ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

بسته پذیرایی پایان نامه

بسته پذیرایی پایان نامه و جلسه دفاع از پایان نامه قطعا یکی از مهم ترین اتفاقات برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکترا می باشد، وجود برنامه ریزی برای تمام دقیقه های این مراسم ضروری است .

وجود وظایف متعدد و تلاش برای کنترل شرایط حاکم بر فضای جلسه،امادگی برای ارائه ،آماده کردن پاورپوینت .... عواملی هستند

که حتی اگر برای تمام آنها نیز فکری کرده باشید باز هم نگرانی هایی وجود دارد.

پذیرایی از حضار و اساتید یکی ازاین دغدغه هاست.پذیرایی جلسه دفاع باید ویژگی هایی خاص داشته باشد که در ادامه باهم آنها را مرور خواهیم کرد.

بسته های پذیرایی ایپک باکس در طرح ها و قالب های متنوع و کارکرد های گوناگون آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

بسته های پذیرایی پایان نامه جزو بسته های مخصوص ما می باشد که با در نظر گرفتن شرایط ویژه و فضای حاکم بر جلسه دفاع طراحی شده است.

،لذا ما برای شریک بودن در لحظات حساس زندگی شما و برگزاری هرچه بهتر مراسمات در کنار شما هستیم.

مهم ترین مسائلی که ما در رابطه با پذیرایی جلسه پایان نامه با آنها رو به رو هستیم:

انتخاب نوع مواد پذیرایی :

پاسخ به این سوال که پذیرایی ما با میوه باشد یا شیرینی یا آمیوه یا کیک ممکن است قدری دشوار باشد.

چرا که وجود سلیقه های مختلف و حتی تنوع سنی حضار ممکن است خواستار وجود همگی این موارد باشد.

اما فراهم کردن و بسته بندی و حصول اطمینان از کیفیت محصول برای دانشجو شاید انقدر دشوار و وقت گیر باشد که کلا از این کار صرف نظر کند اما نگران نباشید تیم ایپک باکس همراه شماست.

ایپک باکس می تواند تمامی این محصولات را حتی با قابلیت تغییر در محتوییات متناسب با نیاز های شما فراهم نموده و در بسته بندی شیک و جذاب برای شما ارسال نماید.

عدم وجود امار دقیق :

دست یافتن به آمار دقیق برای پذیرایی در این روز با توجه به مشخص نبودن تعداد مهمان ها و حضار کار دشواری است و باید به فکر مهمان های ناخوانده نیز باشید و چه وضعیت سختی خواهد بود اگر پذیرایی تدارک دیده شده توسط شما حتی برای یک نفر هم ناکافی باشد.

شما میتوانید با سفارش هر تعداد حتی بیشتر از پیش بینی هایتان از تعداد نفرات حاضر این مشکل را حل نمایید.

صرفه جویی در وقت:

اقدام برای خرید، بسته بندی و شستشوی میوه برای پذیرایی وقت زیادی را از شما خواهد گرفت و در نهایت نیز شاید بسته بندی مورد انتظار شما برآورده نشود.

در عین حال میتوانید با سفارش انلاین بسته های پذیرایی پایان نامه ایپک باکس وقت خود را برای تمرکز بر روی پایان نامه و ارائه تان بگذارید و نگرانی برای این موارد نداشته باشید.

صرفه جویی در هزینه :

هزینه های این گونه مراسمات مخصوصا برای صنف دانشجو شاید قدری سنگین باشد و خرید جداگانه محصولات ملزوم به صرف هزینه ی بالایی باشد

اما ما تمام این محصولات را در پک های مخصوص و قیمتی مناسب برای شما فراهم نمودیم که قطعا بسیار پایین تر از هزینه ی تمام شده ی خرید توس طخود شما خواهد بود.

قیمت های مارا مقایسه کنید.

بسته بندی جذاب :

بسته بندی محصولات توسط دانشجو کاری وقت گیر و درعین حال هزینه بر می باشد و با توجه به لزوم استفاده از خلاقیت و طرح های گرافیکی در بسته بندی ،احتمالا نتیجه مطبوع حاصل نخواهد شد.

بسته بندی های ایپک باکس با استفاده از بهترین مواد موجود در بازار و حاصل کار تیم طراحی ماهر ماست و تضمین کار ما اعتماد و خرید دوباره شما خواهد بود.

بسته بندی های ایپک باکس جداب و شیک و در عین حال وزین و متناسب با نوع مراسم شماست و به نوعی گویای طرز فکر و شخصیت شما خواهد بود.

کیفیت محصول:

کیفیت محصولات امری بسیار مهم خواهد بود چرا که در صورت رعایت تمام  موارد بالا حتی در صورتی که خودتان به صورت جدا از بازار اقدام به خرید نمایید نیز جای نگرانی خواهد بود.

بدین صورت که اگر محصولات کیفیت لازم را نداشته باشند تمام زحمات شما برای ارائه یک مراسم آبرومندانه و کامل خراب خواهد شد.

ایپک باکس با فراهم نمودن بهترین کیفیت برای میوه ها و حتی آبمیوه و کیک با خرید و انعقاد قرارداد با مارک های معروف این نگرانی را رفع نموده است.

مراسم خود را با خرید از سایت های نامعتبر و فیک به خطر نیندازید،ما بهترین کیفیت و معروف ترین مارک ها را برای شم فراهم خواهیم نمود.

ایجاد رضایت در مخاطبان و اساتید :

ارائه یک پذیرایی شیک و جذاب در ابتدای مراسم باعث ایجاد یک پیش زمینه ی ذهنی قوی و جذاب برای شما در ذهن اساتید و حضار خواهد شد

و می تواند عاملی برای افزایش اعتماد به نفس در شما و رفع نگرانی های متعدد در این زمینه باشد.

اساتید اکثرا به دلیل سلایق خاص و اقتضائات شغلی یا دوری از مواد قندی و چرب از پذیرایی ها اجتناب می کنند

اما بسته های پذیرایی ایپک با ایجاد تنوع محصول اعم از میوه و آمیوه و شیرینی و کیک خود را برای پاسخ گویی به تمام سلایق و نیاز ها آماده نموده است.

اساتید با ذهینیت مثبت قطعا نمره ی بهتری برای شما لحاظ خواهند کرد.

حسن ختام جلسه:همچنین شما می توانید بسته های پذیرایی ایپک را در انتهای مراسم و به عنوان حسن ختام به مخاطبان و حضار ارائه کنید.

روال معمول این گونه مراسمات نیز به این صورت می باشد که بعد از ارائه ی پایان نامه و در اثنای شور اساتید و خروج دانشجویان از سالن پذیرایی انجام می شود .

بسته های پذیرایی ما برای قطعا انتخاب مناسبی برای این کار خواهد بود.

تیم ایپک باکس با آگاهی از تمام نگرانی ها مشکلات دانشجویان برای رفع این مشکل و برگزاری هرچه بهتر جلسه دفاع و برطرف کردن

نگرانی شما عزیزان اقدام به طراحی بسته های پذیرایی پایان نامه نموده است.

مطمئن باشید ما برای تک تک دغدغه هایتان فکر کرده ایم و با یک بار خرید از سایت ما مشتری دائمی ایپک باکس خواهید بود.

ایپک باکس

به عنوان اولین و بزرگترین سایت ارائه بسته های پذیرایی اعم از :بسته ی پذیرایی صبحانه ، بسته پذیرایی میان وعده، بسته ترحیم و... یاریگر شما در برگزاری  آبرومندانه هرچه بهتر مراسمات شماست.

 

  • ۹۸/۰۴/۲۵
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی