ipakbox

پک محصولات

ipakbox

پک محصولات

صبحانه سالم را برای تطابق خواسته های صبحانه در تمام طول روز امتحان کنید.

  • ۰
  • ۰

تاثیرتغذیه برپوست

تاثیرتغذیه برپوست ،تغذیه بهترین کمک کننده به پوست است. به این منظور مخلوطی از ویتامین ها و ریزمغذی های ضروری برای متعادل نگهداشتن پوست می توانند کمکتان کنند.ما انسان ها  توانایی این را داریم .که عمر خود را همواره طولانی و روند پیری خود را کندتر کنیم. همچنین جوانی خود را برای مدتی زیادی ثابت نگه داریم. در حالت کلی پیری یک روند طبیعی است . هرگز نباید آن را یک بیماری به شمار آورد .که مورد درمان قرار گیرد .و یا غیر طبیعی قلمداد شود. اما با تمام این تعاریف و با وجود این که پیری جزو رموز طبیعت است .به شکلی مستمر جریان دارد. می توان آن را با برنامه غذایی مناسب کنترل کرد و به تاخیر انداخت.

بنابراین با اصل رعایت اعتدال و اتخاذ تدابیری می توان از پیری زودرس جلوگیری کرد. غذاهایی که می خوریم  در احساس و در راهی که در زندگی انتخاب می کنیم تاثیر می گذارد. بنابراین به خوبی معلوم می شود. که غذاها تا چه حد در اعصاب، قدرت و در سلامت عمومی بدن موثر است.

ویتامین های مفید برای پوست

  • ویتامین A

این ویتامین محلول در چربی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و برای رشد طبیعی، تکثیر و بازسازی سلول های پوست لازم و ضروری است. ویتامین A رنگ پوست را بهبود می بخشد . عمیق شدن خطوط صورت را کند می کند. از دیگر مزایای مصرف این ویتامین، افزایش انعطاف پذیری پوست است.

حضور تمام ویتامین های گروه B برای متابولیسم پروتئین، عملکرد سیستم ایمنی و تولید هورمون ها ضروری بوده . عملکرد سیستم گردش خون را نیز بهبود می بخشند. مهم ترین آن ها بیوتین است که نقش اساسی در سلامت پوست، مو و ناخن ایفا می کند. در صورت جذب ناکافی این ویتامین در بدن، اختلالاتی مانند درماتیت و التهاب پوست رخ می دهد.

  • ویتامین C

هرگز ویتامین C را برای تولید کلاژن پوست فراموش نکنید. این ویتامین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و برای خنثی کردن رادیکال های آزاد بدن مورد نیاز است. ویتامین C در التیام زخم ها و کبودی ها نیز بسیار موثر بوده و پوست را در برابر تشعشعات ماوراء بنفش خورشید محفاظت می کند.

  • ویتامین E

ویتامین E مهم ترین آنتی اکسیدان محلول در چربی در سلول است . در حفظ رطوبت و شفافیت پوست نقش داشته، رادیکال های آزاد را خنثی می کند. به بهبود سوختگی، التهاب و بریدگی های پوست کمک می کند. این ویتامین محلول در چربی از پیری پوست و ایجاد چین و چروک های پوستی نیز پیشگیری می نماید.

  • روی

خعنصر روی در حفظ سلامت و زیبایی پوست نقش حیاتی دارد. اکثر اوقات جوش های پوستی یا آکنه بر اثر کمبود روی در بدن ایجاد می شوند. روی با مهار تولید چربی در پوست علاوه بر حفظ پاکیزگی پوست، ایجاد آکنه را نیز مهار می کند. همچنین این ماده معدنی در ترمیم زخم ها و جراحات پوستی نقش مهمی بر عهده دارد.

چگونگی رسیدگی به پوست

کرم ها، پوست را از بیرون تغذیه می کنند.برای مرطوب کردن عمیق پوست، نوشیدن 5/1 لیتر آب در روز را از یاد نبرید. از الکل اجتناب کنید. زیرا سلول های پوستی را مرطوب نمی کند . پوست را از شکل می اندازد.

چای سبز نیز سرشار از آنتی اکسیدان است. این چای آبرسانی مناسب به پوست را تضمین می کند. این دلیل خوبی است که هر روز صبح یک فنجان چای سبز بنوشید. پوست برای اطمینان از مرطوب بودن به بهترین وجه ممکن، نیاز به چربی مناسبی دارد. مواد غذایی حاوی ویتامین E مانند خوراکی های روغنی وگردو و بادام را در اولویت قرار دهید. یک آووکادو برای پیش غذا و تکه های جلبک دریایی روی سالاد. برای تامین نیاز به امگا3 کفایت می کنند.

ارتباط با ما

با آروزی اوقاتی خوش و سلامتی برای تمام هموطنان ،شرکت ایپک ارائه دهنده  سرویس های پذیرایی درخدمت شما عزیزان هستیم.

با شماره 09129724226 و 02634457718 تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شمارا راهنمایی کنند .

منبع :ایپک باکس

  • ۹۹/۰۷/۱۰
  • fatemeh shafiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی