ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

فروش عمده آبمیوه

فروش عمده آبمیوه ، عمده فروشان بصورت عمده اجناس خود را از تولیدکنندگان خریداری میکنند و در بازارهای هدف به خورده فروشان بفروش میرسانند.

این مدل از فروش محصولات با حاشیه سود کمتر و در تیراژ بالا فروخته میشود که عیب ها و محاسنی نیز دارد که به برخی از آنها اشاره میکنم.یکی از عیب های این مدل از فروش و البته در کشور های جهان سومی،پایین بودن قیمت فروش محصولات از قیمت واقعی آن است.

یکی دیگر از معایب عمده فروشی در سطح کلان ، عدم کنترل شرکت های تولید کننده بر شیوه توضیع کالا در سطح بازار و خرده فروشی هاست که عملا از سیستم توضیع کالا بی اطلاع میمانند.فروشندگانی که در این سطح از فروش مشغول بکار هستند معمولا از سواد و تجربه فروش بالایی برخوردارند و علاوه بر تسلط بر فروش بایستی از مسائل حقوقی مربوط به فروش اطلاعات کافی داشته وخلاقیت بالایی بالایی در امر فروش دالشته باشند چون افرادی که با انها در ارتباط هستند در سطح بالایی خرید و فروش انجام میدهند و بایستی تمامی جوانب کار و شرایط و ضوابط  مربوطه را رعایت کنند زیرا یک اشتباه کوچی میتواند ضررهای چند ده میلیونی را برای شرکت موربوطه وارد کند.

شرکت ایپک در این امر وارد بازار عمده فروشی شده است و هدف تسریع بخشیدن به زمان آماده سازی اقلام سفارشی  به همراه راحتی و اطمینان خاطر مشتریان شرکت می باشد.

یکی از اقلام عمده آبمیوه ها می باشند در طعم های مختلف با قیمت مناسب در دستری شما عزیزان قرار میگیرند.

تاثیر آبمیوه ها برروی سلامتی

مصرف آب پرتقال آب هویج و آب آناناس از آن میوه هایی هستند که مصرف آنها در طول روز قند خون شما را به سرعت بالا می برند و باعث طراوت و شادابی زندگی شما خواهند شد.

بخصوص برای شغل هایی که باعث میشود قند خون کاهش پیداکند .آب میوه  با تنظیم هورمون های بدن میزان خلق و خو افراد را کنترل کرده و قادرند شادی و نشاط را برای تمام افراد در هر گروه سنی به وجود آورند.

پزشکان همچنین توصیه می کنند یک لیوان آب میوه قبل از خواب باعث می شود تا بدن به راحتی در طی شب به استراحت بپردازد و بتواند در صبحگاه بهترین کارایی را داشته باشد.

آب انار در بالاترین ردیف لیست بهترین آب میوه‌ها قرار می‌گیرد. این آب میوه نیز قند و کالری بالایی دارد اما حاوی میزان فراوانی از آنتی‌اکسیدان‌ها است این ترکیبات به بهبود عملکرد مغزی کمک کرده و در برابر سرطان نیز نقش دفاعی ایفا می‌کند. در یک مطالعه دریافت روزانه یک لیوان آب انار عود سرطان پروستات را کاهش داد.

[caption id="attachment_11256" align="alignnone" width="300"]فروش عمده آبمیوه افرادی که به مدت 12 هفته دو و نیم لیوان آب تمشک آبی دریافت کرده بودند در مقایسه با آن دسته از افرادی که نوشیدنی غیر از آب میوه نوشیده بودند بهبود معناداری در یادگیری و تست‌های حافظه‌شان حاصل شد.[/caption]

آب پرتقال غنی از ویتامین C است که نقش واضحی در تقویت سیستم ایمنی ایفا می‌کند.آب هویج در میان سایر نوشیدنی‌ها و آب میوه‌ها بهترین گزینه برای آقایان است زیرا باعث می‌شود آن‌ها در طول روز خستگی و کسالت احساس نکنند.

آب انگور قرمز در سلامت قلبی مفید است. آب این میوه حاوی آنتی‌اکسیدان‌های بسیار قوی به نام فلاوونوئید رزوراترول است.

تاثیرآبمیوه در سلامتی کودکان

نوشیدن یک لیوان آب میوه در روز بسیار خوب است. اما تا حد امکان سعی کنید فرزندتان خود میوه را میل کند. آب میوه فیبر و مواد معدنی که در خود میوه وجود دارند را ندارد.

در ضمن، کودکان بیشتر دوست دارند معده خود را با آب میوه پر کنند و به این ترتیب غذاهای سالم و لازم را میل نمی کنند. اگر قرار است آب میوه به فرزند خود بدهید، حتما نوع 100 درصد طبیعی را انتخاب کنید. ترجیحا نیز بیشتر از ¾ پیمانه در روز به فرزند خود اجازه نوشیدن ندهید.

یک راه حل ساده این است که تا قبل از 6 ماهگی به نوزاد آبمیوه ندهید و زمانی که مصرف آبمیوه را شروع کردید به جای شیشه و بطری از فنجان و لیوان‌های کوچک استفاده کنید.

نوزادان بزرگ‌تر و کودکان نوپا، عموما علاقه زیادی به نوشیدن آبمیوه دارند، برای محدودیت کودکتان می‌توانید: آبمیوه را با آب رقیق کنید و یا به جای آبمیوه، شیر و یا آب را برای رفع تشنگی او پیشنهاد دهید.

برای این کارآب را در لیوان یا فنجان مورد علاقه کودک سرو کنید. آب را در ظروف رنگی در یخچال نگهداری کنید. برای بهبود طعم آب می‌توانید از لیموی تازه استفاده کنید.

محدودیت‌های توصیه شده برای مصرف آبمیوه در کودکان را رعایت نمایید.حتما برای پیشگیری از بیماری کودک، از آبمیوه‌های پاستوریزه استفاده نمایید.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۷/۰۵
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی