ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

زیپ کیپ مراسم ختم و ترحیم

زیپ کیپ مراسم ختم و ترحیم ،نایلون های زیپ دار با نام های زیپ کیپ، زیپ لاک و زیپ پک و کیسه های زیپ دار شناخته میشوند‏.‏ این محصول به عنوان یکی از ابزارهای بسته بندی انواع کالاهای ریز و درشت کاربرد دارد‏.‏

یکی از مهم ترین کاربری های این محصول در نگهداری غذا می باشد‏.‏ کیسه زیپ دار از ورود ھوا به داخل کیسه و نفوذ قارچ و باکتری و رطوبت جلوگیری می کند .

دراین شرایط مواد غذایی را میتوان طولانی تر نگھداری کرد وبااطمینان بیشتری نگه داشت‏. قابلیت استفاده برای چندین بار ،باز و بسته شدن آسان ،ماندگاری بیشتر مواد غذایی، نفوذ ناپذیری هوا و آب به داخل زیپ کیپ که باعث تازه و با طراوت ماندن مواد غذایی می شود .

زیپ کیپ یکی از لوازم پر مصرف در منازل، شرکت ها، ادارات و تمامی استفاده های روزانه برای بسته بندی انواع غذا، میوه، سبزیجات، ابزار و غیره می باشد. زیپ کیپ ها عموما از جنس پلاستیک طراحی و ساخته شده که به صورت عمده و تکی عرضه می شود.

شرکت ایپک در سایز های  مختلف  برای تمامی مراسمات  شما از جمله :ترحیم ،چهلم ، ...با طراحی مناسب مجالس شما زیپ کیپ را در اختیار شما قرار می دهد . که از  سایز 30*20 شروع می شود و می توانید اقلام پذیرایی خود را درون آن قرار دهید.

مزیت استفاده از زیپ کیپ

1: افزایش طول عمر مواد غذایی ،میوه و سبزیجات به دلیل جلوگیری از نفوذ هوا

2: استحکام بالا در برار پارگی و پوسیدگی نسبت به کالاهای جایگزین

3: بسته بندی آسان و سریع و بدون دردسر

4: تنوع بالا در سایز و تعداد مورد نیاز

5:در دسترس بودن و فروش در تمامی فروشگاه ها

6: قیمت بسیار کم نسبت به کارآیی و طول عمر بالایی که دارد

7:یکبارمصرف نبودن و استفاده چندین باره از یک کیسه زیپ کیپ

8: دارای مقاومت و تحمل بالا در مقابل دماهای بسیار پایین مانند فریزرها و سردکن ها

9: ایجاد فضایی نزیدک به خلاء درون خود که باعث افزایش چشمگیر حفظ سلامت و تازگی مواد غذایی میشود

10:قابل ضد عفونی کردن در ایام کرونا که بسیار حساس است.

11:عدم باز شدن از داخل زیپ کیپ

12:باز و بسته شدن آسان

زیپ کیپ چیست؟

همان طور که از نام آن مشخص است، زیپ کیپ یک نایلون پر کاربرد که دارای درب زیپ مانند در قسمت بالا می باشد که نسبت به نیاز شما در سایز و اندازه های گوناگون در شرکت ها تولید می شوند.

زیپ کیپ یک کیسه پلاستیکی است که قابلیت بسته بندی آسان تمامی لوازم و خوراکی ها را به مدت زیاد دارا می باشد.

نگه داری مواد غذایی درون فریزر و یخچال یکی از مهم ترین نکاتی است که در منزل و حتی رستوران و کافه ها مورد توجه قرار می گیرد.

در واقع همه افراد برای سالم و تازه ماندن مواد غذایی درون دستگاه های سرد کن تلاش می کنند.

با توجه به این که زیپ کیپ نسبت به کاربرد و نیاز افراد جامعه در سایز های متفاوتی تولید می شوند، برای هر وسیله و محصول ریز و درشتی قابل استفاده می باشد.

تنها کافیست تعدادی از آن ها را با سایزهای مختلف در منزل یا محل کارتان داشته باشید

با این نایلون زیپ دار طبقه ها و قفسه های موجود در منزل، اتاق، یخچال، فریزر  ویا اقلام بسته بندی شده در مراسم و هر جایی در محل کار همیشه مرتب و یک دست می باشند و همچنین با توجه به رنگ شفاف آن می توانید به راحتی وسیله مورد نیازتان را برداشته و پس از اتمام کار آن را مجددا درون جای خود قرار دهید.

با توجه به این که زیپ کیپ ها به نسبت کیسه های پلاستیکی معمولی دارای ضخامت بیشتری هستند و دیر تر از کیسه های دیگر و شابه آن آسیب می بینند، می توانید از آن ها به مدت زیادی حتی سالیانه استفاده نمایید.

موارد استفاده از زیپ کیپ های کوچک

از کیسه های زیپ دار کوچک تر می توانید برای بسته بندی نان، لوازم داخل آشپزخانه، سبزیجات، میوه ها، مواد غذایی و غیره استفاده نمایید و از سایزهای بزرگ تر برای استفاده در صنعت، قطعات الکترونیکی، لوازم کشاورزی و یا محصولات کشاورزی و هر ابزار مورد استفاده دیگری در شرکت ها از آن بهره برد. یکی از راحت ترین روش ها برای بسته بندی قطعات ریز و درشت صنعتی مانند: پیچ، مهره یراق آلات و غیره می باشد.

لازم به ذکر است که این روزها با توجه به استقبال مردم از این قبیل نایلون زیپ دار موجب شده تا کاربرد آن در مغازه ها و کارخانه  های تولید حبوبات، خشکبار و آجیل نیز جایگاه ویژه ای پیدا کند.

به این صورت که تمامی محصولات به صورت جداگانه یا مخلوط درون این کیسه های زیپ دار قرار گرفته و در فروشگاه ها و حتی خارج از کشور توزیع می شوند. اما برای زیبایی بسته بندی این محصولات به صورت رنگی و چاپ نماد شرکت طراحی و تولید می شوند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۶/۳۱
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی