ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

غذاهای مفید برای قلب

غذاهای مفید برای قلب: گیاهان تازه

وقتی به جای نمک و چربی ، این مواد را به غذاها اضافه می کنید ، یک انتخاب سالم از نظر قلبی انجام می دهید. آنها چیزهای بد طعم را اضافه نمی کنند . ادویه جات ترشی جات و غذاهای دیگر روشهای خوشمزه ای برای خوردن غذای مفید برای قلب هستند.

لوبیای سیاه

لوبیای سیاه و نرم و ملایم و پر از مواد مغذی سالم برای قلب است. فولات ، آنتی اکسیدان ها و منیزیم می توانند به کاهش فشار خون کمک کنند. فیبر آنها به کنترل میزان کلسترول و قند خون کمک می کند. لوبیا را برای تقویت سوپ ها و سالادها اضافه کنید.

ماهی قزل آلا: غذای فوق العاده

یک غذای عالی برای سلامتی قلب ، سرشار از امگا 3 است . امگا 3 چربیهای سالم هستند که ممکن است خطر ابتلا به اختلالات ریتم قلب و کاهش فشار خون را کاهش دهند. همچنین ممکن است تری گلیسیریدها و التهاب مهار شوند . انجمن قلب آمریکا دو وعده ماهی سالمون یا ماهی های روغنی دیگر را در هفته توصیه می کند.

تن ماهی

تن ماهی که معمولاً ارزانتر از ماهی سالمون است ، امگا 3 نیز دارد. تن ماهی را با شوید و لیمو کباب کنید . در این منابع دیگر امگا 3 نیز حلقه کنید: ماهی سالمون ، شاه ماهی ، ماهی قزل آلا در دریاچه

روغن زیتون

این روغن یک چربی سالم است که از زیتون های خرد شده ساخته شده است. سرشار از آنتی اکسیدان های سالم قلب است. آنها ممکن است از رگ های خونی شما محافظت کنند. هنگامی که روغن زیتون جایگزین چربی اشباع شود (مانند کره) ، می تواند به کاهش سطح کلسترول کمک کند. آن را روی سالادها و سبزیجات پخته شده یا همراه با نان امتحان کنید.

گردو

یک مشت کوچک گردو در روز ممکن است کلسترول شما را کاهش دهد . همچنین ممکن است در برابر التهاب در عروق قلب شما محافظت کند. گردو مملو از امگا 3 ها ، چربی های سالم به نام چربیهای اشباع نشده ، استرول های گیاهی و فیبر است. این مزایا زمانی حاصل می شود که گردو جایگزین چربی های بد ، مانند غذاهای موجود در چیپس و کوکی ها شود.

بادام ها

بادام خرد شده با سبزیجات ، ماهی ، مرغ و دسر به خوبی پیش می رود. آنها دارای استرول های گیاهی ، فیبر و چربی های سالم قلب هستند. بادام ممکن است به کاهش کلسترول LDL "بد" کمک کند. روزانه یک مشت کوچک را بگیرید.

سویا
شاید در رستوران های آسیایی این موارد را به عنوان یک اشتها آور دیده باشید . Edamame کلمه ژاپنی برای سویا است. پروتئین سویا می تواند به کاهش سطح کلسترول کمک کند. یک فنجان ادمام نیز دارای 8 گرم فیبر سالم قلب است. برای به دست آوردن این مقدار فیبر از نان گندم کامل ، باید حدود چهار برش بخورید.

سیب زمینی های شیرین

سیب زمینی های سفید را برای سیب زمینی های شیرین تعویض کنید. با وجود شاخص گلیسمی پایین ، این لکه ها باعث افزایش سریع قند خون نمی شوند. آنها همچنین فیبر ، ویتامین A و لیکوپن دارند.

پرتقال ها

پرتقالهای شیرین و آبدار دارای پکتین فیبر ضد کلسترول هستند. آنها همچنین دارای پتاسیم هستند که به کنترل فشار خون کمک می کند. در یک مطالعه ، 2 فنجان OJ در روز باعث تقویت سلامتی رگ ها شد. همچنین فشار خون را در مردان کاهش داده است.

جو

به جای برنج این دانه سبوس دار را امتحان کنید. همچنین می توانید جو را درون سوپ و خورش خرد کنید. فیبر موجود در جو می تواند به کاهش سطح کلسترول کمک کند. همچنین ممکن است قند خون را کاهش دهد.

جو دوسر

یک لیوان گرم از جو دوسر شما را ساعت ها پر می کند ، با حمله میان وعده ها مبارزه می کند و به شما کمک می کند قند خون را با گذشت زمان پایدار نگه دارید - این امر برای افراد دیابتی نیز مفید است. فیبر جو دوسر می تواند با کاهش کلسترول بد (LDL) به قلب شما کمک کند. بهترین نتیجه از استفاده از جو دوسر پخته شده یا آهسته پخته شده است.

دانه کتان

این دانه براق و به رنگ عسل دارای سه چیز است که برای قلب شما مفید است: فیبر ، فیتوشیمیایی به نام lignans و اسیدهای چرب امگا 3.

ماست کم چرب

وقتی به غذاهای لبنی فکر می کنید ، احتمالاً فکر می کنید ، "برای استخوان های من خوب است!" این غذاها می توانند به کنترل فشار خون بالا نیز کمک کنند. ماست سرشار از کلسیم و پتاسیم است. برای افزایش کلسیم و به حداقل رساندن چربی ، انواع کم چربی را انتخاب کنید.

غذاهای غنی شده با استرول ها

برخی از مارگارین ، شیر سویا ، شیرهای بادام و آب پرتقال دارای استرولهای ضد کلسترول و استنول هستند. این عصاره های گیاهی روده شما را از خیس شدن کلسترول مسدود می کنند. آنها می توانند سطح LDL را 10٪ کاهش دهند بدون اینکه کلسترول خوبی ایجاد کنند.

گیلاس

گیلاس های شیرین ، گیلاس ، گیلاس خشک و آب آلبالو - همه آنها خوب هستند. همه آنها با یک آنتی اکسیدان به نام آنتوسیانین ها بسته بندی شده اند. اعتقاد بر این است که آنها به محافظت عروق خونی کمک می کنند

بلوبری

زغال اخته هنگام تغذیه کاملاً درخشان است. آنتوسیانین ها ، آنتی اکسیدان های کمک کننده عروق خونی دارند. آنتی اکسیدان ها به توت ها رنگ آبی تیره خود را می دهند. زغال اخته همچنین دارای فیبر و بیش از تعداد معدود ماده مغذی عالی دیگر است. زغال اخته تازه یا خشک را به غلات ، پنکیک یا ماست اضافه کنید.

ارتباط با ایپک باکس

انتخاب شما از مجموعه برند کالای غذایی شما موضوعی است که می توانید مهمان ها خود را جذب کنید .

برای سفارش  پک غذاهای مفید برای قلب و رژیمی  با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۳/۱۹
  • fatemeh shafiei

نظرات (۱)

مطلبتون مفید بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی