ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

یک رژیم سالم برای یک زندگی سالم

هیپوکرات یک پزشک یونان یونان بود که در سال 460 میلادی متولد شد و توسط همکاران و بیماران خود احترام گذاشته شد. تقریبا 60 مقاله پزشکی که امروزه نام خود را حفظ می کنند، اکثر آنها حتی توسط خود هیپوکرات نوشته نشده است.

ما بر این باوریم که هیپوکراتها وقتی که منعکس میشوند، ناخن روی سرشان قرار میگیرند: "غذای آنها دارو است؛ داروهای شما باید غذای شما باشد".

ما فکر می کنیم یک رژیم غذایی سالم برای یک زندگی سالم، باید در همه مدارس فقط به همان اندازه که موضوع جبر و تاریخ است، آموزش داده شود.

یک رژیم غذایی سالم می تواند برخی از شایع ترین شرایط بهداشتی در این کشور را به حداقل برساند و نادیده بگیرد؛ بیماری هایی مانند سکته مغزی، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، چاقی، پوکی استخوان و سرطان می تواند به حداقل برسد و یا اجتناب شود اگر ما تصمیم به خوردن رژیم غذایی سالم داشته باشیم.

نتایج این تحقیق عبارتند از: خوردن یک رژیم غذایی سالم به زندگی طولانی تر، شادتر و سالم تر منجر می شود.

از آنجا که بسیاری از غذاهای سالم وجود دارد، شما مجبور نیستید تنها به یک زن و شوهر محدود شوید! اگر از اسفناج لذت نبرید، نگران نباشید. صدها انتخاب سالم برای انتخاب وجود دارد. بنابراین، تنقلات فرآوری شده و نوشیدنی های شیرین را رها کنید و لیست غذاهای سالم خود را بررسی کنید!

لیست غذاهای سالم

یک رژیم غذایی قلب شامل روغن های سالم مانند روغن زیتون و روغن نارگیل، آجیل و حبوبات (لوبیا)، ماهی، مرغ بدون پوست، محصولات لبنی کم چرب، میوه ها، سبزیجات و دانه های کامل است. ما به شما چند مثال از هر دسته را برای کمک به شروع به شما ارائه می دهیم!

آجیل:

انتخاب های مختلفی در این دسته وجود دارد! آجیل یک راه عالی برای میان وعده در حال حرکت است! سعی کنید یک پیتزا، گردو، بادام، آجیل برزیلی، بادام زمینی و پسته را در یک کیسه قفل فلیکر برای میان وعده های بعد از ظهر بگذارید. نشان داده شده است که آجیل باعث کاهش التهاب، بهبود کلسترول و بهبود فشار خون می شود.

حبوبات:

نخود فرنگی، عدس، نخود، کلیه، لوبیا پاستو و لوبیا سیاه، فقط چند نمونه از حبوبات است. بسیاری از مطالعات نشان داده اند که حبوبات با افزایش عملکرد روده و کاهش سرعت که در آن شکم معده از بین می رود، سلامت روده را بهبود می بخشد. این مانع از افزایش شمارش قند خون، کاهش خطر ابتلا به دیابت و کاهش سطح کلسترول LDL می شود.

ماهی:

ماهی تن ماهی قزل آلا، ماهی قزل آلا، صدف، ساردین، ماهی قزل آلا رنگین کمان و ماهی تازه Coho Salmon فقط چند انتخاب سالم در دسته ماهی هستند. ماهی پر از ویتامین ها مانند B12 و D هستند و از مواد معدنی روی، آهن، ید، منیزیم و پتاسیم هستند. ماهی ها همچنین منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا 3 هستند که باعث تقویت مغز و عملکرد قلب می شوند.

مرغ:

مرغ، اردک، غاز، بوقلمون، و EMU پروتئین بیش از پروتئین کافی را برای فرد معمولی فراهم می کند در حالی که رعایت این اشتیاق بدنی. مواد معدنی مانند آهن و روی در مرغ، همراه با اسید آمینه، آلفا و بتا کاروتن، ویتامین های متعدد و فسفر یافت می شوند. خوردن مقدار سالم مرغ می تواند کمک به حمایت از کلیه های کلیه، سیستم عصبی مرکزی، کبد، دندان ها و سلامت استخوان، در حالی که خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

محصولات لبنی کم چرب:

پنیر کم چربی، ماست یونان و شیر کامل غنی از کلسیم، ویتامین D و پروتئین هستند.

 

میوه ها:

میوه ها منبع خوبی از فولات (اسید فولیک)، فیبر رژیم غذایی، ویتامین C و بسیاری از مواد معدنی هستند. سعی کنید بیشتر از موز، سیب، زردآلو، گیلاس، خربزه، گلابی، آناناس، تمشک و توت فرنگی بخورید! آیا می خواهید یک میان وعده بسته بندی شده با پروتئین و ویتامین ها؟ سعی کنید برخی از انواع توت ها و پروتئین آب پنیر را به ماست یا پنیر یونان اضافه کنید!

سبزیجات:

مزایای سلامتی سبزی ها غیر قابل انکار است. پتاسیم، فیبر، فولات، ویتامین A، E، C، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی باعث می شود سبزیجات متحد قدرتمند در تلاش برای سلامتی باشند. برخی از سالمترین سبزیجات که می توانید مصرف کنید عبارتند از کلم، اسفناج، فلفل، خیار، هویج، کلم بروکلی، سیر، نخود سبز، گوجه فرنگی سوسیس، پاپ بروسل، مارچوبه و کلم قرمز.

دانه های کامل:

دانه های کامل دانه ها هستند که در شکل کل آنها یا زمین به آرد یافت می شوند و در عین حال تمام قسمت های دانه (که شامل جوانه، سبوس و اندوسپرم) می باشد. مطالعات نشان داده است که بسیاری از افرادی که کل دانه و سایر مواد غذایی را در این فهرست می خورند، میزان شیوع بیماری مزمن و کیفیت کلی زندگی را کاهش می دهند. دانه ها از مواد معدنی، ویتامین ها، فیبر و سایر مواد مغذی تشکیل شده اند که به سوخت بدن کمک می کنند.

 

منبع : سایت ایپک باکس

  • ۹۸/۰۴/۲۲
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی