ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

تولیدکننده عسل

تولیدکننده عسل

تولیدکننده عسلبعد از کشور چین، کشور ترکیه با تولید 105 هزار تن در رتبه دوم و کشور ایران با تولید 80 هزار تن عسل در سال در رده سوم قرار داد.بر اساس تحقیقات انجام شده، یک سوم محصولات کشاورزی و یک دوم تولید بذر اکثر دانه‌های روغنی مانند کلزا، آفتابگردان و سویا به گرده‌افشانی زنبور عسل وابسته است.

فعالان صنعت زنبورداری دغدغه های زیادی برای فروش محصولات خود دارند. به ویژه برای فروش عمده فراورده های زنبور عسل، مشکلات زیادی وجود دارد. متاسفانه وقتی پای دلال هابه میان می آید، هم زنبوردار و هم مصرف کننده ضرر می کنند. این موضوع به ویژه در فروش عمده عسل طبیعی بیشتر نمود دارد. عدم آگاهی نسبت به شرایط بازار و بی توجهی به برخی نکات توسط زنبورداران، باعث می شود تا طلای شیرین و خوشمزه ای به نام عسل، مفت از چنگ زنبوردار خارج شود.

زنبورداران برای فروش عمده عسل طبیعی باید به نکات مختلفی آگاه باشند. باید توانایی مذاکره هوشمندانه برای فروش مناسب عسل تولید شده در زنبورستان خود را کسب کنند. همچنین داشتن اطلاعات در مورد شرایط بازار عسل طبیعی نیز موضوع مهمی است که نباید به راحتی نادیده گرفته شود. تمامی این نکات و نکات دیگر، دست به دست هم می دهند تا فروش عمده عسل طبیعی برای یک زنبوردار به صرفه باشد.

عرضه کننده های اصلی عسل

دلال هاهمیشه باخرید عسل به صورت عمده و فروش آن به عرضه کننده ها، سود اصلی از تجارت این ماده شفابخش را می برند اگر می خواهید در فروش عمده عسل طبیعی سود کنید، به جای فروش عسل به دلال ها، به سراغ عرضه کننده های اصلی و شرکت های معتبری بروید که می دانید بدون واسطه، عسل شما را به دست مصرف کننده می رسانند.ایپک شرکتی است که بصورت مستقیم اقدام به فروش عسل در قیمت های مناسب وبصورت عمده عرضه میکند و با سفارشات آنلاین می توانید درکمترین زمان عسلی با کیفیت تهیه کنید.

فروش اینترنتی عسل

برخی گمان می کنند که فروش عسل عمده در اینترنت امکان پذیر نیست! یا حداقل اینکه این روش برای پیدا کردن خریدار عمده عسل آنقدرها بازدهی ندارد.

برخی از سایت ها و اپلیکیشن های معروف مصل بازار و شیپور گزینه های خوبی هستند. با این حال سایت ها و اپ های تخصصی در زمینه خوراکی و حتی عسل طبیعی وجود دارند که گزینه های بهتری برای فروش عمده عسل محسوب می شوند. مطمئنا در فضای آنلاین مشتریان بهتر و دست به نقدتری پیدا خواهید کرد. البته باید کمی بیشتر وقت صرف کنید، اما ارزشش را دارد!

باتوجه به اینکه فضای مجازی این روزها بازار گرمی برای فروش محصولات می باشد می تواند راهی برای بازاریابی باشد.

نحوه تولید عسل تغذیه ای

زنبورداری را در نظر بگیرید که چندین کندو دارد و می‌خواهد عسل زیادی برای فروش داشته باشد. اگر زنبورهایش فقط از شهد گل‌ها تغذیه کنند عسلی که تولید می‌شود بسیار کم است. برای همین گاهی بعضی از زنبوردارها در کنار یا داخل کندوهایشان محلولی از آب و شکر می‌گذارند تا زنبورها دیگر مجبور به طی کردن مسافت‌های طولانی نباشند و از همان آب و شکر تغذیه کنند.

در این شرایط زنبورها عسل بسیار بیشتری تولید می‌کنند و کندوها ۳ تا ۴ برابر یک کندوی عسل طبیعی عسل می‌دهند. اما عسل تولید شده دیگر خواص و کیفیت یک عسل طبیعی را ندارد زیرا زنبورها دیگر مسافت زیادی را پرواز نمی‌کنند و غذایشان راحت و آماده در اختیارشان قرار می‌گیرد و به همین دلیل ساکارز عسلی که تولید می‌کنند بیشتر است. به این عسل تولید شده، عسل تغذیه‌ای گفته می‌شود.

اکثر عسل‌هایی که در مغاره و سوپر مارکت می‌بینید و قیمت‌های نسبتا مناسبی دارند عسل‌های تغذیه‌ای هستند.عسل تغذیه‌ای به دلیل اینکه در مقدار بسیار بیشتری تولید می‌شود، قیمت پایین‌تری دارد و بعضی از مشتری‌ها عسل تغذیه‌ای را به دلیل قیمت پایین به عسل طبیعی ترجیج می‌دهند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۶/۱۵
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی