ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

فروش زیپ کیپ

فروش زیپ کیپ

فروش زیپ کیپ،زیپ کیپ هاجهت بسته بندی انواع خشکبار، چای و کافی میکس و نسکافه و انواع کود های شیمیایی و غیره قابل استفاده است. پاکت ها انواع مختلفی دارند از جمله پرطرفدار آن پاکت های متالایز هستند که مزایایی دارند . اول از همه باید جنس متالایز را مورد بررسی قرار دهیم. متالایز جنسی براق و نقره ای همردیف آلومینیوم است اما با قیمت تمام شده پایین تر و سبکی بیشتر. پاکت های بسته بندی می تواند با زیپ یا بدون زیپ تولید شود که مسلما با زیپ آن برای استفاده مجدد از محصول و خرابی آن در طی مراحل مصرف این مزیت را به پاکت افزوده و مخاطب را بیشتر برای نگهداری محصول راضی می کند.

شرکت ایپک هم زیپ کیپ های مختلفی در سایزها ی متفاوت به فروش می رساند که شما عزیزان با تماس با کارشناسان فروش می توانید علاوه بر مشاوره سفارش خود را ثبت کنید.

زیپ کیپ چیست؟

کاور زیپ دار راحتترین راه برای بسته بندی قطعات ریز و کوچک، پیچ ومهره ، یراق ، کاتالوگ برگه ، سبزیجات ،خوراکیها ، انواع آجیل و …. هستند . ماندگاری بیشتر مواد غذایی ، نفوإپذیری هوا و آب به داخل آن باعث تازه و با طراوت ماندن مواد غذایی می شود . همچنین راهی است آسان برای فریز کردن انواع خوراکیها . اصل هماره با کیفیتی متمایز تولید گردیده و اعتماد سالهای طولانی مصرف کنندگان معید این مدعاست.

زیپ کیپ های طرح داری هم موجود است که برای مراسم ترحیم ،پت شاپ ها ،بسته بندی های میوه و یا برای مراسمات مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند.

خرید زیپ کیپ ترحیم

همانطور که در روایات اسلامی ذکر شده است خانواده متوفی تا چند روز نباید به فکر خوراک، پذیرایی و … باشند. حتی گذشتگان ما هم هر گاه صحبت از قدیم می شود به این مورد صحه می گذارند که در سال های نه چندان دور وقتی عزیزی از یک خانواده به رحمت خدا می رفت همسایگان هر کدام غذایی می پختند و در وعده های غذایی تا روز هفتم برای خانواده متوفی می آوردند تا اصطلاحا چراغ آشپزخانه شان خاموش بماند. اگر چه این رسم هنوز هم در بعضی از روستاها و شهرهای کوچک ایران در حال انجام است ولی در بسیاری از شهرها کاملا به فراموشی سپرده شده است بنحوی که هنوز مرده به خاک سپرده نشده است خانواده او باید به فکر تالار غذا و وسایل پذیرایی از مهمان ها باشند !

این موضوع در کنار ناآشنایی جوانان امروزی به برگزاری مراسم های این چنینی سبب شد که ایپک بخشی از خدمات خود را متوجه پذیرایی مراسم ترحیم نماید تا بتواند اندکی از دغدغه خانواده متوفی را کم بنماید.

امروزه کیسه های مشکی زیپ کیپ توسط شرکت های مختلف تولید شده است که به عنوان زیپ کیپ ترحیم در بازار عرضه می شود. بر روی زیپ کیپ میوه مسجد یا به عبارتی دیگر زیپ کیپ میوه ترحیم عبارات گوناگونی نقش بسته است. برای مثال بر روی برخی از آنها کلمه هوالباقی نوشته شده است و بر روی بعضی دیگر جمله بقا مختص ذات یگانه اوست نقش بسته است.

سایززیپ کیپ های مراسم ختم

سایز متداول این زیپ کیپ ها ۳۰*۲۰ می باشد که ۴ قلم جنس به راحتی در آنها جای می گیرد. برای افرادی که اقلام بیشتری می خواهند در زیپ کیپ میوه مراسم ترحیم قرار بدهند زیپ کیپ سایز بزرگ ختم طراحی شده است این کیسه ها ابعاد ۲۵*۳۵ را دارا هستند و بیش از ۴ قلم میوه و نوشیدنی و کیک می توان در آنها قرار داد.

اگر قصد قرار دادن آب معدنی در زیپ کیپ ختم را دارید توجه داشته باشید که در زیپ کیپ های ۲۰*۳۰ تنها شما می توانید از سایز های کوچک آب معدنی نظیر ۲۰۰ سی سی و ۲۵۰ سی سی استفاده نمائید و برای سایز بزرگتر نظیر آب معدنی ۵۰۰ سی سی شما باید از کیسه های ۳۵*۲۵  استفاده نمائید.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۰۰/۰۴/۰۱
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی