ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

تولید کننده زیپ کیپ

تولید کننده زیپ کیپ ، کیسه های فشرده سازی پلاستیکی احتمالاً یک منبع اصلی ذخیره سازی مواد غذایی در خانه شما هستند . آنها یک راه آسان برای ذخیره مواد غذایی در یخچال و فریزر هستند ، به علاوه آنها می توانند به شما کمک کنند تا به روش های دیگری نظیر ضروری بودن هنگام مسافرت با هوا ، در سازماندهی شما باشند .

ممکن است شما یک مارک تجاری داشته باشید که جزئی از آن هستید یا شاید فقط آنچه را که در فروشگاه موجود است خریداری کنید ، اما در هر صورت اگر به دنبال کیف های زیپ دار هستید می توانید از بخش عمده ایپک خریداری کنید.

بررسی هایی که شده زیپ کیپ های مورد استفاده را میتوان در جاهای مختلف استفاده کرد . محبوب ترین کیسه های پلاستیکی ذخیره شده زیپ را در زیر سایت ما مشاهده می کنید.

توجه :

می توانید آنها را به صورت عمده خریداری کنید ، اما می توانید یک بسته از 1000 کیسه را یا تکی از ایپک خریداری کنید .

مزایا

تعجب بسیار دلپذیر . کیف ها نشت نمی کنند. آنها به راحتی مهر و موم می شوند. آنها بوی غذا را به غذا هایی که در کنار آنها هستند به خود نمیگیرد .

کیسه های فریزر

کیف های محکم بسیار عالی هستند. آنها به راحتی و محکم بسته می شوند. آنها به اندازه کافی بزرگ هستند که چیزهای زیادی را نگه می دارند و استفاده آنها آسان است. 

بررسی دوام آنها

"من این محصول را به کسانی که مکررا از کیسه های فریزر استفاده می کنند توصیه می کنم تا مواد غذایی و وعده های اضافی را ذخیره کنند ، اما استفاده از پلاستیک های غیر دوستدار محیط زیست را دوست ندارند. به همین دلیل من آن را امتحان کردم زیرا این محصولات پلاستیکی کالایی بودند که بدون مشکل می توانم از آن استفاده کنم. آنها دقیقاً مانند کیسه های فریزر استاندارد از هر نظر هستند. من از نظر دوام هیچ تفاوتی نمی بینم.

استفاده از آنها :

"من تمایلی به جابجایی به کیسه های فریزر سیل اسلاید ندارم زیرا مطمئن نیستم که آنها نیز مهر و موم شوند ، اما این کار به خوبی راهی برای ساماندهی چیزها در فریزر است. به صورت عمده بخرید ، سپس در اندازه های سرویس بسته بندی کنید و تمام آن را در یک کیسه مهر و موم شده با اطلاعات موجود در برچسب قرار دهید . استفاده از اسلایدها بسیار آسان تر و سریعتر از زیپ است ، و من کیف ها را محکم دیدم و مشکلی با کشویی نداشتم.

آنها برای تعدادی از کاربردهای دیگر خوب کار می کنند و علاوه بر این استقبال خوبی نیز می شود. "

این کیسه های 2 در 1 به معنای استفاده از کیسه های فریزر و غیر فریزر هستند (تفاوت اصلی بین فریزر و کیسه های ذخیره سازی این است که کیسه های فریزر کمی محکم تر و ضخیم تر هستند) البته شما می توانید از کیسه های فریزر نیز استفاده کنید.

استفاده آن در موادغذایی

"من از اینها برای ذخیره مواد غذایی خود ، محافظت از تلفن همراهم در برابر آب . آنها به راحتی مهر و موم می شوند. آنها نشت نمی کنند. آنها سوراخ نمیشوند یا به راحتی پاره نمیشوند .

ارتباط با  ما

انتخاب شما از مجموعه برند موضوعی است که می توانید خریدار خود را جذب کنید .

برای خرید زیپ کیپ با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۳/۲۴
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی