ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی یک روزه کوهنوردی

پک پذیرایی یک روزه کوهنوردی ، یکی از دغدغه های تورهای گردشگری قسمت پذیرایی از مسافران در طول سفر است .تورهای یکروزه کویر،جنگل،بازدید از روستاهای ییلاقی  یک انتخاب هیجان انگیز برای اخرهفته درکناردوستان و خانواده می باشد.در حال حاضر سفر های یک یا دو روزه طرفداران زیادی دارد. همین امر باعث شده آژانس های گردشگری به فکر پذیرایی از مسافران خود به شکل هرچه بهتر بی افتند.از آنجایی که تهیه صبحانه و میان وعده قبل از ناهار، برای مسافرانی که میخواند یک روز به یاد ماندنی و خاطره انگیز رقم بزنند کار حساس و نیازمند دقت است، یکی از کار ها برای پذیرایی تورهای گردشگری ، گشتن و پیدا کردن وعده های مناسب و خدمات با کیفیت و در خور شان مسافر است.

پک پذیرایی سازگاربامحیط زیست

معمولا در تور یک روزه، پذیرایی به صورت پک صبجانه آماده یا پک میان وعده سرو می شود.استفاده از پک های طلقی پلاستیکی به دلیل آلوده کردن محیط زیست توصیه نمی شود.استفاده از پک های مقوایی که قابلیت بازگشت پذیری سریع به محیط را دارد. پک های پذیرایی مقوایی، از افزایش آلودگی پلاستیکی زمین جلوگیری می کند.درتورهای یکروزه زباله های حاصل از بسته های مواد غذایی ازاصول مهم گردشگری است که باید به آن توجه بسیاری داشت.

قطعا افرادی که در تورهای گردشگری شرکت میکنند و به طبیعت علاقمند هستند به این امر واقف هستند که پاکسازی محیط از زباله ها و آلوده نکردن آن الویت اول هر مسافری میباشد که با انتخاب پک های غذایی مناسب می توان به این هدف ارزشمند دست یافت.

چه غذاهایی برای مسافرت مناسب است؟

تهیه غذا برای مسافرت هم معضلات خودش رادارد چون هم ممکن است وسیله در دسترس نباشد و هم ممکن است زیاد فرصت آشپزی نداشته باشید. اولین مورد پیشنهادی ما ساندویچ سالاد تخم مرغ است. این ساندویچ مقوی را میتوان بدون نان هم سرو کرد. کالری کمی دارد و کاملا رژیمی است. یک گزینه عالی برای تمام اعضای خانواده.مورد بعدی ساندویچ الویه است که می توایند سرد سرو کنید و مشکلی از بابت گرم کردن غذا نخواهید داشت. هر کجای جاده و سفر که خواستید، می توانید آن را سرو کنید و لذت ببرید.

در این‌گونه مواقع غذاهایی مثل تخم‌مرغ آب‌پز، کتلت و کوکو که به صورت سرد هم می‌توان آن‌ها را خورد، گزینه‌های بسیار مناسبی به عنوان غذای سفر هستند.  مقداری سبزی خوردن پاک و شسته شده، چند عدد خیار و گوجه‌فرنگی و مقداری خیارشور از جمله غذاهای سفری بسیار لذیذ، سالم  هستند.  بنابراین ما به شما پیشنهاد میکنیم از پک های مواد غذایی مایعنی ایپک(پک صبحانه، عصرانه ومسافرتی و …) استفاده کنید و با توجه به زمانی که در سفر هستید از طریق منو های مختلف آنچه که مورد نیاز است انتخاب کنید و لذت ببرید.

مزیت استفاده ازپک های غذایی

یکی از انتخاب‌های ساده هر خانواده‌ای برای صرف غذا در سفر می‌تواند رستوران‌های بین‌راهی باشد. این گزینه گرچه در دسترس و راحت به نظر می‌رسد و شاید هم ارزان برایتان تمام شود، ولی بسیار پرریسک است. در این رستوران‌ها چون افراد گذری زیادی رفت‌وآمد می‌کنند و امکان بازگشت مسافر پس از صرف غذا به آن رستوران در حد صفر است، به ندرت پیش می‌آید رستوران مورد نظر بهداشت را به درستی و به صورت کامل رعایت کند،

بنابراین امکان بیمار شدن پس از خوردن غذا در رستوران‌های بین‌راهی بسیار زیاد است. برداشتن ظروف کنسروی نه تنها وزن و فضای اضافه در کوله پشتی اشغال می کند بلکه پس از باز کردن در کنسرو باید تمام مواد درون آن ها را استفاده کنید و باقی مواد غذایی را در پلاستیک بریزید. همچنین زباله قوطی کنسرو را باید تمام مدت تا زمان بازگشت با خود حمل کنید.بهترین گزینه می تواند استفاده از پک هایی باشد که کمتر جا اشغال کند وزنی نداشته باشد و در عین حال غذاهای مقوی به همراه داشته باشید.میوه ها،انواع ساندویچ ها،غلات و …که همه آنها در پکی زیبا ومناسب با کمترین حجم اشغالی همراه شما بوده تا با خیال راحت متمرکز سفر خود باشید.

ارتباط با ما

ازهمکاری شما صمیمانه سپاسگداریم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع : ایپک باکس

  • ۰۰/۰۲/۲۸
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی