ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

بسته پذیرایی عصرانه

بسته پذیرایی عصرانه ی ایپک یک انتخاب مطمئن و سالم برای شماست ، بیشتر با آن آشنا شویم.

در سراسر جهان بزرگسالان و کودکان اقدام به مصرف مواد غذایی اعم از تنقلات ،میوه ها و آجیل ها و... در بین وعده های اصلی غذا می نمایند که میان وعده نامیده میشود.

برای میان وعده تعریف مشخص و خاصی وجود ندارد . اما آنچه مشخص و مهم است نقش این میان وعده ها و اسنک ها در رژیم غذایی افراد است.

بسیاری از تنقلات و آجیل هایی که به عنوان میان وعده مصرف می شوند حاوی درصد بالایی  از سدیم و چربی  می باشند

که به تبع باعث ایجاد مشکلات و بیماری در سنین بالا و دوران کهولت سن می شود. بنابراین لزوم مصرف میان وعده ی سالم و مفید یک نیاز کلی درجامعه است.

تعدادی از مشکلاتی که میان وعده ی ناسالم میتواند برای شما ایجاد کند:

1- عادت به پر خوری

استفاده از میان وعده های پر کالری مانند فست فودها و میان وعده های گوشتی میتواند باعث افزایش شدید کالری دریافتی شما شود و دلیلی برای  عادت کردن به پرخوری باشد.

2-مشکلات قلبی و عروقی

مصرف میان وعده های سرشار از چربی و سدیم و شکر چیزی است که ما در طول روز در فست فودها شاهد آن هستیم.

یک میان وعده ی سالم باید عاری از کلسترول های بد و نمک و شکر زیاد باشد، چرا که هدف از مصرف آن بهبود وضعیت گوارشی و جسمی است نه برعکس این فرآیند.

3-افزایش وزن

افزایش وزن میتواند خلاصه و نتیجه دو عامل قبلی باشد که در اثر تداوم این روند به چاقی و اضافه وزن منتهی میشود.

تمام این عوامل لزوم توجه به سلامت و نوع میان وعده را برای ما آشکار می سازد،یک میان وعده ی استاندارد باید سطح کالری مناسب و همچنین سطح نمک و شکر متعادلی داشته باشد،جایگاه میوه ها نیز در آن مهم است،چرا که

[caption id="attachment_9138" align="aligncenter" width="206"]بسته پذیرایی عصرانه بسته پذیرایی عصرانه[/caption]

بخش اعظمی از ویتامین های مورد نیاز را تامین میکند.

متخصصان ما در ایپک باکس با ارزیابی تمامی این موارد و لحاظ نمودن شاخص های مختلف اقدام به طراحی بسته های میان وعده ی عصرانه متناسب با نیاز های شما عزیزان نموده اند.

برخی از گروه های جمعیتی که نیاز بیشتری به میان وعده ی عصرانه دارند عبارتند از :

کودکان: کودکان به دلیل فعالیت بدنی زیاد و بازی ها و بودن در سنین رشد با مصرف انرژی بیشتری مواجه هستند ؛

برای جبران کالری های از دست رفته باید وعده ی عصرانه مقوی و کامل که شامل میوه، آب میوه و یا سایر میان وعده های سبک و کم حجم باشد.

همچنین لزوم سازگاری و طراحی زیبا و شیک بودن میان وعده نیز از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که باعث علاقه مندی کودکان به استفاده از آن می شود.

کم حجم و سبک بودن میان وعده ها به خصوص عصرانه برای هضم آسان و عدم ایجاد اشتهای کاذب مهم است.ایپک باکس این ویژگی ها را برای شما فراهم نموده است.

ورزشکاران:ورزشکاران به خصوص خانم هایی که فعالیت های ورزشی و بدنی انجام می دهند نیاز مبرمی به میان وعده ی سالم و مغذی  دارند تا ویتامین ها و املاح مورد نیاز و متناسب با سوخت و ساز بدنشان را تهیه کند.

میان وعده ی اسن گروه باید دارای چربی کم ،املاح بالا و ویتامین ها باشد که بسته های ایپک می تواند تمام این شرایط را بسته به نوع انتخاب شما سفارشی نموده و ارائه دهد.

سالمندان:سالمندان عزیز به خاطر مشکلات کهولت سن و ناتوانی در استفاده از همه ی مواد غذایی به ناچار باید وعده های غذایی کم حجم و متنوع را مصرف نمایند.

مصرف میوه و سبزیجات جایگاه خاصی در رزیم غذایی این افراد دارد و باید دقت خاصی برای آن ها لحاظ شود.

با توجه به عوامل بالا و با در نظر گرفتن این موضوع که اضافه وزن و چاقی به عنوان یک معضل شایع در جامعه امروز رواج دارد ؛

لزوم توجه به تغذیه و به خصوص میان وعده ها به عنوان یک عامل مهم در دریافت کالری ،ایپک باکس با ارائه بسته های غذایی متنوع و کامل شامل میوه و آجیل و اسنک های سبک ضامن سلامتی شماست.

بسته پذیرایی عصرانه ایپک متناسب با نوع اقلام آن می باشد و تزیین آن در مراسمات مختلف متفاوت می باشد.

اگر از بسته پذیرایی ایپک خرید نکردید و نیاز به خرید محصولات عصرانه مناسب و با کیفیت برای همایش ها،سمینارها،کارگاه های آموزشی،مجلس ختم و ... خود دارید میتوانید ایپک باکس را انتخاب کنید.

این شرکت دارای تنوع اقلام در محصولات خود توانسته تا نیاز مشتری را برطرف کند.قیمت محصولات ایپک بر اساس محصولات و تزیینات و مهمتر از همه کیفیت آن تعیین می شود.

ضمن برآورد دقیق نیاز ها از جمله اینکه این جعبه ها برای چه مراسمی یا رویدادی تعیین گردیده و متناسب با آن تنوع محصولات را انتخاب و سفارش نمود.

تنوع این محصولات میتواند در اقلام آن باشد.پک های جدیدی در حال ورود به بازار هستند که شاید مناسب همه ی افراد نباشد اعم از نوجوانان،کودکان و بزرگسالان نباشد ولی محصولات ایپک با طراحی مناسب خود این امکانات را در اختیار شما گذاشته است.

نکات مهم دیگری در زمینه خرید و استعلام قیمت پک های پذیرایی عصرانه ایپک وجود دارد که نیاز است در حین خرید و انتخاب به آنها دقت نمود.

اگر در یکی از شهرهای استان البرز ،آذربایجان شرقی و تهران هستید می توانیدبا شماره های پشتیبانی ایپک باکس از خدمات مشاوره تخصصی کارشناسان ما و راهنمایی مناسب مدیر فروش این شرکت بهره مند گردید.

بسته های پذیرایی عصرانه ایپک دارای محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب برای مشتریان گرامی می باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های بسته های پذیرایی عصرانه ایپک باکس ،قابلیت سفارشی سازس آن ها براساس سلیقه و نوع نیاز شماست.

شما میتوانید محتویات بسته ها به دلخواه خودتان تغییر دهید و محصولات مورد نظرتان را با اطمینان از کیفیت آنها انتخاب نمایید.

همچنین اگر برای همایش ،پایان نامه و مراسم مختلف خود نیاز به پک پذیرایی داریدمی توانید

ضمن مشاهده تنوع غذایی بسته های ایپک باکس به تعداد مورد نظر سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن برای مجالس شما آماده شود.

کیفیت و قیمت های ما را مقایسه کنید، ایپک بهترین همراه برای آسودگی خاطر شماست.

  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی