ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

فروش عسل درتهران

فروش عسل درتهران

فروش عسل درتهران یکی از بازارهای فروش عمده عسل درهمین شهرقراردارد.ولی مسئله اینجاست که آیااین عسل ها طبیعی هستند یا شرکتی؟عسل فروشی هایی که در سطح بازارها کار می کنند به دلیل اینکه از جانب رقیبان خود رصد می شوند نمی توانند محصولات خود را زیر قیمت بازار عرضه کنند.خریدار عمده عسل در تهران در ابتدا برای خرید عسل مورد نظر خود یک نمونه با مقدار کم را سفارش می دهد و بعد از تایید نمونه عسل خریداری شده جهت سفارش به صورت عمده و خرید درمقداربالا اقدام می کند.شرکت ایپک باوارد شدن به بازار فروش عسل دربرنامه ریزی گسترده ای سعی دارد تا تمام بازار ایران را تحت پوشش خودقراردهد.بااین امتیازکه عسل های فروشی تماما طبیعی و تغذیه ای از تولید به مصرف می باشد.

عسل های موجود در بازار

رزش غذایی عسل بر هیچ کس پوشیده نیست و  ما می توانیم با شناخت انواع عسل و میزان قابلیت‌ها و مواد موجود در آن از مصرف عسل تقلبی خودداری کنیم. متأسفانه برخی افراد سودجو و متقلب را برای کسب درآمد بیشتر به فکر تولید عسل تقلبی انداخته است. این افراد گاهی از سیب زمینی، شیره قند و یا شیره ذرت و . . . عسل تقلبی تولید می کنند، البته گاهی اوقات نیز این شیره ها را به زنبور می خورانند و آنگاه عسل غیر طبیعی بدست می آورند . در هر صورت چه عسل تقلبی و چه عسل غیر طبیعی با خصوصیات و خواص عسل خالص و طبیعی بشدت مغایرت دارد و مصرف آنها به هیچ وجه توصیه نمی گردد.

انواع عسل در بازار

1.  عسل مایع صاف شده  شهد: این عسل بوسیله دستگاهی به نام اکستراکتور ، از شان عسل خارج شده ، صاف و بسته بندی می شود و فاقد بلورهای قابل رویت است .

2.عسل متبلور : این نوع عسل کاملاً سفت یا کرم مانند است که در اصطلاح زنبورداری کشورمان " عسل رس شده " نامیده می شود . وجود دانه گرده گلها ، وجود آنزیم دیاستاز ، مقدار قند گلوکز ، ذرات موم ، سرما و رطوبت در سرعت شکرک زدن عسل موثرند . قابل ذکر است که این حالت دلیل بر ناخالصی عسل یا فاسد شدن آن نیست ، همه عسلهای خالص دیر یا زود رس می کنند .

3.عسل شان : عسلی است که به همراه شانه عسل و با موم به فروش می رسد، ممکن است زنبور عسل با تغذیه شکر و شیره های مصنوعی به جای تغذیه با شیره گیاهان ، این عسل را تولید و در شان پر کرده باشد، زنبوران کارگر باید هشت کیلوگرم عسل مصرف کنند تا بتوانند یک کیلوگرم موم تولید کنند ، این موضوع نشان می دهد که چقدر وقت و انرژی بایستی صرف تولید موم شود، به همین جهت امروزه موم را بصورت صنعتی آج می کنند و به عنوان برگه موم پایه در اختیار زنبورداران قرار می دهند .

بهترین نوع عسل

چنانچه عسل، تولید شده یک منطقه از کشور باشد که دارای پوشش گیاهی منحصر به فرد از یک نوع گل خاص است، در این صورت آن نوع عسل فقط در آن منطقه تولید می شود. مانند عسل کنار یا همان عسل سدر که بیشتر در جنوب کشور تولید می شود یا عسل مرکبات که هم در باغات مرکبات شمال و هم جنوب ایران تولید می شود و یا عسل زرشک وعسل عناب که در خراسان جنوبی تولید می شود.

اما در موارد دیگر، برخی گیاهان هم در بسیاری از نقاط کشور می رویند و عسل آن ها نیز در مناطق زیادی از کشور تولید می شود مانند عسل گون، عسل آویشن،عسل اسطوخودوس، عسل یونجه که به  این عسل ها عسل تک گل می گویند. لازم به ذکر است که منظور از عسل تک گل، عسلی است که پوشش گیاهی غالب منطقه تولید آن از همان گل بوده است و زنبور بیشتر از شهد آن گل استفاده کرده است. در واقع احتمال اینکه زنبور در این بین از گل های دیگر هم تغذیه کرده باشد، وجود دارد.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۶/۱۶
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی