ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

سیزده ماده غذایی برای سلامتی روده

سیزده ماده غذایی برای سلامتی روده ، چه چیزی بخوریم و چه چیزی نخوریم ؟ با داشتن اطلاعات زیادی در مورد تغذیه سالم بصورت آنلاین ، می توان مطمئن بود که چه چیزی برای یک روده سالم بهتر است .

بنابراین در اینجا راهنمای ما (بدون دستور خاص) برای خوشمزه کردن غذاهایی است که برای غذاهای خود نیز مفید هستند

1. ماست

ماست زنده منبع عالی از باکتریهای به اصطلاح دوستانه است که به عنوان پروبیوتیک نیز شناخته می شود. به دنبال نسخه های بدون چربی بدون قند باشید و میوه خود را برای صبحانه خوشمزه اضافه کنید. نوشیدنی های ماست می توانند حاوی تعداد زیادی باکتری خوب برای روده باشند ، بسیار بیشتر از آنچه که در یک ماست معمولی یافتید. هر چند مراقب باشید زیرا می توانند مقدار زیادی قند داشته باشند.

2. کفیر

این نوشیدنی ماست پروبیوتیک با تخمیر شیر تهیه می شود و با باکتری های خوبی بسته بندی می شود. این منطقه در منطقه کوهستانی بین آسیا و اروپا و همچنین روسیه و آسیای مرکزی سرچشمه گرفته است. همچنین باعث زیبایی فوق العاده ای از اسموتی ها و سوپ ها می شود ، یا می توانید از آن به عنوان پایه سس سالاد استفاده کنید (آب لیمو و چاشنی ها را اضافه کنید).

3. میسو

میسو از دانه های سویا تخمیر شده به همراه جو یا برنج ساخته شده است و حاوی طیف وسیعی از مواد خوب مانند باکتری ها و آنزیم های مفید است. یک خمیر مریم گلی که در شیرها ، پانسمان ها و سوپ ها استفاده می شود ، می تواند به عنوان ماریناد برای ماهی قزل آلا یا توفو نیز استفاده شود. اگر اجتناب از لبنیات است ، جزء اصلی پخت و پزهای ژاپنی است. در این تحقیق عدم اطمینان وجود دارد که باکتریها به طور مؤثر به روده می روند ، با این وجود در مناطقی که Miso یک منبع اصلی مواد غذایی است جمعیت از نظر سلامتی بهتر روده و بیماری روده ای کمتری دارند.

4. کلم

این کلم ریز خرد شده است که تخمیر شده است. این منبع عالی پروبیوتیک ها ، فیبر و ویتامین ها به عنوان یک غذای آلمانی شناخته می شوند ، اما نسخه های آن در اروپای شرقی و مرکزی وجود دارد. محصولی را انتخاب کنید که در سرکه ترشی خورده نشده باشد ، زیرا مزایای آن را ندارد. این غذای خوشمزه با کالباس تهیه می شود و تهیه آن در خانه ارزان و آسان است.

5. کیمچی

این خاصیت سبزیجات تخمیر شده کره ای مزایای باکتری های پروبیوتیکی را به همراه ویتامین ها و فیبر به ارمغان می آورد. از آن به عنوان یک غذای جانبی پر جنب و جوش با گوشت ، سالاد یا تخم مرغ استفاده کنید. این بسیار محبوب است که کره ای ها به همان روشی که می گویند "پنیر" می گویند وقتی عکس گرفته می شود ، "کیمچی" می گویند.

6. ترش

این در حال حاضر بسیار شیک است ، اما دلیل خوبی برای آن وجود دارد. با تخمیر خمیر ، قابل هضم تر از نان معمولی است و انرژی آن به آرامی آزاد می شود. این نان تست فوق العاده ای را نیز ایجاد می کند.

7. بادام

اینها خواص پروبیوتیکی خوبی دارند ، به این معنی که آنها درمانی برای باکتریهای روده شما هستند - پر فیبر و پر از اسیدهای چرب و پلی فنول. تعداد کمی از بادام وقتی احساس لکه دار شدن می کنید یک میان وعده عالی ایجاد می کند.

8. روغن زیتون

باکتریها و میکروب های روده مانند یک رژیم غذایی از اسیدهای چرب و پلی فنول ها هستند. اینها در روغن زیتون یافت می شود. مطالعات نشان داده اند که به کاهش التهاب روده کمک می کند. از آن برای سس سالاد استفاده کنید یا آن را روی سبزیجات پخته شده خرد کنید. برخی مطالعات همچنین نشان داده اند که روغن زیتون در کاهش مشکلات سوء هاضمه مفید است و همچنین با کاهش نیاز آن به تولید آنزیم های گوارشی می تواند به لوزالمعده شما کمک کند.

9. کمبوچا مانند سرکه انگبین

همه ما می دانیم که آب برای سلامتی روده بسیار مهم است ، اما چه چیز دیگری می توانید بنوشید؟ کامبوچا نوشیدنی چای تخمیر شده است که تصور می شود در منچوری سرچشمه گرفته است و پر از باکتری های خوب پروبیوتیکی است. این گیاه دارای طعم تند و سرکه ای است و می تواند به عنوان نوشیدنی تازه کننده به خودی خود یا مخلوط آن با میوه و ادویه جات مورد استفاده قرار گیرد.

10. نخود فرنگی

باکتری های روده برای شکوفایی به فیبر احتیاج دارند ، بنابراین هر چه میوه و سبزیجات بیشتری مصرف کنید بهتر است. نخود فرنگی پر از فیبر محلول و نامحلول است که به حفظ تعادل سیستم شما کمک می کند. نخود فرنگی ها را به سیب زمینی سرخ شده ، سوپ یا سالاد اضافه کنید.

11. موز

یکی از مفیدترین و سالم ترین وعده های طبیعی ، موز پر از نوع فیبر است که باکتری های خوب از آن لذت می برند. آنها همچنین حاوی مواد معدنی سالم هستند.

12. سیر

سیر با خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی می تواند به کنترل باکتری های روده "بد" کمک کند و به تعادل مخمر در روده کمک می کند. از آن به عنوان طعم دهنده غذاهای خوش طعم استفاده کنید. خواص موجود در سیر به عنوان منبع سوخت عمل می کند تا باکتری ها بتوانند کار خود را بهتر انجام دهند که به طور کلی عملکرد روده را بهبود می بخشد.

13. زنجبیل

زنجبیل تازه می تواند به تولید اسید معده کمک کند و دستگاه گوارش را تحریک می کند تا مواد غذایی از طریق روده در حرکت باشد. زنجبیل رنده شده تازه را به سوپ ، خورش ، اسموتی یا سیب زمینی سرخ شده اضافه کنید. برای تهیه طراوت چای زنجبیل ، آب جوش را روی زنجبیل رنده شده بریزید.

ارتباط با ایپک باکس

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای سفارش  پک غذاهای سالم و رژیمی  با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

 

  • ۹۹/۰۳/۱۷
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی