ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

خریدوفروش عمده عسل

خریدوفروش عمده عسل

خریدوفروش عمده عسل به صورت عمده ،عسل طبیعی ایران یا به روایتی محصولات زنبور عسل ایران در دنیا و کشور های حاشیه خلیج فارس طرفداران زیادی دارد و بستر صادرات این محصول شگفت انگیز ایرانی فراهم است، بیشتر خرید های عمده عسل برای صادرات این محصول ایرانی است.امروزه افراد زیادی برای تامین درآمد خود و ایجاد یک کسب و کار تازه به زنبورداری و تولید عسل روی آورده اند. از این رو فروش عسل می تواند راهی برای تامین اقتصاد خانوار و علاقمندان حرفه زنبور داری باشد.

شرکت ایپک با توجه به فروش عمده و جزئی عسل ساده و گون در سراسر ایران اقدام به ثبت سفارشات شما ازطریق اینترنت میکند.ایپک از تولید کنندگان عسل طبیعی بدلیل آنکه عسلشان را به واسطه ها نفروشند و از تقلب هایی که در آن می شود جلوگیری کنند، عسل طبیعی تولید شده و حاصل چند ماه کار و تلاش را خریداری کرده بسته بندی کرده و به قیمت مناسب به بازار مصرف عرضه می کنند تا از این طریق بتوانند هم اقتصاد خانواده را تامین کرده و هم زنبورداری خود را توسعه داده و سود خود را افزایش دهند.

عسل چه ویتامین های دارد؟

  • ویتامین A که برای چشم مفید می باشد
  • ویتامین های B1 , B2
  • ویتامین C که اسید اسکوربیک نامیده می شود و در تقویت بدن نقش مهمی دارد
  • ویتامین E که برای تقویت کردن قلب کاربرد دارد.
  • ویتامین k که برای انعقاد و بسته شدن خون مفید است

خواص عسل گون

برای این عسل هم خواصی ذکر شده که به بعضی از آنها تیتر وار اشاره می شود :

  1. ضد التهاب
  2. ضد آلرژی
  3. ضد سرما خوردگی
  4. بهبود دهنده بیماری های قلبی
  5. درمان کننده و کاهش دهنده دردهای مفصلی و آرتروز و استخوانی
تولیدعسل طبیعی چگونه است؟

تولید عسل طبیعی به میزان یک کیلوگرم، چیزی حدود سه کیلو شهد لازم دارد که بیست هزار زنبور آن را از چهار میلیون گل جمع آوری می کنند. زنبورها برای جمع آوری شهد و تغذیه از گل ها بیرون از کندو میروند.

آنها با خرطوم خود شهد موجود در گل ها را میمکند و در قسمتی ویژه از شکم خود بنام معده عسل ذخیره می کنند. پس از تهیه و جمع آوری شهد زنبورها به کندو بر می گردند.

در هنگام برگشت آنزیمهای را در شکم خود به شهد اضافه می کنند که سبب تجزیه مولکول های قند پیچیده موجود در شهد گیاهان به گلوکر و فروکتوز می شود، تمامی مراحل تجزیه در مسیر برگشت زنبور به کندو کامل می شود.

زنبورها پس از رسیدن به کندو، شهد را به زنبورهای کارگر می دهند و آنها نیز شهد را آنقدر می خورند و باز میگردانند که به غلظت مناسب برسد و بعد آن را در سلولهای شش ضلعی عسل ذخیره می کنند.  مرحله بعد زنبورها درب سلول ها را باز میگذراند تا فرآیند تبخیر رطوبت از عسل را با بهم زدن بالهایشان بر روی آنها شروع کنند. پس از اینکه شهد خشک شد درب شلول ها را با موم می بندند بدین طریق یک عسل طبیعی اصل تولید و حاصل می شود.

بهترین مناطق برای تولید عسل

درزنبورداری بدون داشتن اطلاعات تخصصی نباید وارد شد چرا که ممکن است در آغاز کار زنبورها را از دست داد زنبور عسل حشره ای اجتماعی است که حتی در صورت وجود غذای کافی در خارج از کندو به تنهایی قادر به زندگی کردن نیست. لذا اگر کسی علاقمند به آغاز طرح زنبور داری است باید در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشد.

عوامل مختلفی در جهت انتخاب یک مکان خوب برای زنبورداری و تولید عسل وجود دارد این عوامل عبارتند از:

  1. تنوع و تراکم گیاها شهدزا و گرده زا و وسعت منطقه زیر پوشش این گونه گیاهان.
  2. تداوم و مدت زمان شهدزایی و گرده افشانی گل ها.
  3. حداقل 4 کیلومتر از سایر زنبورداران در منطقه فاصله داشته باشد. هر چقدر فاصله محل زنبورداری شما از سایر زنبورداران دورتر باشد زنبورهای شما شهد بیشتری را می توانند جمع آوری کنند.
  4. وجود راه های ارتباطی مناسب برای نقل و انتقال کندو ها و محصولات.
  5. امنیت بودن منطقه در مقابل دستبرد و ورود حیواناتی چون خرس.
  6. نزدیکی به منابع آب آشامیدنی.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۶/۱۸
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی