ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

خرید زیپ کیپ های ترحیم

خرید زیپ کیپ های ترحیم و کاربرد زیپ کیپ

اکثر خانمهای خانه دار از این محصول در آشپزخانه خود جهت ریختن چای ، برنج ، حبوبات ، آرد و پودرهای شستشو و غیره که می‌خواهند در دسترس شان باشد و یا جهت جابجایی مواد برای قرار دادن در سبد پیک نیک از زیپ کیپ استفاده می‌کنند . این محصول جایگزین بسته بندی های رقیبی خود مانند بسته بندی های شیشه ای ، حلبی و غیره شده است و کمترین جا را اشغال می کند . از دیگر کاربردهای این محصول نگهداری اشیا مختلف از جمله قطعات الکتریکی و صنعتی و همچنین راحت ترین راه بسته بندی قطعات ریز و کوچک مانند پیچ و مهره می باشد و به دلیل ضخامت پلاستیکی و مواد داخل خود را به بیرون نمی ریزد و پاره نمی شود و قابلیت استفاده چندین بار را دارد .

ویژگی زیپ کیپ

زیپ کیپ از جنس پلاستیک شفاف و ضخیم بوده و جایگزین نایلون های پلاستیکی نازک و بی کیفیت است زیپ موجود که بر روی پلاستیک تعبیه شده است موجب شده مواد از نایلون به بیرون ریخته نشود . از جنس نایلون کاملآً بهداشتی که مواد شما را تازه تا مدت ها نگه می دارد . برای فریزکردن انواع مواد در جا فریزری برای خانمهای خانه داری که مرتب بودن فریزرشان برایشان حائز اهمیت است .

کیفیت و دوام انواع زیپ کیپ

زیپ کیپ در اندازه های بزرگ ، متوسط و کوچک می باشد و به دلیل ضخامت بالا و کیفیت و دوام بسیار به هیچ عنوان پاره نمی شود و در برابر سرمای فریزر وتغییر دما و رطوبت تغییر شکل نمی دهد و خراب نمی شود . کیفیت زیپ موجود بر روی نایلون پلاستیکی به گونه ای است که بعد از هر بار باز و بسته شدن حالت خود را از دست نمی‌دهد و همانطور کیپ و بدون عبور دادن هوا از خود به راحتی بسته می‌شود .

کاربردهای کیسه زیپ دار ترحیم

نگه داری مواد غذایی در طول مراسم یکی از مهم ترین نکاتی است که در مجلس مورد توجه قرار می گیرد، در واقع همه افراد برای سالم و تازه ماندن مواد غذایی درون دستگاه های سرد کن تلاش می کنند. کیسه زیپ دار می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب های شما به شمار رود که به راحتی می توانید تمام مواد اولیه، آبمیوه ، میوه و شیرینی را درون این زیپ کیپ در مدت زمان طولانی سالم و تازه نگهداری کنید . با توجه به این که زیپ کیپ نسبت به کاربرد و نیاز افراد جامعه در سایز های متفاوتی تولید می شوند، برای هر وسیله و محصول ریز و درشتی قابل استفاده می باشد. تنها کافیست تعدادی از آن ها را با سایزهای مختلف در منزل یا محل کارتان داشته باشید

نایلون زیپ دار

با این نایلون زیپ دار طبقه ها و قفسه های موجود در منزل، اتاق، یخچال، فریزر و هر جایی در محل کار همیشه مرتب و یک دست می باشند و همچنین با توجه به رنگ شفاف آن می توانید به راحتی وسیله مورد نیازتان را برداشته و پس از اتمام کار آن را مجددا درون جای خود قرار دهید. با توجه به این که زیپ کیپ ها به نسبت کیسه های پلاستیکی معمولی دارای ضخامت بیشتری هستند و دیر تر از کیسه های دیگر و مشابه آن آسیب می بینند، می توانید از آن ها به مدت زیادی حتی سالیانه استفاده نمایید.

زیپ کیپ

از کیسه های زیپ دار کوچک تر می توانید برای بسته بندی نان، لوازم داخل آشپزخانه، سبزیجات، میوه ها، مواد غذایی و غیره استفاده نمایید و از سایزهای بزرگ تر برای استفاده در صنعت، قطعات الکترونیکی، لوازم کشاورزی و یا محصولات کشاورزی و هر ابزار مورد استفاده دیگری در شرکت ها از آن بهره برد. یکی از راحت ترین روش ها برای بسته بندی قطعات ریز و درشت صنعتی مانند: پیچ، مهره یراق آلات و غیره می باشد.

لازم به ذکر است که این روزها با توجه به استقبال مردم از این قبیل نایلون زیپ دار موجب شده تا کاربرد آن در مغازه ها و کارخانه  های تولید حبوبات، خشکبار و آجیل نیز جایگاه ویژه ای پیدا کند. به این صورت که تمامی محصولات به صورت جداگانه یا مخلوط درون این کیسه های زیپ دار قرار گرفته و در فروشگاه ها و حتی خارج از کشور توزیع می شوند. اما برای زیبایی بسته بندی این محصولات به صورت رنگی و چاپ نماد شرکت طراحی و تولید می شوند.

جالب است بدانید تا برخی از افراد با توجه به خلاقیت خود از این زیپ کیپ هار برای درست کردن تخم مرغ آب پز نیز استفاده می کنند. به این صورت که تخم مرغ را درون آن شکسسته و با یک کش ساده مانند کش ماست فضای آن را کوچک تر کرده و پس از ۱۵ دقیقه می توانید یک تخم مرغ آب پز خوشمزه داشته باشید!

ارتباط با ایپک باکس

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای سفارش پک پذیرایی و دانستن تاثیرات میوه بر روی پوست شما میتوانید

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۳/۱۱
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی