ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

عمده فروشی

عمده فروشی

عمده فروشی ، باتوجه به اینکه این روزها بازار اقتصادی ایران دستخوش نوسانات بسیاری بود. خرید عمده محصولات می تواند تا حدی درهزینه ها صرفه جویی کند.

و جلوی ضررهای مالی را هر چند کم بگیرد.

شرکت ایپک درنظر دارد محصولات و اقلام خوراکی که در سایت بصورت جزئی دسته بندی شده بود.حالا بصورت عمده با قیمت عمده فروشی دراختیار مشتریان عزیز قرار بدهد.

استراتژی ما بدین صورت است که شما با سفارش جعبه های پذیرایی ایپک اقلام موردنظر خودرا بصورت عمده باقیمت عمده فروشی دریافت می کنید.

مااین اقلام را همراه با جعبه ها برای شما ارسال میکنیم. بااینکار در وقت شما هم صرفه جویی می شود و شما می توانید با خیالی آسوده و زمانی بیشتر مراسم خودرا مدیریت کنید.

قیمت جعبه های مقوایی ایپک درصورت سفارش عمده اقلام جعبه به قیمت 3500تومان به شما عرضه می شود.

عمده فروشی چه جایگاهی در فروش اینترنتی دارد؟

چنانچه بخواهید به‌صورت آنلاین محصولی را به فروش برسانید یا از طریق فروشگاه‌های خرده‌فروشی این کار را انجام دهید. در هر صورت اگر خودتان تولیدکننده‌ی محصول نباشید، باید محصولات مورد نظر را از عمده فروش تهیه کنید.

عمده فروشی کسب‌وکاری است که به مقدار زیادی اجناس را خریداری کرده و آنها را به سایر کسب‌وکارها می‌فروشد.

عمده فروش، واسطه است. این مدل کسب‌وکار بر این پایه است که عمده فروش، واسطه‌ی بین تولیدکننده‌ی محصول و سایر کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند محصولات او را بفروشند.

عمده فروش با خرید محصول از تولیدکننده به قیمتی پایین‌تر از سایر کسب‌وکارها، به سود می‌رسد و این کار را معمولا از طریق تخفیف‌هایی انجام می‌دهد که به‌خاطر خرید در حجم بالا دریافت می‌کند.

خرده‌فروش‌ها و عمده فروش‌ها صرفا بر اساس آنچه برای محصول می‌پردازند و آن تعدادی که می‌فروشند سود نمی‌کنند.

اگر چه نوع رایج عمده فروشی، مابین تولیدکنندگان و خرده‌فروشان است، اما تعداد زیادی از عمده فروش‌ها هم هستند که محصولات را به عمده فروش‌های دیگر می‌فروشند.

عمده فروش شاید مواد اولیه برای تولید محصولات را هم بفروشد، یعنی مواد اولیه را از تولیدکننده‌ای خریداری کرده و به تولیدکننده‌ی دیگر عرضه کند.

این صنعت در حال رشدی است که سبک خرید ما را تغییر داده است. با خدماتی همچون تحویل در همان روز، پشتیبانی شبانه‌روزی، دریافت اقلام هدیه و انجام خرید از داخل منزل، جذب مشتری برای عمده فروش‌ها و خرده‌فروش‌های سنتی مدام دشوارتر خواهد شد.

چراعمده فروشی راانتخاب میکنیم؟

عمده فروشی همچنان کسب‌وکار بزرگی است. فقط ممکن است ظاهر متفاوتی داشته باشد. بسیاری از تولیدکنندگان نیروی کارِ لازم یا علاقه‌ای به فروش اینترنتی یا فروش مستقیم را ندارند.

آنها از فضا یا تخصص لازم برای فروش مستقیم به مصرف‌کنندگان برخوردار نیستند. این مسئله فرصت فوق‌العاده‌ای برای عمده فروش‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند با قدرت وارد این بازار نوظهور شده و درآمدزایی کنند.

قبلا، عمده فروش‌ها تنها به اعتبار و خوش‌نامیِ خرده‌فروش‌ها نیاز داشتند تا بتوانند به مشتری دست یافته و هر محصولی که به بازار عرضه می‌کنند را بفروشند.

اما با ظهور وب‌سایت‌هایی هم‌چون آمازون و اتسی (Etsy) و نمونه‌های ایرانی آنها هم‌چون دیجی‌کالا و بامیلو، مشخص است که مصرف‌کنندگان دیگر فقط آنچه را که صرفا در دسترس است خریداری نمی‌کنند، بلکه آنها به‌دنبال اقلام خاصی هستند که نیازها و سلایق‌شان را برآورده سازد.

یک عمده فروش بنا بر سرمایه، ارتباط و توانایی نگه داری، می تواند هر محصولی را خریداری کند. نباید نقش عمده فروش ها را در رفع نیاز های بازار فراموش کنیم.

کافیست تصور کنیم اگر در هر زمان قرار بود فروشنده ی نهایی یا مصرف کننده به دنبال خرید مستقیم نیازهایش برود چه شرایطی به وجود می آمد.

تسهیل روند فروش کالا

نباید به فعالیت عمده فروشی به عنوان فعالیتی از نظر اقتصادی کاذب نگاه کرد. در حقیقت یک عمده فروش برای تولید کننده ی کالا با هزینه ای اندک این امکان را فراهم می کند .

با شرکت های کوچک در سراسر کشور یا حتی جهان ارتباط داشته باشد. فراموش نکنید اگر عمده فروش با ارتباط های بی شمارش نبود، یک تولید کننده ی کالا ( که ممکن است در نقطه ای دور افتاده واقع شده باشد) هرگز موفق به ارائه ی کالایش با وسعت کنونی نمی شد.

علاوه بر تمام مواردی که ذکر شد و عمده فروش به صورت مستقیم فرآیند عرضه ی محصولات کمک می کنند، جالب است بدانید عمده فروش ها به صورت غیر مستقیم هم فوایدی برای دیگر اعضای چرخه ی تولید دارند. یکی از این فایده ها اطلاع رسانیست. عمده فروش ها به خاطر نیاز هایشان ارتباط های زیادی دارند و همانند یک رسانه خبری تخصصی هم به تولید کننده ها و هم به خرده فروش ها اطلاعات با ارزشی در مورد شرایط رقبا و به طور کلی بازار می دهند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۷/۰۱
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی