ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

جعبه های پذیرایی مقوایی

جعبه های پذیرایی مقوایی

جعبه های پذیرایی مقوایی،جعبه های جدید شرکت ایپک باطراحی جدید و کیفیت بالا آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. این جعبه ها با سایز 21-15 ارتفاع 12 قابل استفاده برای انواع ظروف غذا و پک های میوه و پذیرایی می باشد.

یکی از بهترین روشهای پذیرایی از مهمان ها در مراسم ها و رویدادهای مختلف استفاده از پک مقوایی پذیرایی می باشد. این پک های پذیرایی در طرح ها و اندازه های مختلف ویژه پذیرایی مراسم های مختلف طراحی و عرضه شده است. می توانید از سه نوع میوه آبمیوه و کیک هم داخل این جعبه ها قراربدهیدو مناسب برای انواع مراسم می باشد.

جعبه های ترحیم

برای تزیین پک های پذیرایی می توانید از نوارو روبان های رنگی استفاده کنید. نوار ها و روبان ها در رنگ های سبز، آبی، نارنجی، قرمز، مشکی، صورتی، بنفش، فیروزه ای موجود می باشد. برای پک پذیرایی دفاع پایان نامه می توانید از نوار با طرح کلاه فارغ التحصیلی و برای پک ترحیم میتوانید از نوار مشکی ترحیم استفاده کنید.

پذیرایی با پک های پذیرایی

فراهم کردن مقدمات پذیرایی از مهمانان در مراسم‌ هایی که با انگیزه شادی ایجاد می‌شود، بسیار آسان است؛ چون ذوق و شوق زیادی داریم. اما، مراسم ختم و سوگواری، با همه مراسم‌ ها متفاوت است و در آن معمولا صاحب عزا، حس و حال مطلوبی ندارد. فشار روحی و روانی، غم ازدست دادن و آشفتگی، تمام حالاتی است که قدرت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی را از صاحب عزا می‌گیرد. در این شرایط، معمولا اقوام و دوستان نزدیک، دست‌به‌کار می‌شوند و مقدمات پذیرایی از مهمانانی که برای تدفین و مراسم ختم حضور پیدا‌ می‌کنند را، برعهده می‌گیرند. اما در این شرایط نیز اعتباری، به برگزاری مطلوب مراسم و پذیرایی از مهمان‌ها نیست. ممکن است کم و کاستی‌هایی وجود داشته‌باشد که جبران آن، بعدا غیرممکن است.

استفاده از پک مراسم ختم، یکی از بهترین گزینه‌های پذیرایی از مهمانان، در چنین مراسمی است. سعی کنید، پک پذیرایی را به‌صورت دربسته تهیه کنید، تا موضوعات بهداشتی را در تهیه آن رعایت کرده‌باشید. پکیج پذیرایی، شامل تمام خوراکی‌هایی است که در مراسم ختم، با آن‌ها از مهمانان پذیرایی می‌شود. خرما، حلوا، میوه و آب‌میوه، از رایج‌ترین اقلامی است که در پک پذیرایی قرار داده می‌شود.

مزایای استفاده از پک مراسم ترحیم چیست؟

استفاده از پک مراسم ختم، مزایای زیادی دارد. رعایت موضوعات بهداشتی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پذیرایی با این پک‌ ها است. تنوع پک‌ هایی که می‌توانید از مراکز تهیه آن سفارش دهید، بسیار زیاد است و نیاز همه افراد را، تامین می‌کند. پکیج های اقتصادی با هزینه مناسب و پکیج های لوکس، تمام نیازتان را، برای یک پذیرایی مطلوب از مهمانان‌تان در مراسم ختم و یادبود پاسخ‌گو است.

در چنین شرایطی، درصورتی‌که اقوام و دوستان، برای کمک و پذیرایی اعلام آمادگی کنند، می‌توانید از آن‌ها برای تهیه چنین پک‌ هایی کمک بگیرید. کافی است، به تعداد مهمانان‌تان، ظرف یکبار مصرف مخصوص، سفارش دهید. اندازه ظروف به‌اندازه‌ای باشد، که تمامی اقلام پذیرایی، داخل آن جا بگیرد. چند بسته دستمال کاغذی بخرید، به تعداد مهمانان و پک‌ های پذیرایی، چاقو و چنگال تهیه کنید. از میوه‌فروشی یا بازار میوه، براساس تعداد مهمانان، میوه تهیه کنید. تدارک خرما با گردو، شیرینی‌های مخصوص پذیرایی و حلوا نیز، برعهده خودتان یا شیرینی ‌فروشی است. با تهیه تمام این اقلام، می توانید از اطرافیان درخواست کنید که، با رعایت بهداشت و پس از شست‌و‌شو و ضدعفونی کردن میوه‌ها و آب‌میوه‌ها، آن را داخل پک پذیرایی قراردهند و پک‌ ها را، خوب ببندند و اگر لازم بود از چسب نواری یا سوزن منگنه استفاده کنند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۰۰/۰۳/۲۶
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی