ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

عمده فروشی درکسب و کار اینترنتی

عمده فروشی درکسب و کار اینترنتی ،چنانچه بخواهید به‌صورت آنلاین محصولی را به فروش برسانید. در هر صورت اگر خودتان تولیدکننده‌ی محصول نباشید. باید محصولات مورد نظر را از عمده فروش تهیه کنید.

عمده فروشی کسب‌وکاری است که به مقدار زیادی اجناس را خریداری کرده .آنها را به سایر کسب‌وکارها می‌فروشد.

تا قبل از فراگیر شدن استفاده از اینترنت، بسیاری از مشاغل به حالت سنتی فعالیت می کردند. مشتریان به بازار، پاساژها یا مغازه ها می رفتند و اجناس مورد نظر خود را تهیه می کردند.

اما با گسترش روزمره اینترنت، کسب و کارها هم به حالت مجازی در آمده . خدمات خود را به صورت آنلاین عرضه می کنند. یکی از این کسب و کارها، عمده فروشی آنلاین است.

شرکت ایپک هم  دراین امر فعالیت خود را شروع کرده و باتوجه به اینکه همچنان فعالیت خود را درزمینه پک های پذیرایی ادامه می دهد اقدام به فروش اقلام پذیرایی بصورت عمده نیز می کند.

انواع عمده فروشی ها

عمده فروشی های بزرگ و کلان به طور کلی محصول را از تولیدکننده ها دریافت کرده و در انبارهای خود ذخیره می کنند. سپس این محصولات را به عمده فروشی های کوچک تر و یا فروشندگان می فروشند.

عمده فروشی  به چهار دسته عمومی و تخصصی ،بازرگانی وآنلاین تقسیم می شود .

عمده فروشی:

عمده فروشی عمومی نوعی عمده فروشی است که مقادیر بسیار زیادی از انواع و اقسام کالاها را خریداری و انبار می کند. سپس این محصولات را در مقادیر کمتر به توزیع کنندگان، نمایندگی ها و خرده فروشان ارائه کرده و برایشان ارسال می نماید.

عمده فروشی معمولا با چندین تولیدکننده و تامین کننده در ارتباط است و طیف گسترده ای از محصولات از لوازم الکترونیکی گرفته تا خوراکی ها و تنقلات را خریداری می کند. به دلیل این تنوع بالا تعداد مشتری ها و مجموعه هایی که با عمده فروشی های عمومی همکاری دارند نیز زیاد است.

عمده فروشی تخصصی :

این عمده فروشی ها به جای آن که مقادیر بسیار زیاد از انواع مختلف محصولات را خریداری و عرضه نمایند. در یک یا دو صنعت تخصصی فعالیت می کنند. به عنوان مثال یک عمده فروشی تخصصی می تواند در حوزه سیمان و مصالح ساختمانی فعالیت داشته باشد و مقادیر زیادی از محصولات این حوزه را تهیه و انبار کرده و در نهایت به فروش برساند.

عمده فروشی بازرگانی :

یکی دیگر از انواع عمده فروشی، عمده فروشی بازرگانی است. در واقع در این شیوه، تولیدکننده های بزرگ خود عمده فروشی منحصر به فردشان را دارند و از این طریق محصولات تولیدی خود را به سایر عمده فروشان و خرده فروشان ارائه می دهند.

عمده فروشی محصول خاص:

 عمده فروشی محصول خاص یک محصول مشخص را از برندهای گوناگون تهیه کرده و آن را به فروش می رسانند.

عمده فروشی آنلاین و ویژگی های آن

یکی از اشکال جدید عمده فروشی، عمده فروشی آنلاین است. با استفاده از امکانات فراهم شده در فضای مجازی و اینترنتی شدن کسب و کارها، عمده فروشی آنلاین نیز دستخوش تغییراتی شده است. عمده فروشی عمده فروشی نیاز به تامین انبار یا سوله و هزینه های مختلف مربوط به آن ها مانند تعمیرات، اجاره و... نیست. به همین دلیل یک عمده فروشی آنلاین می تواند به مشتریان خود تخفیف های قابل توجهی بدهد.

با وجود آن که بسیاری تامین کنندگان امروزه مستقیما اقدام به فروش محصولات خود می کنند .

اما عمده فروشی آنلاین مزایای متعددی دارد.از جمله این مزایا می توان به دسترسی گسترده به مناطق مختلف اشاره کرد. یک عمده فروشی آنلاین با هدف نگه داری و توزیع کالا فعالیت می کند . در این زمینه بهترین تخصص را دارد. از دیگر مزیت های عمده فروشی آنلاین امکان پرداخت اینترنتی و امن تر بودن مبادلات مالی است.

عمده فروشی های آنلاین هم به کسب و کارها کمک می کنند. بیشتر و بهتر گسترش یافته و محصولات خود را بفروشند. هم نیازهای مشتریان را در نظر می گیرند.

در همین راستا، عمده فروشی ای اس جی ترید به عنوان یکی از بهترین و مطمئن ترین عمده فروشی های آنلاین فعالیت می کند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

 

  • ۹۹/۰۷/۰۲
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی