ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

در طول یک روز شلوغ، آسان است که اجازه دهید صبحانه در فهرست اولویت های شما پایین آمده، اما تنها چند دقیقه برای داشتن چیزی برای خوردن واقعا می تواند در روز خود را تغییر دهید. اگر قبل از خروج از خانه وقت نداشته باشید، ما بسیاری از ایده های صبحانه ای را می توانیم داشته باشیم که می تواند در هنگام رفتن خورده شود یا زمانی که به کار خود برسید.

صبحانه بدن و مغز را با سوخت پس از یک شبه سریع فراهم می کند - این جایی است که نام آن از بین می رود، سریع تر شدن! بدون صبحانه شما به طور مؤثر روی خالی راه می اندازید، مانند تلاش برای شروع به کار با بدون بنزین!

متخصصان تغذیه توصیه می کنند:

صبحانه بایددوساعت بعد از اینکه از خواب بیدار میشم خورده شود
یک صبحانه سالم باید کالری هایی را در حدود 20-35٪ از کمک هزینه روزانه دستورالعمل خود ارائه کند
به غیر از ارائه انرژی به ما، غذاهای صبحانه منبع خوبی از مواد مغذی مهم مانند کلسیم، آهن و ویتامین B و همچنین پروتئین و فیبر هستند. بدن نیاز به این مواد مغذی ضروری دارد و تحقیقات نشان می دهد که اگر آنها در صبحانه از دست رفته باشند، آنها احتمالا بعدا در روز کمتر جبران می شوند.میوه ها و سبزیجات منابع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند، بنابراین سعی کنید بخشی از روزانه پنج روزه خود را در صبحانه بپزید، چه اینکه موز یا لیوان آب میوه باشد.صبحانه نیز می تواند برای کمر مفید باشد. تحقیقات نشان می دهد افرادی که صبحانه می خورند کم احتمال دارد که اضافه وزن داشته باشند و احتمالا در مقیاس ایده آل وزن خود در مقایسه با سرپرستان صبحانه، در حد مطلوب باشند. اگر شما صبحانه را از بین ببرید، احتمال بیشتری دچار دیابت و چربی های زیاد می شوید

عملکرد شناختی

صبحانه نیز سطح گلوکز، یک کربوهیدرات ضروری است که برای عملکرد مغز ضروری است. بسیاری از صبحانه ها، مطالعات انرژی نشان می دهند که چگونه صبحانه می تواند حافظه و میزان تمرکز را بهبود بخشد و همچنین می تواند ما را خوشحال کند زیرا می تواند خلق و خوی و سطوح پایین تر تنش را بهبود بخشد. در مطالعات کودکان، صبحانه می تواند پیشرفت، رفتار و بهبودی را به همراه داشته باشد. درست مثل هر عضو دیگر بدن، مغز به انرژی نیاز دارد تا در بهترین حالت کار کند.

نیازهای انرژی

نیازهای انرژی مردم بسته به سطح فعالیت و مرحله زندگی متفاوت است، اما معمولا مردان نیاز به انرژی بیشتری نسبت به زنان دارند. بچه های در حال رشد نیاز به انرژی زیادی دارند، به عنوان مثال، پسران 7-10 ساله باید انرژی بیشتری مصرف کنند.  برای بزرگسالان، مردان تقریبا نیاز دارند 2500 کیلوکالری و زنان تقریبا 2000 کیلو کالری در روز.

صبحانه در سلامتی دراز مدت

خوردن صبحانه مزایای سلامتی درازمدت دارد. این می تواند چاقی، فشار خون بالا، بیماری های قلبی و دیابت را کاهش دهد

صبحانه یک فرصت عالی برای خوردن با هم به عنوان یک خانواده در صورت امکان است. ایجاد عادات صبحانه خوب در دوران کودکی و نگه داشتن آنها در دوران نوجوانی ممکن است عامل مهمی در کاهش شیوع صبحانه های صبحانه و ایجاد عادات غذا خوردن باشد.

بنابراین، صبحانه واقعا مهمترین وعده غذایی روز است!

منبع:ایپک باکس

  • ۹۷/۱۲/۰۵
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی