ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

بسته پذیرایی ترحیم

مراسمات ختم و ترحیم یکی از مهمترین مراسمات فرهنگ ایرانی محسوب شده و به نوعی نشان از ارزش و احترام و دارایی و روابط خانودگی متوفی دارد و لزوم وجود پذیرایی در آن همانند سایر مراسمات یک نیاز غیر قابل اجتناب است، اما مشکلات بسیاری وجود دارد که می تواند مراسم و پذیرایی را به چالش کشیده و تحت تاثیر قرار دهد، ما برای حل این مشکلات و کمک به برگزاری یک مراسم آیده آل و متناسب با شان شما در کنارتان هستیم.

یکی از مهم ترین کارها در انواع مراسمات پذیرایی از مهمانان است، مراسم ترحیم در این زمینه اهمیت بسیاری دارد زیرا به دلیل ناگهانی بودن و یا سردرگمی این بخش از مراسم با مشکلات یا تاخیر همراه است و به دلیل حضور فامیل و آشنایان نیز باید توجه دو چندانی برای آن لحاظ نمود.

تمام این عوامل لزوم توجه و وجود آمادگی های لازم  را برای این قضیه بیان می کند. سایت ایپک با تهیه و فراهم کردن بسته های پذیرایی برای انواع مراسمات اعم از تولد ،مراسمات اداری و همایش ها، صبحانه و میان وعده ها و بسته ترحیم برای هرچه بهتر و آبرومندانه تر برگزار شدن این مراسمات در کنار شماست.

بسته های ترحیم سایت ایپک در سایز های متنوع و محتویات گوناگون که می توانند طبق خواسته ی شما سفارشی شوند آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز است.

بسته های ترحیم می تواند شامل : میوه ، آب میوه ،خرما،حلوا،کیک و دستمال کاغذی می باشد، همانطور که در بالا نیز ذکر شد این محتویات می تواند طبق سلیقه و نیاز مشتریان سفارشی شده و کم یا زیاد شوند.

این پک ها با توجه و در نظر گرفتن شرایط  خاص مراسم ترحیم تولید و فراهم شده و کاملا متناسب با آن است.برخی ویژگی های بسته پذیرایی ترحیم ایپک:

1- رنگ مشکی :

پک های ترحیم در قالب باکس های مخصوص و با ظاهری زیبا و رنگ مشکی تولید شده است. که در صورت درخواست مشتری می تواند با روبان نیز تزیین شود.

2- بسته بندی شیک:

بسته بندی باکس های ایپک با بهترین مواد اولیه موجود در بازار و با هدف حفظ کیفیت محتویات انجام میشود و در عین حال شیک و زیبا است.

3-کیفیت محصولات:

میوه های موجود در باکس ها با کیفیت نوع A++ بوده و بعد از خرید شستشو و خشک می شوند و آماده سرو می باشند.سایز میوه ها نیز به صورت یکسان و با اندازه ی مشخص انتخاب میشوند.

خرما ها نیز متناسب با نوع مراسم ، خرمای بدون شیره و مشکی می باشد.

حلوای باکس های ترحیم ما به صورت روزانه و طبق سفارشات مشتریان پخت شده و مشتریان می توانند از کیفیت آن آسوده خاطر باشند.

آب میوه نیز از مارک های معروف و با کیفیت خریداری می شود.

دستمال کاغذی هم به تناسب نوع مراسم در این پک ها قرار داده شده است .

کارد پلاستیکی نیز برای میوه در پک موجود است.

نسکافه هم میتواند طبق سفارش و متناسب با مراسم در باکس ها گنجانده شود که همراه آن قاشق و لیوان یکبار مصرف هم وجود دارد.به عبارت دیگر پک های ترحیم ایپک به صورت کامل و مفید و با کمترین هزینه برای رضایت شما عزیزان و برگزاری آبرومندانه مراسمات تان تلاش می کند.

همچنین بسته های پذیرایی ترحیم ایپک می تواند در انواع مراسم مانند یادبود ، سالگرد ، چهلم و... مورد استفاده بزرگواران قرار بگیرد.

در این گونه مراسمات معمولا مسائلی  وجود دارد که باعث بروز مشکلاتی می شود :

1-مشخص نبودن تعداد مهمانان

نبود اطمینان از تعداد مهمانان باعث برنامه ریزی غلط و گاهی عدم هماهنگی در مراسم می شود که وجهه جالبی ندارد. مشتریان عزیز می توانند برای حل این مسئله با سفارش آنلاین و مطابق با پیش بینی و حتی چند پک بیشتر از نیاز ، در این باره آسودگی خاطر داشته باشند.

2- یرگزاری مراسمات در مسجد یا منزل و مشکلات هرکدام

افراد با توجه به نیاز ها و سلایق تصمیم به برگزاری مراسمات ترحیم در مسجد یا منزل میگیرند اما مشکل مشترک در هر دو مکان نبود وسایل و ظروف کافی برای پذیرایی

از مهمانان می باشد که حتی در صورت فراهم کردن وسایل نیز امکان گم شدن یا شکستن و خرابی ظروف است و خرید نیزمستلزم صرف هزینه زیادی می باشد.

استفاده از ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف نیز علاوه بر مشکلات زیست محیطی ممکن است با شان مراسم سازگار نباشد.

لذا ما برای حل تمامی این مشکلات اندیشیده ایم : شما می توانید با استفاده از بسته های پذیرایی ترحیم ایپک بدون نگرانی از خرید یا شستن ظروف با آرامش خاطر به مراسم خود برسید.همچنین بسته بندی های وزین و امروزی ایپک نیز ضامن ایجاد رضایت در مشتریان برای نگرانی های حاصل از این جهت می باشد.

3-مشکلات خرید چند نوع محصول

در اغلب مراسمات ترحیم به دلیل سر درگمی و یا بی تجربگی، پذیرایی طبق آیده آل افراد نیست. زیرا برای خرید تمام این محصولات باید وقت و هزینه ی زیادی را صرف نمود که با ماهیت مراسم ترحیم عجله ای بودن آن سازگار نیست. برای مثال نمیتوان میوه و خرما و حلوا و.... را خرید، شست، بسته بندی و آماده نمود آن هم برای همه ی مهمانان که در صورت فراهم نمودن نیز باز مشکل بسته بندی و رنگ و مسائلی از این قبیل مطرح است، بنابراین بهترین راه سفارش بسته های ترحیم به صورت آنلاین و تحویل گرفتن آن ها در اسرع وقت می باشدف که علاوه بر کاهش هزینه ها سایر مشکلات ذکر شده را نیز حل می کند.

4-عدم نیاز به تمیز کردن و پاکسازی بعداز مراسم

بسته های پذیرایی به صورت آماده برای شما ارسال می شود و بعد ار اتمام  مراسم به راحتی می توان باقی مانده و زباله های هر پک را در داخل آن جمع نموده و به سطل آشغال منتقل نمود که این مورد باعث راحتی و جلوگیری از خستگی می شود.

تیم ایپک باکس به عنوان بزرگترین سایت ارائه بسته پذیرایی با آگاهی از تمام مسائل و دغدغه های شما عزیزان برای برگزاری مراسمات یاری گر شماست و با فراهم کردن بهترین و جدید ترین نوع بسته های پذیرایی برای رضایت شما تلاش می کند.

پذیرایی مراسمات مهمنان را به ایپک باکس بسپارید.

  • ۹۸/۰۴/۲۷
  • fatemeh shafiei

نظرات (۱)

مطالب خیلی جالبی دارین

لطفا به ما هم سر بزنید اگه مایلید تبادل لینک کنیم خبرم کنید خوشحال میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی