ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

زیپ کیپ جهت بسته بندی مواد غذایی

زیپ کیپ جهت بسته بندی مواد غذایی ،زیپ کیپ باعث راحتی استفاده مشتری از محصول داخل بسته بندی می شود که این امر باعث استفاده مصرف کننده از بسته بندی تا هنگام اتمام محصول داخل آن است که در آخر باعث حک شدن برند شما در ذهن مشتری شود ، مشاوران ما به شما کمک می کنند تا بتوانید با استفاده از یک چاپ و طراحی مناسب به همراه یک پاکت جذاب و چشم گیر مصرف کننده را ترغیب به تعویض نکردن پاکت کند که این سیاست های کاری تاثیر به سزا و مستقیمی در راندمان فروش شما خواهد داشت .

پاکت های شفاف

بسته بندی انواع گوشت مرغ و ماهی منجمد نیاز به پاکت های سه طرف دوخت و یا پاکت های وکیوم دارد که بصورت پاکت های آلومینیومی، پاکت های شفاف سه طرف دوخت ، پاکت های متالایزو یا پاکت های یک رو متالایز می باشد که باتوجه به اهمیت این کالا از نظر نفوذ ناپذیری هوا و میکروب حتما نیاز است پاکت های بسته بندی سه طرف دوخت مورد استفاده جز پاکت های  وکیومی و مرغوب باشند که نوع پلی اتیلن و پلی استر و لمینت این پاکت ها باید با بکارگیری از تخصص و ماشین آلات بروز انجام پذیرد.

پاکت های شفاف سه طرف دوخت و پاکت های شفاف یک رو متالایز در صنایع بسته بندی آجیل و پاکت های بسته بندی خشکبار و پاکت های بسته بندی ادویه جات و مواد غذایی استفاده می شود. برای پاکت های وکیومی و پاکت هایی که نفوذ اکسیژن در آنها باعث خرابی محصول می شود نوع لفلاف و رول های استفاده شده از نظر ضخامت و کیفیت حائز اهمیت است .

پاکت های سه طرف دوخت که افت و یا کاغذی از این نوع پاکت ها محسوب می شوند که فقط خاصیت بسته بندی بدون وکیوم را دارند این پاکت ها با جلوه زیبایی که دارند حس نوستالوژیک به مصرف کننده می دهند در این حین حال دارای پلی اتیلن در قشای داخل هستند که باعث حفظ محصول از رطوبت و ماندگاری بالاتر آن می شود .

پاکت های ایستاده زیپدار

زیپ کیپ جهت بسته بندی مواد غذایی بواسطه وجود زیپ قادر به استفاده چندین مرحله ای هستند یعنی بعد از باز شدن در پاکت توسط مصرف کننده و خارج نمودن قسمتی از کالای درون پاکت ایستاده با بستن زیپ مجددا ارتباط مابین محصوص با محیط بیرون قطع شده و از تازگی محصول کاسته نمی شود.

نمایش محصول: اکثر پاکت های تولید شده توانایی قرار گرفتن به حالت ایستاده  و استقرار روی قاعده خود را ندارند ولی پاکت های ایستاده به همین سبب طراحی و تولید شده اند که این مهم زیبایی و چشم اندازی آنها را دو چندان کرده است به همین سبب در قفسه های فروشگاهی براحتی رویت شده و مشتریان رقبت بیشتری برای خرید محصولات بسته بندی شده توسط پاکت های زیپ دار را دارند .

بسته بندی ابتدایی ترین نیاز هر محصول پیش از عرضه به بازار می باشد چرا که تولید کنندگان برای شناساندن خود و محصولاتشان و البته محافظت از محصول در حین حمل و نقل و نگهداری پیش از فروش به آن نیاز مبرمی دارند.

بسته بندی می ‌تواند ضمن معرفی نام، خواص، مشخصات فنی و شیمیایی، تاریخ مصرف، قیمت، طریقه مصرف و نگهداری صحیح، محافظت آن کالا را تا زمان مصرف به عهده گیرد و در عین حال یک بسته‌ بندی مطلوب قادر است موجب افزایش زمان حفظ و نگهداری کالای فاسد شدنی باشد.

ارتباط با ایپک باکس

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای سفارش پک پذیرایی ترحیم میتوانید با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۰۰/۰۳/۲۲
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی