ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

جعبه های پذیرایی جلسه دفاع

جعبه های پذیرایی جلسه دفاع ،نگارش پایان‌نامه‌ای علمی، معتبر و باکیفیت مهمترین دغدغه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری است، اما حقیقت این است که مهمتر از این کار، دفاع از پایان‌نامه است؛ از این‌رو لازم است از نحوه دفاع و نکات مهم در برگزاری جلسه آن به‌خوبی آگاه شویم و با اعتمادبه‌نفس و مسلط به نتیجه دلخواه برسیم.

دفاع از پایان‌نامه چیست؟

پس از اتمام نگارش پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی نوبت به دفاع از آن می‌رسد؛ دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا دفاع از پایان‌نامه دکتری؛ برای انجام دادن این مرحله، دانشجو باید یک نسخه از پایان‌نامه‌اش را به دانشگاه محل تحصیلش تحویل دهد تا پس از تعیین داوران، در جلسه‌ای رسمی درباره پایان‌نامه خود گزارشی شفاهی ارائه دهد. دانشجو در این گزارش 30 تا 45 دقیقه فرصت دارد درباره پژوهش خود و مراحل تکمیل آن توضیح دهد تا همه حاضران در جلسه از روند تحقیق و چالش‌های مسیر تهیه و نگارش آن آگاه شوند.

همچنین موظف است با صبر و حوصله به پرسش‌های داوران به‌طور دقیق و کامل پاسخ دهد تا چنانچه کاستی یا نقصی در پژوهش وی باشد، مشخص شود و او بتواند در نسخه نهایی پایان‌نامه آن را اصلاح یا تکمیل کند. جلسه دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا دفاع از پایان‌نامه دکتری برای دانشجویان از اهمیت بسیاری برخوردار است، چراکه از یک پژوهش علمی دفاع می‌شود؛ دستاوردی که ممکن است در پیشرفت تکنولوژی و صنعت کشور کمک کند و از طرفی در ادامه مسیر تحصیل او موثر است. استادان در این جلسه با محک زدن سطح علمی دانشجو به میزان تسلط وی پی می‌برند و با طرح سوالات مختلف مطمئن می‌شوند که این تحقیق توسط دانشجو تهیه و تدوین و کاملا درک شده و از آثار دیگران کپی یا سرقت نشده است.

نکات مهم در برگزاری جلسه دفاع

1. برنامه‌ریزی

2. آگاهی از قوانین دانشگاه‌

3. انتخاب زمان مناسب برای جلسه دفاع

4. دقت در جزئیات

5. تهیه پاورپوینتی جذاب و کامل

6.متناسب‌سازی حجم مطالب براساس زمان جلسه

7.مشورت با استاد راهنما

8. تهیه وسایل مورد نیاز: تهیه یک نسخه از پایان‌نامه و مشخص کردن قسمت‌های مهم آن، بررسی کامل لپ‌تاپ برای پیشگیری از مشکلات احتمالی، آماده کردن فایل‌های پایان‌نامه و تهیه نسخه پشتیبان از آن‌ها، چک کردن پاورپوینت دفاع و سیستم‌های نمایش سالن جلسه، تهیه کاغذ و خودکار برای نوشتن نکات استادان، آب و کمی خوراکی مغذی شیرین برای مواقع لازم و... پیش از برگزاری جلسه دفاع ضروری است.

 پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه

در روز دفاع پایان نامه، شما کار های زیادی برای انجام دادن دارید از جمله تهیه پاورپوینت، آمادگی برای ارائه، کنترل محل برگزاری جلسه و تهیه امکانات صوتی و تصویری و … پس با توجه به تمام موارد گفته شده، چگونگی پذیرایی در جلسه دفاع پایان نامه را خود دانشجو نباید انجام دهد. بهتر است برای این کار از دوستانتان کمک بگیرید.

بسته به اینکه ساعت دفاع پایان نامه شما چه زمانی است، می توانید موارد مختلفی را برای پذیرایی تهیه نمایید، به عنوان مثال هنگام ظهر تهیه ساندویچ های کوچک یا در موارد دیگر از میوه، آب میوه و کیک و … استفاده کنید.

میوه‌های داخل پک پذیرایی جلسه دفاع مرغوب، دستچین و شستشو‌شده اند و بقیه اقلام داخل پکیج (آبمیوه، کیک، نوشیدنی، تنقلات و …) از بهترین و با‌کیفیت‌ترین برندهای موجود در بازار هستند.  با طراحی زیبا و خاص خودش علاوه بر شکیل بودن، از جنس مقوای بهداشتی با استحکام بالاست که قابلیت بازگشت‌پذیری به طبیعت رو هم داره و در ایران تولید میشه. با انتخاب پکیج پذیرایی نه تنها یک جلسه دفاع آبرومند برگزار می‌کنید، بلکه به حفظ محیط زیست و افزایش تولید داخلی و اشتغال‌زایی هم کمک خواهید کرد. ایپک جلسه دفاع موفقیت‌آمیزی برای شما آرزو می‌کند.

ارتباط با ایپک باکس

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای سفارش پک پذیرایی ترحیم میتوانید با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۰۰/۰۳/۱۷
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی