ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

فروش پاکت ترحیم در گوهردشت کرج

فروش پاکت ترحیم در گوهردشت کرج ، برگزاری مراسم ختم بسته به سنت ها در هر کشور فرق دارد و مطابق با فرهنگ و آداب همان کشور برگزار می شود. همچنین پذیرایی مجالس ختم ، رسوم خاص خود را دارد و برای ادای احترام به متوفی برگزار می گردد.

به طور کلی میشه اینجوری بیان کرد که  اصل و اساس برگزاری مجالس ترحیم در همه کشورها یکی است و تنها شیوه برگزاری آن با هم متفاوت است. در کشور ما نیز برگزار کردن مراسم ختم و پذیرایی در مراسم ترحیم از گذشته مرسوم بوده است و البته امروزه به شکل نو و کامل تری صورت می گیرد که استفاده از پاکت زیپ دار مشکی مراسم ترحیم رواج پیدا کرده است . اندازه رایج پاکت مراسم ختم ۳۰*۲۰ می باشد که چهار قلم جنس به آسانی در آن ها جای می گیرد. اگر قصد قرار دادن آب معدنی در پاکت مراسم ترحیم را دارید توجه داشته باشید که در پاکت مراسم ترحیم ۲۰*۳۰ تنها شما می توانید از سایز های کوچک آب معدنی نظیر ۲۰۰ cc و ۲۵۰ cc استفاده نمائید .

چجوری پک  ترحیم را سفارش دهیم؟

با مراجعه به سایت میوه آنلاین انواع مدل پک های پذیرایی میوه را مشاهده و یا تماس با شماره تلفن 09129724226 و مشاوره با کارشناسان میوه آنلاین، پک  میوه ختم را به همراه اقلام پذیرایی دیگر از قبیل آبمیوه، کیک، ، کیک یزدی، آب معدنی کوچک،  و … به سلیقه خود بچینید و در زمان و محل مورد نظرتان، بسته های پذیرایی میوه را  آماده را تحویل بگیرید. پس از تماس با کارشناسان میوه آنلاین دیگر دغدغه پذیرایی مجالس ترحیم را نداشته باشید و خود به امور مهمتر مجالس ترحیم بپردازید.

پاکت ها طیف وسیعی از مدل ها و جنس ها را شامل می شوند که هر کدام خصوصیات بارز خود را داشته و کاربردهای متنوعی را نیز دارا می باشند. در میان انواع مختلف پاکت ها، نوعی از این محصولات وجود دارد که از جنس کاغذ کرافت بوده و دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی می باشند. این پاکت ها به اشکال متنوعی تولید می گردند که از جمله آنها می توان به پاکت بسته بندی مخصوص تشریفات مختلف مانند ختم اشاره نمود.از مشخصات این نوع  این پاکت ها داشتن قسمت شفاف روی پاکت می باشد که مانند پنجره ای محصولات درون پاکت را نمایش می دهد. در زمینه تولید پاکت بسته بندی تشریفات ختم و … نیز، تولید کنندگان متعددی به تولید عمده این محصولات فعالیت دارند

ویژگی های پاکت های بسته بندی تشریفاتی ختم

پاکت های بسته بندی که امروزه تولید می شوند دارای تنوع بسیاری بوده که هر کدام از انواع آن ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را نیز دارند. همانطور که گفتیم یکی از مدل های پاکت های بسته بندی که جهت مراسم و تشریفات خاص طراحی و تولید می شود، پاکت های تشریفاتی مانند ختم و … می باشند.

این پاکت ها از نمونه های جالب بسته بندی می باشند که جهت تشریفاتی خاص مانند ختم و مواردی از این قبیل به کار برده می شوند. این پاکت ها با برخورداری از یک سری ویژگی ها و مزایا توانسته اند مصرف کنندگان بسیاری را به سمت خود جذب نمایند.

از جمله ویژگی ها و خصوصیات ویژه پاکت تشریفاتی ختم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این پاکت ها در برابر عوامل بیرونی مانند فشار و یا دمای خارجی مقاومت بسیار بالایی را از خود بروز می دهند.
  • این پاکت ها دارای درب آسان‌ باز شو می باشند که از این حیث می توانند به راحتی باز و بسته شوند.
  • ضد آب و رطوبت می باشند. با توجه به این ویژگی نیز می توان با خاطری آسوده آن را جهت مراسم و تشریفاتی از قبیل ختم‌ برای نگهداری انواع میوه، شیرینی و … مورد استفاده قرار داد.
  • یکی دیگر از مزیت های این نوع پاکت ها، ظاهر شکیل و زیبای آن می باشد که از این نظر برای مراسمی تشریفاتی بسیار مناسب بوده و به کار می آیند.
  • هم چنین این پاکت ها دارای قابلیت ایستایی خوبی می باشند که این ویژگی نیز خود جهت مراسمی این چنینی و مواردی از این قبیل بسیار کاربردی و متناسب می باشند.
  • از دیگر مشخصه های پاکت پذیرایی ختم، قیمت مناسب آن می باشد که نسبت به مزایای متعدد آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.
پک های پذیرایی شرکت ایپک

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.دوستان عزیز می توانید. برای سفارش هر نوع پک پذیرایی برای تمامی مراسم با ما ازطریق راههای ارتباطی موجود تماس بگیرید .تجهیز بسته های پذیرایی مراسم ترحیم .بسته های صبحانه ادارات . پک های پذیرایی عصرانه ، همایش و سمینارها …زیپ کیپ های سفارشی ترحیم در سایزها .و طرح های مختلف .پذیرایی باشیوه نوین با بسته های پذیرایی ایپک شعار ماست.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید .تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۰۰/۰۳/۰۸
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی