ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی چهلم

پک پذیرایی چهلم

پک پذیرایی چهلم،برگزاری مراسم چهلم  یکی از مواردی است که در جامعه‌ی ما اهمیت ویژه‌ای می‌باشد. این اهمیت ویژه می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد.مثل اعتقاد و باورهای مذهبی و یا آبرومندی بین آشنایان و دوستان. معمولا در مراسم ختم، همه‌ی دوستان، همکاران، آشنایان و… حضور دارند.

به همین دلیل خوب برگزار کردن مراسم، مانند تهیه بسته پذیرایی چهلم و یا هفتم و… که در شان مراسم باشد، از مهم‌ترین نکات می‌باشد.
مرگ و از دست دادن افراد یک اتفاق غیر پیش‌بینی شده است. معمولا افراد برای آن آمادگی لازمی ندارند و به تنهایی نمی‌توانند تشریفات و امکانات مراسم را آماده‌سازی کنند.

بستگان اموات در این هنگام می‌توانند به کمک شرکت‌های سرویس‌دهنده‌ی بسته پذیرایی ختم مانند ایپک، امکانات لازم برای پذیرایی را فراهم کنند و مراسم درخور و آبرومندانه‌ای را برای خانواده عزادار فراهم کنند.

شرکت ایپک در بسته بندی های متفاوت متناسب با سلیقه شما این پک های مراسم چهلم را فراهم میکند.

خرید اینترنتی پک چهلم

پک پذیرایی چهلم

تهیه میوه از بازار روز شستن و آماده سازی میوه ها برای مراسم درشرایط خاص بسیاردشوارو زمانگیر است.معمولا تعدادافرادشرکت کننده در مراسم چهلم بالای 100نفراست که تدارک وسایل پذیرایی آنها کارراحتی نخواهد بود.

بنابراین خانواده مرحوم معمولا ترجیح میدهند کار آماده سازی بسته های پذیرایی مراسم ختم به یک شرکت معتبر بسپارند تا با خیال راحت بتوانند مراسم ختم را برگزار کنند.

با از دست دادن افراد، بستگان حالت روحی و روانی مناسبی ندارند و فقط به آرامش نیاز دارند؛ همین غم از دست دادن عزیزشان باید برایشان کافی باشد و ناراحتی دیگری را تحمل نکنند؛ اما بعضا پیش می‌آید که بستگان فرد فوت شده در این زمان‌ها به قدری نگران سرویس‌دهی مهمان‌ها هستند که دیگر رمقی برایشان باقی نمی‌ماند.

چه خوراکی‌هایی باید در بسته پذیرایی چهلم قرار بگیرد؟

اکثر خوراکی‌هایی که در مجالس ختم از آن‌ها استفاده می‌شود، فلسفه‌ای دارند که بهتر است به آن‌ها توجه شود و این خوراکی‌ها و یا نظیرشان در پک پذیرایی قرار بگیرد.
در مجالس ختم افراد معمولا دچار ناراحتی‌ها و استرس‌های روحی روانی‌اند . به قدری دچار این شوک ناگهانی هستند. نمی‌توانند یا تمایلی به استفاده از غذا یا مایعات داشته باشند.‌ مصرف نکردن غذا و مایعات قطعا تاثیر بسیاری بر میزان قند خون و ضعیف شدن بدن دارند که در نهایت بی‌حوصلگی، کم طاقتی، استرس و ناراحتی را برایشان به همراه می‌آورد.
این افراد باید اطرافیان دلسوز و مهربانی داشته باشند تا با توجه به وضعیت روحی آن‌ها، غذاها و خوراکی‌های لازم را به آن‌ها بخورانند و مراقبشان باشند و احساسات خوبی را به آن‌ها منتقل کنند. برخی از این خوراکی‌ها که قطعا همه بارها و بارها در مراسم ختم شاهد آن‌ها بودیم عبارت‌اند از: خرما ، حلوا ، آبمیوه و… .

کیک یا شیرینی در پک چهلم

شیرینی‌ها و کیک‌ها هم معمولا در پک پذیرایی قرار می‌گیرند که آن‌ها هم به شیوه‌ی خودشان مناسب افراد عزادار هستند. بسته‌های پذیرایی باید به گونه‌ای طراحی شوند . علاوه بر بهتر کردن اوضاع بدنی و احوالات عزاداران، حالت مناسبی برای پذیرایی از مهمان‌ها هم داشته باشند و یک مجلس آبرومندانه را پوشش دهند.
بنابراین انواع شیرینی‌ها و کیک‌ها و میوه‌های مجلسی معمولا برای پذیرایی مناسب و درخور مهمان‌ها می‌باشد که در پک های پذیرایی ترحیم قرار می‌گیرند.
تهیه کردن یک بسته پذیرایی چهلم که این نوع عزاداری بیشتر در کشور ما مطرح است، یک شیوه‌ی مناسب و تقریبا مدرن است که این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بدون شک استفاده از این پک‌های پذیرایی مخصوص مراسم‌های عزاداری بشدت مناسب افراد عزادار است، چرا که نیازی نیست علاوه بر داشتن نگرانی‌ها و ناراحتی‌ها برای از دست‌دادن عزیزشان، نگران پذیرایی از مهمان‌ها باشند.
بستگان فرد متوفی می‌توانند به راحتی با ایپک تماس برقرار کنند و به سفارش بسته‌ پذیرایی ترحیم بپردازند. آن‌ها می‌توانند با هماهنگی زودتر ، بسته‌ی مورد نظرشان را با قیمتی مناسب تهیه کنند و هیچ نگرانی از بابت پذیرایی از مهمان‌ها نداشته باشند و بسته‌های پذیرایی را در محل برگزاری مراسم ختم دریافت کنند.

آبمیوه

کاهش مایعات در بدن هم به نوعی باعث افزایش اضطراب و استرس و نگرانی‌ها می‌شود.

مایعات هم به اندازه‌ی غذاها و خوراکی‌ها در نامساعد بودن شرایط بدنی تاثیرگذار هستند.

افراد در هنگام عزاداری با نخوردن با کمبود مایعات مواجه می‌شوند. این در نهایت باعث افزایش غم و غصه آن‌ها می‌شود و یک دلیل کاملا علمی دارد.
بنابراین بهتر است در بسته پذیرایی چهلم و یا بسته پذیرایی هر مراسم ختم دیگری که افراد عزادار تمایلی به نوشیدن آب ندارند.

نوشیدنی‌های خوش طعمی مانند انواع آبمیوه‌ها در دسترس افراد عزادار باشد و به مصرف آن بپردازند.‌

در ایپک می توانید سفارش خرید آبمیوه حتی با کمترین تعداد را به قیمت خرید عمده آبمیوه ثبت نمائید.پک پذیرایی چهلم هم مانند پک های دیگر ایپک به بهترین شکل ممکن آماده پذیرایی مهمانان عزیز می باشد.

پک پذیرایی چهلم

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۶/۲۴
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی