ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

قیمت عسل طبیعی

قیمت عسل طبیعی

قیمت عسل طبیعی ،دربازارایران متفاوت است.فروش موم طبیعی زنبور عسل با قیمت مناسب در سایت ایپک  به قیمت مناسب بازار انجام می شود.فروش عمده موم طبیعی به صورت اینترنتی و تلفنی انجام می پذیرد. ‍ وگروه ایپک عرضه‌کننده موم خالص و طبیعی در حجم بالا می‌باشد.

فروش موم عسل به دو صورت عمده و جزئی می باشد. همچنین فروش موم عسل به صورت اینترنتی هم انجام می گیرد.

عسل طبیعی که یکی از پرطرفدارترین محصولات مصرفی در ایران و سایر کشورهای آسیایی است، بهتر است توسط مراکز معتبر فروشگاهی یا فروشگاه های معتبر اینترنتی تهیه شود.خرید از این مراکز علی رغم  مناسب تر، ضریب اطمینان آن بسیار بالاتر از خرید از بازار آزاد است.

شرکت ایپک باتوجه به این موارد وقیمت ماسب در حجم بالا وحتی جزئی اقدام به فروش می کند وشما عزیزان برای مشاوره با گروه فروش میتوانید هم از طریق سایت و هم ازطریق تلفن های موجود بامادرتماس باشید.

به چه نکاتی هنگام خرید عسل باید توجه کرد؟

اطلاعات:
1. مطالب: عسل.
2. منبع عسل به عنوان مثال: آفتابگردان ، شکوفه های مخلوط ، عسل جنگلی.
3. کشور و منطقه ای که در آن تولید شده است.
4. نام و آدرس زنبوردار.
5. وزن عسل در ظرف.
6. تاریخ بسته بندی (یا کد خود زنبوردار).

دلایل محدودیت های فروش عسل دربازارها

تولیدکنندگان در مورد یافتن بازار محصولات خود احتمالاً با محدودیت های زیادی روبرو می شوند. این محدودیت ها احتمالاً شامل موارد زیر است:
1.عدم دسترسی به ظروف مناسب برای نگهداری ، حمل و نقل و بازاریابی عسل.
2.تنوع ضعیف مواد بسته بندی خرده فروشی.
3.عدم حمل و نقل
4.فقدان امکانات ارتباطی.
5.عدم قدرت چانه زنی.
6.عدم حمایت سازمانی.
7.عدم آموزش و مشاوره فنی یا آموزش بی کیفیت.
8.دسترسی ضعیف به بازا

عسل خام چیست؟

بهترین تعریف برای عسل خام Raw honey همان عسلی است که در کندو وجود دارد که با استفاده از پارچه یا مش ( توری ریز ) از ناخالصی هایی مانند موم و زنبورهای مرده یا اجزای دیگر بدن زنبورها جدا شده است.
از سویی دیگر تولید عسل معمولی regular honey قبل از بسته بندی شامل مراحل بیشتری از جمله فیلتراسیون filtration ( گرم کردن و رد کردن از صافی )  و پاستوریزاسیون pasteurization  می شود.
پاستوریزاسیون یا پاستوریزه کردن عسل فرایندی است که در آن با حرارت بالا مخمر موجود در عسل را از بین می برند تا عمر مفید عسل افزایش پیدا کرده و بافت روان تری داشته باشد.

پاستوریزاسیون یا پاستوریزه کردن عسل فرایندی است که در آن با حرارت بالا مخمر موجود در عسل را از بین می برند تا عمر مفید عسل افزایش پیدا کرده و بافت روان تری داشته باشد.
در فیلتراسیون، با تصفیه بیشتر عسل ناخالصی ها مانند خرده ریزه ها و حباب های هوایی را از عسل جدا می کنند تا مدت زمان بیشتری شفاف باقی بماند و زیبایی بیشتری برای خریدار داشته باشد.
برخی از عسل های تجاری هم تحت فرایند فوق فراوری قرار می گیرند تا شفاف تر و صاف تر شوند.

ولی این فرایند باعث از بین رفتن مواد مغذی مفید موجود در عسل از جمله گرده آنزیم ها و آنتی اکسیدان ها می شود. علاوه براین برخی تولید کنندگان ممکن است برای کاهش هزینه ها قند یا شیرین کننده های مصنوعی به عسل اضافه کنند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۶/۱۷
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی