ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

پک میوه مراسم راازکجاتهیه کنیم؟

پک میوه مراسم راازکجاتهیه کنیم؟ ،یکی از مهمترین موارد در برگزاری هر مراسمی پذیرایی شایسته از میهمانان است. تهیه میوه یکدست و مرغوب، شستشو و بسته بندی آنها وقت و هزینه قابل توجهی از برگزارکنندگان می گیرد. در این شرایط که زمان مهمترین مسئله است، سفارش اینترنتی پک میوه از یک شرکت معتبر انتخاب هوشمندانه ای به نظر می رسد.

شمامی توانید درسایت ایپک بسته موردنظرخودراشخصی سازی کنید .قرار دادن آبمیوه و کیک در پک میوه ظاهر شکیل تر و زیباتری به پک پذیرایی شما می بخشد.

معمولا برای مراسم های مختلف در هر پک میوه از دو یا سه قلم میوه به همراه آبمیوه و کیک استفاده می شود. این بسته های پذیرایی در مراسم هایی چون ختم و ترحیم، همایش، سمینار، کارگاه های آموزشی و تورهای مسافرتی قابل استفاده است.

پک میوه زیپ کیپ

پک زیپ کیپ درسایزهای 30*20 و 35*25 درسه نوع طرح متفاوت موجود می باشد .

این زیپ کیپ ها که قابلیت ضدعفونی کردن را دارند  ودراین ایام این موضوع بسیارحائزاهمیت است .داخل زیپ کیپها چندین نوع از اقلام میوه جا می شوند.

که شما میتوانید حتی این میوه ها را ازطریق سایت ایپک سفارش دهید.یکی از نکاتی که به هنگام تهیه پک میوه  می بایستی به آن توجه داشت انتخاب میوه ی مناسب است .

برای مثال شما نمی توانید از میوه هایی مانند توت فرنگی و یا لیمو در پک میوه ی خودبرای مراسم ترحیم استفاده کنید. در پک میوه ی ترحیم می بایستی از میوه های درخور مجلس ختم مانند موز ، سیب و یا خیار استفاده شود. میوه های پک می بایستی تمیز ، بدون خوردگی ، دست چین شده و در اندازه های یکسان باشند این به این معنی است که سیب هایی که قرار است در پک ها قرار داده شوند در سایز های یکسان باشند. میوه های پک میوه ترحیم را بهتر است سر صبح و از میدان تره بار تهیه کنید تا بهترین آن ها را تهیه کرده باشید. اگر میوه ی خیار را برای پک میوه ی خود انتخاب می کنید بهتر است از بسته های کوچک نمک نیز در داخل بسته بندی قرار دهید.

ویژگی پک میوه مراسم ترحیم

یک پک میوه جهت استفاده در مراسم ترحیم خوب باید از بسته بندی های مناسبی برخوردار باشد در اغلب پک های میوه مراسم ترحیم، علاوه بر میوه و کیک، معمولا یک نوشیدنی قرار داده می شود تا مهمانان راحت تر بتوانند محتویات پک خود را میل کنند.

از این رو بهتر است که این نوشیدنی ها از شرکت های معتبر تهیه شوند و به تاریخ مصرف آنها نیز توجه شود. یکی دیگر از نکاتی که ما در بسته بندی پک های میوه مراسم ترحیم در نظر گرفته ایم تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم این است که میوه ها از کیفیت و ظاهر خوبی برخوردار باشند.

علاوه بر این از آنجایی که معمولا پک ها در پایان مراسم ختم پخش می شوند، آبمیوه های پاستوریزه ای را که نیاز به نگهداری در یخچال ندارند، در آنها قرار می دهیم. شرکت ایپک با کیفیت ترین خدمات پک میوه ترحیم، پک میوه ختم، پک پذیرائی ترحیم، پک پذیرایی ختم، تاج گل ترحیم، حلوا و خرما آماده، میزآرایی مراسم ترحیم را ارائه می دهد.

چرا برای مراسم از میوه استفاده میکنیم؟

حتما می دانید که میوه ها از خوش رنگ ترین و خوشمزه ترین اقلام مهمانی ها محسوب می شوند.

این خوراکی های خوشمزه و رنگارنگ برای همه جذابیت داشته و می توانند گلوی مهمانان شما را تازه کنند.پذیرایی با میوه، در تمامی مراسم ها، چه بزرگ و چه کوچک، از مهم ترین موارد حذف نشدنی بوده و همچنان نیز ادامه دارد. شاید بتوان از سایر اقلام و وسایل پذیرایی چشم پوشی کرد، اما نمی توان در پذیرایی کردن، میوه را حذف نمود.
نکته مهم این است که صرف میوه به آن شکل های طبیعی و مرسوم، می تواند برای مهمانان کمی سخت باشد. حتما برای شما هم پیش آمده که در مهمانی هایی که حضور داشته اید، از شما با میوه های رنگارنگی پذیرایی شده که میل و صرف کردن آن ها برایتان مشکل بوده است. از طرفی حتما دوست داشتید که این میوه ها به گونه ای دیگر، مثلا دانه دانه و پوست گرفته شده و خرد شده روی میز شما قرار می گرفت.

بنابراین هنر میوه آرایی دراینجا به کمک ما می آید تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از مهمانان پذیرایی کنیم.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ایپک آماده ثبت سفارش ازمحصولات عسل بصورت عمده وجزئی میباشد.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۶/۲۵
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی