ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی صبحانه ایپک

پک پذیرایی صبحانه ایپک ،امروزه بیشتر مردم خرید های روزانه خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود. خرید غذا هم از این قائده مستثنی نیست.

مثلا اگر شما رویدادی را در پیش دارید که از صبح برگزار می شود. تهیه صبحانه برای شرکت کنندگان در رویداد شما کار دشواری خواهد بود. چون که شما درگیر کارهای اجرایی برگزاری رویداد هستید و زمان برای خرید و آماده سازی صبحانه ندارید. ایپک برای حل این مشکل شما راه حل خوبی ارائه کرده است. ایپک بر اساس نیاز بازار چندین پک صبحانه تک نفره آماده کرده است که می توانید از بین آنها پک صبحانه آماده سفارش دهید.

اینکه شما پک صبحانه خود را بااقلام دلخواه انتخاب کنید . از طرفی از فروش عمده مواد غذایی شرکت نیز بی بهره نخواهید ماند.می توانید باقیمت عمده اقلام را تهیه کنید.

چگونه پک صبحانه خودرا انتخاب کنیم؟

پیشنهاد ما به شما این است برای پذیرایی صبحانه از پک های صبحانه تک نفره استفاده کنید. البته شما می توانید اقلام مختلفری رابرای  صبحانه انتخاب کنید.مثل پنیر، کره، مربا، عسل، نان ، املت ،عدسی و …

رابه صورت سلف سرویس به مهمان ها ارائه کنید.

شما به تعداد مهمان ها پک صبحانه تک نفره سفارش می دهید و در زمان شروع مراسم و یا زمان پذیرایی به هر یک از مهمان ها یک پک صبحانه آماده تحویل می دهید.این پک ها در شرکت ها ،ادارات ،همایش ،آموزشگاهها و یا پروژه های عمرانی کاربرد مناسبتری دارد.مااین شرایط را برای شمافراهم کردیم تاپک صبحانه تک نفره پیشنهادی خریداری کنید و یا خودتان پکیج صبحانه دلخواهتان را بچینید.

شرکت ایپک بسته های پذیرایی تک نفره شیک و زیبایی را طراحی کرده است که می توانید از بین آنها بسته دلخواه خود را انتخاب کنید.تنوع وقیمت مناسب اقلام صبحانه ایپک زیاد بوده و کیفیت آنها بسیار خوب و تضمین شده است. شما می توانید انواع اقلام مختلف صبحانه را از سایت ایپک خرید کنید.برای خرید پک های صبحانه اماده به بخش بسته پذیرایی مراجعه کنید و در بخش صبحانه پک صبحانه دلخواهتان را انتخاب کنید. شما می توانید قیمت انواع پک صبحانه تک نفره را در این بخش ببینید.

اما اگر بخواهید اقلام داخل پکیج صبحانه را تغییر بدید به بخش بسته پذیرایی دلخواه مراجعه کنید و از بخش صبحانه اقلام پکیج صبحانه تک نفره را به دلخواه خودتان انتخاب کنید.

اهمیت وعده صبحانه در سلامتی

همه ی ما کم و بیش به اهمیت خوردن صبحانه ی سالم آگاه هستیم، اما مساله ی مهم فقط خوردن صبحانه نیست. بلکه مهم است که چه موادی را برای داشتن وعده ی صبحانه ی سالم انتخاب می کنیم.

صبحانه ی سالم در واقع پایان بخش ناشتایی شبانه و منبع انرژی آغاز روز جدید است.

صبحانه ی سالم در ابتدای روز انرژی لازم برای عملکرد مغز و بدن شما در طول روز را فراهم می کند. همچنین توانایی تمرکز و حافظه ای شما را افزایش می دهد.مصرف صبحانه ی سالم در دراز مدت با بهبود عملکرد مغزی و بدنی ، باعث بهبود خلق و کاهش استرس شما می شود. مصرف صبحانه با تنظیم قند خون شما می تواند از احساس خستگی صبحگاهی جلوگیری کند.

مصرف صبحانه ی سالم در دراز مدت موجب کاهش وزن می شود. افرادی که از وعده ی صبحانه به قصد کاهش وزن، صرف نظر می کنند، جالب است بدانید که صبحانه ی سالم نه تنها موجب افزایش وزن نمی شود بلکه با جلوگیری از مصرف میان وعده های پرکالری و نیز افزایش سوخت و ساز بدن در طول روز به کاهش وزن کمک می کند. همچنین صرف صبحانه، اشتهای شما را در وعده های نهار و شام کاهش می دهد.

اگر همیشه با کمبود وقت و عجله برای رفتن به مدرسه، دانشگاه و محل کار خود روبرو هستید، حتما تنقلاتی مثل مغز بادام، گردو، پسته و آجیل های کم قند در جیب خود داشته باشید.حتما توجه داشته باشید که در وعده صبحانه حتما آب بنوشید.

فواید زودتر صبحانه خوردن

افرادی که بیشتر غذا‌های مصرفی‌شان را بعداً در طول روز می‌خورند، نسبت به آن‌هایی که بیشتر غذای مصرفی‌شان را، در ساعات ابتدایی روز می‌خورند، موفقیت کمتری در کاهش وزن دارند؛ بنابراین به طور کلی، بیشتر خوردن در ساعات اولیه روز، بهتر از خوردن در ساعات بعدی، روی کاهش وزن و همچنین سلامت عمومی تأثیر دارد.

آن‌هایی که عادت به خوردن صبحانه ندارند، معمولاً در ساعات بعدی روز، بیشتر احساس گرسنگی کرده و شب هم غذای بیشتری می‌خورند. افرادی که صبحانه می‌خورند، معمولاً رژیم غذایی سالم‌تری دارند، زیرا می‌توانند ویتامین، مواد معدنی و فیبر بیشتری مصرف کنند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

 

  • ۹۹/۰۷/۰۸
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی