ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

جعبه های پذیرایی مراسم دفاع

جعبه های پذیرایی مراسم دفاع ،به این منظور  طراحی شده است تا شما در مراسم دفاعیه پایان نامه خود نگران برگزاری مراسم نباشید .شما به سادگی نوشیدن یک لیوان آب می توانید وارد وبسایت ایپک باکس شده و بسته های پذیرایی مورد نظر خود را سفارش دهید .

بسته های ذفاعیه ایپک بسیار متنوع هستند و متناسب با میل و سلیقه شما طراحی شده اند .

نکاتی در رابطه با برگزاری مراسم پایان نامه

1. خود را درگیر پذیرایی نکنید .

برخی از دانشجویان سعی می کنند در جلسه دفاعیه ، خود را درگیر همه مسائل کنند .از اتصال کابل کامپیوتر گرفته تا پذیرایی را خود انجام می دهند و به همین خاطر استرس زیادی به خودشان وارد می کنند .توصیه ما این است که از قبل با وبسایت ایپک هماهنگی لازم جهت تدارک مراسمتان را انجام دهید و خود را درگیر مسائل پذیرایی نکنید .شما باید فقط بر روی ارائه تمرکز داشته باشید .لازم است از قبل با یکی از دوستانتان برای اداره مراسم دفاعیه هماهنگی های لازم را به عمل بیاورید .

2. زمان پذیرایی

از فرد موردنظرتان که قرار است جلسه را مدیریت کند بخواهید که قبل از شروع ارائه بسته های پذیرایی از دفاع پایان نامه را توزیع کند .در صورتی که در حین ارائه این کار انجام شود موجب حواس پرتی خودتان و مخاطبانتان می شود .برخی نیز این کار را در پایان جلسه انجام می دهند که بستگی به شما دارد ولی سعی کنید بسته های پذیرایی اساتید را از همان ابتدا بر روی میزشان قرار دهید .

 

3. چه چیزی برای پذیرایی مناسب است؟

اگر از قبل در چندین جلسه دفاعیه شرکت کنید قطعا بهتر با روال کار آشنا خواهید شد .

بهترین کار استفاده از یک جعبه یک بار مصرف حاوی کیک ، آبمیوه و میوه مناسب هست .

حتی می توانید یک آب معدنی کوچک نیز در کنار آن قرار دهید .

توزیع جعبه ها بسیار راحتر از گزینه های دیگر مثل یک جعبه شرینی تر است .

یک نکته کوچک هم که حائز اهمیت است اینکه در کنار خودتان حتما یک بطری آب معدنی داشته باشید که اگر گلویتان خشک شد نوش جان کنید .

4. خرید هدیه برای اساتید 

سوال جالبی که برخی می پرسند این هست که برای استاد چه هدیه ای بخرم ؟و من جواب می دهم هیچ!به ندرت مشاهده می شود که برخی از دانشجویان در پایان جلسه کادوهایی را به اساتید تقدیم می کنند .از نظر بنده این کار در آن شرایط چیزی جز حس گرفتن نمره را به اساتید و مخاطبان منتقل نمی کند و جالب نیست و ممکنه اساتید کادو شما را رد کنند که فکر نمی کنم حس خوبی باشد .در صورتی که استاد راهنما و یا هر استاد دیگری برای شما زحمت کشیده و واقعا دوست دارید از او قدردانی کنید می توانید بعد از جلسه دفاع و در دفتر کارش این هدیه را تقدیم او کنید نه در جلسه دفاع و در حضور مخاطبان .

محتویات بسته های پذیرایی از دفاع پایان نامه

آبمیوه ، فینگرفود ، میوه ، ، آب معدنی ، کاپ کیک ، بیسکویت ، ساندویچ و …

در هر باکس یک عدد لیوان ، قاشق ، چنگال ، کارد و دستمال کاغذی موجود می باشد . که در جعبه ای زیبا و بهداشتی تعبیه شده اند .

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۰۰/۰۳/۲۹
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی