ها هم در پک صبحانه خود از این موارد استفاده می‌کنند. برای همین می‌بینیم که اداراتی که موفق در سبد خرید صبحانه آماده خود برای کارمندان اقلام خوراکی مقوی صبحانه دارند.

خوراکی های مفید تفریحی

  • لقمه‌ها و ساندویچ‌های مناسب
  • سس‌های مخصوص پیک نیک
  • پای‌های مخصوص پیک نیک
  • اسنک‌های
  • سالادها
  • خوشمزه‌های شیرین
  • نوشیدنی های مخصوص بصورت طبیعی
اوتمیل، صبحانه سالم رژیمی

اوتیمل یا بلغور جو دو سر آشنا هستند. اوتمیل که در واقع پرک شده جو دو سر هست خواص زیادی دارد. برای همین در بیشتر رژیم هایی که این روزها پزشک های تغذیه توصیه میکنند اوتمیل به عنوان یه صبحانه سالم دیده میشود. اوتمیل علاوه بر خواصش، خیلی هم راحت تهیه میشود. کافیه اون رو همراه با شیر، کمی نمک، شکر و دارچین داخل شیر جوش بریزید و بگذارید جوش بیاد و 2-3 دقیقه حرارت ببینه. البته طرز تهیه اوتمیل و نکاتش رو قبلاً به طور کامل برای شما عزیزان شرح دادیم.

 توست کره بادام زمینی و میوه، صبحانه سالم برای بچه ها

مصرف صبحانه سالم به خصوص برای بچه ها اهمیت زیادی دارد. توست کره بادام زمینی یکی از بهترین گزینه ها برای کودکان می باشد. برای تزیین صبحانه سالم برای بچه ها هم میتونید از میوه های مختلف مثل موز، کیوی یا بلوبری استفاده کنید. در ضمن میتونید کمی عسل هم روی کره بریزید تا توست شما شیرین تر بشه. برای بچه هایی که به بادوم زمینی حساسیت دارن میتونید به جای کره بادام زمینی از کرم کنجد استفاده کنید.

طرز تهیه اوتیمل

آماده کردن این میان وعده پرخاصیت بیش از اندازه ساده‌است. آنقدر که ممکن است فکر کنید جایی کم گذاشته‌اید یا اینکه چیزی را نادیده گرفته‌اید. کافی است شیر را با جو دو سر پرک و دارچین داخل یک کاسه ریخته و مخلوط کنید. سپس کاسه را از شب تا صبح داخل یخچال قرار دهید تا شیر به خورد جو رفته و اوتمیل غلیظ شود.بعد از گذشت هشت تا ۹ ساعت صبحانه پروتئینی خوشمزه شما آماده است. آن را در ظرفی مناسب سرو کرده، مقداری عسل روی آن بریزید. موز را هم به صورت حلقه‌ای برش داده و همراه گردو‌ها روی اوتمیل بچینید. در آخر از مقداری دارچین برای تزیین استفاده کنید.

می‌توانید عسل را به شکل لایه‌لایه میان آن بریزید یا اینکه با شربت کارامل یا شهد دلخواهتان این صبحانه عالی را میل کنید.

ارتباط با ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید مهمانان خود را جذب کنید .

برای خرید زیپ کیپ با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

 

  • ۰۰/۰۲/۲۵
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی